Е, да, ние пишем всички публикации ръчно. Ние не го виждаме като глупост от страна на играчите, както го нарекохте, ние го виждаме като "недостатъчно знания", бих могъл да кажа. Винаги се опитваме да помогнем при всеки проблем в онлайн казиното, въпреки че понякога това не е наистина възможно. Както знаете, винаги е необходима втората част от разговора и разследването, да речем. Всеки път, когато някое казино не комуникира с нас, ние не можем да разрешим проблема, който и да е проблем.
Радка не решава жалби, тъй като не е част от нашия екип по жалби. Това е ваша гледна точка, как виждате всички наши публикации, разбира се, и никой няма да вземе вашето мнение, просто разберете, моля, че ние сме тук, за да помогнем и да информираме всички потребители за всичко, свързано с онлайн света на казина, ние обаче не сме магьосници. Надявам се, че разбирате значението ми. И също така, играчите всъщност не трябва да говорят английски, тъй като ние използваме автоматичен преводач на нашия уебсайт.
Well, yes, we do write all the posts manually. We do not see it as a nonsense from the players, as you called it, we see it as "not enough knowledge", I could say. We always try to help with every issue at online casino, even though sometimes it is not really possible. As you know there is always the second part needed to the conversation and investigation, let's say. Whenever a casino doesn't communicate with us, we are unable to get the issue, any issue solved.
Radka doesn't solve complaints, as she is not a part of our complaint team. It is your point of view, how you see all of our posts, of course, and no one is going to take your opinion, just understand please, that we are here to help and inform all the users about everything regarding the online world of casinos, we are not a magicians, though. I hope you can understand my meaning. And also, players do not need to speak any English, actually, as we use an auto translator on our website.
Автоматичен превод: