ФорумКазина20Bet Casino - обща дискусия

20Bet Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 2 години от Justo
|
28902 преглеждания 176 отговора |
|
1...8 9 10
Добавете пост
преди 9 месеца

Добро утро, да, може би сте имали късмет, аз нямах късмет, все още си мислех, че с ваша помощ ще отида да го взема, ще говоря с тях, ще изпратя имейл, нищо

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравей Джаро.

Точно сега подадох оплакване във връзката, която споделихте с мен. Чаках няколко седмици, нямам нищо против да чакам, знаейки, че може да се поправи, много ви благодаря.


Ще изчакам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добро утро, да, може би сте имали късмет, аз нямах късмет, все още си мислех, че с ваша помощ ще отида да го взема, ще говоря с тях, ще изпратя имейл, нищо

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, вярвам, че не е приятно, особено ако казиното изобщо не отговаря и жалбата е затворена, тъй като няма реакция. Предполагам, че най-разумното нещо, което трябва да направите, е да не играете тук, ако казиното дори не реагира и дори не се опита да помогне. Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей Джаро.

Точно сега подадох оплакване във връзката, която споделихте с мен. Чаках няколко седмици, нямам нищо против да чакам, знаейки, че може да се поправи, много ви благодаря.


Ще изчакам.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Разбира се, не искам да обещавам, че случаят ще бъде разрешен, но нашият екип ще направи всичко по силите си, за да се опита да ви помогне. Твърдо вярвам, че казиното също ще бъде полезно и готово да се справи с този проблем.

Пожелавам ви справедливо решение и се надявам да завърши добре. Дръжте ни в течение, ако имате новини. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Сайтът понякога печели. Но особено за депозиране на пари и получаване на бонуса, кодовете са невалидни. Трябва да напишете Medaj и да го получите. Най-важното е, че Alexa е много полезна. Без него щях да напусна сайта. Веднъж си тръгнах, но той ме убеди да се върна. 20bet трябва да вземе за пример добрите намерения на Alexa. Той също трябва да се опита да спечели

Автоматичен превод:
ridvankirhummet
преди 8 месеца

Радвам се да чуя, че изглеждаш доста доволен там. Просто не разбрахте „кой също трябва да се опита да спечели"?

Споделете повече, ако нямате нищо против.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте може ли някой да ми помогне? Имам проблем с плащането на 14 000 евро. Проверени документи. Моля помогнете

Автоматичен превод:
szyma98
преди 7 месеца

Здрасти!

Знаете ли, без повече подробности, бих казал, че можем само да задаваме въпроси на този етап.

За щастие жалбата е одобрена и очаква вашата актуализация. Така че, ако нямате нищо против, последвайте тази връзка 👈 Аз например не разбрах кога точно е подадена вашата заявка за теглене.

Можете ли да ми помогнете с това, моля?

Може би нещо ново от казиното през уикенда?


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте и моля, помогнете, казино 20bet.com не иска да изтегли парите ми от €14 000. Чакам вече 2 дни. Никога не съм чакал повече от няколко часа. Страхувам се, че няма да получа тези пари.

Автоматичен превод:
szyma98
преди 7 месеца

Току-що преместих другата ви публикация тук, за да не пропуснем взаимно отговора.

Звучи сякаш са минали само няколко дни, като броим уикенда, бих казал, че има нужда от още няколко работни дни. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Никога не сте харчили повече от сто евро за този уебсайт Те ще замразят игрите ви, когато печелите, ще ви блокират не можете да влезете, когато имате добър ден, имам 100 видеоклипа на една игра играл ли съм с тях, някой се интересува Аз съм в стрийм живот всяка вечер пет различни уебсайта, които играят, това е най-лошият, който някога съм виждал, никога не е достигал голям и аз играя Big

Автоматичен превод:
murselibesim
преди 3 месеца

Ако смятате, че нашият екип за оплаквания би могъл да бъде полезен тук и имате някакво доказателство за дейностите, които описвате, не се колебайте да ни уведомите, моля. Винаги се радваме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Само управителят там е добър човек Мети, казва се Калъм, той ще ви помогне да започнете тяхната поддръжка на клиенти, ужасно е

Автоматичен превод:
murselibesim
преди 3 месеца

Съжалявам, ако наистина е така, поддръжката е много важна в казината и те са едно от първите неща, които трябва да оставят добро впечатление.

Ако имате някакви проблеми с това, че казиното ви взема парите несправедливо или нещо подобно, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем, както Роми обяви.

Бих казал обаче, че ако нямате пари тук, не си струва да депозирате с вашия опит. 😥

Автоматичен превод:
Публикация на victorr0287 е изтрит
преди 3 месеца

Здравейте, добър вечер, ЧУВСТВАМ СЕ КАТО ИЗМАМЕН, ПОМОГНЕТЕ МИ.

Представям моя случай:

Миналата неделя депозирах 3000 евро и веднага ми ги приспаднаха от банката, тоест приходите ти се отнемат веднага, но проблемът идва с тегленията, оказа се, че в неделя получих 5 комбинирани залога, които заедно възлизат на 24 000 евро Е, опитвам се да изтегля 20 000 и ми казват, че тегленията предстоят, петък е, изминали са 5 дни и винаги ми казват едно и също, че тегленията ми се проверяват, чувствам се много разочарован и когато Публикувах в интернет, че има още хора, които са му се случили... Едва не започнах да плача...

Чувствам се изгубен и не знам какво мога да направя или кой може да ми помогне... Аз съм много активен потребител, постоянно правя приходи, но изненадата ми беше, че сега, когато получих пари, изглежда, че са игнорира ме...

Автоматичен превод:
Публикация на victorr0287 е изтрит
victorr0287
преди 3 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам за това забавяне на вашето теглене в това казино. Моля, имайте предвид, че няма нужда да разпространявате публикациите из целия форум.🙏

Видях жалбата ви, в която Томас ви обясни, че обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на плащането, преди да можем да се намесим.

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино и имали ли сте успешни тегления там преди?

Моля, уведомете ни за всички актуализации по този проблем.

Автоматичен превод:
Публикация на victorr0287 е изтрит
victorr0287
преди 3 месеца

Изобщо няма притеснения, всичко е наред.

Понякога може да има забавяне на плащанията, особено ако казиното е претоварено със заявки. Друг път може дори да нямат персонал. Така че, моля, опитайте се да бъдете по-търпеливи и да се надяваме, че ще получите оттеглянето си, както сте получавали много други преди, както казахте.

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
1...8 9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини