ФорумКазина50 Crowns Casino - обща дискусия

50 Crowns Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Gretche70
|
11247 преглеждания 72 отговора |
|
1 2 34
50 Crowns Casino
преди 1 година

Проблем с бонуса: мениджърът на чат на живо не успя да ми кредитира ръчно бонуса, въпреки че не бях играл нито стотинка с парите си. Единственото изявление беше, че ще го препрати на съответния отдел. И тъй като отново не ми се чакаха дни, просто заложих парите без бонус.

Относно твърдението, че принадлежите на Hollycorn: Как тогава можете да ми обясните защо вашият имейл казва в долната част, че вашето казино е собственост и се управлява от Dama NV?

file

Автоматичен превод:
CasinoDino
преди 1 година

Да, и на мен ми отне 50 часа и не мисля, че има нещо общо с начина на плащане. Тъй като в други казина използвам същия метод и винаги съм бил кредитиран по същия начин. Чатът на живо не помага особено, препраща го към отговорния отдел, от който не чувате нищо.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Те вероятно са били собственост на Dama някога и са били придобити от тази текуща група. Бонус за депозит ли е? В този случай вашият баланс трябва да бъде недокоснат, за да се кредитира бонус ръчно, ако са безплатни завъртания, те могат да го кредитират, без значение дали балансът е бил използван или не, ако е бонус мач, наистина не виждам причина за това казаното забавяне, ръчно ми бяха кредитирани съвпадения с депозити и това е наистина бърз процес. Предполагам, че са преглеждали вашите транзакции, за да проверят дали правите достатъчно чисти депозити и дали отговаряте на условията за бонуси

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Балансът ми беше непокътнат

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Казахте, че сте заложили баланса, разбираемо е да го направите, защото няма смисъл да имате балансово място в казино, ако не е за игра, отново, предполагам, че са проверявали транзакциите ви, за да видят дали правите и чисти депозити, за да бъде отговарящи на условията за бонуси (повечето казина не обичат играчите да правят депозити само с бонуси), но тази проверка не трябва да отнема толкова време. Технически проблеми също могат да бъдат причината, опитайте да ги попитате директно защо бонусът не е бил кредитиран

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Може би трябва да прочетете публикациите ми от самото начало

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Току що проверих и депозитът също беше забавен, това обяснява защо бонусът не беше кредитиран, предполагам, че няма какво да се направи с некредитирания бонус, ако бях на твое място, нямаше да играя повече там, поне твоят опит служи като предупреждение за другите

Автоматичен превод:
50 Crowns Casino
преди 1 година

Здравейте,


депозитът ми все още не е кредитиран в сметката ми и чакам повече от 3 дни. Препратих всички екранни снимки на депозита и банковата си сметка преди 3 дни и досега нищо не е кредитирано, нито съм получил обратна връзка. Вие вече сте получили парите...

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте Радка, въпреки че самият аз попитах отново казиното как могат да ми обяснят защо в имейла им пише, че казиното се управлява от Dama, разбира се нямаше отговор. Защото наистина е така?

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Здравей отново, Gretche70!


Моля, имайте предвид, че www.50crowns.com е собственост и се управлява от Hollycorn NV, компания, регистрирана и установена съгласно законите на Кюрасао, с регистрационен номер 144359 и регистриран адрес на Scharlooweg 39, Вилемстад, Кюрасао и нейна изцяло собственост дъщерно дружество, Libergos Limited, регистрирано в Кипър с регистрационен номер ΗΕ 371971 и регистриран адрес Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Никозия, Кипър. Hollycorn NV е лицензиран и регулиран от Antillephone NV (лиценз № 8048/JAZ2019-015).


Съжаляваме, че ви подведем в приветственото писмо, вече го поправихме.


Приятен остатък от деня!


С любов,

Отбор 50 Crowns

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Здравей, DerKoenig!


Съжаляваме да научим за забавянето на вашия депозит. Моля, имайте предвид, че времето за обработка на депозита зависи много от избрания метод на плащане.


Винаги правим всичко възможно да го разрешим възможно най-бързо. Въпреки това може да отнеме известно време, докато първо се свързваме с нашия съответен отдел и след това те прехвърлят проблема към доставчика на плащания, за да проверят защо транзакцията не е преминала. Без притеснения, веднага щом получим бърз отговор от тях, ви информираме и за актуализации по имейл. И винаги можете да проверите чрез чат дали има някакви актуализации във вашия случай.


Приятен остатък от деня!


С любов,

Отбор 50 Crowns

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Здравей, Gretche70 още веднъж!


Моля, обърнете внимание, че нашият пакет за добре дошли не изисква бонус код, но тъй като сте въвели такъв, бонусът не е кредитиран автоматично в акаунта ви. Дълбоко се извиняваме за неуместния отговор от мениджъра чрез чат на живо относно бонуса за добре дошли. Тъй като вече сте използвали средствата си, не можем да издадем бонуса ръчно в момента; все пак отговаряте на условията за нашите предложения за втори и трети депозит, които също не изискват никакви бонус кодове.


Приятен остатък от деня!


С любов,

Отбор 50 Crowns

Автоматичен превод:
50 Crowns Casino
преди 1 година

При мен не става въпрос за бонуса, темата е отметната.

Притеснението ми е, че не можете да ми обясните защо вашият имейл казва, че вашето казино се управлява от Dama NV. СТАВА ТАКА ЗА ИМЕЙЛ

file

Автоматичен превод:
50 Crowns Casino
преди 1 година

оправи ли го Можете ли просто да промените името? От dama on holycorn?

Автоматичен превод:
50 Crowns Casino
преди 1 година

Имам потвърждение от моята банка, че вече сте получили парите. Изпратих ви всички екранни снимки на транзакцията и искате да ми кажете, че парите отнемат повече време? Вече 5 дни???????????????????????????????

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Здравей отново, Gretche70!


Бихме искали да ви информираме, че за съжаление имаше грешка в поздравителното писмо и беше посочено Damna вместо Hollycorn. Благодарни сме ви, че забелязахте това несъответствие и вече го коригирахме, за да избегнем бъдещи неправилни тълкувания.

Нещо повече - www.50crowns.com е собственост и се управлява от Hollycorn NV, компания, регистрирана и създадена съгласно законите на Кюрасао, с регистрационен номер 144359 и регистриран адрес на Scharlooweg 39, Вилемстад, Кюрасао и нейното изцяло притежавано дъщерно дружество, Libergos Limited, регистрирано в Кипър с регистрационен номер ΗΕ 371971 и регистриран адрес Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Никозия, Кипър. Hollycorn NV е лицензиран и регулиран от Antillephone NV (лиценз № 8048/JAZ2019-015).


Надяваме се на вашето разбиране.


С любов,

Отбор 50 Crowns.

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Здравей отново, DerKoenig!


Разбираме, че може да бъде разочароващо да чакате отговор относно депозита повече от 24 часа, но някои плащания могат да бъдат обработени до 5 работни дни от страна на доставчика на плащания. Опитваме се да го разрешим възможно най-бързо, но зависи от много други фактори, които също са извън нашия контрол.


Между другото, за да получите по-подробен отговор относно вашия случай, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка. На разположение са 24/7.


Приятен ден!


С любов,

Отбор 50 Crowns

Автоматичен превод:
50 Crowns Casino
преди 1 година

Здравейте,


Чакам вече 6 дни и нищо не е пристигнало по сметката ми.

Вашият екип за поддръжка е абсолютно безполезен. Те само отбелязват, че проблемът вече е препратен и вече не могат да го направят. Много подробна информация...


Защо трябва да е толкова трудно да съгласувам моята резервация в акаунта с парите, които сте получили? това е шега Освен това не получавате абсолютно никаква обратна връзка от вас....

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Здравей, DerKoenig!


Благодаря ви за бързия отговор.


Бихме искали да ви уверим, че работим по вашия случай през цялото време, но в случай че плащането все още не е обработено от страна на доставчика на плащанията, няма какво да се направи от наша страна. Най-вероятно поради факта, че вашият депозит все още не е завършен от страна на доставчика на плащания и за да предотвратите подвеждане, получавате почти същите отговори от нашия екип за поддръжка. Бъдете сигурни, че ще ви информираме по имейл веднага щом има актуализации.


Искрено съжаляваме за причиненото забавяне и неудобство и се надяваме, че ще бъде разрешено бързо.


Приятен остатък от деня!


С любов,

Отбор 50 Crowns

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Парите ви кредитирани ли са сега? Колко депозирахте?

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини