преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 20bets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрираните спечелиха някъде 5000 рубли. намаляване на ограниченията и проверка на акаунта. Преминах проверката и пуснах изхода. някъде след ден не мога да вляза в акаунта си) пишат, че са блокирали за една година) като някакво разследване, което имат там
Измамници!
Registered won somewhere 5000 rubles. cut limits and account verification. I passed the verification and put on the output. somewhere in a day I can’t log into my account) they write that they blocked for a year) like some kind of investigation they have there
Fraudsters!
зарегистрировался выйграл гдето 5000рублей. порезали лимиты и верификация аккаунта . я прошел верификацию и поставил на вывод. гдето через сутки не могу зайти в аккаунт) пишут что заблокировали на год) типа какойто там у них расследование
Мошенники!
Здравейте,
можете ли да споделите някакъв текст (имейл, разговор с оператора на чат на живо), където се споменава периодът от 1 година, моля? Трудно ми е да повярвам, че всяко разследване ще отнеме 1 година. Звучи ми доста нелепо.
Hello,
can you share some text (email, conversation with the live chat operator) where the 1 year period is mentioned, please? I find it hard to believe that any investigation would take 1 year. It sounds quite ridiculous to me.
Депозитът отнема около пет минути.
Оттеглянето не е прието от 7 дни.
Те искат огромно количество документи, те искат едно и също нещо,
Изпратих копие от банковата си сметка, но твърдя, че номерът на сметката е грешен.
В крайна сметка за три дни подадох всички документи, които могат да бъдат издадени от банката.
Оттогава има много заявки за теглене, така че ми казват да изчакам.
Не ми платиха.
Ако не мога да се оттегля дори и да изчакам още малко, ще докладвам.
The deposit takes about five minutes.
The withdrawal has not been accepted for 7 days.
They're asking for a huge amount of documents, they're asking for the same thing,
I submitted a copy of my bank account, but I claim that the account number is wrong.
Eventually, I submitted all the documents that could be issued by the bank for three days.
Since then, there have been a lot of requests for withdrawal, so they are telling me to wait.
I didn't get paid.
If I can't withdraw even if I wait a little longer, I'll report it.
Хей, в този случай е важно да се отбележи, че първо ще трябва да преминете успешно проверка, за да получите плащане, без това няма да получите парите. Значи казвате, че казиното иска много документи. Някой приети ли са или не? Когато кажете, че номерът на сметката е грешен, проверили ли сте го и опитали ли сте да разберете какво не е наред с него?
Hey, in this case it is important to note that you will first have to successfully pass verification to get paid, without that you will not get the money. So you are saying that the casino asks for a lot of documents. Have any been accepted or not ? When you say the account number is wrong, have you checked it and tried to find out what is wrong with it ?
Сложих копие от банковата си сметка и записах номера.
Два и три пъти съм го проверявал.
Дори си помислих, че не е наред заради символа '-', затова се опитах да го сложа и извадя.
След многобройни итерации най-накрая е одобрен.
Но след това тегленето не продължава.
Изминали са 80 часа от последната заявка за теглене.
Просто казват да чакаме механично.
Всеки ден има много заявки за теглене, така че ми казаха да изчакам.
Чакам.
Имам всички доказателства и подробности за залагането.
Ако тегленето не бъде направено до няколко дни, ще публикувам отново в секцията за оплаквания.
I put a copy of my bank account and wrote down the number.
I've checked it two and three times.
I even thought it was wrong because of the '-' symbol, so I tried putting it in and taking it out.
After numerous iterations, it is finally approved.
But after that, the withdrawal does not proceed.
80 hours have passed since the last withdrawal request.
They just say to wait mechanically.
There are a lot of withdrawal requests every day, so they told me to wait.
I am waiting.
I have all the evidence and betting details.
If the withdrawal is not made within a few days, I will post again in the complaint section.
Е, радвам се, че проверката най-накрая е зад гърба ви.
Що се отнася до тегленето, даваме на казината 14 дни да го разрешат и се надявам, че скоро ще можете да се справите с него и казиното ще изпрати парите. Ако трябва да го въвеждат ръчно, трябва да имат някакъв ред, така че не е нужно да е бързо, но не трябва да отнема и твърде много време.
Така че, моля, уведомете ме, ако нещо се промени.
Ще стискам палци 🤞
Well, I'm glad the verification is finally behind you.
As far as the withdrawal is concerned, we give casinos 14 days to resolve it and I hope that you will be able to deal with it soon and the casino will send the money. If they have to enter it manually, they must have some kind of order, so it doesn't have to be fast, but it shouldn't take too much time either.
So let me know if anything changes please.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Благодарим ви за проявения интерес.
Днес не е извършено теглене.
Твърди се, че причината за този отказ е грешка в системата.
Помолиха ме отново да поискам теглене от тайния прозорец, така че го направих и чакам
Thank you for your interest.
No withdrawal has been made so far today.
The reason for this rejection is said to be an error in the system.
They asked me to request withdrawal from the secret window again, so I did so and I'm waiting
Виждам, че казиното има някои технически проблеми, така че се надявам това скоро да се промени. Сега, след като направихте теглене от анонимния прозорец, то все още ли е висящо? Какъв метод на плащане използвате? 🤔
I see that the casino has some technical problems, so hopefully this will change soon. Now that you have made a withdrawal from the anonymous window, is it still pending ? What payment method are you using ? 🤔
Благодарим ви за проявения интерес. Продължих да изисквам тегления, използвайки същия метод и току-що беше разрешено. Използвах трансфер на акаунт.
Thank you for your interest. I continued to request withdrawals using the same method, and it has just been resolved. I used account transfer.
당신의 관심에 감사드립니다. 동일한 방법으로 계속 출금을 요청하여, 지금 막 해결됐습니다. 계좌 이체를 이용하였습니다.
Добри новини, както виждам, най-накрая е решен и имате парите си.
След това преживяване, иска ли ви се да играете отново тук? Мисля, че вече знаете какво да очаквате от тегленията, така че решението може да бъде взето.
Good news as I can see and it's finally resolved and you have your money.
After this experience, do you feel like playing here again ? I think you already know what to expect from the withdrawals, so the decision could be made.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.