ФорумКазина7Bets.io Casino - обща дискусия

7Bets.io Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 9 месеца от Teddc675
|
37178 преглеждания 345 отговора |
|
1...13 14 15...18
Добавете пост
преди 7 месеца

И аз не пия много 🤣 .

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 7 месеца

Това звучи като дзен и аз ревнувам. Аз самият съм потребител. Зепра никога не може да свали ивиците си.

Може би, когато наистина остарея, но просто може би. Радвам се, че успях да се справя с всеки друг грях, различен от хазарта.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, в крайна сметка депозирах само £30, но видях как балансът ми достига £4000. Психически трябваше да го омаловажа. Ако беше законен сайт .. може би щях да си позволя да играя с 1 или 200, но £4000 е почти като печалба от лотария за мен, но в съзнанието си имах мисълта, че съм го направил веднъж .. но те играят на вашето мислене .. комарджиите просто ще играят надолу, докато чакат да бъдат потвърдени, тогава няма да трябва да изплащаме така или иначе, така че за повечето вие сте прави и на това разчитат казина като това ..

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 7 месеца

Обичам да чакам теглене и не съм ги анулирал, без да съм помислил първо.

4000£ са огромни пари за беден човек, който знае как да се справи с 4000£ прави драматична разлика за цялата година. Но е трудно. След като облечете гащите за харчене, 4000£ стигат за 2-3 месеца дори за нормален човек.



Автоматичен превод:
laka44
преди 7 месеца

Вече не може да се анулира в законни сайтове. Присъединих се към други сайтове без проблеми с потвърждението и изплащането завърши в рамките на часове .. толкова изкушен да продължа, но преследвам тази печалба от 4000, което не ми помага 😒 вече се чувствам по-добре ... няма нерегулирани сайтове за мен ..

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 7 месеца

Имахте голямо съжаление и попаднахте на чиста измама. Няма твърде много измами, които разкриват измамите. Има много измами, но те са по-лесно забележими.


Искам да кажа, че ако продължите да залагате онлайн. Предлагам да проверите DAMA казината. Те изплащат печалби, имат най-конкурентните бонуси и като 50-60 сайта, всичките солидни.


Казината на DAMA, Hollycorn са в Кюрасао + основният им сайт е N1 interactive, който е игрите в Малта.


Обзалагам се, че можете да използвате DAMA и Hollycorn.



Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Дано представителят им има коментар за моя, защото моят е червен и има хиляди черни петна ... Предполагам, че нямат разумен отговор

Автоматичен превод:
laka44
преди 7 месеца

Хаха опитват се да ме изкушат 🤣 без gamstop ли са. Вероятно съм ги пробвал и съм затворил акаунтите си

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 7 месеца

Те са в Индия, работят за шефа си, те просто си вършат работата, независимо дали е Microsoft или Paypal, те просто си вършат работата.


Мислите ли, че Александър от Холандия ще се свърже с вас от 7bets и ще разреши това.


Това е санджай и тика масала и нулев интерес към реалността. Може да е Бангладеш.


Не опитомявам индийци или бангладешци, те имат население 2 пъти повече от целия ЕС, повече

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 7 месеца

аз също, не мога да използвам повече DAMA, или hollycorns, или N1.


Отне едно съобщение и всичко затвори. Денят, в който загубих печалбите си в къщата за кучета.

Казах GA.. И ето го. Забранени са им всички лицензи.

Автоматичен превод:
laka44
преди 7 месеца

Така че коментират, когато смятат, че имат легитимен отговор и игнорират, когато не 🤣 поне четат .. не им пука, но четат ... Мисля, че трябва да ме обичат 🤣😍

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 7 месеца

Някой е бил измамен и след като клиентът е загубил надежда да получи средствата си след известно време, той е върнал печалбите. Тогава профилът на Winsmania отговори "играчът е загубил средствата си обратно, така че не можем да направим нищо". Където в действителност те не биха отговорили нищо, ако играчът просто беше запазил печалби в баланса си.


Проверете го от секцията Winsmania и Рецензии.

Автоматичен превод:
laka44
преди 7 месеца

Да, прочетох, че 1 ... моята продължи 4 седмици и аз просто продължих да печеля .. нарушение беше открито по същото време, когато бях напълно потвърден ... представителят дори се съгласи, че не трябваше да го загубя, след което спря да отговаря, но къде тръгват ли от там.. Опитвам теглене и започвам друга жалба, така че ...

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 7 месеца

Кери, оставям за магазина за късни закуски в събота. Дръж го на хладно, чао.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Някой забеляза отговора на жалба от действителен представител на 7 залагания .. как може да отговори на един и да игнорира всички останали????

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Може би ръководството му е избирателно, когато става въпрос за разглеждане на жалби. Ако не се лъжа обаче, нямаме пряк контакт, за да поддържаме връзка. Не е толкова необичайно такива казина с доста нисък индекс на безопасност.

Най-общо казано, бих предположил, че основният им фокус е в популяризирането и рекламата на платформата, от друга страна, и според вашия опит справянето с проблемите е тяхната слаба страна. 🙁


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Човекът за оплакване от 2313£. Представителят на Guru написа преди два дни, че е разговарял с измамниците по Skype.


„И чакам повече информация". Можете да изпратите текстово съобщение или да се обадите по Skype. SMS, телефонно обаждане или видеообаждане.



Представителят на Guru не може да се справи с определен клиент чрез Skype, ако той наистина има връзка с тези измамници. Никой играч не е получавал пари за това, което знаем. Каква информация може да чака? Единственото реално нещо, което може да изчака, е ако трябва да се свържете с доставчика на игри, но това е за нормални казина.


Това не е сцена на банков обир, където екипажът на 7bets е взел заложници. Но те се отнасят към тези измамници, сякаш сме в такава ситуация.


Керибел?

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мисля, че някои представители на казино гуру поддържат някакъв контакт с казиното, както направиха в моя случай, но също като клиентите мисля, че прекратяват контакта, когато знаят, че не могат да оправдаят действията си или не желаят да разрешат

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Мисля, че някои представители на казино гуру поддържат някакъв контакт с казиното, както направиха в моя случай, но също като клиентите мисля, че прекратяват контакта, когато знаят, че не могат да оправдаят действията си или не желаят да разрешат

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Ще видим как ще е в такъв случай. Бих се радвал, ако не беше лошо, но не бих си сложил ръката в огъня за това казино. Жалко е, че някои казина разглеждат някои жалби, а някои отпадат. Спомням си, когато говорихме за вашата ситуация и видях как се разви. Съжалявам. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Благодаря ти . Знам, че всички ме подкрепяхте и се надявахте да има различен резултат. Мисля, че моят беше един от първите случаи в това казино, но сега виждам, че има още толкова много почти същите. Все още съм много разочарован и просто се притеснявам, че някой ден някой няма да го приеме толкова добре. Просто не е честно, но какво можете да направите? 😒 Просто чакам оценката им да се превърне в минус 😊

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

о Също така прекарах една седмица без хазарт 🤣🤣

Автоматичен превод:
1...13 14 15...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини