ФорумКазина7Bets.io Casino - обща дискусия

7Bets.io Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 9 месеца от Teddc675
|
38886 преглеждания 345 отговора |
|
1...3 4 5...18
Kerrybelle
преди 9 месеца

Това е, което направиха с мен, всичко е абсолютна измама

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Благодаря ви за отговора . Разбирам, но не съм сигурен дали най-добре се надявам, че ще се получи по моя начин, или осъзнавам, че не може да се направи много, затова съм благодарен на всички тук за помощта и не мисля, че някои от коментарите, които видях, са несправедливи или оправдано. Хората просто трябва да бъдат търпеливи и да осъзнаят, че могат да дадат най-доброто от себе си. Ще запазя моя 🤞, защото това бяха страхотни пари за мен, както и за всеки друг. Надявайте се на най-доброто, но очаквайте по-лошото, както се казва 😊

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, точно както казвате, ще видим как ще се развие цялата ситуация и дали казиното ще отговори на оплакването ви. Ще се радвам, ако парите ви стигнат. Ще видим какво ще се случи в следващите няколко дни. 😊

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не ме интересува дори изпратих имейл на комисията по хазарта и копирах 7bets.io!


Ще направя всичко по силите си, за да проваля измамната им операция!


Дори накарах адвокатите, които накараха 7bets.io да им изпраща имейли с мен, копирани да казват къде са парите ми!!!


Това е ужасно преживяване, но тези малки печалби си струват!


Ако четете това 7bets.io Ана, която е мениджърът там... върнете ни всички пари!!!!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Виждам, че сте се обърнали и към други инстанции освен жалбата, която сте подали при нас. Ако сте се преместили някъде и сте получили някакъв отговор или нова информация, можете ли да ме уведомите?

Разбира се, разбирам, че цялата тази ситуация със сигурност не е приятна, но искам да вярвам, че всичко в крайна сметка ще се разреши.

Надявам се да стане. 😥

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хахаха комично дали на някой друг от GB му е блокиран акаунта!


Имах £2000, които чакаха одобрение, но не че щях да ги получа и 7bets.io затвориха акаунта ми! Няма пари обратно за мен!


Пълна измама! Няма обратно имейли!


Комисионната за хазарт, с която са, също е измама! Да видим дали ще направят нещо!!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Казиното каза ли ви също защо са затворили акаунта ви? Какво ви казаха от Комисията по хазарта?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте на всички, просто се чудя дали някой знае някой някога да е получавал печалби от този сайт. Виждам на сайта им, че твърди, че е регистриран от няколко години. Като вас, момчета, аз също имам проблеми с тегленето. Депозирах £300 и получих £1000 и продължавам да получавам откази за теглене и няма друга причина зад това освен „опашки". Докладвах това като измама и с моята банка. Някой знае ли безопасни законни сайтове, които не са регистрирани в gamstop и могат надеждно да изплащат печалби?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, колко време мина, откакто не сте могли да теглите пари? Виждам, че единствената причина, поради която казиното ви каза, е опашките и нищо друго, да? Вашата банка каза ли вече нещо по въпроса?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, след няколко ужасни дни с тази компания те всъщност ми възстановиха депозитите и блокираха акаунта ми, което е резултат. Трябваше да отделя много време за смяна на vpn, за да говоря с членове на чат на живо, но изглежда, че постоянството проработи. Надяваме се, че всички останали също могат да си върнат парите

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Е, много се радвам, че най-накрая успя да получиш възстановяване. Предполагам, че вероятно ще избягвате това казино и няма да искате повече да имате нищо общо с него.

Пожелавам ви да се справите по-добре в бъдеще и да имате по-добър избор на казино. 😊🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Вече мина около седмица, но продължавам да получавам същия отговор

чат на живо за опашки за теглене и след това евентуално игнориран. Извинението им няма смисъл, ако имаше дълги опашки, тогава със сигурност тегленията просто щяха да останат в състояние на чакане и да се предприемат действия, когато са на първо място в списъка🤷🏻‍♂️. Подадох сигнал за измама в моята банка, те сами не успяха да ми възстановят сумата, тъй като банковият превод за депозита премина тяхната сигурност, но те ще се опитат да извлекат средства от насрещната банка….отново не държа много надежда.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Теди имам нужда от помощ ... какво каза, за да ти върна парите???

Автоматичен превод:
shitchenor
преди 9 месеца

Моля, използвайте бутона за отговор в публикацията на Теди. Джаро няма да помогне много с това, страхувам се. Той е мой колега, а не играчът, когото търсите.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Вече мина около седмица, но продължавам да получавам същия отговор

чат на живо за опашки за теглене и след това евентуално игнориран. Извинението им няма смисъл, ако имаше дълги опашки, тогава със сигурност тегленията просто щяха да останат в състояние на чакане и да се предприемат действия, когато са на първо място в списъка🤷🏻‍♂️. Подадох сигнал за измама в моята банка, те сами не успяха да ми възстановят сумата, тъй като банковият превод за депозита премина тяхната сигурност, но те ще се опитат да извлекат средства от насрещната банка….отново не държа много надежда.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Съжалявам да го чуя. Бих казал обаче, че за първи път виждам толкова сложно връщане на плащане.

Позволете ми един въпрос: можете ли, вместо да се включвате в процедурата за докладване на измама, да поискате директно връщане на плащане?

Доколкото знам от други играчи от Обединеното кралство, работи точно така.

🤷‍♀️


Автоматичен превод:
Teddc675
преди 9 месеца

Теди имам нужда от помощ - как направи това?


Стъпка по стъпка моля.... Колко имаше в сметката си? Какви бяха вашите депозити?


Колкото е възможно повече информация ... използваха VPN, но все още могат да виждат! Това е абсолютно шокиращо!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Всички ли са седнали?


Те дори не са лицензирано казино, както се посочва на уебсайта! Казват, че е с комисионна за хазарт - Curaçao eGaming ("CEG")

АБСОЛЮТНИ ЛЪЖИ


Уважаеми господине/госпожо,


Curaçao eGaming („CEG") получи съобщение чрез своята онлайн платформа за оплаквания („Платформата"). За съжаление, съобщението не се отнася за уебсайт („ 7bets.io "), който се управлява от лицензиран от CEG оператор („Оператор"). Следователно вашето съобщение е отхвърлено. Отговор за споменатото уволнение е изпратен само на имейл адреса, от който е получено оригиналното съобщение. Тъй като Операторът не е бил уведомен, препоръчваме ви да изпратите отново вашето съобщение директно до Оператора, тъй като CEG няма да може да ви помогне по този въпрос.


С това приключва комуникацията по този въпрос, който CEG вече счита за приключен.


С Най-Добри Пожелания,

Кюрасао електронни игри | Отдел ADR


Ако четете това, 7bets.io ми върне парите - или това никога няма да бъде изтрито!

Редактиран от Romi преди 9 месеца
Причина: Добавена е CG връзка
Автоматичен превод:
shitchenor
преди 9 месеца

Тази сутрин получих точно същия формулиран отговор от тях, така че не съм сигурен накъде отиваме оттук нататък. Скорошната ми заявка за теглене вече е в процес на разглеждане повече от 30 часа, обикновено се отхвърля в рамките на 24 часа. Някой имал ли е подобно?

Автоматичен превод:
TheOwl
преди 9 месеца

всичките ми тегления бяха отхвърлени в рамките на 2 часа около 10 пъти през последните 2 седмици, включително тази сутрин.


Наистина няма значение дали е изчакващо или отхвърлено, дали те така или иначе няма да изпратят нищо.


Двама играчи са получили само депозити обратно (може би).. Чудя се сумите. Също така Гуру ги е маркирал като "решени". Дали всички загубили играчи също получиха депозитите си обратно... Определено не.. Те не трябва да бъдат маркирани като решени.



Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не знам - и в двата случая ще разпратя СПАМ това в целия интернет, докато не ми върнат депозитите!

Може би тогава ще го сваля!

Автоматичен превод:
shitchenor
преди 9 месеца

Ще го направиш.. Опитвам се да се свържа с индийски измамници на Microsoft, ако могат да ми изпратят и малко пари 🙂


Аз също ще се помоля.. Затворете очи, кажете молитва и след това погледнете моята банка, ако са изпратили печалби.


Удари!

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
shitchenor
преди 9 месеца

Няма да лъжа .. Не бях сигурен в лицензиращия орган, тъй като не можах да го намеря на техния сайт, така че прочетох T&C и намерих къде го посочват там... със сигурност фалшиво изявление като това трябва да повлияе на всяко T&C, което имат там и Кюрасао няма ли да може да направи нещо срещу сайтове, които невярно твърдят, че са регулирани от тях???

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 9 месеца

Curcao също не може да направи нищо, дори и да има лиценз там, което няма. Лицензът за Кюрасао е официален, но всъщност е лист хартия, когато изпаднете в беда. Лицензите на Curacao се основават само на доверие между казино компания и играчи. Малта и Великобритания различни.


Като се има предвид това.. Не знам със сигурност.. Но щеше да има десетки хиляди измамни казина като това, ако беше лесно да се стигне до фалшиви казина, използващи фиатни валути като тази.. Гуру момчетата може би знаят по-добре колко лесни са те просто да вземе парите на играчите и да си тръгне без последствия. Нямам представа, но в казино индустрията няма твърде много чисти измами или това са крипто измами.



Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

winmania дъщерен сайт ли е? Току-що прочетох случай като моя, при който " забранената игра беше добавена по-късно. Проверих списъците със забранени сайтове и играта, която играх, не отговаря на нито едно от тези условия. Вярвам, че са добавили играта ми по-късно. Всеки, който е достатъчно задълбочен, за да направи екранна снимка бонус условия???

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Няма дори опция за чат на живо за тях тази сутрин, както и снощи. Чудя се дали затварят чата на живо, защото всички ние ги подлагаме на напрежението, което заслужават.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини