Това звучи като дзен и аз ревнувам. Аз самият съм потребител. Зепра никога не може да свали ивиците си.
Може би, когато наистина остарея, но просто може би. Радвам се, че успях да се справя с всеки друг грях, различен от хазарта.
Thats sounds like Zen and im jealous. Im a user myself. A zepra cant get off his stripes ever.
Maybe when im really freaking old, but just maybe. Im glad i have been able to handle every other sin other than gambling.
Да, в крайна сметка депозирах само £30, но видях как балансът ми достига £4000. Психически трябваше да го омаловажа. Ако беше законен сайт .. може би щях да си позволя да играя с 1 или 200, но £4000 е почти като печалба от лотария за мен, но в съзнанието си имах мисълта, че съм го направил веднъж .. но те играят на вашето мислене .. комарджиите просто ще играят надолу, докато чакат да бъдат потвърдени, тогава няма да трябва да изплащаме така или иначе, така че за повечето вие сте прави и на това разчитат казина като това ..
Yes in the end I only actually deposited £30 but I watched my balance reach £4000 . Mentally I had to play it down . Had it been a legitimate site .. mayb would of allowed myself 1 or 200 to play with but £4000 is almost like winning a lottery to me but in my mind I had the thought I did it once .. but they play on your mindset .. gamblers will just play it down while waiting to be verified then we wont have to pay out anyway so for most you are correct and its what casinos like this one rely on ..
Обичам да чакам теглене и не съм ги анулирал, без да съм помислил първо.
4000£ са огромни пари за беден човек, който знае как да се справи с 4000£ прави драматична разлика за цялата година. Но е трудно. След като облечете гащите за харчене, 4000£ стигат за 2-3 месеца дори за нормален човек.
I like waiting for cashouts, and havent canceled them wihtout giving it a thought first.
4000£ is huge money for poor person who knows how to deal with 4000£ makes dramatic difference for the whole year. But its hard. Once you get the spending pants on, the 4000£ last for 2-3months even for normal person.
Вече не може да се анулира в законни сайтове. Присъединих се към други сайтове без проблеми с потвърждението и изплащането завърши в рамките на часове .. толкова изкушен да продължа, но преследвам тази печалба от 4000, което не ми помага 😒 вече се чувствам по-добре ... няма нерегулирани сайтове за мен ..
Cant cancel anymore in legitimate sites . Joined other sites with no verification issues and cash out completed within hours .. so tempted to continue but chasing that 4000 win which doing me no good 😒 feel better already ... no unregulated sites for me ..
Имахте голямо съжаление и попаднахте на чиста измама. Няма твърде много измами, които разкриват измамите. Има много измами, но те са по-лесно забележими.
Искам да кажа, че ако продължите да залагате онлайн. Предлагам да проверите DAMA казината. Те изплащат печалби, имат най-конкурентните бонуси и като 50-60 сайта, всичките солидни.
Казината на DAMA, Hollycorn са в Кюрасао + основният им сайт е N1 interactive, който е игрите в Малта.
Обзалагам се, че можете да използвате DAMA и Hollycorn.
You were very unfortunate and ran into pure scam. There are not too many scams that turn out the scams. There are scams alot, but they are more easily spottable.
My point is, if you continue your gambling online. I suggest checking DAMA casinos. They pay winnings, have the most competitive bonuses, and like 50-60 sites, that are all solid.
DAMA casinos, Hollycorn are curacao + their mother site is N1 interactive, which is Malta gaming.
I bet you can use DAMA and Hollycorn.
Дано представителят им има коментар за моя, защото моят е червен и има хиляди черни петна ... Предполагам, че нямат разумен отговор
Just wish their rep had a comment for mine because mine is red and thousands of black marks ... I guess they dont have a reasonable response
Те са в Индия, работят за шефа си, те просто си вършат работата, независимо дали е Microsoft или Paypal, те просто си вършат работата.
Мислите ли, че Александър от Холандия ще се свърже с вас от 7bets и ще разреши това.
Това е санджай и тика масала и нулев интерес към реалността. Може да е Бангладеш.
Не опитомявам индийци или бангладешци, те имат население 2 пъти повече от целия ЕС, повече
They are in india, working for for their boss, they are just doing their job, whether its Microsoft or Paypal, they just do their job.
Do you think that Alexander from netherlands will contact you from 7bets and sort this out.
Its sanjay and tikka masala and zero interest in reality. Could be bangladesh.
Im not taming Indians or Bangladeshies, they have population 2x the whole EU, more
аз също, не мога да използвам повече DAMA, или hollycorns, или N1.
Отне едно съобщение и всичко затвори. Денят, в който загубих печалбите си в къщата за кучета.
Казах GA.. И ето го. Забранени са им всички лицензи.
me too, unable to use DAMAs anymore, or hollycorns, or N1.
It took one message and everything closed. The day when i lost my winnings back the Dog house.
I said GA.. And there you go. Banned from all their licences.
Така че коментират, когато смятат, че имат легитимен отговор и игнорират, когато не 🤣 поне четат .. не им пука, но четат ... Мисля, че трябва да ме обичат 🤣😍
So they comment when they feel they have a legitimate answer and ignore when they dont 🤣 at least they are reading .. dont care but reading ... I think they must love me 🤣😍
Някой е бил измамен и след като клиентът е загубил надежда да получи средствата си след известно време, той е върнал печалбите. Тогава профилът на Winsmania отговори "играчът е загубил средствата си обратно, така че не можем да направим нищо". Където в действителност те не биха отговорили нищо, ако играчът просто беше запазил печалби в баланса си.
Проверете го от секцията Winsmania и Рецензии.
Someone was scammed, and then once the customer lost hope of getting his funds after sometime, he played the winnings back. Then the Winsmania profile replied "player lost his funds back so there is nothing we can do". Where in reality, they wouldnt have answered anything if the player had just kept winnings on his balance.
Check it from Winsmania section and Reviews.
Да, прочетох, че 1 ... моята продължи 4 седмици и аз просто продължих да печеля .. нарушение беше открито по същото време, когато бях напълно потвърден ... представителят дори се съгласи, че не трябваше да го загубя, след което спря да отговаря, но къде тръгват ли от там.. Опитвам теглене и започвам друга жалба, така че ...
Yes I read that 1 ... mine went on for 4 weeks and I just kept winning .. violation was found same time as I was fully verified...representative even agreed I shouldn't of lost it all then stopped responding but where do they go from there.. I attempt a withdrawal and begin another complaint so ...
Кери, оставям за магазина за късни закуски в събота. Дръж го на хладно, чао.
Kerry, leaving out for store for some late saturday snacks. Keep it cool, bye.
Може би ръководството му е избирателно, когато става въпрос за разглеждане на жалби. Ако не се лъжа обаче, нямаме пряк контакт, за да поддържаме връзка. Не е толкова необичайно такива казина с доста нисък индекс на безопасност.
Най-общо казано, бих предположил, че основният им фокус е в популяризирането и рекламата на платформата, от друга страна, и според вашия опит справянето с проблемите е тяхната слаба страна. 🙁
Maybe its management is selective when it comes to dealing with complaints. If I'm not mistaken, though, we do not have any direct contact to stay in touch. It's not that uncommon for such casinos with quite a low safety index.
Generally speaking, I would guess their primary focus lies in promoting and advertising the platform, on the other hand, and according to your experience, addressing issues is their weak side. 🙁
Човекът за оплакване от 2313£. Представителят на Guru написа преди два дни, че е разговарял с измамниците по Skype.
„И чакам повече информация". Можете да изпратите текстово съобщение или да се обадите по Skype. SMS, телефонно обаждане или видеообаждане.
Представителят на Guru не може да се справи с определен клиент чрез Skype, ако той наистина има връзка с тези измамници. Никой играч не е получавал пари за това, което знаем. Каква информация може да чака? Единственото реално нещо, което може да изчака, е ако трябва да се свържете с доставчика на игри, но това е за нормални казина.
Това не е сцена на банков обир, където екипажът на 7bets е взел заложници. Но те се отнасят към тези измамници, сякаш сме в такава ситуация.
Керибел?
The 2,313£ complaint guy. Guru representative wrote two days ago that he has talked to the scammers via Skype..
"And waiting for more information". You can text message or call on Skype. Text, phonecall, or a videocall.
Guru representative cant deal with one certain customer via Skype, if he really has connection to these scammers. No player has gotten paid ever for what we know. What information could be waiting? Only real thing could be for wait is if you have to contact game provider, but its for normal casinos.
This is not a bank robbery scene, were 7bets crew has taken hostages. But they treat these scammers like we are in such situation.
Kerrybelle?
Мисля, че някои представители на казино гуру поддържат някакъв контакт с казиното, както направиха в моя случай, но също като клиентите мисля, че прекратяват контакта, когато знаят, че не могат да оправдаят действията си или не желаят да разрешат
I think some casino guru representatives manage some contact with casino as they did in my case but same as customers I think they cease contact when they know they cannot justify their actions or do not wish to resolve
Мисля, че някои представители на казино гуру поддържат някакъв контакт с казиното, както направиха в моя случай, но също като клиентите мисля, че прекратяват контакта, когато знаят, че не могат да оправдаят действията си или не желаят да разрешат
I think some casino guru representatives manage some contact with casino as they did in my case but same as customers I think they cease contact when they know they cannot justify their actions or do not wish to resolve
Ще видим как ще е в такъв случай. Бих се радвал, ако не беше лошо, но не бих си сложил ръката в огъня за това казино. Жалко е, че някои казина разглеждат някои жалби, а някои отпадат. Спомням си, когато говорихме за вашата ситуация и видях как се разви. Съжалявам. 😕
We'll see how it turns out in that case. I would be happy if it wasn't bad, but I wouldn't put my hand in the fire for this casino. It's a shame that some casinos handle some complaints and some are dropped. I remember when we talked about your situation and I saw how it turned out. I'm sorry. 😕
Благодаря ти . Знам, че всички ме подкрепяхте и се надявахте да има различен резултат. Мисля, че моят беше един от първите случаи в това казино, но сега виждам, че има още толкова много почти същите. Все още съм много разочарован и просто се притеснявам, че някой ден някой няма да го приеме толкова добре. Просто не е честно, но какво можете да направите? 😒 Просто чакам оценката им да се превърне в минус 😊
Thankyou . I know you guys were all rooting for me and hoped it would have a different result . I think mine was one of the first cases at this casino but now I see there are so many more almost exactly the same . I am still very disappointed and just worried that someday someone wont take it so well. Its just not fair but what can you do ? 😒 Am just waiting for their score to turn into a minus 😊
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.