ФорумКазина7Bets.io Casino - обща дискусия

7Bets.io Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 9 месеца от Teddc675
|
37293 преглеждания 345 отговора |
|
1...15 16 1718
Добавете пост
преди 6 месеца

Твърдо вярвам, че случаят ще бъде третиран по същия начин като всички останали ... те ще са блокирали игрите му и ще са спрели проверката, докато търсят или добавят нарушение в T&C, точно както направиха с мен и всички останали .. всички тези случаи просто се влачат със същия краен резултат

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

За съжаление не сме в състояние да направим много, когато дадено казино не желае да комуникира. Ако жалбата не бъде разрешена, това ще понижи индекса за безопасност на казиното и по този начин вярваме, че играчите ще се опитат да избегнат да играят там. Това всъщност е целта на нашия сайт по някакъв начин да информира и предупреждава играчите.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е вярно, те управляват фирма. Ако фирма означава компания. Firma -> жаргонна дума за компания на фински език. Една фирма трябва да действа в полза на фирмите с учтиви маниери, дори ако си имат работа с крадци.

Открих, че отговорите на Radkas са донякъде агресивни не само по тази тема, но и по всички оплаквания като цяло.


Като се има предвид това, целият персонал на Guru пише наистина дълги отговори и ако наистина го правят ръчно, това е много работа.


Освен това те трябва да четат всички глупости от някой, който не говори английски много добре. Нужни са кравешки нерви или стоманени нерви, за да го правиш всеки ден.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, да, ние пишем всички публикации ръчно. Ние не го виждаме като глупост от страна на играчите, както го нарекохте, ние го виждаме като "недостатъчно знания", бих могъл да кажа. Винаги се опитваме да помогнем при всеки проблем в онлайн казиното, въпреки че понякога това не е наистина възможно. Както знаете, винаги е необходима втората част от разговора и разследването, да речем. Всеки път, когато някое казино не комуникира с нас, ние не можем да разрешим проблема, който и да е проблем.

Радка не решава жалби, тъй като не е част от нашия екип по жалби. Това е ваша гледна точка, как виждате всички наши публикации, разбира се, и никой няма да вземе вашето мнение, просто разберете, моля, че ние сме тук, за да помогнем и да информираме всички потребители за всичко, свързано с онлайн света на казина, ние обаче не сме магьосници. Надявам се, че разбирате значението ми. И също така, играчите всъщност не трябва да говорят английски, тъй като ние използваме автоматичен преводач на нашия уебсайт.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Блокираха сметката ми заедно с всичките ми депозити. Обяснения не получих. За съжаление попаднах на измамници.

Автоматичен превод:
xray200
преди 6 месеца

Здравейте, видях, че имате оплакване по този въпрос от известно време. Сигурен съм, че бихте могли да използвате някакъв отговор защо казиното е направило това, но от това, което казвате, не сте получили такъв.

Очакваме и отговор от казиното, така че бих искал да чуя от тях относно текущата ситуация.

Освен това трябва да кажа, че това казино не е най-добрият избор, като се има предвид колко нисък е индексът на безопасност , така че се надявам, че това може да бъде разрешено, а не случай, че си научихте урока.

Чувствайте се свободни да ме уведомите, ако се появи нещо ново.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Всеки, който е спечелил и не получава пари. Няма да получите парите си. Те не обработват тегления към никого. Те просто тролят. Вижте снимката. Нито едно теглене не е платило на никого. Това си е чиста измама.

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Аргументират 1 случай, защото смятат, че имат право. Все още пренебрегвайки всички случаи, които са съборили резултата им на пода. Не можеш да защитиш незащитимото. Дори отговорите им са доста груби. Надявам се, че на тези хора им се плаща много, за да се отнасят с тях като с боклук

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Представител на 7 залагания Сигурен съм, че четете целия форум. Ти си измамник. Вашите представители за поддръжка лъжат и игнорират. Вие ограничавате достъпа до игри, като разчитате на това, че хората играят вашия огромен списък от " забранени игри, знаейки, че шансовете са, че ще срещнат една и ако не го направят, вие ще я добавите. Забавяте проверката, разчитайки на факта, че докато бъдат потвърдени, те ще имат Когато те не потърсиха друг начин, аз бях лъган в продължение на седмици с „истинските" средства, които бях спечелил, и когато не можахте да ме задържите, вие замразихте акаунта ми. " нарушение и дори не ми изпрати имейл, за да ме информира защо средствата ми са напуснали акаунта ми. Ходя на работа всеки ден и печеля парите си честно. Работил съм през целия си живот. Но предполагам, че някои хора са щастливи да седят и да вземат парите на честните хора, защото предполагам, че лъжците и измамниците трябва да работят някъде.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Всеки, който е спечелил и не получава пари. Няма да получите парите си. Те не обработват тегления към никого. Те просто тролят. Вижте снимката. Нито едно теглене не е платило на никого. Това си е чиста измама.

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Хм, виждам, че все още следите ситуацията по отношение на това казино. Виждам също това оплакване , където не бих казал, че е съвсем коректно от страна на казиното към играча, така че съм любопитен да видя как ще се справят с този случай. Ще го следя и съжалявам за всички, които са загубили парите си тук. Вероятно е най-добре да ги избягвате.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

спечелих 3k без бонус пари или нещо друго, те продължаваха да отхвърлят моите тегления 6-7 пъти, докато не загубих всичките си пари и извинението им беше, че са имали que и т.н. лъжат на лъжи как да си върна депозита, тъй като намерението им не беше да ми платят Разполагам с всички доказателства, снимки и т.н. как измамват други хора

Автоматичен превод:
Mohamedmahmoud95
преди 5 месеца

Това е сайт за измама, не можете да направите много, плячкосвайте количеството неразрешени оплаквания относно тегления. Тези „казина" съществуват само за да вземат вашите депозити, но никога не ви позволяват да теглите, това е, което прави казиното сайт за измама. За съжаление няма какво да направите, освен да предупредите другите да не влагат парите си там

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Казиното не се интересува от резултата или оплакванията. Има милиони потенциални „жертви", които не знаят какво правят, и също така има редица ясни връзки, които няма да бъдат признати .. те вероятно ще продължат да прибират милиони лири от многобройните си сайтове за измами, така че се съмнявам те се интересуват от ниските резултати и малкото оплаквания "в сравнение", докато парите продължават да пристигат .. със сигурност нерегулираните сайтове трябва да могат да бъдат затваряни, в противен случай какъв е истинският смисъл на регулаторите, ако нерегулираните могат да продължат да функционират и да мамят хората ???

Автоматичен превод:
Kerrybelle
преди 5 месеца

Да, също така ме дразни, че измамените клиенти продължават да пристигат тук редовно всяка седмица. Хората, които пишат тук, винаги имат лошите новини. Свикваш с това, историите, които чета, преминават през тях, без да мога да вложа мисъл, а по-скоро само момент на разочарование.

Международната престъпност нарасна през последните 20 години. Престъпниците стават все по-озверели.



Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

спечелих 3k без бонус пари или нещо друго, те продължаваха да отхвърлят моите тегления 6-7 пъти, докато не загубих всичките си пари и извинението им беше, че са имали que и т.н. лъжат на лъжи как да си върна депозита, тъй като намерението им не беше да ми платят Разполагам с всички доказателства, снимки и т.н. как измамват други хора

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Е, не искам да ви разочаровам твърде много, но тъй като сте загубили парите си, вероятно е невъзможно да ви помогнем. Съжалявам, че трябваше да преминете през всичко това, защото определено не е това, което едно казино трябва да прави и със сигурност не трябва да се държи по този начин.

Ще ви покажа индекса на безопасност , който е доста нисък и определено бих избегнал това казино, защото те дори не разглеждат оплаквания и дори не ни отговарят.

Бих искал да ви кажа нещо по-положително, но трябва да погледнете реалистично, така че вероятно не можете да направите много.

Колкото и да ми е неприятно да го кажа, мисля, че единственото нещо, което можем да извлечем от всичко това, е поука. 😥

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Спря ме от хазарт, така че мисля, че това е определено положително 😊

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Мисля, че би било добре всеки да знае за това казино и как работи.

Когато плащате с карта, плащанията отиват предимно в Нигерия, при непознат търговец. Този търговец има уебсайт, но той е фалшив, имейлът не е наличен, телефонният номер не е наличен.


  1. Казиното е заобиколило кода на търговеца чрез фиктивни компании, посочени като различни магазини в моите транзакции. Примерите включват цветя, списания, рекламни услуги в Брюксел, снимки, доставки и криптовалути, въпреки че никога не съм купувал нищо от тези магазини.
  2. Сенчести дейности, пране на пари? Решете сами.


BETILUS действа като посредник за платежната услуга на казиното, всеки може да посети техния сайт, сайтът е пълен фалшификат. Имейлът не работи, има снимки на "отбора" не можете да намерите тези хора никъде, така че снимките са просто ботове и тези хора също.


Самият аз вече информирах собствената си банка, както и Visa, че подозирам, че тези инциденти са пране на пари.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Основни проучвания за това казино от моя собствен опит:


  1. Казиното е заобиколило кода на търговеца чрез фиктивни компании, посочени като различни магазини в моите транзакции. Примерите включват цветя, списания, рекламни услуги в Брюксел, снимки, доставки и криптовалути, въпреки че никога не съм купувал нищо от тези магазини.
  2. платежната услуга на казиното е посредничеството на BETILUS, можете свободно да посетите техния уебсайт и ще стигнете до същия резултат като мен. Страниците са фалшиви, имейлът не работи, хората и снимките са ботове.



Само моите собствени плащания към това казино отиваха в Нигерия.


Вече докладвах на моята банка и Visa, че плащанията, които сте направили към казиното, не са законни и подозирате пране на пари.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Спря ме от хазарт, така че мисля, че това е определено положително 😊

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Със сигурност е така, мисля, че това е най-добрият начин, защото по принцип винаги губите повече, отколкото печелите от хазарта, така че се възхищавам на вашето мислене. 😉

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Основни проучвания за това казино от моя собствен опит:


  1. Казиното е заобиколило кода на търговеца чрез фиктивни компании, посочени като различни магазини в моите транзакции. Примерите включват цветя, списания, рекламни услуги в Брюксел, снимки, доставки и криптовалути, въпреки че никога не съм купувал нищо от тези магазини.
  2. платежната услуга на казиното е посредничеството на BETILUS, можете свободно да посетите техния уебсайт и ще стигнете до същия резултат като мен. Страниците са фалшиви, имейлът не работи, хората и снимките са ботове.



Само моите собствени плащания към това казино отиваха в Нигерия.


Вече докладвах на моята банка и Visa, че плащанията, които сте направили към казиното, не са законни и подозирате пране на пари.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

ако говорите за това, може да се интересувате от тази тема. Хората тук обсъждат точно това, което описахте, така че не се колебайте да го разгледате и да се включите: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/question-about-gambling-websites-with-curacao-license- using-incorrect-merchant-category-code/106#post-113559

Автоматичен превод:
Anonymized609
преди 5 месеца

Има 107 страници, и няма скали. Но много оператори правят това, но въпреки това плащат печалби.

Освен това трябва да верифицирате 3D всяко плащане с карта, след като направите това, няма значение къде сте изпратили средствата. Те не подлежат на връщане при никакви обстоятелства. т.е. крипто измами или измами с банкови идентификационни данни.



Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
1...15 16 1718
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини