преди 9 месеца
Това е, което направиха с мен, всичко е абсолютна измама
This is what they did to me it’s all an absolute con
0
Това е, което направиха с мен, всичко е абсолютна измама
This is what they did to me it’s all an absolute con
Благодаря ви за отговора . Разбирам, но не съм сигурен дали най-добре се надявам, че ще се получи по моя начин, или осъзнавам, че не може да се направи много, затова съм благодарен на всички тук за помощта и не мисля, че някои от коментарите, които видях, са несправедливи или оправдано. Хората просто трябва да бъдат търпеливи и да осъзнаят, че могат да дадат най-доброто от себе си. Ще запазя моя 🤞, защото това бяха страхотни пари за мен, както и за всеки друг. Надявайте се на най-доброто, но очаквайте по-лошото, както се казва 😊
Thankyou for your reply . I understand but I am not sure if I am best hoping it will go my way or realising that there isnt much that can be done tho I am grateful for everyone here for helping and dont think some of the comments I have seen are not fair or justified. People just have to be patient and realise people can only do their best . I will keep my 🤞 because this was a great deal of money to me as it is for anyone. Hope for the best but expect the worse as they say 😊
Да, точно както казвате, ще видим как ще се развие цялата ситуация и дали казиното ще отговори на оплакването ви. Ще се радвам, ако парите ви стигнат. Ще видим какво ще се случи в следващите няколко дни. 😊
Yes, just as you say, we'll see how the whole situation develops and whether the casino will respond to your complaint. I would be happy if your money got to you. We'll see what happens in the next few days. 😊
Не ме интересува дори изпратих имейл на комисията по хазарта и копирах 7bets.io!
Ще направя всичко по силите си, за да проваля измамната им операция!
Дори накарах адвокатите, които накараха 7bets.io да им изпраща имейли с мен, копирани да казват къде са парите ми!!!
Това е ужасно преживяване, но тези малки печалби си струват!
Ако четете това 7bets.io Ана, която е мениджърът там... върнете ни всички пари!!!!!
I don’t care have even emailed the gambling commission and copied 7bets.io in!
I will do anything in my power to ruin their scam operation!
I have even got the lawyers that set 7bets.io sending them emails with me copied in saying where is my money!!!
It’s a horrible experience but those small wins make it all worth while!
If your reading this 7bets.io Ana who is the manager there … pay us all the money back!!!!!
Виждам, че сте се обърнали и към други инстанции освен жалбата, която сте подали при нас. Ако сте се преместили някъде и сте получили някакъв отговор или нова информация, можете ли да ме уведомите?
Разбира се, разбирам, че цялата тази ситуация със сигурност не е приятна, но искам да вярвам, че всичко в крайна сметка ще се разреши.
Надявам се да стане. 😥
I see that you have turned to other instances in addition to the complaint you have filed with us. If you have moved on somewhere and got some answer or new information could you let me know ?
Of course I understand that this whole situation is certainly not pleasant but I want to believe that everything will eventually be resolved.
I hope it will. 😥
Хахаха комично дали на някой друг от GB му е блокиран акаунта!
Имах £2000, които чакаха одобрение, но не че щях да ги получа и 7bets.io затвориха акаунта ми! Няма пари обратно за мен!
Пълна измама! Няма обратно имейли!
Комисионната за хазарт, с която са, също е измама! Да видим дали ще направят нещо!!!
Hahaha comical has anyone else from GB has their account blocked!
I had £2000 in there waiting for approval not that I was going to get it and 7bets.io have closed my account! No money back to me!
Complete scam! No emails back!
The gambling commission they are with is a fraud aswell! Let’s see if they do anything !!!
Здравейте на всички, просто се чудя дали някой знае някой някога да е получавал печалби от този сайт. Виждам на сайта им, че твърди, че е регистриран от няколко години. Като вас, момчета, аз също имам проблеми с тегленето. Депозирах £300 и получих £1000 и продължавам да получавам откази за теглене и няма друга причина зад това освен „опашки". Докладвах това като измама и с моята банка. Някой знае ли безопасни законни сайтове, които не са регистрирани в gamstop и могат надеждно да изплащат печалби?
Hi all, I am just wondering if anyone knows of anyone ever receiving winnings from this site. I can see on their site it claims to be registered for a few years. Like you guys, I’m also having problems withdrawing. I deposited £300 and have got up for £1,000 and I keep getting withdrawal rejected and no reason behind it other than ‘queues’. I have reported this as fraud with my bank also. Does anybody know any safe legit sites that are not gamstop registered and can reliably pay winnings?
Здравейте, колко време мина, откакто не сте могли да теглите пари? Виждам, че единствената причина, поради която казиното ви каза, е опашките и нищо друго, да? Вашата банка каза ли вече нещо по въпроса?
Кажи ми.
Hello, how long has it been since you were unable to withdraw money ? I see the only reason the casino told you is queues and nothing else yes ? Has your bank said anything about it yet ?
Let me know.
Здравейте, след няколко ужасни дни с тази компания те всъщност ми възстановиха депозитите и блокираха акаунта ми, което е резултат. Трябваше да отделя много време за смяна на vpn, за да говоря с членове на чат на живо, но изглежда, че постоянството проработи. Надяваме се, че всички останали също могат да си върнат парите
Hello, after an awful few days with this company they have actually refunded l my deposits and blocking my account which is a result. Had to spend a lot of time changing vpns to talk to live chat members but it’s seems like the persistence worked. Hope everyone else can get there money back too
Е, много се радвам, че най-накрая успя да получиш възстановяване. Предполагам, че вероятно ще избягвате това казино и няма да искате повече да имате нищо общо с него.
Пожелавам ви да се справите по-добре в бъдеще и да имате по-добър избор на казино. 😊🙂
Well, I'm very glad you finally managed to get a refund. I suppose you will probably avoid this casino and will not want to have anything to do with it anymore.
I wish you to do better in your future and have a better choice of casino. 😊🙂
Вече мина около седмица, но продължавам да получавам същия отговор
чат на живо за опашки за теглене и след това евентуално игнориран. Извинението им няма смисъл, ако имаше дълги опашки, тогава със сигурност тегленията просто щяха да останат в състояние на чакане и да се предприемат действия, когато са на първо място в списъка🤷🏻♂️. Подадох сигнал за измама в моята банка, те сами не успяха да ми възстановят сумата, тъй като банковият превод за депозита премина тяхната сигурност, но те ще се опитат да извлекат средства от насрещната банка….отново не държа много надежда.
It has been around a week now, I just keep getting the same response from
live chat about withdrawal queues and then eventually ignored. Their excuse makes no sense, if there was long queues then surely withdrawals would just stay in a pending state and get actioned when top of the list🤷🏻♂️. I reported a fraud report with my bank, they’ve been unable to reimburse me themselves as the bank transfer for the deposit passed their security but they’re going to try and retrieve funds from the counterpart bank….again I’m not holding much hope.
Теди имам нужда от помощ ... какво каза, за да ти върна парите???
Teddy I need some help … what did you say to get your money back ???
Моля, използвайте бутона за отговор в публикацията на Теди. Джаро няма да помогне много с това, страхувам се. Той е мой колега, а не играчът, когото търсите.
Please use the reply button on Teddy's post. Jaro won't help much with that, I'm afraid. He's my colleague, not the player you seek.
Вече мина около седмица, но продължавам да получавам същия отговор
чат на живо за опашки за теглене и след това евентуално игнориран. Извинението им няма смисъл, ако имаше дълги опашки, тогава със сигурност тегленията просто щяха да останат в състояние на чакане и да се предприемат действия, когато са на първо място в списъка🤷🏻♂️. Подадох сигнал за измама в моята банка, те сами не успяха да ми възстановят сумата, тъй като банковият превод за депозита премина тяхната сигурност, но те ще се опитат да извлекат средства от насрещната банка….отново не държа много надежда.
It has been around a week now, I just keep getting the same response from
live chat about withdrawal queues and then eventually ignored. Their excuse makes no sense, if there was long queues then surely withdrawals would just stay in a pending state and get actioned when top of the list🤷🏻♂️. I reported a fraud report with my bank, they’ve been unable to reimburse me themselves as the bank transfer for the deposit passed their security but they’re going to try and retrieve funds from the counterpart bank….again I’m not holding much hope.
Съжалявам да го чуя. Бих казал обаче, че за първи път виждам толкова сложно връщане на плащане.
Позволете ми един въпрос: можете ли, вместо да се включвате в процедурата за докладване на измама, да поискате директно връщане на плащане?
Доколкото знам от други играчи от Обединеното кралство, работи точно така.
🤷♀️
I'm sorry to hear that. I'd say this is the first time I've seen such a complicated chargeback, though.
Allow me a question: Can you, instead of getting involved in the fraud report procedure, ask for the chargeback directly?
As far as I know from other UK players, it works just like this.
🤷♀️
Теди имам нужда от помощ - как направи това?
Стъпка по стъпка моля.... Колко имаше в сметката си? Какви бяха вашите депозити?
Колкото е възможно повече информация ... използваха VPN, но все още могат да виждат! Това е абсолютно шокиращо!
Teddy I need some help - how did you do this ?
Step by step please …. How much did you have in your account ? What was your deposits?
As much info as possible … have been using VPN but they can see still! It’s absolutely shocking!
Всички ли са седнали?
Те дори не са лицензирано казино, както се посочва на уебсайта! Казват, че е с комисионна за хазарт - Curaçao eGaming ("CEG")
АБСОЛЮТНИ ЛЪЖИ
Уважаеми господине/госпожо,
Curaçao eGaming („CEG") получи съобщение чрез своята онлайн платформа за оплаквания („Платформата"). За съжаление, съобщението не се отнася за уебсайт („ 7bets.io "), който се управлява от лицензиран от CEG оператор („Оператор"). Следователно вашето съобщение е отхвърлено. Отговор за споменатото уволнение е изпратен само на имейл адреса, от който е получено оригиналното съобщение. Тъй като Операторът не е бил уведомен, препоръчваме ви да изпратите отново вашето съобщение директно до Оператора, тъй като CEG няма да може да ви помогне по този въпрос.
С това приключва комуникацията по този въпрос, който CEG вече счита за приключен.
С Най-Добри Пожелания,
Кюрасао електронни игри | Отдел ADR
Ако четете това, 7bets.io ми върне парите - или това никога няма да бъде изтрито!
Is everyone sitting down ?
They are not even a licensed casino as they state on the website ! They say it’s with gambling commission - Curaçao eGaming ("CEG")
ABSOLUTE LIES
Dear Sir / Madam,
Curaçao eGaming ("CEG") has received a message via its online complaint platform (the "Platform"). Unfortunately, the message does not relate to a website (the "7bets.io") that is operated by a CEG-licensed operator (the "Operator"). Your message has therefore been dismissed. A response of the said dismissal has only been sent to the email address from which the original message has been received. As the Operator was not notified, you are encouraged to resend your message directly to the Operator, as CEG shall not be able to assist you in this matter.
This concludes the communication in this matter, which CEG now considers closed.
Best regards,
Curaçao eGaming | ADR Department
If you’re reading this 7bets.io pay my money back - or this won’t ever get deleted!
Тази сутрин получих точно същия формулиран отговор от тях, така че не съм сигурен накъде отиваме оттук нататък. Скорошната ми заявка за теглене вече е в процес на разглеждане повече от 30 часа, обикновено се отхвърля в рамките на 24 часа. Някой имал ли е подобно?
I got exactly the same worded response from them this morning so not sure where we go from here. My recent withdrawal request has now been pending over 30 hours, usually gets rejected within 24 hours. Has anyone had similar?
всичките ми тегления бяха отхвърлени в рамките на 2 часа около 10 пъти през последните 2 седмици, включително тази сутрин.
Наистина няма значение дали е изчакващо или отхвърлено, дали те така или иначе няма да изпратят нищо.
Двама играчи са получили само депозити обратно (може би).. Чудя се сумите. Също така Гуру ги е маркирал като "решени". Дали всички загубили играчи също получиха депозитите си обратно... Определено не.. Те не трябва да бъдат маркирани като решени.
all my withdraws have been rejected within 2 hours for like 10 times in the last 2 weeks, including this morning.
It really doesnt matter whether if its pending or rejected, if they wont send anything anyways..
Two players have gotten only deposits back(maybe).. I wonder the amounts. Also Guru has marked them as "solved". Did all the losing players also get their deposits back... Definetly not.. They shouldnt be marked as solved.
Не знам - и в двата случая ще разпратя СПАМ това в целия интернет, докато не ми върнат депозитите!
Може би тогава ще го сваля!
I don’t know - either way I am going to SPAM this all over the internet until they pay me my deposits back!
Maybe then I will take it down !
Ще го направиш.. Опитвам се да се свържа с индийски измамници на Microsoft, ако могат да ми изпратят и малко пари 🙂
Аз също ще се помоля.. Затворете очи, кажете молитва и след това погледнете моята банка, ако са изпратили печалби.
Удари!
You will do that.. Im trying to get in touch with indian microsoft scammers if they could send me some money also 🙂
Im also going to pray.. Close my eyes, say a pray, and then look at my bank, if they have sent winnings.
Thumps up!
Няма да лъжа .. Не бях сигурен в лицензиращия орган, тъй като не можах да го намеря на техния сайт, така че прочетох T&C и намерих къде го посочват там... със сигурност фалшиво изявление като това трябва да повлияе на всяко T&C, което имат там и Кюрасао няма ли да може да направи нещо срещу сайтове, които невярно твърдят, че са регулирани от тях???
Not going to lie .. I wasnt sure of licensing authority as i couldnt find it on their site so i have read T&Cs and found where they state it there... surely a fake statement like that should affect every T&C they have on there and wouldnt curacao be able to do anything about sites falsely claiming to be regulated by them ???
Curcao също не може да направи нищо, дори и да има лиценз там, което няма. Лицензът за Кюрасао е официален, но всъщност е лист хартия, когато изпаднете в беда. Лицензите на Curacao се основават само на доверие между казино компания и играчи. Малта и Великобритания различни.
Като се има предвид това.. Не знам със сигурност.. Но щеше да има десетки хиляди измамни казина като това, ако беше лесно да се стигне до фалшиви казина, използващи фиатни валути като тази.. Гуру момчетата може би знаят по-добре колко лесни са те просто да вземе парите на играчите и да си тръгне без последствия. Нямам представа, но в казино индустрията няма твърде много чисти измами или това са крипто измами.
Curcao cant either do nothing, even if they had licence there, which they dont. The curacao licence is official but its really a sheet of paper when you get in trouble. Curacao licences are only based on trust between casino company and players. Malta and UK different.
That being said.. I dont know surely.. But there would be tens of thousands of scam casinos like this if it was easy to get way with fake casinos using fiat currencies like this.. Guru guys might know better, how easy is them to just take players money and leave without consicuenses. I have no idea, but there are not too many pure scams in casino industry, or they are crypto scams.
winmania дъщерен сайт ли е? Току-що прочетох случай като моя, при който " забранената игра беше добавена по-късно. Проверих списъците със забранени сайтове и играта, която играх, не отговаря на нито едно от тези условия. Вярвам, че са добавили играта ми по-късно. Всеки, който е достатъчно задълбочен, за да направи екранна снимка бонус условия???
Is winmania a sister site ? I have just read a case like mine where the " forbidden game was added later . I have checked sister sites forbidden lists and the game I played is on none of these terms . I believe they added my game later . Anyone thorough enough to screen shot bonus terms ???
Няма дори опция за чат на живо за тях тази сутрин, както и снощи. Чудя се дали затварят чата на живо, защото всички ние ги подлагаме на напрежението, което заслужават.
There Isn’t even a live chat option for them this morning and also wasn’t last night. I wonder if they’re closing the live chat due to all of us putting them under the pressure they deserve.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.