преди 7 месеца
Добре за теб. Не мога да намеря какво друго да кажа.
Good for you. I cant find anything else to say.
Добре за теб. Не мога да намеря какво друго да кажа.
Good for you. I cant find anything else to say.
Благодаря ти . Знам, че всички ме подкрепяхте и се надявахте да има различен резултат. Мисля, че моят беше един от първите случаи в това казино, но сега виждам, че има още толкова много почти същите. Все още съм много разочарован и просто се притеснявам, че някой ден някой няма да го приеме толкова добре. Просто не е честно, но какво можете да направите? 😒 Просто чакам оценката им да се превърне в минус 😊
Thankyou . I know you guys were all rooting for me and hoped it would have a different result . I think mine was one of the first cases at this casino but now I see there are so many more almost exactly the same . I am still very disappointed and just worried that someday someone wont take it so well. Its just not fair but what can you do ? 😒 Am just waiting for their score to turn into a minus 😊
Ако продължат да обработват оплаквания като вас, техният индекс на безопасност със сигурност ще се промени. Така че ще видим дали ще се поучат от подобни ситуации или не. Надявам се, че ще се върнат при вас и ще се опитат да го разрешат.
Що се отнася до вашата седмица без хазарт, мисля, че понякога това е най-доброто, което един играч може да направи, така че се възползвайте максимално. 😉 ☘️😊
If they continue to handle complaints like you, their safety index will surely change. So we will see if they learn from situations like this or not. I hope they will come back to you and try to resolve it.
As for your no-gambling week, I think sometimes that's the best a player can do, so make the most of it. 😉 ☘️😊
Просто прочетете нишката в жалба, на която казиното всъщност отговори .. първо поискаха да не наричаме казиното измама .. Казвам, ако ходи като патица и кряка като патица ... Мисля, че проблемите тук това, че не са се погрижили да отговорят, доказва, че нямат защита .. патица квак квак .. жалко е, че не изглежда да осъзнават като цяло като правило комарджиите харчат повече, отколкото печелят, така че ако бяха справедливи към играчите, биха правете толкова много повече пари от парите, за които става въпрос тук... ако четете това, мисля, че признаците са, че е измама и смятам, че казино гуруто трябва да изброи всички свои казина, с които са свързани, а не само winsmania 😊
Just read the thread in a complaint that the casino has actually replied to .. firstly they requested not to call the casino a scam .. I say if it walks like a duck and quacks like a duck .... I think the issues here that they have not cared to respond to proves that they have no defence .. a duck quack quack .. it's a shame they dont seem to realise generally as a rule gamblers spend more than they win so if they were fair to the players they would make soo much more money than the money that is in issue here ... if you are reading this I think the signs are it is a scam and I feel casino guru should list all their casinos that they are affiliated with and not just winsmania 😊
Хм, жалко е, че на някои оплаквания се отговаря от казиното, а на други не. Намирам това за доста странна тактика и съм съгласен, че в крайна сметка играчите са по-склонни да загубят и малко са тези, които са на положителна печалба.
Мисля обаче, че самите казина знаят за подобни неща и ако се отнасят към играчите по подобен начин, може да не свърши добре.
Виждам, че вече имат наистина нисък индекс на безопасност, така че не изглежда добре за тях.
Що се отнася до някои сестрински казина, открих, че те имат нещо общо само с това, така че не знам какви други трябва да има там. 🙁
Hmm, it's a pity that some complaints are answered by the casino and some are not. I find this to be quite a strange tactic and I agree that in the end, players are more likely to lose and there are few who are in any positive profit.
However, I think the casinos themselves know about this sort of thing and if they treat players similarly, it may not end well.
I see that they have a really low safety index already, so it doesn't look good for them.
As for some sister casinos, I found that they only have something in common with this one, so I don't know what other ones should be there. 🙁
Получавах същите имейли от други казина и те имат същия чат за поддръжка като това. Все едни и същи хора в редица сайтове
I was receiving same emails from other casinos and they have the same support chat as this one . All the same people across a number of sites
Не са ми изплатени средствата от месец. Депозирах $500 в сметката си! Но сега не мога да залагам на спорт, да играя на ротативки или да тегля средства. Умишлено не ми верифицират акаунта, въпреки че им изпратих всички документи преди месец. Постоянно съм блокиран в чата за поддръжка! Какво да правя??? Как да изтегля средства от сметката?
I have not been paid my funds for a month. I deposited $500 into my account! But now I can't bet on sports, play slots, or withdraw funds. They deliberately do not verify my account, although I sent them all the documents a month ago. I am constantly blocked in the support chat! What shall I do??? How to withdraw funds from the account?
Мені не виплачують мені мої кошти вже місяць. Я вніс на рахунок 500$! Але не можу зараз зробити ставку на спорт, пограти в слоти, зняти кошти. Вони не верифікують навмисно мій рахунок, хоча всі документи я їм відправив місяць назад. В чаті підтримки мене постійно блокують! Що робити??? Як зняти з рахунку свої кошти?
Имате ли продължаващо оплакване? За съжаление не мисля, че някой все още е имал успешен резултат или теглене и тъй като те не са правилно регулирани, няма къде да го взема 😒 Чаках повече от месец, за да бъда потвърден, но те откриха „бонус нарушение" точно по същото време, когато аз беше напълно проверен. Вярвайте, че ще има нарушение, ако не го направят
Have you an ongoing complaint ? Unfortunately I dont think anyone yet has had a succesful result or withdrawal and because they are not properly regulated theres no where to take it 😒 I waited over a month to be verified but they found a " bonus violation" at exactly the same time as I was fully verified . Trust there will be a violation if not they will make one
Бих искал да имам сайт, където мога да виждам резултатите от много сайтове за преглед на казино наведнъж. Като алтернатива Гуру трябва да работи с други сайтове за преглед на казина, за да затвори тези измамни казина.
Съжалявам, че го оставих на други
I would like to have a site where I can see the scores of many casino review sites at once. Alternatively, Guru should work with other casino review sites to shut down these scam casinos.
I'm sorry for leaving it to others
Отзивите са полезни и изпробвах няколко от тези с най-висок резултат тук и нямах проблеми, но можете да използвате това само като ръководство... проверете също така, че имат законен и добър регулатор. Мисля, че до голяма степен зависи от нас да положим дължимата си грижа и да намалим шансовете това да ни се случи. Когато за първи път се присъединих към 7 bets.io, не можах да намеря нищо добро или лошо за тях, но видях думата curacao 😒 Напуснах gamstop и се присъединих само към правилно регулирани сайтове. Сега отново съм на gamstop за 5 години този път и няма да рискувам със сайтове без gamstop. Открих се, че си мисля, че спечелих £2000, преди да мога да го направя отново, но също така мисля, че това казино има висок rtp, разчитайки на комарджиите да ги похарчат, преди да бъдат напълно валидирани
Reviews are helpful and I tried a few of the top score ones here and had no problems but you can only use this as a guide .. check they have a legitimate and good regulator also . I think it's pretty much on us to do our due diligence and lower the odds of this happening to ourselves . When I first joined 7 bets.io I could not find anything on them good or bad but I saw the word curacao 😒 I left gamstop and only joined properly regulated sites . Now I am back on gamstop for 5 years this time and wont risk non gamstop sites . I found myself thinking I won £2000 before i can do it again but i also think this casino has a high rtp relying on gamblers to spend it before they are fully validated
Това не означава непременно, че имат нещо общо. Имаме база данни, в която виждаме такава информация и когато казината са родствени или имат връзка, винаги го споменаваме в прегледа. 🙂
This does not necessarily mean that they have something in common. We have a database where we see such information and when casinos are sister or have a connection we always mention it in the review. 🙂
Не са ми изплатени средствата от месец. Депозирах $500 в сметката си! Но сега не мога да залагам на спорт, да играя на ротативки или да тегля средства. Умишлено не ми верифицират акаунта, въпреки че им изпратих всички документи преди месец. Постоянно съм блокиран в чата за поддръжка! Какво да правя??? Как да изтегля средства от сметката?
I have not been paid my funds for a month. I deposited $500 into my account! But now I can't bet on sports, play slots, or withdraw funds. They deliberately do not verify my account, although I sent them all the documents a month ago. I am constantly blocked in the support chat! What shall I do??? How to withdraw funds from the account?
Мені не виплачують мені мої кошти вже місяць. Я вніс на рахунок 500$! Але не можу зараз зробити ставку на спорт, пограти в слоти, зняти кошти. Вони не верифікують навмисно мій рахунок, хоча всі документи я їм відправив місяць назад. В чаті підтримки мене постійно блокують! Що робити??? Як зняти з рахунку свої кошти?
Здравей, виждам, че не си единствената с подобни притеснения, което ме натъжава като цяло.
Забелязах и вашата жалба , която сте подали преди много време, така че нека видим какво може да разреши нашият екип, тъй като топката е в полето на казиното, което трябва да отговори. Не искам да се изпреварвам, но твърдо вярвам, че те ще се отзоват и всичко ще се уреди и че оплакването ви няма да остане неразрешено.
Както и да е, след като изпратихте документите и казвате, че не сте верифицирани, попитахте ли тогава какво се случва и защо е така?
Hi, I see you are not the only one who has similar worries, what saddens me in general.
I have also noticed your complaint which you have filed a long time ago, so let's see what our team can resolve, since the ball is in the court of the casino, which has to answer. I don't want to get ahead of myself, but I firmly believe that they will respond and everything will be settled and that your complaint will not remain unresolved.
Anyway, since you sent the documents and you say you have not been verified, did you ask at that time what is going on and why it is so ?
Все още съжалявам за себе си, че не успях да изтегля огромната си печалба.
Истината е, че те вероятно трупат цяло състояние.
Могат ли да почистят крипто. Могат ли да използват свободно валутата на депозитите на Visa.
Still feel pity for myself of not getting to cashout my huge win.
The truth is, they are probably banking a fortune.
Can they clean the cryptos. Can they use the Visa deposits currency freely.
Питам ги това през цялото време. Изпращах им имейли много пъти. Не получих никакъв отговор. Продължават да ме блокират в чата за поддръжка.
I ask them this all the time. I have emailed them many times. I did not receive any answer. They keep blocking me in the support chat.
Я постійно в них це запитую. Я написав їм на пошту дуже багато разів. Жодної відповіді я не отримав. В чаті підтримки вони мене постійно блокують.
Чудите се откъде идва оптимизмът на Jaros, когато не са разрешили нито една жалба??
Wondering where Jaros optimism comes from when they have not resolved a single complaint ??
ти пълни глупости. Вероятно чрез партньорски плащания. В бъдеще няма да харесвам публикациите му.
ye complete bullshit. Probably though affiliate payments. In the future, i wont be liking his posts.
Твърдо вярвам, че случаят ще бъде третиран по същия начин като всички останали ... те ще са блокирали игрите му и ще са спрели проверката, докато търсят или добавят нарушение в T&C, точно както направиха с мен и всички останали .. всички тези случаи просто се влачат със същия краен резултат
I firmly believe the case will be treated the same as all the others ... they will have blocked his gaming and halted verification while they search or add a violation on the T&Cs exactly the same as they did to me amd everyone else .. all these cases are just being dragged out with the same end result
Това е вярно, те управляват фирма. Ако фирма означава компания. Firma -> жаргонна дума за компания на фински език. Една фирма трябва да действа в полза на фирмите с учтиви маниери, дори ако си имат работа с крадци.
Открих, че отговорите на Radkas са донякъде агресивни не само по тази тема, но и по всички оплаквания като цяло.
Като се има предвид това, целият персонал на Guru пише наистина дълги отговори и ако наистина го правят ръчно, това е много работа.
Освен това те трябва да четат всички глупости от някой, който не говори английски много добре. Нужни са кравешки нерви или стоманени нерви, за да го правиш всеки ден.
That is correct, they are running a firm. If firm means a company. Firma -> slang word for company in Finnish language. A firm needs to act in firms favour with polite manners, even if they are dealing with thiefs.
I have found Radkas responses somewhat aggressive, not on just this topic, but on all complaints in general.
That being said, all the staff from Guru writes really long replies, and if they really do it manually, its a lot of work.
Plus they have to read all the nonsense from someone who doesnt speak english very well. It takes nerves of the cow, or nerves of steel to do it everyday.
Все още съжалявам за себе си, че не успях да изтегля огромната си печалба.
Истината е, че те вероятно трупат цяло състояние.
Могат ли да почистят крипто. Могат ли да използват свободно валутата на депозитите на Visa.
Still feel pity for myself of not getting to cashout my huge win.
The truth is, they are probably banking a fortune.
Can they clean the cryptos. Can they use the Visa deposits currency freely.
За съжаление не можем да отговорим на вашите въпроси, заявки. Всъщност само казиното би могло.🤷♀️
Sorry we're not able to answer your questions, requests. Only the casino could, actually.🤷♀️
Питам ги това през цялото време. Изпращах им имейли много пъти. Не получих никакъв отговор. Продължават да ме блокират в чата за поддръжка.
I ask them this all the time. I have emailed them many times. I did not receive any answer. They keep blocking me in the support chat.
Я постійно в них це запитую. Я написав їм на пошту дуже багато разів. Жодної відповіді я не отримав. В чаті підтримки вони мене постійно блокують.
Съжалявам за това, наистина. Само се надявам нашият екип да успее да се свърже с казиното, въпреки че не изглежда така, за съжаление.
Sorry for that, really. I just hope, our team will be able to get in touch with the casino, even though it doesn't look like that, unfortunately.
Тук много грешите. Със сигурност не получаваме никакви плащания от казина като това. Джаро е наистина оптимистичен човек като цяло, той не обича да вижда някое казино да прави такива неща на играчите, знаете ли.
You are very wrong here. We do not get any payments from casinos like this, for sure. Jaro is just a really optimistic person in general, he doesn't like to see any casino doing such things to players, you know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.