ФорумКазина20Bet Casino - обща дискусия

20Bet Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от Justo
|
33357 преглеждания 180 отговора |
|
1...8 9 10
Добавете пост
szyma98
преди 9 месеца

Току-що преместих другата ви публикация тук, за да не пропуснем взаимно отговора.

Звучи сякаш са минали само няколко дни, като броим уикенда, бих казал, че има нужда от още няколко работни дни. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Никога не сте харчили повече от сто евро за този уебсайт Те ще замразят игрите ви, когато печелите, ще ви блокират не можете да влезете, когато имате добър ден, имам 100 видеоклипа на една игра играл ли съм с тях, някой се интересува Аз съм в стрийм живот всяка вечер пет различни уебсайта, които играят, това е най-лошият, който някога съм виждал, никога не е достигал голям и аз играя Big

Автоматичен превод:
murselibesim
преди 5 месеца

Ако смятате, че нашият екип за оплаквания би могъл да бъде полезен тук и имате някакво доказателство за дейностите, които описвате, не се колебайте да ни уведомите, моля. Винаги се радваме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Само управителят там е добър човек Мети, казва се Калъм, той ще ви помогне да започнете тяхната поддръжка на клиенти, ужасно е

Автоматичен превод:
murselibesim
преди 5 месеца

Съжалявам, ако наистина е така, поддръжката е много важна в казината и те са едно от първите неща, които трябва да оставят добро впечатление.

Ако имате някакви проблеми с това, че казиното ви взема парите несправедливо или нещо подобно, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем, както Роми обяви.

Бих казал обаче, че ако нямате пари тук, не си струва да депозирате с вашия опит. 😥

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, добър вечер, ЧУВСТВАМ СЕ КАТО ИЗМАМЕН, ПОМОГНЕТЕ МИ.

Представям моя случай:

Миналата неделя депозирах 3000 евро и веднага ми ги приспаднаха от банката, тоест приходите ти се отнемат веднага, но проблемът идва с тегленията, оказа се, че в неделя получих 5 комбинирани залога, които заедно възлизат на 24 000 евро Е, опитвам се да изтегля 20 000 и ми казват, че тегленията предстоят, петък е, изминали са 5 дни и винаги ми казват едно и също, че тегленията ми се проверяват, чувствам се много разочарован и когато Публикувах в интернет, че има още хора, които са му се случили... Едва не започнах да плача...

Чувствам се изгубен и не знам какво мога да направя или кой може да ми помогне... Аз съм много активен потребител, постоянно правя приходи, но изненадата ми беше, че сега, когато получих пари, изглежда, че са игнорира ме...

Автоматичен превод:
victorr0287
преди 5 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам за това забавяне на вашето теглене в това казино. Моля, имайте предвид, че няма нужда да разпространявате публикациите из целия форум.🙏

Видях жалбата ви, в която Томас ви обясни, че обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането, преди да можем да се намесим.

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино и имали ли сте успешни тегления там преди?

Моля, уведомете ни за всички актуализации по този проблем.

Автоматичен превод:
victorr0287
преди 5 месеца

Изобщо няма притеснения, всичко е наред.

Понякога може да има забавяне на плащанията, особено ако казиното е претоварено със заявки. Друг път може дори да нямат персонал. Така че, моля, опитайте се да бъдете по-търпеливи и да се надяваме, че ще получите оттеглянето си, както сте получавали много други преди, както казахте.

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
victorr0287
преди 5 месеца

Разбирам значението ви тук и просто се надявам, че всичко ще бъде решено скоро. 🤞

Просто ни уведомявайте за новини, моля.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, добър вечер, исках да попитам дали някой е имал проблеми с тегленето на средства в 20bet, аз съм от Аржентина.

Автоматичен превод:
juanpablomorales28
преди 4 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под казиното и можете да прочетете през какво са преминали всички играчи тук. Сигурен съм, че няма да си единственият.

Както и да е, какъв е проблемът с вашето оттегляне, можете ли да ми кажете малко повече? Колко време чакахте и имате ли потвърдена казино сметка?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Аз съм играч от Китай. За първи път тегля пари от 20bet и бях помолен да верифицирам различни документи. Аз също съдействах при подаването и нямаше проблеми. Сега не ми е позволено да тегля 2500 RMB. Все още не съм реализирал печалба, а депозитът ми вече е толкова. Сега ми казват да изчакам финансовия отдел да го обработи. Те питат колко време ще отнеме и няма отговор. Мога ли да помогна с нещо

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Помогнете ми благодаря

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Сблъсквал съм се и с тази ситуация, при която различни опашки за удостоверяване чакат обработка

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Аз съм играч от Китай. За първи път тегля пари от 20bet и бях помолен да верифицирам различни документи. Аз също съдействах при подаването и нямаше проблеми. Сега не ми е позволено да тегля 2500 RMB. Все още не съм реализирал печалба, а депозитът ми вече е толкова. Сега ми казват да изчакам финансовия отдел да го обработи. Те питат колко време ще отнеме и няма отговор. Мога ли да помогна с нещо

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте!

Радвам се, че дойдохте тук, за да помолите за помощ и съвет, но може да е трудно да кажем кога нещо си струва да опитаме, когато пропускаме важни подробности. Поради тази причина бих искал да ви задам няколко въпроса, които да ми помогнат да разбера ситуацията, в която се намираме.

Играли ли сте някакви игри досега или се опитвате да извадите същата сума пари, която сте депозирали по-рано, ако това има смисъл?

Вашият акаунт в момента напълно ли е проверен и не се нуждае от допълнителна проверка?

Моля, уведомете ме кога сте изпратили заявката за теглене и дали сте избрали да използвате същия метод на плащане, както когато сте направили депозита.

Знам, че това може да звучи изключително любопитно, но се надявам, че разбирате, че колкото повече информация съберем, толкова по-добри препоръки ще можем да направим.

Ще бъде тук.



Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, опитвам се да пусна жалба за това казино, но не успявам. Не плащат, винаги искат още документи, които никога не свършват. Как да отворя жалба, това казино е добро само за загуба, ако искате да спечелите, потърсете друго. благодаря

Автоматичен превод:
agmfilho
преди 2 месеца

здравей

можете ли да направите кратко резюме на документите, които сте представили досега, които са били отхвърлени и по каква причина? Не е като да искам да се намесвам много, но определено можем да използваме повече подробности. Не забравяйте да споменете от кога се опитвате да изтеглите парите, моля. Това честно казано е доста наложително, стига да дадем на казината 14 пълни дни за проверка на играчите. Предполагам, че това е трудна ситуация, но както ни е доказано, най-добре се разрешава чрез сътрудничество.

Инструкциите за оплакване са на ваше разположение тук 👈

Ако мога да направя каквото поискат и да се съсредоточа върху извличането на парите, ще има достатъчно време за дискусии с тяхната подкрепа или обратна връзка, след като ми бъде платено.

Как ви звучи това?

Автоматичен превод:
18652516314m
преди 1 месец

Здравейте, от известно време залагам на 20bet. Трябва да кажа, че преди 3 месеца спечелих 20 000 и в началото ми създаваха проблеми. Трябваше да пратя снимки на картата и банковата си сметка, но накрая ми платиха всичко, така че страницата е надеждна.

Автоматичен превод:
victorr0287
преди 1 месец

Здравейте, много се радвам да чуя това и поздравления за такава хубава победа. Хрумва ми, че може да се дължи на проверка и следователно, докато не я преминете успешно, не е възможно да теглите. Но виждам, че най-накрая успяхте и всичко се получи добре. Колко време ви отне да изтеглите всичко?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, имам проблем с изтеглянето на наградата от 23 000kc, все пишат едно и също и няма отговор, изпрати всички документи за проверка и все пак някой може ли да ми даде съвет или вие имате същия проблем или подайте клас действие?

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини