преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 50 Crowns Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
И отново ново казино от Hollycorn? Приветственият имейл обаче показва, че това е казино от Dama nv, вижте снимката. По принцип не ме интересува, но смятам, че е правилно да дадете истинския лиценз. Регистрирах се сега и платих преди 1 час 20 евро. Да видим кога ще ми бъдат кредитирани, защото до момента депозитът все още е в очакване, въпреки че вече е дебитиран от банковата ми сметка.
And again a new casino from Hollycorn? However, the welcome email shows that it is a casino from Dama nv, see photo. Basically I don't care, but I would think it's right if you give the real license. I've registered now and paid 1 hour ago 20 euros. Let's see when these will be credited to me, because until now the deposit is still pending although it has already been debited from my bank account.
Und wieder ein neues Casino von Hollycorn? Die Willkommen Email zeigt aber das es sich doch um ein Casino von Dama n.v ist, siehe Foto. Im grunde ist es mir egal, aber ich würde es schon für richtig halten wenn man die wirkliche Lizenz angibt. Hab mich nun mal registriert und vor 1 std 20 euro eingezahlt. Mal sehen wann diese mir gutgeschrieben werden, denn bis jetzt steht die Einzahlung noch offen obwohl es schon von meinem bankkonto abgebucht wurde.
След 4 часа депозитът ми все още не беше кредитиран и бях депозирал с онлайн банкиране, превод в реално време.
Посоченият от вас имейл support@50crowns.com също не съществува
Дори сега, след 7 часа, парите ми все още не са кредитирани. Никой не знае къде са отишли парите ми
After 4 hours my deposit was still not credited and I had deposited with online banking, real-time transfer.
The email support@50crowns.com you specified does not exist either
Even now, after 7 hours, my money has still not been credited. No one knows where my money went
Nach 4 Std wurde meine Einzahlung immer noch nicht gutgeschrieben und ich hatte mit online banking eingezahlt, Echtzeitüberweisung.
Die Email support@50crowns.com die sie angeben existiert auch nicht
Auch jetzt nach 7 std wurde mein Geld immer noch nicht gutgeschrieben. Niemand weiß wohl wo mein Geld geblieben ist
И отново ново казино от Hollycorn? Приветственият имейл обаче показва, че това е казино от Dama nv, вижте снимката. По принцип не ме интересува, но смятам, че е правилно да дадете истинския лиценз. Регистрирах се сега и платих преди 1 час 20 евро. Да видим кога ще ми бъдат кредитирани, защото до момента депозитът все още е в очакване, въпреки че вече е дебитиран от банковата ми сметка.
And again a new casino from Hollycorn? However, the welcome email shows that it is a casino from Dama nv, see photo. Basically I don't care, but I would think it's right if you give the real license. I've registered now and paid 1 hour ago 20 euros. Let's see when these will be credited to me, because until now the deposit is still pending although it has already been debited from my bank account.
Und wieder ein neues Casino von Hollycorn? Die Willkommen Email zeigt aber das es sich doch um ein Casino von Dama n.v ist, siehe Foto. Im grunde ist es mir egal, aber ich würde es schon für richtig halten wenn man die wirkliche Lizenz angibt. Hab mich nun mal registriert und vor 1 std 20 euro eingezahlt. Mal sehen wann diese mir gutgeschrieben werden, denn bis jetzt steht die Einzahlung noch offen obwohl es schon von meinem bankkonto abgebucht wurde.
Здравей, Гретче 70!
Пропуснах тези две публикации вчера - съжалявам.
Знаеш ли, грижим се за собственика. Бихте ли любезно споделили тази информация чрез формуляра за попълване „актуализирайте ни", моля?
Може да се намери под позитивите и негативите.
https://casino.guru/50-crowns-casino-review
Hello, Gretche 70!
I missed those two posts yesterday - I'm sorry.
You know, we care about the owner. Would you kindly share this information through the "update us" filling form, please?
It can be found under the positives and negatives.
https://casino.guru/50-crowns-casino-review
След 4 часа депозитът ми все още не беше кредитиран и бях депозирал с онлайн банкиране, превод в реално време.
Посоченият от вас имейл support@50crowns.com също не съществува
Дори сега, след 7 часа, парите ми все още не са кредитирани. Никой не знае къде са отишли парите ми
After 4 hours my deposit was still not credited and I had deposited with online banking, real-time transfer.
The email support@50crowns.com you specified does not exist either
Even now, after 7 hours, my money has still not been credited. No one knows where my money went
Nach 4 Std wurde meine Einzahlung immer noch nicht gutgeschrieben und ich hatte mit online banking eingezahlt, Echtzeitüberweisung.
Die Email support@50crowns.com die sie angeben existiert auch nicht
Auch jetzt nach 7 std wurde mein Geld immer noch nicht gutgeschrieben. Niemand weiß wohl wo mein Geld geblieben ist
Това означава, че вашият имейл е върнат като недоставен? Какво ще кажете за поддържането на живота? 🤔 Очаквам операторът да ви информира, че трябва да се провери поне при доставчика на плащания.
Meaning your email was returned as undelivered? What about life support? 🤔 I would expect the operator to inform you it needs to be checked with the payment provider, at least.
Да, всеки път, когато пиша имейл там, имейлът се връщаше.
Сега писах там от другия си имейл, защото снощи ми писаха да пратя скрийншота с депозита си, за да го препратят. Въпреки че го качих в чата на живо предния ден, два пъти. Потвърждават ми, че са го препратили. Но на следващия ден получих друг имейл с молба да изпратя екранната снимка. Но не можах. Ето защо изпратих имейлите от тях и отговора си към другия си имейл акаунт и оттам изпратих тези имейли до короните. Разбира се, нямаше отговор. Към днешна дата парите ми не са кредитирани.
Отмених първия депозит, защото забравих да въведа кода за бонуса. Вторият депозит беше направен както обикновено и веднага беше дебитиран от банковата ми сметка. Това беше превод в реално време, което означава, че получателят получава парите веднага.
Дори с другия ми имейл адрес не е възможно да пиша до поддръжката.
Yes, every time I write an email there, the email came back.
Now I wrote there from my other email, because they wrote me last night to send the screenshot with my deposit so that they forward it. Although I uploaded it to the live chat the day before, twice. They confirm to me that they forwarded it. But then the next day I received another email asking me to send the screenshot. But I couldn't. That's why I sent the emails from them and my reply to them to my other email account, and from there I sent these emails to crowns. Of course there was no answer. To date, my money has not been credited.
I canceled the first deposit because I forgot to enter the code for the bonus. The second deposit was made as normal and was immediately debited from my bank account. It was a real-time transfer, which means that the recipient receives the money immediately.
Even with my other email address it is not possible to write to the support.
Ja jedesmal wenn ich eine email dorthin schreibe, kam die email zurück.
Nun habe ich von meiner anderen email aus dorthin geschrieben, denn sie schrieben mir gestern abend ich solle den screenshot mit meiner einzahlung senden damit sie es weiter leiten. Obwohl ich das schon ein tag vorher im live chat hochgeladen hab, und das 2 mal. Sie bestätigen mir das sie es weiter geleitet haben. Doch dann kam am nächsten tag nochmal eine email ich solle den screenshot senden. Konnte ich aber nicht. Deswegen hatte ich die email von denen und meine antwort darauf an mein anderes email konto geschickt, und von dortaus diese email an crowns gesendet. Natürlich kam keine antwort mehr. Bis heute wurde mein geld nicht gutgeschrieben.
die 1 Einzahlung hatte ich abgebrochen weil ich vergessen hatte den code für den bonus anzugeben. Die 2. Einzahlung wurde ganz normal getätigt und wurde auch gleich von meinem bankkonto abgebucht. Es war eine echtzeitüberweisung, das heißt das geld kommt sofort beim empfänger an.
Auch mit meiner anderen emailadresse ist es nicht möglich an den support zu schreiben.
След 50 часа най-накрая успяха да кредитират депозита ми. Липсваше обаче бонусът, който бях избрал, когато направих депозита. Казаха това в чат на живо, те просто казаха, че ще го препратят на отдела. Докато препращат жалбата за моя депозит, който отне 50 часа. И сега може би трябва да чакам още 2 дни, докато ми кредитират бонуса??? Без значение какъв въпрос или проблем имате, първо трябва да го препратите към отговорния отдел. За какво е чатът на живо? В други казина поддръжката го прави сама. Няма значение, отказах се от бонуса и играх така. Разбира се, игрите просто свършиха. За мен е ясно, че повече няма да играя в това казино. Тук не се забавлявате и все още трябва да тичате след парите си и можете да забравите подкрепата
After 50 hours they finally managed to credit my deposit. However, the bonus I had chosen when I made the deposit was missing. Said this in live chat, they just said they would forward it to the department. As they forward the complaint about my deposit which took 50 hrs. And now I should probably wait another 2 days until they credit me with the bonus??? No matter what question you have or a problem, you first have to forward it to the responsible department. What is a live chat for? In other casinos, the support does it themselves. It doesn't matter, I waived the bonus and played like that. Of course, the games just ran down. For me it is clear that I will no longer play in this casino. Here you have no fun, and you still have to run after your money and you can forget the support
Nach 50 std haben sie es endlich geschafft meine Einzahlung gutzuschreiben. Dennoch hat mein Bonus gefehlt den ich bei der Einzahlung gewählt hatte. Habe dies im Live chat mitgeteilt, sie meinten nur das sie es der abteilung weiter leiten. So wie sie die reklamation über meine einzahlung weiter leiten, die 50 std gedauert hat. Und jetzt sollte ich wohl nochmal 2 tage warten bis sie mir den bonus gutschreiben??? Egal welche frage man hat oder ein problem,mann muss es erst an die zuständige abteilung weiter leiten. Wozu gibt es einen Live chat? In anderen casinos erledigt der support das selbst. Egal ich habe auf den bonus verzichtet und so gespielt. Natürlich liefen die spiele auch einfach nur runter. Für mich klar, das ich in diesem casino nicht mehr spielen werde. Hier hat man kein spaß, und muss noch seinem geld nachlaufen und den support kann man vergessen
Със сигурност вашият опит ще просвети други играчи. Бих се ядосвал от цялата тази ситуация - искам да кажа, че качеството на обслужване на клиенти определя дали ще решите да оставите такъв въпрос настрана или предпочитате да си тръгнете възможно най-скоро.
Предполагам, че отговорът е очевиден.
Някой предостави ли ви работещ имейл адрес? Друга важна стъпка, ако питате мен.
Surely your experiences will enlighten other players. I would be mad about this whole situation - I mean, the quality of customer service determines whether you decide to put such a matter aside or whether you prefer to leave as soon as possible.
I guess the answer is obvious.
Did anyone provide you with a working email address? Another essential step, if you ask me.
Смешното е, че получавам съобщение от този имейл адрес, support@50crowns.com, но вие не можете нито да отговорите на него, нито да пишете на този адрес сами. Първо си помислих, че са ми настройките на yahoo, но като пиша от gmail е същото.
The funny thing is that I get a message from this email address, support@50crowns.com, but you can neither reply to it nor write to this address yourself. At first I thought it was my yahoo settings, but when I write from gmail it's the same.
Das komische ist ja das ich von dieser email adresse eine Nachricht bekomme, support@50crowns.com, aber man kann weder darauf antworten noch selbst an diese Adresse schreiben. Ich dachte erst es liegt an meinen einstellungen bei yahoo, aber wenn ich von gmail aus schreibe ist es das gleiche.
Чудесен!
Ще се опитам да питам чата, да видим какво ще стане...
И така, след 12 минути ми казаха, че моят случай ще бъде прехвърлен и ще получа актуална информация по имейл:
Хм, предполагам, че няма алтернатива 🙁
Wonderful!
I'll try to ask the chat, let's see what happens...
So, after 12 mins I was told my case will be transferred and I will be updated by email:
Uhm, I guess there is no alternative 🙁
Това наистина е странно, опитвали ли сте да напишете имейл, за да се подкрепите? Дали има и съобщение, че този имейл не съществува? Не мисля, че ще се свържат с вас по имейл.
That's really strange, have you tried writing an email to support yourself? Whether there is also the message that this email does not exist? I don't think they'll get back to you via email.
Das ist echt seltsam,hast du mal versucht selbst eine email an den support zu schreiben? Ob da auch die meldung kommt das diese email nicht existiert? Ich glaube nicht das die sich per email nochmal melden.
Вероятно няма да го направят, тъй като имейлът ми не е регистриран в казиното 🙂.
Е, както аз го виждам, те всъщност не са наясно с никакъв проблем. Ще помоля колегата да уведоми казиното по-официално. Нищо не мога да направя, страхувам се!
They probably won't, since my email is not registered in the casino 🙂.
Well, the way I see it, they're not actually aware of any issue. I'll ask my colleague to notify the casino more officially. Nothing much I can do, I fear!
Здравей, скъпа Gretche70!
Съжаляваме да научим, че сте имали отрицателен опит с нашия продукт. Въпросът ви вече е препратен към съответния отдел. Ще се свържа с вас с бърз отговор възможно най-скоро.
Hello, dear Gretche70!
We are sorry to hear that you had a negative experience with our product. Your issue is already forwarded to the relevant department. I will get back to you with a prompt reply as soon as possible.
Здравейте още веднъж!
Наистина сме ви благодарни, че забелязахте проблема с имейл адреса. Вече го поправихме и сега можете да се свържете с нас на support@50crowns.com без никакви затруднения. Между другото, винаги можете да оставите вашата заявка тук - https://www.50crowns.com/support и нашият екип за поддръжка ще се свърже с вас възможно най-скоро по този въпрос.
Що се отнася до проблема с депозита, ние винаги правим всичко възможно да го разрешим възможно най-бързо. Въпреки това може да отнеме известно време, докато първо се свързваме с нашия съответен отдел и след това те прехвърлят проблема към доставчика на плащания, за да проверят защо транзакцията не е преминала. Въпреки това, веднага щом получим бърз отговор от тях, ние ви информираме за актуализации и по имейл.
Наистина съжаляваме за неподходящия отговор на мениджъра чрез чат на живо по въпроса за бонуса за добре дошли. Моля, имайте предвид, че нашият пакет за добре дошли е без бонус код и поради факта, че сте го въвели, бонусът не ви е издаден автоматично. За съжаление, тъй като вече сте изиграли средствата си, вече не можем да ви издадем бонуса ръчно, но все още можете да използвате нашите оферти за втори и трети депозит (които също са без бонус кодове).
Надяваме се на вашето разбиране в този случай и ние наистина оценяваме, че посочихте проблема с имейл адреса. Благодаря още веднъж.
Поздрави,
Екип 50Crowns
Hello there, once again!
We are really grateful to you for noticing the issue with the email address. We have already fixed it, and now you can contact us at support@50crowns.com without any difficulties. By the way, you may always leave your request here - https://www.50crowns.com/support and our support team will contact you as son as possible on this matter.
Regarding the issue with the deposit, we are always doing our best to solve it as quickly as possible. However, it can take some time, while firstly, we contact our relevant department, and after this, they transfer the issue to payment provider to check why the transaction did not go through. However, as soon as we receive a prompt reply from them, we inform you regarding updates via email as well.
We are truly sorry for inappropriate reply of the manager via live chat on the matter of welcome bonus. Please, take into account that our welcome package goes without bonus code, and due to the fact that you have entered it, the bonus has not been issued to you automatically. Unfortunately, as you have already played your funds, we can not issue the bonus manually to you any more, however, you still can use our second and third deposit offers (that also goes without any bonus codes).
Hope for your understanding in this case, and we really appreciated your pointing out the issue with email address. Thanks once again.
Kind regards,
50Crowns Team
Здравей, скъпа Gretche70!
Съжаляваме да научим, че сте имали отрицателен опит с нашия продукт. Въпросът ви вече е препратен към съответния отдел. Ще се свържа с вас с бърз отговор възможно най-скоро.
Hello, dear Gretche70!
We are sorry to hear that you had a negative experience with our product. Your issue is already forwarded to the relevant department. I will get back to you with a prompt reply as soon as possible.
Здравейте - благодарим ви, че стигнахте до нас!
Само малка подсказка: използвайте бутона „отговор", за да сте сигурни, че получателят ще бъде уведомен за вашия отговор. 🙂
Ще го направя сега, за да ви спестя време.
Hello there - thank you for getting to us!
Just a small hint: use the "reply" button to ensure the recipient will be notified of your reply. 🙂
I'll do that now to save you time.
Здравей Gretche70!
В случай, че сте пропуснали скорошната актуализация, и двата проблема трябва да бъдат разрешени от казиното. ✨
Hello Gretche70!
In case you missed the recent update, both issues should be resolved by the casino. ✨
Здравейте, може би сте решили проблема, не го тествах, защото вече нямам причина да изпращам имейл на поддръжката. Просто си помислете, че е тъжно, че първо трябва да го обсъдите тук, за да се случи нещо изобщо. В чата никой не се интересуваше. Това с бонуса също не е вярно, не се кредитира автоматично. Трябваше да активирате кода, за да може бонусът изобщо да се вижда. Но сега няма значение. За мен все още стои въпросът дали това казино принадлежи на Hollycorn или на Dama. Казиното също не обърна внимание на този проблем. Изпратих снимка по-горе в първия пост, имейл от това казино, но отдолу пише dama.
Hello, maybe you fixed the problem, I didn't test it because I don't have a reason to email the support anymore. Just think it's sad that you have to discuss it here first, so that anything happens at all. In the chat nobody was interested. The thing about the bonus is also not true, it is not automatically credited. You had to activate the code for the bonus to be visible at all. But it doesn't matter now. For me there is still the question of whether this casino belongs to Hollycorn or to Dama. The casino did not address this issue either. I sent a photo above in the first post, an email from this casino, but below it says dama.
Hallo, ja vielleicht haben sie das Problem behoben, hab es nicht getestet da ich keinen Grund mehr habe eine email an den Support zu schreiben. Finde es nur traurig das man es hier erst mal diskutieren muss, damit überhaupt was passiert. Im Chat hat es niemanden intressiert. Das mit dem Bonus stimmt auch nicht, er wird nicht automatisch gutgeschrieben. Man musste den code aktivieren damit der Bonus überhaupt sichtbar ist. Aber ist nun auch egal. Für mich stellt sich trotzdem immer noch die Frage ob dieses Casino nun zu Hollycorn oder zu Dama gehört. Auf dieses Thema ist das Casino ja auch nicht eingegangen. Ich habe oben im ersten Beitrag ein Foto gesendet, eine email von diesem casino, aber unten steht dama.
Имам същия проблем, депозитът никога не е бил обработен (6 дни), ако случаят с вас е бил такъв, моля, оставете отзив, за да информирате бъдещите играчи. Поздравления
I have the same problem, deposit was never processed (6 days) if that was the case with you, please leave a review to inform future players. Greetings
ich habe das selbe Problem, Einzahlung wurde nie verarbeitet (6 Tage) wenn das bei ihnen auch so war gerne eine Bewertung da lassen um künftige Spieler darauf hinzuweisen. Grüße
Здравей, Getche70!
Ние наистина ценим това, че ни посочихте проблема с имейл адреса и нашият екип започна да го разглежда веднага след вашата заявка чрез чат. За съжаление отне малко повече време, за да бъде поправено, но сега е наред.
Бихме искали да ви информираме, че www.50crowns.com е собственост и се управлява от Hollycorn NV, компания, регистрирана и създадена съгласно законите на Кюрасао, с регистрационен номер 144359 и регистриран адрес на Scharlooweg 39, Вилемстад, Кюрасао и нейна изцяло собственост дъщерно дружество, Libergos Limited, регистрирано в Кипър с регистрационен номер ΗΕ 371971 и регистриран адрес Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Никозия, Кипър. Hollycorn NV е лицензиран и регулиран от Antillephone NV (лиценз № 8048/JAZ2019-015).
Моля, имайте предвид, че пакетът за добре дошли се добавя автоматично, в случай че всички изисквания са изпълнени. В случай, че бонусът не ви е издаден, трябва да се свържете с екипа за поддръжка, преди да направите залози и нашите мениджъри ще го издадат ръчно към вашия акаунт.
В случай на допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас чрез чат на живо или имейл и ние с удоволствие ще ви помогнем.
2 ДН. ТОМУ
Здравейте още веднъж!
Наистина сме ви благодарни, че забелязахте проблема с имейл адреса. Вече го поправихме и сега можете да се свържете с нас на support@50crowns.com без никакви затруднения. Между другото, винаги можете да оставите вашата заявка тук - https://www.50crowns.com/support и нашият екип за поддръжка ще се свърже с вас възможно най-скоро по този въпрос.
Що се отнася до проблема с депозита, ние винаги правим всичко възможно да го разрешим възможно най-бързо. Въпреки това може да отнеме известно време, докато първо се свързваме с нашия съответен отдел и след това те прехвърлят проблема към доставчика на плащания, за да проверят защо транзакцията не е преминала. Въпреки това, веднага щом получим бърз отговор от тях, ние ви информираме за актуализации и по имейл.
Наистина съжаляваме за неподходящия отговор на мениджъра чрез чат на живо по въпроса за бонуса за добре дошли. Моля, имайте предвид, че нашият пакет за добре дошли е без бонус код и поради факта, че сте го въвели, бонусът не ви е издаден автоматично. За съжаление, тъй като вече сте изиграли средствата си, вече не можем да ви издадем бонуса ръчно, но все още можете да използвате нашите оферти за втори и трети депозит (които също са без бонус кодове).
Надяваме се на вашето разбиране в този случай и ние наистина оценяваме, че посочихте проблема с имейл адреса. Благодаря още веднъж.
Поздрави,
Екип 50Crowns
Hello there, Getche70!
We really value that you have pointed the issue with email address to us, and our team started looking into it right after your request via chat. Unfortunately, it took a bit more time to be fixed, however, it is alright now.
We would like to inform you that www.50crowns.com is owned and operated by Hollycorn N.V., a company registered and established under the laws of Curaçao, with registration number 144359 and registered address at Scharlooweg 39, Willemstad, Curacao and its wholly-owned subsidiary, Libergos Limited, registered in Cyprus with registration number ΗΕ 371971 and registered address Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Nicosia, Cyprus. Hollycorn N.V. is licensed and regulated by Antillephone N.V. (license no. 8048/JAZ2019-015).
Please, take into account that welcome package is added automatically, in case all requirements are completed. In case the bonus was not issued to you, you should contact the support team before placing the bets and our managers will issue it to your account manually.
In case of any additional questions, feel free to contact us via live chat or email and we will gladly assist you.
2 ДН. ТОМУ
Hello there, once again!
We are really grateful to you for noticing the issue with the email address. We have already fixed it, and now you can contact us at support@50crowns.com without any difficulties. By the way, you may always leave your request here - https://www.50crowns.com/support and our support team will contact you as son as possible on this matter.
Regarding the issue with the deposit, we are always doing our best to solve it as quickly as possible. However, it can take some time, while firstly, we contact our relevant department, and after this, they transfer the issue to payment provider to check why the transaction did not go through. However, as soon as we receive a prompt reply from them, we inform you regarding updates via email as well.
We are truly sorry for inappropriate reply of the manager via live chat on the matter of welcome bonus. Please, take into account that our welcome package goes without bonus code, and due to the fact that you have entered it, the bonus has not been issued to you automatically. Unfortunately, as you have already played your funds, we can not issue the bonus manually to you any more, however, you still can use our second and third deposit offers (that also goes without any bonus codes).
Hope for your understanding in this case, and we really appreciated your pointing out the issue with email address. Thanks once again.
Kind regards,
50Crowns Team
Здравей, CasinoDino!
Съжаляваме да научим за забавянето на депозита, с което сте се сблъскали с нас. Моля, имайте предвид, че депозитът е автоматичен процес и скоростта на транзакцията зависи от начина на плащане, който сте избрали.
Въпреки това, в случай че средствата са били извадени от вашата банкова сметка и все още не са добавени към баланса на казиното, любезно ви молим да се свържете с нашия екип за поддръжка чрез чат на живо или имейл за по-нататъшно разследване. Ще направим всичко възможно да разрешим проблема възможно най-скоро. В случай, че вашата заявка вече е прехвърлена, моля, бъдете така любезни да изчакате актуализация по имейл.
Опитваме се да обработим всички заявки възможно най-бързо, но понякога може да отнеме малко повече от очакваното и се надяваме на вашето разбиране в този случай.
Поздрави,
Екип 50Crowns
Hello there, CasinoDino!
We are sorry to hear about the delay with deposit that you have faced with us. Please, take into account that deposit is an automatic process and the transaction speed depends on the method of payment that you have chosen.
However, in case the funds were subtracted from your bank account and still has not been added to casino balance, we kindly ask you to contact our support team via live chat or email for further investigation. We will do our best to resolve the issue as soon as possible. In case, your request has been already transferred, please, be so kind to await an update via email.
We are trying to process al request as fast as possible, however, sometimes it can take a bit longer than expected and we hope for your understanding in this case.
Kind regards,
50Crowns Team
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.