ФорумКазина21bets Casino - обща дискусия

21bets Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от Radka
|
4338 преглеждания 48 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 11 месеца

Да, разберете, ако рейтингът им падне. Но все пак собственикът на тази компания е основен притежател на лиценз за Кюрасо famagousta bv. Репутацията на Притежателя на лиценза е на Харесването тук, а не на 21bets. Така че решението би било да се свържа с famagousta и да обсъдя това допълнително с тях, относно изплащане на моите средства, които са сериозно забавени. Искам да кажа, че лицензът за Кюрасо не е нещо, което трябва да се използва незаконно

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Проблемът е, че придобиването на лиценз е само пари, лицензите и особено подлицензите са просто други стоки за продажба 🙁.

Така че технически собственикът на казиното просто купува подлиценза от една от компаниите, занимаващи се с този бизнес в Кюрасао. Позволете ми да кажа, че всички подлицензи на Кюрасао се считат за доста слаби. Регулаторът обикновено не се интересува от проблемите на играчите.

Това, което намирам за изключително интересно, е фактът, че самият хазарт е забранен в Кюрасао, тези продавачи на подлицензи се стремят само да предоставят услугите си на чуждестранни компании. От моя гледна точка става въпрос само за пари.

За да предоставим пълна информация, в този случай доставчикът на лиценз е Antillephone NV:

file


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Благодаря ❤️

Автоматичен превод:
malinhallberg86
преди 11 месеца

Ще се радвам да помогна малко. За съжаление не мога да помогна със самата жалба. Засега не изглежда добре. 🙁

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Може ли някой любезно да ме уведоми как мога да ги накарам да приемат моя „временен" лиценз, който се превърна в огромен шум без каквато и да е причина. Предоставих множество банкови извлечения и изображения на моя лиценз. Те трябва да имат достатъчно основания да проверят самоличността ми. Просто бих искал да се оттегля и ако намерението им е да се надяват да се откажа, няма да го направя. Повечето от отговорите им по имейл никога не отговарят на въпросите ми или засягат конкретни проблеми.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Да абсолютно. И в крайна сметка те все още продължават да отхвърлят проверката. губя вяра.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ååå чакам повече от месец 🥺

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Безопасно ли е да предоставя моя акт за раждане на това казино?

Автоматичен превод:
malinhallberg86
преди 11 месеца

С теб съм в това. Колко документи смятат, че могат да продължат да искат от вас. Не се притеснявайте, определих какви са. Те са натрапчиви лъжци. Те полагат всички усилия да не плащат, надявайки се, че ще се откажете. Ще го преодолеем заедно. И ако и когато това се случи, ще намерим някъде другаде с по-добра репутация.

Автоматичен превод:
kiziorro1984
преди 11 месеца

Точно на място. 100% е нарочно. Те се надяват, че ще се откажете, ще загубите печалбите и след това няма да трябва да плащате. Това е изключително неетично.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Точно това ме чака и мен си мисля, освен това май не им стигат кеш???

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

С теб съм в това. Колко документи смятат, че могат да продължат да искат от вас. Не се притеснявайте, определих какви са. Те са натрапчиви лъжци. Те полагат всички усилия да не плащат, надявайки се, че ще се откажете. Ще го преодолеем заедно. И ако и когато това се случи, ще намерим някъде другаде с по-добра репутация.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Бях толкова суров с тях, всеки ден писах с чата или с тяхната скапана поддръжка 24/7, нали така!!!! Те ме мразят, ти трябва да направиш същото


Автоматичен превод:
malinhallberg86
преди 11 месеца

О да. Сега това е проблем.

Автоматичен превод:
malinhallberg86
преди 11 месеца

Мила или скъпа. Чатът на живо не съществува.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Тъй като не мога да дам оценка, защото отрицателните записи винаги са твърде кратки, въпреки че пиша подробно, го правя по този начин и съветвам Casino Guru да провери изключително лошата си система за оценяване.


боклуци!!! Това казино и неговите оператори очевидно мамят и всички просто изглеждат глупави и никой не прави нищо. Стойте далеч от това измамно казино и от всички казина на оператора

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

За съжаление се случва. Бяхте ли помолени да предоставите някои документи няколко пъти? Ето това ми се стори много неудобно.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Радака, моля сега ме молят да се снимам, на която държа акта си за раждане. Това нормално ли е и трябва ли да продължа? Те имат снимка на временната ми шофьорска книжка, която беше приета, но искат да държа акта за раждане. Това нормално ли е?

Автоматичен превод:
eghanem
преди 11 месеца

Радка е в отпуск, но няма грижи. Нормално е. Не казвам, че го изискват от всяка игра във всяко казино, но това все още е стандартна процедура, която някои казина използват за проверка на играчите.

Никога не знаете защо го изискват, но може да е просто защото имате същото име като друг играч в тяхното казино и т.н.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Тъй като не мога да дам оценка, защото отрицателните записи винаги са твърде кратки, въпреки че пиша подробно, го правя по този начин и съветвам Casino Guru да провери изключително лошата си система за оценяване.


боклуци!!! Това казино и неговите оператори очевидно мамят и всички просто изглеждат глупави и никой не прави нищо. Стойте далеч от това измамно казино и от всички казина на оператора

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Какво имаш предвид? Можете дори да изпратите потребителска рецензия, без да попълвате положителни или отрицателни. Просто текстът на рецензията на потребител трябва да е по-дълъг от 60 знака.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 11 месеца

Определено никой друг няма същото име. Имам снимката. Само лицето ми и акта за раждане. Опитват ли се да потвърдят, че това съм аз като играч, или използват всякакви възможни извинения, за да забавят тегленето. Което според мен може да е така. Но в крайна сметка това казино ще направи ли нещо незаконно или вредно за моята самоличност и данни?

Автоматичен превод:
eghanem
преди 11 месеца

По дяволите, трудно е да се каже. Гледам репутацията на казиното на нашия уебсайт. Показва 2.7/10. Мога ли да ви уверя, че те не могат по някакъв начин да злоупотребят с вашите данни? аз не мога Дори не мога да ви уверя, че ще получите тегленето, след като им изпратите това, което са поискали 🙁 Просто казвам, че те 100% няма да одобрят тегленето ви, ако не го изпратите.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

По дяволите, трудно е да се каже. Гледам репутацията на казиното на нашия уебсайт. Показва 2.7/10. Мога ли да ви уверя, че те не могат по някакъв начин да злоупотребят с вашите данни? аз не мога Дори не мога да ви уверя, че ще получите тегленето, след като им изпратите това, което са поискали 🙁 Просто казвам, че те 100% няма да одобрят тегленето ви, ако не го изпратите.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Вярно е. Те няма да предадат парите, докато не бъде дадено това, което се изисква. И тъй като имам, чакам резултата от заявката за теглене. Но те продължават да хвърлят препятствия.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини