преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 7Bets.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това е дъщерно казино на winsmania. В момента имам теглене от 700 евро. Като се има предвид, че този уебсайт е много по-малко известен от Winsmania, съмнявам се, че ще ми позволят достъп до тези пари. В winsmania едно от моите тегления беше отменено 9 пъти и не очаквам нищо по-различно тук. Може да се наложи да подадете жалба срещу тях, както имам срещу winsmania. Също така забелязах, че екипът за поддръжка е абсолютно еднакъв на всеки уебсайт, което означава, че е малко вероятно да разрешат нещо. Удобно са се уверили, че целият ми акаунт е проверен с изключение на един сегмент и това очевидно ще отнеме 3-5 дни, но съм сигурен, че ще отнеме много повече от това. Не знам законността на това как работят тези казина, но е трудно да се повярва, че това, което правят, е законно. Пренебрегване на клиенти и привидно правене на всичко, за да попречат на клиентите да получат парите си. Надявам се това да може да се промени.
This is a sister casino of winsmania. I currently have a withdrawal of 700 euros. Considering this website is far less known than Winsmania I doubt that they will let me access this money. On winsmania one of my withdrawals has been cancelled 9 times and I don’t expect anything different here. Might have to submit a complaint against them like I have against winsmania. Have also noticed the support team are exactly the same on each website meaning they are unlikely to actually resolve anything. They have conveniently made sure my whole account is verified apart from one segment and this apparently will take 3-5 days but I’m sure that it will take a lot longer than this. I don’t know the legality of how these casinos operate but it’s hard to believe that what they are doing is legal. Ignoring customers and seemingly doing anything to prevent customers from getting their money. I hope this can be changed.
Разбирам, че една и съща поддръжка или други отдели наистина улесняват приемането на еднакъв курс на действие и за двата сайта.
Говорейки за законност обаче, защо играете в казина извън обсега на UKGC?
Обзалагам се, че ще бъдете много по-добре защитени в тяхната юрисдикция.
По един или друг начин, да се надяваме, че няма да се наложи още едно оплакване!
I understand that the same support or other departments really make it easy to assume the same course of action for both sites.
Speaking about legality, though, why do you play in casinos outside the UKGC's reach?
I bet you would be far better protected in their jurisdiction.
One way or another, let's hope another complaint won't be necessary!
Току-що им казах да отменят теглене на този сайт (7bets.io) и служителят по поддръжката го отмени на winsmania вместо това хаха. Той ми обеща, че тегленето ми ще бъде обработено „много скоро" поради тази грешка, но се научих да не вярвам на това, което казват служителите по поддръжката. Честно съм чувал, че около 10 пъти в тези точки и все същият резултат. Играя в тези казина, защото се регистрирах в GameStop и това са единствените казина, които мога да намеря. Сега спрях и просто искам да получа парите си, за да мога да продължа с живота си.
I just told them to cancel a withdrawal on this site (7bets.io) and the support worker cancelled it on winsmania instead haha. He promised me my withdrawal would be processed ‘very soon’ due to this mistake but I have learnt not to believe what the support workers say. I have honestly heard that about 10 times at this points and still the same result. I play on these casinos because I signed up to GameStop and these are the only casinos I can find. I have stopped now and just want to receive my money so I can move on with my life.
Току-що им казах да отменят теглене на този сайт (7bets.io) и служителят по поддръжката го отмени на winsmania вместо това хаха. Той ми обеща, че тегленето ми ще бъде обработено „много скоро" поради тази грешка, но се научих да не вярвам на това, което казват служителите по поддръжката. Честно съм чувал, че около 10 пъти в тези точки и все същият резултат. Играя в тези казина, защото се регистрирах в GameStop и това са единствените казина, които мога да намеря. Сега спрях и просто искам да получа парите си, за да мога да продължа с живота си.
I just told them to cancel a withdrawal on this site (7bets.io) and the support worker cancelled it on winsmania instead haha. He promised me my withdrawal would be processed ‘very soon’ due to this mistake but I have learnt not to believe what the support workers say. I have honestly heard that about 10 times at this points and still the same result. I play on these casinos because I signed up to GameStop and these are the only casinos I can find. I have stopped now and just want to receive my money so I can move on with my life.
Здравейте. Това звучи наистина непрофесионално от поддръжката, трябва да кажа. Изобщо не се учудвам на позицията ти, че не им вярваш. Надяваме се, че ще успеят да поправят тази грешка.
„Сега спрях и просто искам да си получа парите, за да мога да продължа с живота си." - Това звучи като най-доброто нещо, което можете да направите в момента и наистина вярвам, че можете да го направите, ако имате воля в себе си 🙂.
Hello. That sounds really unprofessional from the support, I must say. I am not surprised at all by your position, not trusting them. Hopefully they will be able to fix that mistake.
"I have stopped now and just want to receive my money so I can move on with my life." - This sounds as the best thing you can do right now, and I really believe you can do it, if you have the will in you 🙂.
Това ми се случва всеки път, когато поставям под съмнение тегленето си, те влизат в чата на живо веднага щом дам потребителското си име, те ви игнорират
This happens to me everytime I question my withdrawal, they come on live chat as soon as I give my user name they ignore you
Те току-що ограничиха моите тегления в моята сметка само до tether, което намирам за смешно, като се има предвид, че всичките ми депозити бяха с моята карта. Дори не мога да се свържа с тях, за да получа отговор, тъй като ме игнорират всеки път, когато разберат, че съм аз.
They have just restricted my withdrawals in my account to only tether which I find ridiculous considering all my deposits were with my card. Can’t even get through to them to get a response as they ignore me everytime they realise it’s me.
направиха същото и с мен, казаха ми, че съм се опитвал да тегля много пъти, спряха банковия превод за 48 часа, което всъщност се превърна в 4 дни, успях да си го върна, направих ново теглене…..Отхвърлен както обикновено . Въпреки че обещаха, че този път ще бъде обработен на 100%.
they did the same to me as well, told me I’d tried to withdraw to many times, suspended bank transfer for 48 hrs which actually turned into 4 days, I managed to get it back, made another withdrawal…..Rejected as usual. Even though they promised it would 100% be processed this time
Като при мен. Спечели 800€ преди 7 дни. Гадно е. Най-вероятно те са същите като Ninbet и Winsmania. Днес трябва да мога да тегля, тъй като „сметката е потвърдена", да видим. Не мисля, че ще получа парите.
Мисля, че Casino.guru трябва да зомбира всички тези казина, трябва да го направят незабавно.
Сайтът е страхотен, с много слотове, спортни залагания и дори покер. Но тези сайтове са само за да вземат парите на хората. Много добре подготвена измама обаче, много работа. Оформлението на сайта е същото като 21.com или подобно.
Поне те трябва да плащат оперативните си разходи за доставчици на слотове, спортни залагания и доставчици на покер софтуер, чудя се колко печеливша е измамата за тези момчета.
Те може да правят измама за излизане, като отварят нови сайтове и събират депозити. Чудя се кой може да спре тези момчета да вземат пари на играчите.
редактиране.. Не съм сигурен какво се случва честно.. Защо биха направили всичко това, само за да не плащат на никого? Искам да кажа, че имат над 60 доставчици на слотове и други видове хазартни игри, в сравнение с други чисто измамно основани казина, това се различава по много начини. Няма реална примамка, която да предполага, че не получавате плащане, ако спечелите.
Same with me. Won 800€, 7 days ago. Sucks. They are the same guys as Ninbet and Winsmania most likely. Today i should be able to withdraw, since "account verified", lets see. I dont think i will get the money.
I think Casino.guru should zombie all these casinos, they should do it immediately.
The site is great, with lot of slots, sportsbook and even poker. But these sites are just to take peoples money. Very nicely prepared scam though, lots of work. The layout of the site is same as 21.com or similar.
Atleast they need to pay their operating costs for slot providers, sportsbookers and poker software providers, i wonder how profitable the scam is for these guys.
They could be doing an exit scam, by opening new sites and gathering deposits. I wonder who could stop these guys from taking players money.
edit.. Not sure what is happening honestly.. Why would they do all this just to not pay anyone? I mean they have 60+ slot providers, and other types of gambling games, compared to other purely scamwise founded casinos, this differences many ways. There is no real bait to suggest you are not getting paid if you win.
Казино гуру
Нека просто помислим малко тук .. имате 5+ души от Обединеното кралство, които не могат да теглят и го събират над £10k
Не искам да чувам глупави коментари за това колко време трябва да им дадем.
Въпрос 1
Как да си върнем парите?
Въпрос 2
Какво правиш по въпроса? Предлагам ви да им дадете възможно най-лошата оценка
Лично съм говорил с адвокатите, които са ги включили.
Trustpilot ще ги свали, надяваме се, че чакаме окончателно решение
Въпрос 3
Какви са следващите стъпки - трябва да помогнете да върнем всичките ни пари! Дори не ме интересуват печалбите ми, просто искам депозита си обратно! £1387 (печалби £2000)
Моля, помогнете на мен и на всички останали
Casino guru
Lets just have a little think here .. you have 5+ people from the UK that cannot withdraw and toting it up over £10k
I dont want to hear silly comments about how much time we need to give them.
Question 1
How do we get our money back?
Question 2
What are you doing about it? Suggest you give them to worst rating possible
I have personally spoken to the lawyers that incorporated them.
Trustpilot are going to take them off hopefully just waiting for a final decision
Question 3
What are the next steps - you need to help get all our money back! I don’t even care about my winnings I just want my deposit back! £1,387 (winnings £2000)
Please help me and everyone else
Вие сте на място и всичко е абсолютно ужасно!
You are spot on and it’s all absolutely appalling!
Същото се случи и с мен през последните 3 седмици!
Свързах се с много хора
Полиция на Обединеното кралство
Банка - ще се опита да възстанови сумата с полицейски доклад Revolut
Trustpilot
Адвокати, които ги инкорпорираха
Казино Гуру
Няма да ходя никъде, но няма да се откажа от това!! Няма начин!
Не искам моите печалби само £1387, които депозирах!
Вземете името на сътрудниците е планът днес!
Same has happened to me over the past 3 weeks!
I have contacted a lot of people
UK Police
Bank - will try and refund with a police report Revolut
Trustpilot
Lawyers that incorporated them
Casino Guru
Not going anywhere however I won’t give up on this!! No way!
Dont want my winnings just the £1,387 I deposited!
Get the name of associates is the plan today!
Това е просто компания, регистрирана в Коста Рика, дори и да е така. Те нямат никакви комисионни за хазарт в Коста Рика.
Депозирах само 25 €. Тези 1300£ звучат като сериозно престъпление. Да ти открадна парите.
След като депозирате парите в игралната си сметка, те изчезват.
Нямате надежда... Има едно нещо, което може да ви донесе надежда. И това е, ако имат краткосрочни проблеми с ликвидацията, пари. Може да чакат нещо и тогава да плащат. Или нещо по-сенчесто, като чакане някой да загуби много.
Trustpilot е най-голямата шибана шега. Те изискват много доказателства, когато дават отрицателна оценка на дадена компания, като доказателство за снимки и други неща, те отнемат рецензията, ако не им предоставите доказателство. Но ако кажете нещо хубаво за някоя компания, те не изискват нищо.
Ninbet в trustpilot е пълен с „обичам ninbet, супер хубаво". Тези момчета правят безплатни завъртания за преглед на неща
Its just a company registered in Costa rica, even if that. They dont have any gambling comission in costa rica.
I only deposited 25€. That 1300£ sounds like serious crime. To steal your money.
After you deposit the money to your gaming account, its gone.
You have no hope... There is one thing that could bring you hope. And that is if they have short term liquidation problems, money. They might be waiting for something, and then pay. Or something shadier, like waiting for someone to loose alot.
Trustpilot is the biggest fucking joke. They require alot of proof when giving some company negative review, like proof of photos and stuff, they take the review off if you dont provide them proof. But if you say something nice about some company, they require nothing.
Ninbet in trustpilot is full of "i love ninbet, super nice". These guys do freespins for review stuff
Както можете да видите в ревюто - това е Коста Рика.
Съжалявам, че го казвам, но може би ще е по-разумно да играете само в казината на UKGC. Както съм сигурен, че знаете, такова решение осигурява определено ниво на безопасност за играча. Ако се случи нещо нечестно в лицензираното от UKGC казино, вие сте много по-добре защитени директно от закона. От друга страна, лицензът на Коста Рика не струва нищо. Няма валидатор и няма място за оплаквания на играчите.
Предлагам ви да проверите лиценза, преди да решите да играете. И отново, играчите от вашата страна са много по-безопасни другаде; моля, помислете за това. 🙏
As you can see in the review - it is Costa Rica.
I'm sorry to say that, but maybe it would be wiser to play in the UKGC casinos only. As I'm sure you know, such a decision provides a certain level of safety for the player. If something unfair happens in the UKGC-licensed casino, you are far better protected directly by law. On the other hand, a Costa Rican license is worth nothing. No validator, and no place for players' complaints.
I suggest you check the license before you decide to play. Yet again, players from your country are much safer elsewhere; please consider that. 🙏
Казино гуру
Нека просто помислим малко тук .. имате 5+ души от Обединеното кралство, които не могат да теглят и го събират над £10k
Не искам да чувам глупави коментари за това колко време трябва да им дадем.
Въпрос 1
Как да си върнем парите?
Въпрос 2
Какво правиш по въпроса? Предлагам ви да им дадете възможно най-лошата оценка
Лично съм говорил с адвокатите, които са ги включили.
Trustpilot ще ги свали, надяваме се, че чакаме окончателно решение
Въпрос 3
Какви са следващите стъпки - трябва да помогнете да върнем всичките ни пари! Дори не ме интересуват печалбите ми, просто искам депозита си обратно! £1387 (печалби £2000)
Моля, помогнете на мен и на всички останали
Casino guru
Lets just have a little think here .. you have 5+ people from the UK that cannot withdraw and toting it up over £10k
I dont want to hear silly comments about how much time we need to give them.
Question 1
How do we get our money back?
Question 2
What are you doing about it? Suggest you give them to worst rating possible
I have personally spoken to the lawyers that incorporated them.
Trustpilot are going to take them off hopefully just waiting for a final decision
Question 3
What are the next steps - you need to help get all our money back! I don’t even care about my winnings I just want my deposit back! £1,387 (winnings £2000)
Please help me and everyone else
Здравейте
Ще се опитам да отговоря правилно на въпросите ви, но бих искал да разберете, че в този случай това е просто форум, място за комуникация, а не място за директни решения.
Но нека започнем отгоре:
„Нека просто помислим малко тук .. имате 5+ души от Обединеното кралство, които не могат да теглят и го събират над £10k
Не искам да чувам глупави коментари за това колко време трябва да им дадем."
Изумен съм колко много играчи в Обединеното кралство продължават да играят в нерегламентирани казина, но все пак такава информация може да послужи на други в тази общност, които биха предпочели да четат вместо да пишат. И така, благодаря за резюмето.
Въпреки че, честно казано, сега ще ви разочаровам, възможното решение наистина изисква време, тъй като основният инструмент за всяко решение е диалогът или по-скоро дискусията, обикновено водена чрез оплаквания.
Което ме отвежда до ключовия момент:
Въпрос 1
Как да си върнем парите?
Въпрос 2
Какво правиш по въпроса? Предлагам ви да им дадете възможно най-лошата оценка
Въпрос 3
Какви са следващите стъпки - трябва да помогнете да върнем всичките ни пари! Дори не ме интересуват печалбите ми, просто искам депозита си обратно! £1387 (печалби £2000)
Основанието е едно и също за всичките 3 въпроса: освен ако жалбата не е приключена, няма налични последствия. Бих казал, че има смисъл. Разбирате ли, получаването на вашите пари е част от процеса на оплакване, чрез който Екипът проучва стъпките на казиното. В края на този път лежат както възможни решения, така и последствия. Обзалагам се, че не сте виждали тази статия, нали?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences 👈
Колко дълго?
„Времето, изминало между подаването на жалба и приключването на жалбата, варира значително. Жалбите, обработени най-бързо, са тези, които могат да бъдат решени без участието на казиното, или тези, които са отхвърлени, защото казиното не е направило нищо нередно. Други оплаквания обаче , може да отнеме много време."
Последствия?
„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."
Може да звучи глупаво да цитирам общи ръководства тук, но отговорите и обясненията са там и тъй като всички наши екипи следват тези указания, мога да ви уверя, че такава информация е подходяща.
Следваща подробност: Много играчи продължават да казват, че трябва да поставим казината в черен списък. Ние не правим това. Предпочитаме да показваме пълната картина на всеки играч, който е достатъчно мъдър да търси подробности. информиране вместо криене, ако желаете.
Като се има предвид всичко казано, съжалявам, че всички трябва да преминете през това, но също така съм сигурен, че нашите специалисти жадуват за бързо решение за играчите. Както съм сигурен, че вече разбирате, отнема само време и съдействие от страна на казиното.
Нищо не можем да ускорим тук във форума, надяваме се, че това вече е обяснено.
Нека се концентрираме върху всички онези оплаквания, които, в зависимост от това как се развият, могат да доведат до намаляване на индекса за безопасност на казиното. 🙏
Hey there.
I'll try to respond to your questions properly, but I'd like you to realize this is merely a forum, a place for communication, not a place for direct solutions, in this case.
But let's start from the top:
"Lets just have a little think here .. you have 5+ people from the UK that cannot withdraw and toting it up over £10k
I dont want to hear silly comments about how much time we need to give them."
I'm amazed at how many UK players keep playing in unregulated casinos, still, such information may serve others in this community who might prefer reading instead of writing. Thus, thanks for the summary.
Although, frankly, now I'm going to disappoint you, a possible solution indeed requires time, since the main tool for any solution is dialog, or rather, discussion, usually handled through complaints.
Which gets me to the key point:
Question 1
How do we get our money back?
Question 2
What are you doing about it? Suggest you give them to worst rating possible
Question 3
What are the next steps - you need to help get all our money back! I don’t even care about my winnings I just want my deposit back! £1,387 (winnings £2000)
The merit is the same for all 3 questions: Unless the complaint is closed, there are no consequences available. I'd say it makes sense. You see, getting your money is part of the complaint process, through which the Team investigates the casino's steps. At the end of this path lie both possible solutions or consequences. I bet you have not seen this article, have you?
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences 👈
How long?
"The time elapsed between submitting a complaint and the complaint being closed varies greatly. The complaints processed most quickly are those that can be resolved without getting the casino involved or those that are rejected because the casino has not done anything wrong. Other complaints, however, can be very time-consuming."
Consequences?
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
It may sound stupid to quote general guides here, but the answers and explanations are there, and because all our teams follow these guidelines, I can assure you that such information fits.
Next detail: Many players keep saying we must blacklist casinos. We do not do that. We prefer showing the full picture to every player who is wise enough to look for details. informing instead of hiding, if you like.
With all being said, I'm sorry you all have to go through this, but I'm also certain our specialists crave quick resolution for players. As I'm sure you can now understand, it only takes time and cooperation from the casino's side.
Nothing we can speed up here on the forum, hopefully this is now explained.
Let us concentrate on all those complaints that, depending on how they turn out, could result in a decrease in the casino's safety index. 🙏
Kadka, това е вярно... Но наистина трябва да разберете дали казиното изобщо е истинско казино. Имам предвид, че не можете да дадете оценка "под средното" на някое казино, което не е намерение дори да плащате на играчи.
Можеше да си проверил техните дъщерни сайтове на твоята платформа (ninbet и winsmania) и да разбереш, че тези момчета не са добри, вместо това да си добавил още един техен сайт, плъзгайки играчи да играят и въпреки това не си ги предупредил.
Тук има наистина добри казина, които работят правилно и които са с оценка под „под средното".
Но casino.guru е много по-добър от всеки друг сайт за плъзгане на партньори, който рекламира само сайтове, където получават най-много комисионни, дори лъжейки за казиното. Така че не мога да се оплаквам от политиката на гуруто.
Kadka, that is true... But you should really find out if the casino is even a real casino. What i mean you cant give "below average" rating to some casino, that is no intention of even paying players.
You could have checked up their sister sites on your platform (ninbet and winsmania), and realize that these guys are up to no good, instead you added yet another of their sites, dragging players to play, and didnt warn players anyway.
There are really good casinos that work properly that are below "below average" rating here.
But casino.guru is far better than any other affiliate dragging site that only promotes sites where they get most comissions, even telling lies about the casino. So cant really complain about guru policy.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.