преди 1 година
Здравейте!
Нова седмица нови шансове, може би? Как се справяте с 21 Bets?
Hello!
New week new chances, perhaps? How are you holding up with 21 Bets?
0
Здравейте!
Нова седмица нови шансове, може би? Как се справяте с 21 Bets?
Hello!
New week new chances, perhaps? How are you holding up with 21 Bets?
Минаха 3 дни и 15 часа, откакто направих заявка за теглене и не ми платиха. Трябва или да се съберат, или да затворят услугата си.
It's been 3 days and 15 hours since I made a withdrawal request and they haven't paid me. They need either get their act together or shut down their service.
Заявката ми за теглене току-що беше отменена без видима причина. Агент за чат на живо затвори чата, без да отговори нито на един въпрос. Радка Трябва да взема мерки и не знам как. Как мога да направя това?
My withdrawal request was just cancelled for no apparent reason. A live chat agent closed the chat without answering a single question. Radka I need to take action and don't know how to. How can I do this?
Виждам.
Знаеш ли, вече си направил каквото си могъл. С подаването на жалбата вие стигнахте до крайната опция, бих казал.
Никога повече не играйте в казино с толкова ужасен рейтинг, за да предотвратите подобни проблеми 🙁 - страхувам се, че това е най-добрият ми съвет.
Виждали ли сте тази бележка? Доста пасва, нали?
I see.
You know, you've already done what you could. By submitting the complaint, you reached the final option, I'd say.
Never again play in a casino with such a terrible rating to prevent such troubles 🙁 - that's my best advice, I'm afraid.
Have you seen this note? Pretty fits, right?
Цялото казино е измама. Случайно отидох да играя тук, защото имаше много подобно име на по-известно казино😭. Забелязах, че когато случайно играя няколко пъти в измамно казино, получавам много "печалби". Те ръководят ли тези игри, така че хората да мислят, че ще има много пари?
The whole casino is a scam. I accidentally went to play here because it had such a similar name to a better-known casino😭. I have noticed that when I accidentally played a couple of times at a scam casino, I get a lot of "winnings". Do these guide these games so that people think that there will be a lot of money?
Здравей, кое казино ти е по-познато? Не съм сигурен, че знам отговора на въпроса ви, но виждали ли сте индекса за безопасност на казиното? Мисля, че това ще ме убеди да бъда предпазлив.
Както и да е, имате ли някакъв конкретен проблем в това казино?
Hi, which casino is more familiar to you ? I'm not sure I know the answer to your question, but have you seen the casino safety index? I think that would convince me to be cautious.
Anyway, do you have any particular problem in this casino ?
Същият проблем като Supacasi.io
Те буквално затвориха акаунта ми за 6 месеца без причина.
Получих пари по сметката си и изпращам документи за проверка.
Когато попитам мога ли да тегля, когато сметката ми е затворена, те буквално ме игнорират.
Другите хора получиха ли парите си?
Same problem as Supacasi.io
They litterly closed my account for 6 months for no reason.
I got money on my account and send documents for verification.
When i ask can i withdraw when my account is closed they litterly ignore me.
Did the other people got their money?
Същият проблем като Supacasi.io
Те буквално затвориха акаунта ми за 6 месеца без причина.
Получих пари по сметката си и изпращам документи за проверка.
Когато попитам мога ли да тегля, когато сметката ми е затворена, те буквално ме игнорират.
Другите хора получиха ли парите си?
Same problem as Supacasi.io
They litterly closed my account for 6 months for no reason.
I got money on my account and send documents for verification.
When i ask can i withdraw when my account is closed they litterly ignore me.
Did the other people got their money?
Здравейте. Съжалявам за вашата ситуация. Може ли само да ви попитам, имате предвид акаунт в 21bets ? Виждам, че все още не сте подали жалба, затова съм малко объркан. 🤔 Ще чакам вашия отговор.
Hello. I'm sorry about your situation. May I just ask you, are you referring to an account in 21bets? I see that you have not submitted any complaint yet, That is why I'm a bit confused. 🤔 I will wait for your reply.
Не съм сигурен дали вече мога да подам такъв, но е много странно
Im not sure if i can file one already but its very strange
Здравейте, според това, което пишете, чакате парите си, да? 3 дни все още не са много, така че не бих бил скептичен веднага. От друга страна, ако погледна неговия индекс на безопасност , може да съм малко притеснен, защото е много нисък.
Както и да е, писахте ли на чат на живо или поддръжка, кога трябва да получите парите? Потвърдихте ли сметката си в казиното?
Благодаря ви предварително за отговора.
Hello, according to what you write, you are waiting for your money yes ? 3 days isn't that long yet so I wouldn't be skeptical right away. On the other hand, if I look at his safety index, I might be a bit worried because it is very low.
Anyway, did you write to live chat or support, when you should get the money ? Have you verified your casino account ?
Thank you in advance for your reply.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.