преди 1 година
Парите ми бяха кредитирани след 2 седмици..... Бяха 20 евро PayOp
My money was credited after 2 weeks..... Were 20 Euro PayOp
Mein Geld wurde nach 2 Wochen gutgeschrieben..... Waren 20 Euro PayOp
0
Парите ми бяха кредитирани след 2 седмици..... Бяха 20 евро PayOp
My money was credited after 2 weeks..... Were 20 Euro PayOp
Mein Geld wurde nach 2 Wochen gutgeschrieben..... Waren 20 Euro PayOp
Някой има ли опит колко време отнема потвърждаването на изплащане? Поддръжката не може да ми каже нищо
Does anyone have any experience of how long it takes for a payout to be confirmed? Support can't tell me anything
Hat hier schon jemand Erfahrungen wie lange es dauert bis eine Auszahlung bestätigt wird? Der Support kann mir nichts sagen
Ако това е Hollycorn Casino, тогава на следващия ден, когато акаунтът ви бъде потвърден
If it's a Hollycorn Casino, then the next day when your account is verified
Wenn es ein Hollycorn Casino ist, dann am nächsten tag, wenn dein Konto verifiziert ist
Явно за съжаление не още преди 2 дни :C
Apparently unfortunately not already 2 days ago :C
Anscheinend leider nicht schon 2 tage her :C
Попитахте ли казиното? 🤔
Можем да имаме някакво обяснение, бих казал...
Did you ask the casino? 🤔
We could use some explanation, I'd say...
Това ми изпратиха днес. Техните T&C казват, че тегленето отнема 3 дни. В livechat ми казаха, че може да отнеме до 7 дни, защото е банков превод, добре че и този период изтече, направих заявката на 03.05.
„всички заявки се обработват на принципа първи дошъл, първи обслужен" – завърших 3-ти в техния турнир по залагане миналата седмица, така че имах един от най-високите залози в сайта и дори не заложих твърде много пари, така че силно се съмнявам те се занимават с много заявки за теглене. Плюс това дори не е голяма сума. Това е 500 €.
Никога не съм подавал жалба тук, но им казах, че ще го направя, ако парите не пристигнат до края на тази седмица. Смятам се за търпелив човек, но напоследък губя търпение с тези казина.
This is what they sent me today. Their T&C says it takes 3 days for a withdrawal to be completed. In livechat I was told it can take up to 7 days because it’s a bank transfer, well, that time period is over as well, I made the request on 03.05.
‘all requests process on a first come, first served basis’ - I finished 3rd in their wager tournament last week so I had one of the highest wagers on the site, and I didn’t even wager too much money, so I highly doubt they’re dealing with many cashout requests. Plus it’s not even a big amount. It’s 500€.
I’ve never submitted a complaint here but I told them I would if the money doesn’t arrive by the end of this week. I consider myself a patient guy but I’m losing my patience lately with these casinos.
Здравей, Balintm!
Радваме се да научим за вашите печалби и се надяваме, че ще продължите да имате късмет с нас!
Ние разбираме значението на бързите транзакции в платформите за хазарт и в резултат на това имаме разнообразие от различни методи на плащане с различни времеви рамки за обработка на тегления. Например тегленията чрез електронни портфейли са почти незабавни след одобрение от наша страна.
Бихме искали да ви информираме, че както виждаме, заявката за теглене е одобрена от наша страна, но поради избрания метод на плащане, а именно банков превод, времето за достигане на средствата до вашата банкова сметка може да отнеме до 7 работни дни.
Надяваме се на вашето разбиране и хубав ден!
Поздрави,
Екип 50Crowns
Hello there, Balintm!
We are glad to hear about your winnings, and we hope that you will continue being lucky with us!
We understand the importance of quick transactions on gambling platforms, and as a result, we have a variety of different payment methods with different time frames for processing withdrawals. For example, cash-outs via E-wallets are almost instant after approval on our side.
We would like to inform you, that as we can see, the withdrawal request has been approved on our side, however, due to chosen payment method, namely Bank Transfer, the time frame for funds to reach your bank account may take up to 7 working days.
Hope for your understanding, and have a nice day!
Kind Regards,
50Crowns team
Е, вече са над 7 работни дни.
Получавал съм теглене от много различни казина чрез банков превод и никога не отнема толкова време, за да пристигнат.
Между другото, преводът в акаунта ми все още пише, че е чакащ и все още има опция за анулиране на тегленето.
Също така вчера във вашия имейл вие посочихте, че „заявката ви за теглене все още се преглежда. Веднага щом бъде потвърдено, ще бъдете уведомени."
Това би означавало, че все още не сте изпратили парите, така че коя е тя?
Well, it’s over 7 working days now.
I’ve received cashouts from a lot of different casinos through bank transfer and it never takes this long to arrive.
By the way, the transfer in my account still says pending and there’s still an option to cancel the cashout.
Also yesterday in your email you stated ‘your cash-out request is still under review. As soon as it is confirmed, you will be notified.’
These would imply that you haven’t sent the money yet, so which one is it?
Само за да сте сигурни - в какъв статус е оттеглянето ви сега?
Или по-скоро получихте ли парите? 🤔
Just to be sure -in what status is your withdrawal now?
Or rather, have you received the money? 🤔
нямам. Все още пише чакащо за мен и има бутон за отказ, така че предполагам, че ако натисна, парите ще се върнат в сметката ми. Освен ако не е техническа грешка.
I have not. It still says pending for me and there’s a cancel button so I’m assuming if I were to press that the money would go back into my account. Unless it’s a technical error.
Бих изчакал да изтекат тези седем работни дни, както споменаха от казиното. Тогава предполагам, че би било подходящо едно подходящо обяснение.
I'd wait for those seven working days runs out, as mentioned by the casino. Then, I guess a proper explanation would be in order.
но свърши, направих заявката на 3 май. Няма банкиране през уикенда сега, да видим дали ще пристигне утре.
it has run out though, I made the request on the 3rd of May. No banking on the weekend now, let’s see if it arrives tomorrow.
Здравей, Balintm!
Благодаря ви за търпеливото чакане.
Бихме искали да ви информираме, че тегленето е одобрено от наша страна, но най-вероятно трябва да е възникнал някакъв технически проблем от страна на доставчика на плащания. Вече прехвърлихме въпроса към съответния отдел и очакваме с нетърпение да чуем отговора им по този въпрос.
Освен това ще ви информираме за всички актуализации веднага щом има такива тук или по имейл, тъй като е по-удобно за вас.
Надяваме се на вашето разбиране.
Поздрави,
Екип 50Crowns
Hello there, Balintm!
Thank you for your patient waiting.
We would like to inform you that the cash-out has been approved on our side, however, most likely some kind of technical issue should have occurred on the side of the payment provider. We have already transferred the issue to the relevant department and looking forward to hearing back from them on this matter.
Furthermore, we will inform you regarding any updates as soon as there will be any here or via email, as it is more convenient for you.
Hope for your understanding.
Kind Regards,
50Crowns team
Начин да започнете ново казино момчета. Защо обаче моето теглене пише предстоящо? С опция за отмяна? Може би бих могъл да анулирам и да изтегля по друг начин?
Way to start a new casino guys. Why does my cashout says pending though? With the option to cancel it? Maybe I could cancel and withdraw some other way?
Благодаря.. в допълнение към моя ужасен късмет напоследък, изглежда ми е невероятно трудно да получа парите в онези няколко случая, когато успявам да спечеля нещо😂
Thanks.. on top of my terrible luck lately I seem to have an incredibly hard time receiving the money on those few occasions where I manage to win something😂
Междувременно бихте ли ми кредитирали поне бонуса за VIP ниво, който достигнах, но всъщност не получих, защото „съотношението ми депозит/бонус" беше твърде високо? (Доста странно, че VIP нивата могат да повишат това съотношение между другото)
Първоначалното ми теглене всъщност беше 700 €, но изтеглих 200 €, защото видях, че съм близо до VIP ниво, така че реших да рискувам, но когато го достигнах, не получих нищо и вие ми казахте само причината за това след това. Което лесно бихте могли да ми кажете по-рано в имейл, тъй като това е важна информация. По този начин нямаше да рискувам и да загубя 200 €.
…Докато тегленето е в очакване почти 2 седмици. Така че смятам, че би било честно да ми кредитират последния VIP бонус, който достигнах.
In the meantime, could you at least credit me the VIP level bonus I reached but didn’t actually get because ‘my deposit/bonus ratio’ was too high? (Pretty strange that VIP levels can make this ratio go up btw)
My original cashout was 700€ actually but I took out 200€ because I saw I was close to a VIP level so I thought I’d risk it, but when I reached it I didn’t get anything and you only told me the reason for it afterwards. Which you could’ve easily told me earlier in an email since it’s important info. That way I wouldn’t have risked & lost the 200€.
…While the cashout has been pending for almost 2 weeks. So I feel like it’d be fair to credit me the last VIP bonus I reached.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.