ФорумКазина20Bet Casino - обща дискусия

20Bet Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от Justo
|
34330 преглеждания 180 отговора |
|
1...7 8 910
Публикация на trik Скрит от Radka
Причина: Неприемлив език
Jaro
преди 1 година

Здравей Джаро, имам още една добра новина; Казиното 20bet току-що ми изпрати още 4k към моя акаунт в Skrill. Общо вече получих 18k от 20bet казино тези дни; Все още имам повече от 7 хиляди в моята сметка в казино 20bet, тъй като продължих да играя и да печеля пари в същото казино. Искрено съм много благодарен на екипа на казино GURU, че ми помогна толкова много по този много деликатен въпрос. Засега се сбогувам и разбира се, ще продължа да актуализирам процеса на моите тегления от казиното 20bet, докато не изтегля цялата сума от повече от 25 хиляди от казиното. След това ще променя отрицателния си преглед към казино 20bet, тъй като благодарение на вас те отговарят положително на жалбата, изпратена до казино GURU. Приятен четвъртък и най-добри пожелания на всички.

Автоматичен превод:
преди 1 година

и аз играя 20bet от една година, много съм доволен от бързите депозити и тегления, много предавания на живо.

и най-доброто от всичко, много бонуси и много добър контакт с vip мениджъра.

Силно препоръчвам

Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на trik Скрит от Radka
Причина: Неприемлив език
преди 1 година

Скъпи трик.

Очевидно сте дълбоко убедени, че не сте направили нищо нередно, така че и казиното, и Casino Guru са нарушили правата ви, така ли е?

Напротив, доказано е, че сте грешили - като сте използвали опцията за плащане на съпругата си, вие всъщност сте нарушили значително условията. Моля, бъдете умни и се поучете от тази грешка:

„Много казина проверяват документите за самоличност на играчите само след като подадат заявка за теглене. Така че може да сте използвали разплащателна карта на трето лице няколко пъти за депозиране, но веднага щом поискате теглене, казиното ви помоли да преминете KYC проверка Когато казината открият, че сте използвали средства, които не ви принадлежат за депозиране, те имат право да закрият акаунта ви и да загубят всичките ви печалби.

Съжалявам, че не мога да предложа допълнителна помощ. Въпреки че не можем да разрешим този случай, не се колебайте да се свържете с нас, ако срещнете проблеми с друго казино в бъдеще. Въз основа на горепосочените причини трябва да отхвърля тази жалба. Благодаря за разбирането."

https://casino.guru/20bet-casino-player-s-account-and-winnings-have-been

Бих казал, че обвиняването на целия свят около вас не води до никъде.

Приемете това обаче като последно предупреждение. Всяка друга публикация, съдържаща обиден език или обиждаща някого, включително казиното, ще доведе до забрана на акаунта.

Автоматичен превод:
преди 1 година

и аз играя 20bet от една година, много съм доволен от бързите депозити и тегления, много предавания на живо.

и най-доброто от всичко, много бонуси и много добър контакт с vip мениджъра.

Силно препоръчвам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Колко успяхте да спечелите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Джаро, имам още една добра новина; Казиното 20bet току-що ми изпрати още 4k към моя акаунт в Skrill. Общо вече получих 18k от 20bet казино тези дни; Все още имам повече от 7 хиляди в моята сметка в казино 20bet, тъй като продължих да играя и да печеля пари в същото казино. Искрено съм много благодарен на екипа на казино GURU, че ми помогна толкова много по този много деликатен въпрос. Засега се сбогувам и разбира се, ще продължа да актуализирам процеса на моите тегления от казиното 20bet, докато не изтегля цялата сума от повече от 25 хиляди от казиното. След това ще променя отрицателния си преглед към казино 20bet, тъй като благодарение на вас те отговарят положително на жалбата, изпратена до казино GURU. Приятен четвъртък и най-добри пожелания на всички.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, идеално е, че всеки път, когато дойдете, имате добър отчет и получавате друга част от парите си. Радвам се, че всички успяхме да помогнем и всичко приключи с щастлив край - добре, не съвсем, но става все по-близо до това, когато получите всички пари.

Както и да е, не забравяйте да ни държите в течение за по-нататъшния напредък и се надяваме, че ще имате всичко в акаунта си възможно най-скоро.

Що се отнася до потребителския преглед, ще го очаквам с нетърпение и ще съм любопитен да го видя. Приятен петък също. 😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

и аз играя 20bet от една година, много съм доволен от бързите депозити и тегления, много предавания на живо.

и най-доброто от всичко, много бонуси и много добър контакт с vip мениджъра.

Силно препоръчвам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, радвам се да видя положителни реакции във форума към казиното, защото не е толкова често срещано.

Мога ли да ви попитам колко време ви отне да изтеглите, когато казвате, че е било бързо?

Освен това, често ли играете с бонуси? 🙂

Автоматичен превод:
suzanadiniz44
преди 1 година

и вярно останах без 3510.00 евро

Автоматичен превод:
Ppxppxppx
преди 1 година

Хм, ти вече отговори на публикация отпреди една година. Но все пак съжалявам, че ситуацията ви не можа да бъде разрешена и казиното не отговори на жалбата ви. Много жалко, защото напоследък има играчи, които, както виждате, си получават парите.

Очевидно това казино вече не е за вас. Играете ли някъде другаде, където нямате подобни проблеми?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добро утро на всички.


Имам случай на 20 залога, без да мога да тегля. Виждам, че това е нещо, което обикновено се случва на много от нас, които пробват тази къща за залагания.

Накратко: депозирах с кредитна карта VISA, по-късно исках да изтегля и кредитна карта VISA не е активна, само MASTERCARD. По-късно направих депозит с MASTERCARD, не можах да тегля, защото не бях правил залози с този депозит, продължих да правя, опитах отново и за съжаление беше отхвърлен веднага.

Отговорът на Bet20 беше: опитайте друг метод, те всъщност не дават допълнителни съвети кои методи са съвместими или могат да бъдат избрани.

В момента опитах с криптовалута, но също имам проблеми, тъй като изпратих депозита, получавам го от биткойн, но не достига до моя акаунт в 20 Bet.


Това е обобщение, прекарах дни в опити да го реша с тях, но те не ми дадоха много отговор, просто опитах други методи, без да се опитвам да персонализирам или да ми помогнат.

Доста е разочароващо.


Можете ли да ми помогнете тук по някакъв начин?

Автоматичен превод:
uchihafer
преди 11 месеца

Здравейте, според това, което описвате, виждам, че имате проблем с тегленето. Исках да ви попитам дали казиното ви е дало алтернатива или начин да теглите, ако не можете да го направите със същия метод, който сте използвали за депозиране, но виждам, че не сте стигнали до решение.

Въпреки това, ако казиното не може да ви помогне с вашето теглене, тогава бих препоръчалда подадете жалба тук, на тази връзка . Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето, така че може да се наложи да проявите търпение известно време.

Мислите ли, че си струва?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добро утро, да, може би сте имали късмет, аз нямах късмет, все още си мислех, че с ваша помощ ще отида да го взема, ще говоря с тях, ще изпратя имейл, нищо

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравей Джаро.

Точно сега подадох оплакване във връзката, която споделихте с мен. Чаках няколко седмици, нямам нищо против да чакам, знаейки, че може да се поправи, много ви благодаря.


Ще изчакам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добро утро, да, може би сте имали късмет, аз нямах късмет, все още си мислех, че с ваша помощ ще отида да го взема, ще говоря с тях, ще изпратя имейл, нищо

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, вярвам, че не е приятно, особено ако казиното изобщо не отговаря и жалбата е затворена, тъй като няма реакция. Предполагам, че най-разумното нещо, което трябва да направите, е да не играете тук, ако казиното дори не реагира и дори не се опита да помогне. Съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравей Джаро.

Точно сега подадох оплакване във връзката, която споделихте с мен. Чаках няколко седмици, нямам нищо против да чакам, знаейки, че може да се поправи, много ви благодаря.


Ще изчакам.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбира се, не искам да обещавам, че случаят ще бъде разрешен, но нашият екип ще направи всичко по силите си, за да се опита да ви помогне. Твърдо вярвам, че казиното също ще бъде полезно и готово да се справи с този проблем.

Пожелавам ви справедливо решение и се надявам да завърши добре. Дръжте ни в течение, ако имате новини. Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Сайтът понякога печели. Но особено за депозиране на пари и получаване на бонуса, кодовете са невалидни. Трябва да напишете Medaj и да го получите. Най-важното е, че Alexa е много полезна. Без него щях да напусна сайта. Веднъж си тръгнах, но той ме убеди да се върна. 20bet трябва да вземе за пример добрите намерения на Alexa. Той също трябва да се опита да спечели

Автоматичен превод:
ridvankirhummet
преди 10 месеца

Радвам се да чуя, че изглеждаш доста доволен там. Просто не разбрахте „кой също трябва да се опита да спечели"?

Споделете повече, ако нямате нищо против.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте може ли някой да ми помогне? Имам проблем с плащането на 14 000 евро. Проверени документи. Моля помогнете

Автоматичен превод:
szyma98
преди 9 месеца

Здрасти!

Знаете ли, без повече подробности, бих казал, че можем само да задаваме въпроси на този етап.

За щастие жалбата е одобрена и очаква вашата актуализация. Така че, ако нямате нищо против, последвайте тази връзка 👈 Аз например не разбрах кога точно е подадена вашата заявка за теглене.

Можете ли да ми помогнете с това, моля?

Може би нещо ново от казиното през уикенда?


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте и моля, помогнете, казино 20bet.com не иска да изтегли парите ми от €14 000. Чакам вече 2 дни. Никога не съм чакал повече от няколко часа. Страхувам се, че няма да получа тези пари.

Автоматичен превод:
1...7 8 910
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини