ФорумКазина7Bets.io Casino - обща дискусия

7Bets.io Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 9 месеца от Teddc675
|
39074 преглеждания 345 отговора |
|
1...14 15 16...18
Kerrybelle
преди 7 месеца

Добре за теб. Не мога да намеря какво друго да кажа.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря ти . Знам, че всички ме подкрепяхте и се надявахте да има различен резултат. Мисля, че моят беше един от първите случаи в това казино, но сега виждам, че има още толкова много почти същите. Все още съм много разочарован и просто се притеснявам, че някой ден някой няма да го приеме толкова добре. Просто не е честно, но какво можете да направите? 😒 Просто чакам оценката им да се превърне в минус 😊

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ако продължат да обработват оплаквания като вас, техният индекс на безопасност със сигурност ще се промени. Така че ще видим дали ще се поучат от подобни ситуации или не. Надявам се, че ще се върнат при вас и ще се опитат да го разрешат.

Що се отнася до вашата седмица без хазарт, мисля, че понякога това е най-доброто, което един играч може да направи, така че се възползвайте максимално. 😉 ☘️😊

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Просто прочетете нишката в жалба, на която казиното всъщност отговори .. първо поискаха да не наричаме казиното измама .. Казвам, ако ходи като патица и кряка като патица ... Мисля, че проблемите тук това, че не са се погрижили да отговорят, доказва, че нямат защита .. патица квак квак .. жалко е, че не изглежда да осъзнават като цяло като правило комарджиите харчат повече, отколкото печелят, така че ако бяха справедливи към играчите, биха правете толкова много повече пари от парите, за които става въпрос тук... ако четете това, мисля, че признаците са, че е измама и смятам, че казино гуруто трябва да изброи всички свои казина, с които са свързани, а не само winsmania 😊

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 7 месеца

Хм, жалко е, че на някои оплаквания се отговаря от казиното, а на други не. Намирам това за доста странна тактика и съм съгласен, че в крайна сметка играчите са по-склонни да загубят и малко са тези, които са на положителна печалба.

Мисля обаче, че самите казина знаят за подобни неща и ако се отнасят към играчите по подобен начин, може да не свърши добре.

Виждам, че вече имат наистина нисък индекс на безопасност, така че не изглежда добре за тях.

Що се отнася до някои сестрински казина, открих, че те имат нещо общо само с това, така че не знам какви други трябва да има там. 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Получавах същите имейли от други казина и те имат същия чат за поддръжка като това. Все едни и същи хора в редица сайтове

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не са ми изплатени средствата от месец. Депозирах $500 в сметката си! Но сега не мога да залагам на спорт, да играя на ротативки или да тегля средства. Умишлено не ми верифицират акаунта, въпреки че им изпратих всички документи преди месец. Постоянно съм блокиран в чата за поддръжка! Какво да правя??? Как да изтегля средства от сметката?

Автоматичен превод:
xray200
преди 7 месеца

Имате ли продължаващо оплакване? За съжаление не мисля, че някой все още е имал успешен резултат или теглене и тъй като те не са правилно регулирани, няма къде да го взема 😒 Чаках повече от месец, за да бъда потвърден, но те откриха „бонус нарушение" точно по същото време, когато аз беше напълно проверен. Вярвайте, че ще има нарушение, ако не го направят

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Бих искал да имам сайт, където мога да виждам резултатите от много сайтове за преглед на казино наведнъж. Като алтернатива Гуру трябва да работи с други сайтове за преглед на казина, за да затвори тези измамни казина.

Съжалявам, че го оставих на други

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Отзивите са полезни и изпробвах няколко от тези с най-висок резултат тук и нямах проблеми, но можете да използвате това само като ръководство... проверете също така, че имат законен и добър регулатор. Мисля, че до голяма степен зависи от нас да положим дължимата си грижа и да намалим шансовете това да ни се случи. Когато за първи път се присъединих към 7 bets.io, не можах да намеря нищо добро или лошо за тях, но видях думата curacao 😒 Напуснах gamstop и се присъединих само към правилно регулирани сайтове. Сега отново съм на gamstop за 5 години този път и няма да рискувам със сайтове без gamstop. Открих се, че си мисля, че спечелих £2000, преди да мога да го направя отново, но също така мисля, че това казино има висок rtp, разчитайки на комарджиите да ги похарчат, преди да бъдат напълно валидирани

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Получавах същите имейли от други казина и те имат същия чат за поддръжка като това. Все едни и същи хора в редица сайтове

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това не означава непременно, че имат нещо общо. Имаме база данни, в която виждаме такава информация и когато казината са родствени или имат връзка, винаги го споменаваме в прегледа. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не са ми изплатени средствата от месец. Депозирах $500 в сметката си! Но сега не мога да залагам на спорт, да играя на ротативки или да тегля средства. Умишлено не ми верифицират акаунта, въпреки че им изпратих всички документи преди месец. Постоянно съм блокиран в чата за поддръжка! Какво да правя??? Как да изтегля средства от сметката?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей, виждам, че не си единствената с подобни притеснения, което ме натъжава като цяло.

Забелязах и вашата жалба , която сте подали преди много време, така че нека видим какво може да разреши нашият екип, тъй като топката е в полето на казиното, което трябва да отговори. Не искам да се изпреварвам, но твърдо вярвам, че те ще се отзоват и всичко ще се уреди и че оплакването ви няма да остане неразрешено.

Както и да е, след като изпратихте документите и казвате, че не сте верифицирани, попитахте ли тогава какво се случва и защо е така?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Все още съжалявам за себе си, че не успях да изтегля огромната си печалба.


Истината е, че те вероятно трупат цяло състояние.


Могат ли да почистят крипто. Могат ли да използват свободно валутата на депозитите на Visa.


Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Питам ги това през цялото време. Изпращах им имейли много пъти. Не получих никакъв отговор. Продължават да ме блокират в чата за поддръжка.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Чудите се откъде идва оптимизмът на Jaros, когато не са разрешили нито една жалба??

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 7 месеца

ти пълни глупости. Вероятно чрез партньорски плащания. В бъдеще няма да харесвам публикациите му.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Твърдо вярвам, че случаят ще бъде третиран по същия начин като всички останали ... те ще са блокирали игрите му и ще са спрели проверката, докато търсят или добавят нарушение в T&C, точно както направиха с мен и всички останали .. всички тези случаи просто се влачат със същия краен резултат

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 7 месеца

Това е вярно, те управляват фирма. Ако фирма означава компания. Firma -> жаргонна дума за компания на фински език. Една фирма трябва да действа в полза на фирмите с учтиви маниери, дори ако си имат работа с крадци.

Открих, че отговорите на Radkas са донякъде агресивни не само по тази тема, но и по всички оплаквания като цяло.


Като се има предвид това, целият персонал на Guru пише наистина дълги отговори и ако наистина го правят ръчно, това е много работа.


Освен това те трябва да четат всички глупости от някой, който не говори английски много добре. Нужни са кравешки нерви или стоманени нерви, за да го правиш всеки ден.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Все още съжалявам за себе си, че не успях да изтегля огромната си печалба.


Истината е, че те вероятно трупат цяло състояние.


Могат ли да почистят крипто. Могат ли да използват свободно валутата на депозитите на Visa.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

За съжаление не можем да отговорим на вашите въпроси, заявки. Всъщност само казиното би могло.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Питам ги това през цялото време. Изпращах им имейли много пъти. Не получих никакъв отговор. Продължават да ме блокират в чата за поддръжка.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Съжалявам за това, наистина. Само се надявам нашият екип да успее да се свърже с казиното, въпреки че не изглежда така, за съжаление.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

ти пълни глупости. Вероятно чрез партньорски плащания. В бъдеще няма да харесвам публикациите му.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Тук много грешите. Със сигурност не получаваме никакви плащания от казина като това. Джаро е наистина оптимистичен човек като цяло, той не обича да вижда някое казино да прави такива неща на играчите, знаете ли.

Автоматичен превод:
1...14 15 16...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини