ФорумКазина50 Crowns Casino - обща дискусия

50 Crowns Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Gretche70
|
6820 преглеждания 72 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
Anonymized468
преди 1 година

Здравей, Balintm!


Разбираме вашето разочарование по въпроса за тегленето, но бихме искали да ви уверим, че нашият екип непрекъснато работи за разрешаването му възможно най-скоро. Що се отнася до бонуса за VIP ниво, за съжаление, както виждаме, вашата бонусна ставка в момента е твърде висока и поради това не можем да издадем бонуса за VIP ниво в момента и в резултат на това той не е добавен автоматично. Съгласно правилата и условията на нашето казино, играчът няма право да злоупотребява с бонус офертите. Моля, имайте предвид, че в случай на злоупотреба Казиното има право да забрани на играча да получава или използва бонуси и да анулира всички печалби, получени от бонус средствата, както по време на залагане, така и след него.

Предприехме такива действия само за да предотвратим потенциална злоупотреба с бонуси. Това не е постоянно, ще можете да получавате бонуси веднага щом съотношението ви бонус/депозит намалее.


Надяваме се на вашето разбиране и ще ви информираме за всички актуализации веднага щом ги получим.


Поздрави,

Екип 50Crowns



Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря.. в допълнение към моя ужасен късмет напоследък, изглежда ми е невероятно трудно да получа парите в онези няколко случая, когато успявам да спечеля нещо😂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Честно казано не знам какво да кажа. Човек би предположил, че постигането на печалба е достатъчно трудно... Вие му дадохте друго ниво, като се борихте с тегленията. Стискам ти палци!!! 🤞🙏

Автоматичен превод:
50 Crowns Casino
преди 1 година

Да, разбирам, но тъй като не съм получил тегленето в срока, посочен в T&C, смятам, че това трябва да върви и в двете посоки и би било справедливо обезщетение да се откажа от това правило само за продължителността на този единствен бонус. Все пак е добре

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

🖤

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получих имейл от 50crowns преди няколко часа, че тегленето ми е било успешно и също така е променено в профила ми в казиното от чакащ на успешен… Не знам какво означава това сега 😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Получих и този само преди 2 часа. Това би означавало, че парите са били изпратени едва днес, което противоречи на това, което казвате тук във форума. Добре според мен обаче, ако наистина ще пристигне сега

Автоматичен превод:
Anonymized468
преди 1 година

Здравей, Balintm!


Съжаляваме за причиненото неудобство и ще направим всичко възможно да предотвратим подобна ситуация в бъдеще. Съответният ни отдел вече работи по това.

Бихме искали да ви информираме, че според последните актуализации печалбите ви са пристигнали в банката и скоро трябва да бъдат преведени по банковата ви сметка.

Извиняваме се за създалата се ситуация и се надяваме на вашето разбиране в този случай.


Поздрави,

Екип 50Crowns

Автоматичен превод:
Anonymized468
преди 1 година

Изглежда, че сме прави. По един или друг начин сега трябва да е въпрос на още няколко дни - надявам се! 😉🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Взех парите днес🤘

Автоматичен превод:
Anonymized468
преди 1 година

Обади се на лимузината!

balintm получи парите! 👌🙌👍

Добре направено, повече късмет следващия път, предполагам 😋

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, депозирах чрез mifinity. Сега спечелих, качих всичко за проверка и също получих имейл, че съм верифициран. Когато след това исках да изплатя, нямаше наличен mifinity. След това чатът ме информира, че mifinity няма да позволи никакви изплащания. Добре... И как да си взема парите сега? Трябва да платя по банков път. Добре... Въведох всички данни и след това исках да тегля. Около половин час по-късно изплащането ми беше отхвърлено на основание, че трябва да верифицирам банковата си сметка. След това качих банково извлечение.. Отново поисках изплащане.. И да, нищо не се е случило оттогава. Вече минаха 2 дни. Проверката отне около половин час. Първото плащане, което беше отхвърлено, беше около половин час. Сега, когато всичко е там... Вече нищо не се случва. И като чета какво са преживели други преди мен... наистина съм разочарован

Автоматичен превод:
Hakuchin0
преди 1 година

Здравейте.

Звучи, че казиното трябва да обърне повече внимание на текущата ситуация. 🤔

Мога ли да знам дали някое от тези тегления е останало висящо? Това би означавало, че някой ще го провери, за предпочитане от финансите.

Уведомете ме, моля.




Автоматичен превод:
Hakuchin0
преди 1 година

Здравей, Hakuchin0!

Оценяваме, че бързите плащания са от съществено значение за платформите за хазарт и правим всичко възможно, за да гарантираме, че нашите клиенти получават бърза обработка на плащанията. Бихме искали обаче любезно да отбележим, че някои методи може да не са налични в зависимост от географския регион, поради което може да не сте успели да използвате Mifinity за теглене.

Любезно Ви молим да ни предоставите повече информация относно процеса на теглене, за да можем да разберем по-добре ситуацията и да предложим помощ. Като алтернатива ще се радваме да ви помогнем, ако се свържете с нашия екип за поддръжка с вашата заявка.

Поздрави,

Екип 50Crowns.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини