преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 21bets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
За съжаление се случва. Бяхте ли помолени да предоставите някои документи няколко пъти? Ето това ми се стори много неудобно.
Sadly, it happens. Were you asked to provide some documents multiple times? That's what I found very inconvenient myself.
да, вече бях изпратил това, което искаха, когато се регистрирах на сайта им през март, но реших, че е ясно, когато никой не отговори, че нещо липсва?? поне това правят повечето други казина, трябва да изпращам дубликати на повечето неща😩😡😡утре ще станат две седмици, откакто започнах да искам тегления и след това те поискаха документ, оттогава продължава, като на всеки три дни😡😡 😡😡
yes I had already sent in what they wanted when I registered on their site in March, but thought it was clear when no one replied that there was something missing?? at least that's what most other casinos do, I have to send duplicates of most things😩😡😡tomorrow it will be two weeks since I started requesting withdrawals and then they asked for a document since then it has continued, like every three days😡😡😡😡
Колко време чакате за първото си изтегляне?
How long time you wait for your first whitdrawl?
Съгласен съм, предполагам.
Ако някои документи липсват, казиното трябва да информира играча. Като алтернатива, ако тези документи са качени директно от уебсайта на казиното, играчът трябва да проверява статуса на всеки документ от време на време. Зависи как проверката работи технически, нали?
Е, никога не съм играл там, просто казах, че мразя да виждам играчи, принудени да предоставят едни и същи документи отново и отново - като цяло.
I agree, I guess.
Once some documents are missing the casino should inform the player. Alternatively, if those documents are uploaded directly from the casino's website, a player should check the status of each document from time to time. It depends on how the verification works technically, right?
Well, I have never played there, just said I hate to see players forced to provide the same documents over and over again - in general.
казиното го прави нарочно... някои казино имат правила "документите се проверяват в рамките на 48 работни часа" и ако изпратите документи след 48 часа, те изискват други... и като цяло може да отнеме повече от 2 седмици и това е в съответствие с нормативната уредба. Не е честно... но винаги има извинение... KYC... имам тази ситуация много пъти 🙂 В Полша едно казино прави това всеки път... и не можете да им докажете нищо, защото KYS е обяснение... но ако това се случва често и започне да ви натоварва, можете да се възползвате от правата си. Как да стане това? Изпратиха същите тези документи, но промениха името си и ги обърнаха или преместиха наляво или надясно на сайта... ако приемат тези документи, можете да докажете, че нямат причина да отхвърлят тези документи по-рано. Защо? защото това са същите документи, които вече сте им изпратили 😉
the casino does it on purpose... some casino have rules "documents are checked with 48 business hours" and if you they sent documents after 48 hours they demand another... and all in all it can take more then 2 weeks and it is in accordance with the regulations. It is not fair... but there is always excuse... KYC... i have this situation many times 🙂 In Poland one casino doing this every time... and you cannot prove them nothing because KYS is explain... but if this happen to often and start to be burdensome you can execuse you rights. How to do this? Sent this same documents but change their name and turn them around or move to left or right site... if they will accept this documents you can prove that they dont have reason for reject this documents early. Why? because this is the same documents that you already sent to them 😉
беше наистина умно🤣👌просто искам моята победа, бях толкова щастлив, когато спечелих🤣но това чувство не продължи дълго и все още не го получих след 2 седмици😡😡
it was really smart🤣👌just want my win, was so happy when I won🤣but that feeling didn't last long and still haven't got it after 2 weeks😡😡
Както виждам в жалбата ви остават два дни за отговор на екипа. Знам, че мина много време, но те моля да изчакаш още малко. Те правят всичко възможно, но за съжаление продължават да се трупат нови оплаквания...
As I can see in your complaint two days left for the Team to respond. I know it has been a long time, but I ask you to wait a bit longer. They're doing their best, but sadly new complaints keep piling up...
Благодаря ви❤️🙏🏼
те ще изплатят всичко, което jsg има в моя акаунт в играта, нямам намерение да чакам повече от това, което вече направих сега😩 те нямат какво да кажат повече, защото сега минаха 6 дни от тегленето, този последен път беше направени
Thank you❤️🙏🏼
they are going to pay out everything jsg has on my game account, I don't intend to wait more than what I have already done now😩 they have nothing to say anymore because now it has been 6 days since the withdrawal this last time was made
Дайте ни възможност да ги уведомим, че следим ситуацията ви известно време. Работи в някои случаи 🤞🤞🤞.
Give us a chance to let them know that we're keeping an eye on your situation for some time. It works in some cases 🤞🤞🤞.
Запазете благодарността за отговорника по жалбите и екипа по жалбите, моля✨.
Бъдете сигурни, че винаги правят всичко по силите си, за да убедят казиното, че решаването на всички оплаквания е най-доброто решение - най-възнаграждаващото в дългосрочен план - защото сме склонни да вдъхновяваме всички играчи да преглеждат оплаквания всеки път, когато обмислят да опитат ново казино. 🙂
Стискам ти палци! 🤞🤞🤞
Save the gratitude for the complaint handler and the complaint team, please✨.
Be assured they always do their best to convince the casino solving all complaints is the best solution - the most rewarding in the long term - because we tend to inspire all players to browse complaints each time they consider trying a new casino. 🙂
I keep my fingers crossed for you! 🤞🤞🤞
повярвайте ми отсега нататък със сигурност ще го направя, hR имаше късмет, че успя да играе в правилното казино преди 🙏🏼благодаря ви за вашия ангажимент
believe me from now on I will definitely do it, hR was lucky to have managed to play at the right casino before 🙏🏼thank you for your commitment
така че да не мислите, че ще си видя парите, благодаря, че ми казахте как работи това и ме кара да се чувствам страхотна❤️ Попаднах на вашия сайт случайно, защото търсех оценки на 21bet и не разбирах какво точно получавам себе си в🤣просто исках помощ от някого и бях толкова щастлив, когато видях, че ми помогнахте, въпреки че съм от Швеция❤️🙏🏼
so you don't think I'm going to see my money thanks for telling me how this works and makes me puch❤️ I came to your site by accident because I was looking for 21bet ratings and didn't really understand what I was getting myself into🤣just wanted help from someone and was so happy when I saw that you helped even though I'm from Sweden❤️🙏🏼
Да, разберете, ако рейтингът им падне. Но все пак собственикът на тази компания е основен притежател на лиценз за Кюрасо famagousta bv. Репутацията на Притежателя на лиценза е на Харесването тук, а не на 21bets. Така че решението би било да се свържа с famagousta и да обсъдя това допълнително с тях, относно изплащане на моите средства, които са сериозно забавени. Искам да кажа, че лицензът за Кюрасо не е нещо, което трябва да се използва незаконно
Yeah understand if their rating gets low. But still The owner of that company is a major curacao license holder famagousta bv. The reputation of The license holder is on The like here not 21bets. So The solution would be to contact famagousta and to discuss this further with Them, regarding a payout of my funds that are seriously delayed. I mean curacao license is not anything that should be illegaly used right
така че да не мислите, че ще си видя парите, благодаря, че ми казахте как работи това и ме кара да се чувствам страхотна❤️ Попаднах на вашия сайт случайно, защото търсех оценки на 21bet и не разбирах какво точно получавам себе си в🤣просто исках помощ от някого и бях толкова щастлив, когато видях, че ми помогнахте, въпреки че съм от Швеция❤️🙏🏼
so you don't think I'm going to see my money thanks for telling me how this works and makes me puch❤️ I came to your site by accident because I was looking for 21bet ratings and didn't really understand what I was getting myself into🤣just wanted help from someone and was so happy when I saw that you helped even though I'm from Sweden❤️🙏🏼
Горещи поздрави за Швеция!✨🙌✨
Беше добро съвпадение, че попаднахте в нашия форум тогава. Всъщност няма значение откъде сте, ние правим всичко възможно да подкрепяме играчи по целия свят. 🙂 Както вече знаете, светът на хазарта е пълен с капани и възможностите за помощ понякога са доста ограничени. Това е моментът, в който ние се намесваме.
Warm greetings to Sweden!✨🙌✨
It was a good coincidence you came to our forum back then. It doesn't actually matter where you're from, we do our best to support players across the globe. 🙂 As you now know, the gambling world is full of traps, and helping options are sometimes quite limited. This is when we step in.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.