ФорумКазина7Bets.io Casino - обща дискусия

7Bets.io Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 9 месеца от Teddc675
|
37541 преглеждания 345 отговора |
|
1...5 6 7...18
Добавете пост
Jaro
преди 9 месеца

Съжалявам, грешна екранна снимка file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

За съжаление не... освен че играта не е на сестринските сайтове забранени игри .. съвпадение? .. Мисля, че не, но те очевидно са предложили да премахнат залагането за сумата, която е била изразходвана за забранената игра, а не да премахнат всички средства, само тези, които са били заложени в тази игра ... също на друг сайт се посочва, че достъпът е ограничени за забранени игри, така че не можете да ги играете така или иначе. Иска ми се да можех да го докажа и бях толкова усърден като играча, когото намерих.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

за първи път от 13 дни не ми отхвърлиха тегленето за няколко часа. Сега е в очакване от 5 часа. Малко вероятно е изобщо да плати, но само споменавам. Те със сигурност четат този чат.


Искат само IBAN за банков превод, това е нечувано, не им трябва ли и BIC + други неща.. Да..

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
laka44
преди 9 месеца

Оттеглянето ми е в очакване от около 43 часа. Казаха ми, че днес ще бъде обработен, но ще повярвам, когато го видя

Автоматичен превод:
TheOwl
преди 9 месеца

Ако пристигне, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

🤞 за всички вас. Може би това ще даде надежда на останалите от нас

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Те следват моя IP адрес - имам лаптоп, телефонирам и поддържам ... всички, с които съм се свързал в чата, след това ме игнорират!


Абсолютна измет .. никога няма да одобри!


VPN е пътят напред!!

Автоматичен превод:
shitchenor
преди 9 месеца

shais, колко депозирахте? Знаеш ли?


Дали сте различни числа на вашите депозирани суми, които имат стотици лири разлики

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
TheOwl
преди 9 месеца

За съжаление няма да бъде обработено

Автоматичен превод:
laka44
преди 9 месеца

Салдото ми беше £2335, когато те конфискуваха. Точно по същото време, когато бях потвърден. Няма имейл, който да обясни защо, трябваше да го отстраня от поддръжката. Сега остава само да изчакаме. Ако обяснението беше така, както казаха, защо отне 4 седмици опити за проверка и опит за оттегляне, за да се намери тази причина и защо „забранената" игра, която играх, не е посочена в забранените игри на дъщерните сайтове, когато списъците и условията са идентични .

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Както се очакваше, оттеглянето ми все още е висящо и няма повече напред. Опитах се да говоря с тях в чат на живо и те блокираха чата, когато разбраха, че аз се опитвам да се свържа с тях. Започвайки да разбирам реалността, че никога не получавам средства, които ми се дължат, просто се надявам, че този измамнически измамен уебсайт и всички замесени хора ще бъдат свалени.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ами...... Не си получаваме парите. След 14 дни, акаунтът не е потвърден, те само деактивираха всеки метод за теглене, с изключение на крипто Tether, но не е възможно да се направи теглене на крипто, ако се депозира с евро. Те предложиха да им изпратите имейл относно прехвърлянето на валута от евро към крипто.


Съжалявам хора, но няма нищо, което да изглежда, че някога ще ни плащат тук.


Просто трябва да изчакаме последния ни шанс Гуру да затвори случаите и да каже, че не може. Загубих само 25 €.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
laka44
преди 9 месеца

Изчаках 4 седмици, за да бъда напълно потвърден и ако сте продължили да се опитвате да теглите преди това, те ще деактивират някои тегления. Защо още не са проверени?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Проверих целия си акаунт за 3 седмици, сега съм предизвикан за връщане на депозита ми, блокираха акаунта ми и откраднаха всички пари там!


Измама и всеки оправдаващ ги не се чуква в главата!


Пълен на ИЗМАМА

Автоматичен превод:
shitchenor
преди 9 месеца

Кой ги оправдава. Мисля, че хората искат да опитат всички пътища, преди да се откажат напълно. Не мисля, че ще получа парите си, но не ми струва нищо да продължавам да опитвам. Сигурен съм, че тези теми и оплаквания вече им причиняват щети, както и споменаването на сродни сайтове. Хората ще искат да видят резолюция някъде. Сигурен съм, че са загубили много депозити поради тази платформа и дори дискусията, защото хората могат да четат това в реално време, което е по-добре от просто бърз преглед.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

https://casino.guru/ocean-breeze-casino-review

https://casino.guru/scatterhall-casino-review

https://casino.guru/spinpirate-casino-review


Но разберете ситуацията. Наистина е малко вероятно да получите пари от тях.

Единственото отмъщение, което ще получите е, че след като жалбите бъдат решени „неоснователно" или „неразрешено, защото пасивно казино", тези момчета ще бъдат маркирани като „Зомбита", всичките 3 казина. Това ще попречи на хората да влизат в техните сайтове, защото се вижда, че те са само измамници.


Trustpilot и други филиали ще бъдат корпоративни и няма да рекламират тези хора, веднъж доказана измама.

Приходите на клиентите ще намалеят значително и депозитите на играчите ще намалеят толкова ниско, че депозитите няма да струват сметките за поддържане на тези доставчици на игри, спортни залагания и покер... Не е безплатно да управлявате сайта.


Така че те ще затворят след известно време, говорим максимум месец, може би два. Но те са свободни за това, без последствия, освен че казината се премахват.




Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ами трябва да кажат напълно лиценза за хазарт кой е! Според уебсайта им те изброяват грешния!

Изглежда зле - сякаш се опитват да скрият нещо!!

Благодаря за помощта... Ще направя всичко възможно, за да си върна тези пари!!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Няма за какво, така че нека да видим дали казиното ще отговори на жалбата ви и бих искал да вярвам, че го правят, за да вземат отношение. Ще следя това, докато се развива.

Нека всичко се реши справедливо.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

За съжаление не... освен че играта не е на сестринските сайтове забранени игри .. съвпадение? .. Мисля, че не, но те очевидно са предложили да премахнат залагането за сумата, която е била изразходвана за забранената игра, а не да премахнат всички средства, само тези, които са били заложени в тази игра ... също на друг сайт се посочва, че достъпът е ограничени за забранени игри, така че не можете да ги играете така или иначе. Иска ми се да можех да го докажа и бях толкова усърден като играча, когото намерих.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Жалко, но няма значение, нашият екип все още се опитва да помогне с каквото може. Видях, че във вашия случай чакат отговор от казиното и се надявам да получите такъв, за да изясним нещата. Засега трябва да изчакаме.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

https://casino.guru/ocean-breeze-casino-review

https://casino.guru/scatterhall-casino-review

https://casino.guru/spinpirate-casino-review


Но разберете ситуацията. Наистина е малко вероятно да получите пари от тях.

Единственото отмъщение, което ще получите е, че след като жалбите бъдат решени „неоснователно" или „неразрешено, защото пасивно казино", тези момчета ще бъдат маркирани като „Зомбита", всичките 3 казина. Това ще попречи на хората да влизат в техните сайтове, защото се вижда, че те са само измамници.


Trustpilot и други филиали ще бъдат корпоративни и няма да рекламират тези хора, веднъж доказана измама.

Приходите на клиентите ще намалеят значително и депозитите на играчите ще намалеят толкова ниско, че депозитите няма да струват сметките за поддържане на тези доставчици на игри, спортни залагания и покер... Не е безплатно да управлявате сайта.


Така че те ще затворят след известно време, говорим максимум месец, може би два. Но те са свободни за това, без последствия, освен че казината се премахват.




Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Ако казиното не се опита да разреши тези случаи и не реагира и жалбите не са разрешени, то разбира се ще получи черни точки и това ще повлияе на индекса му за безопасност. Затова винаги е добра идея да подадете жалба, ако играч смята, че нещо е било нечестно към него в казиното, защото ако това се потвърди и казиното не се опита да съдейства и да разреши ситуацията, това ще рефлектира върху рейтинг.

Ще се радвам много, ако това не се случи и всеки си получи парите, но не искам да имам напразни надежди и да се изпреварвам, така че всички ще трябва да изчакаме крайния резултат.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте всички,


както се очакваше, тегленето ми все още не е приключило, вече над 60 часа. Отново бях в чата на живо за актуализация и те всъщност ми дадоха конкретни времена за това кога тегленето ще бъде „завършено", което беше 18:00 CET днес.


както винаги, нямам много надежда това наистина да се случи, но ще актуализирам тази вечер.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини