ФорумКазина7Bets.io Casino - обща дискусия

7Bets.io Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 3 месеца от Teddc675
|
14525 преглеждания 308 отговора |
|
1...15 16
Добавете пост
преди 2 седмици

Твърдо вярвам, че случаят ще бъде третиран по същия начин като всички останали ... те ще са блокирали игрите му и ще са спрели проверката, докато търсят или добавят нарушение в T&C, точно както направиха с мен и всички останали .. всички тези случаи просто се влачат със същия краен резултат

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

За съжаление не сме в състояние да направим много, когато дадено казино не желае да комуникира. Ако жалбата не бъде разрешена, това ще понижи индекса за безопасност на казиното и по този начин вярваме, че играчите ще се опитат да избегнат да играят там. Това всъщност е целта на нашия сайт по някакъв начин да информира и предупреждава играчите.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Това е вярно, те управляват фирма. Ако фирма означава компания. Firma -> жаргонна дума за компания на фински език. Една фирма трябва да действа в полза на фирмите с учтиви маниери, дори ако си имат работа с крадци.

Открих, че отговорите на Radkas са донякъде агресивни не само по тази тема, но и по всички оплаквания като цяло.


Като се има предвид това, целият персонал на Guru пише наистина дълги отговори и ако наистина го правят ръчно, това е много работа.


Освен това те трябва да четат всички глупости от някой, който не говори английски много добре. Нужни са кравешки нерви или стоманени нерви, за да го правиш всеки ден.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Е, да, ние пишем всички публикации ръчно. Ние не го виждаме като глупост от страна на играчите, както го нарекохте, ние го виждаме като "недостатъчно знания", бих могъл да кажа. Винаги се опитваме да помогнем при всеки проблем в онлайн казиното, въпреки че понякога това не е наистина възможно. Както знаете, винаги е необходима втората част от разговора и разследването, да речем. Всеки път, когато някое казино не комуникира с нас, ние не можем да разрешим проблема, който и да е проблем.

Радка не решава жалби, тъй като не е част от нашия екип по жалби. Това е ваша гледна точка, как виждате всички наши публикации, разбира се, и никой няма да вземе вашето мнение, просто разберете, моля, че ние сме тук, за да помогнем и да информираме всички потребители за всичко, свързано с онлайн света на казина, ние обаче не сме магьосници. Надявам се, че разбирате значението ми. И също така, играчите всъщност не трябва да говорят английски, тъй като ние използваме автоматичен преводач на нашия уебсайт.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Блокираха сметката ми заедно с всичките ми депозити. Обяснения не получих. За съжаление попаднах на измамници.

Автоматичен превод:
xray200
преди 2 седмици

Здравейте, видях, че имате оплакване по този въпрос от известно време. Сигурен съм, че бихте могли да използвате някакъв отговор защо казиното е направило това, но от това, което казвате, не сте получили такъв.

Очакваме и отговор от казиното, така че бих искал да чуя от тях относно текущата ситуация.

Освен това трябва да кажа, че това казино не е най-добрият избор, като се има предвид колко нисък е индексът на безопасност , така че се надявам, че това може да бъде разрешено, а не случай, че си научихте урока.

Чувствайте се свободни да ме уведомите, ако се появи нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Всеки, който е спечелил и не получава пари. Няма да получите парите си. Те не обработват тегления към никого. Те просто тролят. Вижте снимката. Нито едно теглене не е платило на никого. Това си е чиста измама.

file

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Аргументират 1 случай, защото смятат, че имат право. Все още пренебрегвайки всички случаи, които са съборили резултата им на пода. Не можеш да защитиш незащитимото. Дори отговорите им са доста груби. Надявам се, че на тези хора им се плаща много, за да се отнасят с тях като с боклук

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Представител на 7 залагания Сигурен съм, че четете целия форум. Ти си измамник. Вашите представители за поддръжка лъжат и игнорират. Вие ограничавате достъпа до игри, като разчитате на това, че хората играят вашия огромен списък от " забранени игри, знаейки, че шансовете са, че ще срещнат една и ако не го направят, вие ще я добавите. Забавяте проверката, разчитайки на факта, че докато бъдат потвърдени, те ще имат Когато те не потърсиха друг начин, аз бях лъган в продължение на седмици с „истинските" средства, които бях спечелил, и когато не можахте да ме задържите, вие замразихте акаунта ми. " нарушение и дори не ми изпрати имейл, за да ме информира защо средствата ми са напуснали акаунта ми. Ходя на работа всеки ден и печеля парите си честно. Работил съм през целия си живот. Но предполагам, че някои хора са щастливи да седят и да вземат парите на честните хора, защото предполагам, че лъжците и измамниците трябва да работят някъде.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Всеки, който е спечелил и не получава пари. Няма да получите парите си. Те не обработват тегления към никого. Те просто тролят. Вижте снимката. Нито едно теглене не е платило на никого. Това си е чиста измама.

file

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Хм, виждам, че все още следите ситуацията по отношение на това казино. Виждам също това оплакване , където не бих казал, че е съвсем коректно от страна на казиното към играча, така че съм любопитен да видя как ще се справят с този случай. Ще го следя и съжалявам за всички, които са загубили парите си тук. Вероятно е най-добре да ги избягвате.

Автоматичен превод:
1...15 16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини