ФорумКазина21bets Casino - обща дискусия

21bets Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от Radka
|
4297 преглеждания 48 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 21bets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
malinhallberg86
преди 11 месеца

За съжаление се случва. Бяхте ли помолени да предоставите някои документи няколко пъти? Ето това ми се стори много неудобно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

да, вече бях изпратил това, което искаха, когато се регистрирах на сайта им през март, но реших, че е ясно, когато никой не отговори, че нещо липсва?? поне това правят повечето други казина, трябва да изпращам дубликати на повечето неща😩😡😡утре ще станат две седмици, откакто започнах да искам тегления и след това те поискаха документ, оттогава продължава, като на всеки три дни😡😡 😡😡

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Колко време чакате за първото си изтегляне?

Автоматичен превод:
malinhallberg86
преди 11 месеца

Съгласен съм, предполагам.

Ако някои документи липсват, казиното трябва да информира играча. Като алтернатива, ако тези документи са качени директно от уебсайта на казиното, играчът трябва да проверява статуса на всеки документ от време на време. Зависи как проверката работи технически, нали?

Е, никога не съм играл там, просто казах, че мразя да виждам играчи, принудени да предоставят едни и същи документи отново и отново - като цяло.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

казиното го прави нарочно... някои казино имат правила "документите се проверяват в рамките на 48 работни часа" и ако изпратите документи след 48 часа, те изискват други... и като цяло може да отнеме повече от 2 седмици и това е в съответствие с нормативната уредба. Не е честно... но винаги има извинение... KYC... имам тази ситуация много пъти 🙂 В Полша едно казино прави това всеки път... и не можете да им докажете нищо, защото KYS е обяснение... но ако това се случва често и започне да ви натоварва, можете да се възползвате от правата си. Как да стане това? Изпратиха същите тези документи, но промениха името си и ги обърнаха или преместиха наляво или надясно на сайта... ако приемат тези документи, можете да докажете, че нямат причина да отхвърлят тези документи по-рано. Защо? защото това са същите документи, които вече сте им изпратили 😉

Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 11 месеца

беше наистина умно🤣👌просто искам моята победа, бях толкова щастлив, когато спечелих🤣но това чувство не продължи дълго и все още не го получих след 2 седмици😡😡

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

file



Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

все още няма успех за изплащанията ми😡😩Толкова съм разочарован

Автоматичен превод:
malinhallberg86
преди 11 месеца

Както виждам в жалбата ви остават два дни за отговор на екипа. Знам, че мина много време, но те моля да изчакаш още малко. Те правят всичко възможно, но за съжаление продължават да се трупат нови оплаквания...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

😩😩😡😡 Чувствам се толкова безсилна!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря ви❤️🙏🏼


те ще изплатят всичко, което jsg има в моя акаунт в играта, нямам намерение да чакам повече от това, което вече направих сега😩 те нямат какво да кажат повече, защото сега минаха 6 дни от тегленето, този последен път беше направени

Автоматичен превод:
malinhallberg86
преди 11 месеца

Дайте ни възможност да ги уведомим, че следим ситуацията ви известно време. Работи в някои случаи 🤞🤞🤞.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

🙏🏼🙏🏼🙏🏼❤️❤️❤️❤️


наистина оценявам вашата помощ❤️

Автоматичен превод:
malinhallberg86
преди 11 месеца

Запазете благодарността за отговорника по жалбите и екипа по жалбите, моля✨.

Бъдете сигурни, че винаги правят всичко по силите си, за да убедят казиното, че решаването на всички оплаквания е най-доброто решение - най-възнаграждаващото в дългосрочен план - защото сме склонни да вдъхновяваме всички играчи да преглеждат оплаквания всеки път, когато обмислят да опитат ново казино. 🙂

Стискам ти палци! 🤞🤞🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

повярвайте ми отсега нататък със сигурност ще го направя, hR имаше късмет, че успя да играе в правилното казино преди 🙏🏼благодаря ви за вашия ангажимент

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Сега е на 🙏🏼

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

така че да не мислите, че ще си видя парите, благодаря, че ми казахте как работи това и ме кара да се чувствам страхотна❤️ Попаднах на вашия сайт случайно, защото търсех оценки на 21bet и не разбирах какво точно получавам себе си в🤣просто исках помощ от някого и бях толкова щастлив, когато видях, че ми помогнахте, въпреки че съм от Швеция❤️🙏🏼

Автоматичен превод:
malinhallberg86
преди 11 месеца

Да, разберете, ако рейтингът им падне. Но все пак собственикът на тази компания е основен притежател на лиценз за Кюрасо famagousta bv. Репутацията на Притежателя на лиценза е на Харесването тук, а не на 21bets. Така че решението би било да се свържа с famagousta и да обсъдя това допълнително с тях, относно изплащане на моите средства, които са сериозно забавени. Искам да кажа, че лицензът за Кюрасо не е нещо, което трябва да се използва незаконно

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

така че да не мислите, че ще си видя парите, благодаря, че ми казахте как работи това и ме кара да се чувствам страхотна❤️ Попаднах на вашия сайт случайно, защото търсех оценки на 21bet и не разбирах какво точно получавам себе си в🤣просто исках помощ от някого и бях толкова щастлив, когато видях, че ми помогнахте, въпреки че съм от Швеция❤️🙏🏼

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Горещи поздрави за Швеция!✨🙌✨

Беше добро съвпадение, че попаднахте в нашия форум тогава. Всъщност няма значение откъде сте, ние правим всичко възможно да подкрепяме играчи по целия свят. 🙂 Както вече знаете, светът на хазарта е пълен с капани и възможностите за помощ понякога са доста ограничени. Това е моментът, в който ние се намесваме.


Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини