ФорумКазина7Bets.io Casino - обща дискусия

7Bets.io Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от Teddc675
|
38871 преглеждания 345 отговора |
|
1 2...18
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 7Bets.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Това е дъщерно казино на winsmania. В момента имам теглене от 700 евро. Като се има предвид, че този уебсайт е много по-малко известен от Winsmania, съмнявам се, че ще ми позволят достъп до тези пари. В winsmania едно от моите тегления беше отменено 9 пъти и не очаквам нищо по-различно тук. Може да се наложи да подадете жалба срещу тях, както имам срещу winsmania. Също така забелязах, че екипът за поддръжка е абсолютно еднакъв на всеки уебсайт, което означава, че е малко вероятно да разрешат нещо. Удобно са се уверили, че целият ми акаунт е проверен с изключение на един сегмент и това очевидно ще отнеме 3-5 дни, но съм сигурен, че ще отнеме много повече от това. Не знам законността на това как работят тези казина, но е трудно да се повярва, че това, което правят, е законно. Пренебрегване на клиенти и привидно правене на всичко, за да попречат на клиентите да получат парите си. Надявам се това да може да се промени.

Автоматичен превод:
Teddc675
преди 9 месеца

Разбирам, че една и съща поддръжка или други отдели наистина улесняват приемането на еднакъв курс на действие и за двата сайта.

Говорейки за законност обаче, защо играете в казина извън обсега на UKGC?

Обзалагам се, че ще бъдете много по-добре защитени в тяхната юрисдикция.

По един или друг начин, да се надяваме, че няма да се наложи още едно оплакване!



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Току-що им казах да отменят теглене на този сайт (7bets.io) и служителят по поддръжката го отмени на winsmania вместо това хаха. Той ми обеща, че тегленето ми ще бъде обработено „много скоро" поради тази грешка, но се научих да не вярвам на това, което казват служителите по поддръжката. Честно съм чувал, че около 10 пъти в тези точки и все същият резултат. Играя в тези казина, защото се регистрирах в GameStop и това са единствените казина, които мога да намеря. Сега спрях и просто искам да получа парите си, за да мога да продължа с живота си.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

точно както очаквах. Отхвърлен за пореден път?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Току-що им казах да отменят теглене на този сайт (7bets.io) и служителят по поддръжката го отмени на winsmania вместо това хаха. Той ми обеща, че тегленето ми ще бъде обработено „много скоро" поради тази грешка, но се научих да не вярвам на това, което казват служителите по поддръжката. Честно съм чувал, че около 10 пъти в тези точки и все същият резултат. Играя в тези казина, защото се регистрирах в GameStop и това са единствените казина, които мога да намеря. Сега спрях и просто искам да получа парите си, за да мога да продължа с живота си.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте. Това звучи наистина непрофесионално от поддръжката, трябва да кажа. Изобщо не се учудвам на позицията ти, че не им вярваш. Надяваме се, че ще успеят да поправят тази грешка.

„Сега спрях и просто искам да си получа парите, за да мога да продължа с живота си." - Това звучи като най-доброто нещо, което можете да направите в момента и наистина вярвам, че можете да го направите, ако имате воля в себе си 🙂.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

точно както очаквах. Отхвърлен за пореден път?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Имате ли поне някакво обяснение за причината от тяхната подкрепа?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не, те напълно ме игнорираха вчера, след като разбраха, че съм аз

Автоматичен превод:
Teddc675
преди 9 месеца

Това ми се случва всеки път, когато поставям под съмнение тегленето си, те влизат в чата на живо веднага щом дам потребителското си име, те ви игнорират

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Те току-що ограничиха моите тегления в моята сметка само до tether, което намирам за смешно, като се има предвид, че всичките ми депозити бяха с моята карта. Дори не мога да се свържа с тях, за да получа отговор, тъй като ме игнорират всеки път, когато разберат, че съм аз.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

направиха същото и с мен, казаха ми, че съм се опитвал да тегля много пъти, спряха банковия превод за 48 часа, което всъщност се превърна в 4 дни, успях да си го върна, направих ново теглене…..Отхвърлен както обикновено . Въпреки че обещаха, че този път ще бъде обработен на 100%.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Като при мен. Спечели 800€ преди 7 дни. Гадно е. Най-вероятно те са същите като Ninbet и Winsmania. Днес трябва да мога да тегля, тъй като „сметката е потвърдена", да видим. Не мисля, че ще получа парите.


Мисля, че Casino.guru трябва да зомбира всички тези казина, трябва да го направят незабавно.


Сайтът е страхотен, с много слотове, спортни залагания и дори покер. Но тези сайтове са само за да вземат парите на хората. Много добре подготвена измама обаче, много работа. Оформлението на сайта е същото като 21.com или подобно.


Поне те трябва да плащат оперативните си разходи за доставчици на слотове, спортни залагания и доставчици на покер софтуер, чудя се колко печеливша е измамата за тези момчета.


Те може да правят измама за излизане, като отварят нови сайтове и събират депозити. Чудя се кой може да спре тези момчета да вземат пари на играчите.


редактиране.. Не съм сигурен какво се случва честно.. Защо биха направили всичко това, само за да не плащат на никого? Искам да кажа, че имат над 60 доставчици на слотове и други видове хазартни игри, в сравнение с други чисто измамно основани казина, това се различава по много начини. Няма реална примамка, която да предполага, че не получавате плащане, ако спечелите.



Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Казино гуру


Нека просто помислим малко тук .. имате 5+ души от Обединеното кралство, които не могат да теглят и го събират над £10k


Не искам да чувам глупави коментари за това колко време трябва да им дадем.


Въпрос 1

Как да си върнем парите?


Въпрос 2

Какво правиш по въпроса? Предлагам ви да им дадете възможно най-лошата оценка


Лично съм говорил с адвокатите, които са ги включили.


Trustpilot ще ги свали, надяваме се, че чакаме окончателно решение


Въпрос 3

Какви са следващите стъпки - трябва да помогнете да върнем всичките ни пари! Дори не ме интересуват печалбите ми, просто искам депозита си обратно! £1387 (печалби £2000)


Моля, помогнете на мен и на всички останали


Автоматичен превод:
laka44
преди 9 месеца

Вие сте на място и всичко е абсолютно ужасно!

Автоматичен превод:
thg6zbd47n
преди 9 месеца

Същото се случи и с мен през последните 3 седмици!


Свързах се с много хора


Полиция на Обединеното кралство

Банка - ще се опита да възстанови сумата с полицейски доклад Revolut

Trustpilot

Адвокати, които ги инкорпорираха

Казино Гуру


Няма да ходя никъде, но няма да се откажа от това!! Няма начин!


Не искам моите печалби само £1387, които депозирах!


Вземете името на сътрудниците е планът днес!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Някой знае ли комисията по хазарта, която е одобрила тази компания?


всяка помощ ще бъде оценена

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е просто компания, регистрирана в Коста Рика, дори и да е така. Те нямат никакви комисионни за хазарт в Коста Рика.


Депозирах само 25 €. Тези 1300£ звучат като сериозно престъпление. Да ти открадна парите.


След като депозирате парите в игралната си сметка, те изчезват.


Нямате надежда... Има едно нещо, което може да ви донесе надежда. И това е, ако имат краткосрочни проблеми с ликвидацията, пари. Може да чакат нещо и тогава да плащат. Или нещо по-сенчесто, като чакане някой да загуби много.


Trustpilot е най-голямата шибана шега. Те изискват много доказателства, когато дават отрицателна оценка на дадена компания, като доказателство за снимки и други неща, те отнемат рецензията, ако не им предоставите доказателство. Но ако кажете нещо хубаво за някоя компания, те не изискват нищо.


Ninbet в trustpilot е пълен с „обичам ninbet, супер хубаво". Тези момчета правят безплатни завъртания за преглед на неща

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Някой знае ли комисията по хазарта, която е одобрила тази компания?


всяка помощ ще бъде оценена

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Както можете да видите в ревюто - това е Коста Рика.

Съжалявам, че го казвам, но може би ще е по-разумно да играете само в казината на UKGC. Както съм сигурен, че знаете, такова решение осигурява определено ниво на безопасност за играча. Ако се случи нещо нечестно в лицензираното от UKGC казино, вие сте много по-добре защитени директно от закона. От друга страна, лицензът на Коста Рика не струва нищо. Няма валидатор и няма място за оплаквания на играчите.

Предлагам ви да проверите лиценза, преди да решите да играете. И отново, играчите от вашата страна са много по-безопасни другаде; моля, помислете за това. 🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Казино гуру


Нека просто помислим малко тук .. имате 5+ души от Обединеното кралство, които не могат да теглят и го събират над £10k


Не искам да чувам глупави коментари за това колко време трябва да им дадем.


Въпрос 1

Как да си върнем парите?


Въпрос 2

Какво правиш по въпроса? Предлагам ви да им дадете възможно най-лошата оценка


Лично съм говорил с адвокатите, които са ги включили.


Trustpilot ще ги свали, надяваме се, че чакаме окончателно решение


Въпрос 3

Какви са следващите стъпки - трябва да помогнете да върнем всичките ни пари! Дори не ме интересуват печалбите ми, просто искам депозита си обратно! £1387 (печалби £2000)


Моля, помогнете на мен и на всички останали


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте

Ще се опитам да отговоря правилно на въпросите ви, но бих искал да разберете, че в този случай това е просто форум, място за комуникация, а не място за директни решения.

Но нека започнем отгоре:

„Нека просто помислим малко тук .. имате 5+ души от Обединеното кралство, които не могат да теглят и го събират над £10k

Не искам да чувам глупави коментари за това колко време трябва да им дадем."

Изумен съм колко много играчи в Обединеното кралство продължават да играят в нерегламентирани казина, но все пак такава информация може да послужи на други в тази общност, които биха предпочели да четат вместо да пишат. И така, благодаря за резюмето.

Въпреки че, честно казано, сега ще ви разочаровам, възможното решение наистина изисква време, тъй като основният инструмент за всяко решение е диалогът или по-скоро дискусията, обикновено водена чрез оплаквания.

Което ме отвежда до ключовия момент:

Въпрос 1

Как да си върнем парите?

Въпрос 2

Какво правиш по въпроса? Предлагам ви да им дадете възможно най-лошата оценка

Въпрос 3

Какви са следващите стъпки - трябва да помогнете да върнем всичките ни пари! Дори не ме интересуват печалбите ми, просто искам депозита си обратно! £1387 (печалби £2000)


Основанието е едно и също за всичките 3 въпроса: освен ако жалбата не е приключена, няма налични последствия. Бих казал, че има смисъл. Разбирате ли, получаването на вашите пари е част от процеса на оплакване, чрез който Екипът проучва стъпките на казиното. В края на този път лежат както възможни решения, така и последствия. Обзалагам се, че не сте виждали тази статия, нали?

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences 👈

Колко дълго?

„Времето, изминало между подаването на жалба и приключването на жалбата, варира значително. Жалбите, обработени най-бързо, са тези, които могат да бъдат решени без участието на казиното, или тези, които са отхвърлени, защото казиното не е направило нищо нередно. Други оплаквания обаче , може да отнеме много време."

Последствия?

„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."


Може да звучи глупаво да цитирам общи ръководства тук, но отговорите и обясненията са там и тъй като всички наши екипи следват тези указания, мога да ви уверя, че такава информация е подходяща.

Следваща подробност: Много играчи продължават да казват, че трябва да поставим казината в черен списък. Ние не правим това. Предпочитаме да показваме пълната картина на всеки играч, който е достатъчно мъдър да търси подробности. информиране вместо криене, ако желаете.

Като се има предвид всичко казано, съжалявам, че всички трябва да преминете през това, но също така съм сигурен, че нашите специалисти жадуват за бързо решение за играчите. Както съм сигурен, че вече разбирате, отнема само време и съдействие от страна на казиното.

Нищо не можем да ускорим тук във форума, надяваме се, че това вече е обяснено.

Нека се концентрираме върху всички онези оплаквания, които, в зависимост от това как се развият, могат да доведат до намаляване на индекса за безопасност на казиното. 🙏



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Kadka, това е вярно... Но наистина трябва да разберете дали казиното изобщо е истинско казино. Имам предвид, че не можете да дадете оценка "под средното" на някое казино, което не е намерение дори да плащате на играчи.

Можеше да си проверил техните дъщерни сайтове на твоята платформа (ninbet и winsmania) и да разбереш, че тези момчета не са добри, вместо това да си добавил още един техен сайт, плъзгайки играчи да играят и въпреки това не си ги предупредил.

Тук има наистина добри казина, които работят правилно и които са с оценка под „под средното".


Но casino.guru е много по-добър от всеки друг сайт за плъзгане на партньори, който рекламира само сайтове, където получават най-много комисионни, дори лъжейки за казиното. Така че не мога да се оплаквам от политиката на гуруто.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
1 2...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини