ФорумКазина20Bet Casino - обща дискусия

20Bet Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от Justo
|
28922 преглеждания 176 отговора |
|
1...7 8 910
Добавете пост
Dilan03
преди 1 година

Здравей, приятелю Dilan03, вече изтеглих 10k от миналата седмица. Сега чакам да изтегля още 10k тази седмица и 5k следващата. Все още имам 15 хиляди в казиното и смятам да ги изтегля между тази и следващата седмица; Досега 20bet казино реагира добре на спора и се надявам да продължи да го прави. Надявам се, че съм ви помогнал да изясните някои съмнения, най-добри пожелания.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, приятелю Ppxppxppx, жалко е да чуя това, надявам се да разрешиш проблема си възможно най-скоро. Казино GURU и ASKGAMBLERS ми помогнаха много в този спор и казиното 20bet оказа много съдействие в моя случай. Пожелавам ви най-доброто в бъдеще, най-добри пожелания.

Автоматичен превод:
Публикация на Dilan03 Скрит от Radka
Причина: Предпазна мярка - възможно нарушение на правилото
Dilan03
преди 1 година

Благодаря ти приятелю, мисля, че за момента всичко върви както трябва, за момента считам, че имам достатъчно помощ и съм сигурен, че ще мога да изтегля спечелената си сума в 20bet казино възможно най-скоро. Поздрави.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка приятелю, исках да те информирам, че днес получих още 4k в акаунта си в Skrill от казино 20bet. Досега съм получил 14 хиляди от казиното и продължавам да тегля, докато не изразходвам всичките си пари в сметката си в казиното. И ако това е утеха за мнозина, мога да кажа, че благодарение на GURU Casino и ASKGAMBLERS получавам цялата сума, генерирана в казиното 20bet без никакви проблеми. Още веднъж много благодаря на Кристина, Павел и Радка за тази голяма помощ, благодаря ви от цялото си сърце. Хубав ден на всички и сърдечни поздрави.

Автоматичен превод:
Elamanecer1983
преди 1 година

Радвам се, че успяхме да помогнем. Чувствайте се свободни да разпространявате положителното послание навсякъде, където можете 🙂 Ще играете ли в 22bet в бъдеще или какво е цялостното ви преживяване?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Здравей Даниел, приятелю, имам опит в няколко казина, но в момента съм по-фокусиран върху казиното 20bet; Не бях чувал за 22bet казино. Знам, че мнозина се съмняваха в голямата помощ, която казино GURU може да предложи, но аз никога не съм се съмнявал и виждам наградата. Продължавам да играя в казиното на 20bet и получих много повече от 24k, които имах преди. Цялостният ми опит с казината е много разнообразен сам по себе си, тъй като всички те са малко по-различни в своята динамика. Засега се надявам да намеря казино, където тегленето на пари в брой е неограничено. С най-добри пожелания Даниел.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка приятелю, исках да те информирам, че днес получих още 4k в акаунта си в Skrill от казино 20bet. Досега съм получил 14 хиляди от казиното и продължавам да тегля, докато не изразходвам всичките си пари в сметката си в казиното. И ако това е утеха за мнозина, мога да кажа, че благодарение на GURU Casino и ASKGAMBLERS получавам цялата сума, генерирана в казиното 20bet без никакви проблеми. Още веднъж много благодаря на Кристина, Павел и Радка за тази голяма помощ, благодаря ви от цялото си сърце. Хубав ден на всички и сърдечни поздрави.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Страхотно е да се види, че играчите са развълнувани и получават пари. Мисля, че е може би най-приятната работа, когато отпишем някого с факта, че сме успели да му помогнем и всичко е станало както трябва. Също така е страхотно за казиното, че е запазило своя играч чрез предоставяне на такава услуга.

Както и да е, заповядайте и ние се радваме да сме тук за вас и се надяваме, че ще останете с нас във форума, разбира се с по-добри преживявания.

Приятен ден и на теб. 😁😊

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Публикация на trik Скрит от Radka
Причина: Неприемлив език
Публикация на trik Скрит от Radka
Причина: Неприемлив език
Jaro
преди 1 година

Здравей Джаро, имам още една добра новина; Казиното 20bet току-що ми изпрати още 4k към моя акаунт в Skrill. Общо вече получих 18k от 20bet казино тези дни; Все още имам повече от 7 хиляди в моята сметка в казино 20bet, тъй като продължих да играя и да печеля пари в същото казино. Искрено съм много благодарен на екипа на казино GURU, че ми помогна толкова много по този много деликатен въпрос. Засега се сбогувам и разбира се, ще продължа да актуализирам процеса на моите тегления от казиното 20bet, докато не изтегля цялата сума от повече от 25 хиляди от казиното. След това ще променя отрицателния си преглед към казино 20bet, тъй като благодарение на вас те отговарят положително на жалбата, изпратена до казино GURU. Приятен четвъртък и най-добри пожелания на всички.

Автоматичен превод:
преди 1 година

и аз играя 20bet от една година, много съм доволен от бързите депозити и тегления, много предавания на живо.

и най-доброто от всичко, много бонуси и много добър контакт с vip мениджъра.

Силно препоръчвам

Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на trik Скрит от Radka
Причина: Неприемлив език
преди 1 година

Скъпи трик.

Очевидно сте дълбоко убедени, че не сте направили нищо нередно, така че и казиното, и Casino Guru са нарушили правата ви, така ли е?

Напротив, доказано е, че сте грешили - като сте използвали опцията за плащане на съпругата си, вие всъщност сте нарушили значително условията. Моля, бъдете умни и се поучете от тази грешка:

„Много казина проверяват документите за самоличност на играчите само след като подадат заявка за теглене. Така че може да сте използвали разплащателна карта на трето лице няколко пъти за депозиране, но веднага щом поискате теглене, казиното ви помоли да преминете KYC проверка Когато казината открият, че сте използвали средства, които не ви принадлежат за депозиране, те имат право да закрият акаунта ви и да загубят всичките ви печалби.

Съжалявам, че не мога да предложа допълнителна помощ. Въпреки че не можем да разрешим този случай, не се колебайте да се свържете с нас, ако срещнете проблеми с друго казино в бъдеще. Въз основа на горепосочените причини трябва да отхвърля тази жалба. Благодаря за разбирането."

https://casino.guru/20bet-casino-player-s-account-and-winnings-have-been

Бих казал, че обвиняването на целия свят около вас не води до никъде.

Приемете това обаче като последно предупреждение. Всяка друга публикация, съдържаща обиден език или обиждаща някого, включително казиното, ще доведе до забрана на акаунта.

Автоматичен превод:
преди 1 година

и аз играя 20bet от една година, много съм доволен от бързите депозити и тегления, много предавания на живо.

и най-доброто от всичко, много бонуси и много добър контакт с vip мениджъра.

Силно препоръчвам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Колко успяхте да спечелите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Джаро, имам още една добра новина; Казиното 20bet току-що ми изпрати още 4k към моя акаунт в Skrill. Общо вече получих 18k от 20bet казино тези дни; Все още имам повече от 7 хиляди в моята сметка в казино 20bet, тъй като продължих да играя и да печеля пари в същото казино. Искрено съм много благодарен на екипа на казино GURU, че ми помогна толкова много по този много деликатен въпрос. Засега се сбогувам и разбира се, ще продължа да актуализирам процеса на моите тегления от казиното 20bet, докато не изтегля цялата сума от повече от 25 хиляди от казиното. След това ще променя отрицателния си преглед към казино 20bet, тъй като благодарение на вас те отговарят положително на жалбата, изпратена до казино GURU. Приятен четвъртък и най-добри пожелания на всички.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, идеално е, че всеки път, когато дойдете, имате добър отчет и получавате друга част от парите си. Радвам се, че всички успяхме да помогнем и всичко приключи с щастлив край - добре, не съвсем, но става все по-близо до това, когато получите всички пари.

Както и да е, не забравяйте да ни държите в течение за по-нататъшния напредък и се надяваме, че ще имате всичко в акаунта си възможно най-скоро.

Що се отнася до потребителския преглед, ще го очаквам с нетърпение и ще съм любопитен да го видя. Приятен петък също. 😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

и аз играя 20bet от една година, много съм доволен от бързите депозити и тегления, много предавания на живо.

и най-доброто от всичко, много бонуси и много добър контакт с vip мениджъра.

Силно препоръчвам

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, радвам се да видя положителни реакции във форума към казиното, защото не е толкова често срещано.

Мога ли да ви попитам колко време ви отне да изтеглите, когато казвате, че е било бързо?

Освен това, често ли играете с бонуси? 🙂

Автоматичен превод:
suzanadiniz44
преди 1 година

и вярно останах без 3510.00 евро

Автоматичен превод:
Ppxppxppx
преди 1 година

Хм, ти вече отговори на публикация отпреди една година. Но все пак съжалявам, че ситуацията ви не можа да бъде разрешена и казиното не отговори на жалбата ви. Много жалко, защото напоследък има играчи, които, както виждате, си получават парите.

Очевидно това казино вече не е за вас. Играете ли някъде другаде, където нямате подобни проблеми?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добро утро на всички.


Имам случай на 20 залога, без да мога да тегля. Виждам, че това е нещо, което обикновено се случва на много от нас, които пробват тази къща за залагания.

Накратко: депозирах с кредитна карта VISA, по-късно исках да изтегля и кредитна карта VISA не е активна, само MASTERCARD. По-късно направих депозит с MASTERCARD, не можах да тегля, защото не бях правил залози с този депозит, продължих да правя, опитах отново и за съжаление беше отхвърлен веднага.

Отговорът на Bet20 беше: опитайте друг метод, те всъщност не дават допълнителни съвети кои методи са съвместими или могат да бъдат избрани.

В момента опитах с криптовалута, но също имам проблеми, тъй като изпратих депозита, получавам го от биткойн, но не достига до моя акаунт в 20 Bet.


Това е обобщение, прекарах дни в опити да го реша с тях, но те не ми дадоха много отговор, просто опитах други методи, без да се опитвам да персонализирам или да ми помогнат.

Доста е разочароващо.


Можете ли да ми помогнете тук по някакъв начин?

Автоматичен превод:
uchihafer
преди 9 месеца

Здравейте, според това, което описвате, виждам, че имате проблем с тегленето. Исках да ви попитам дали казиното ви е дало алтернатива или начин да теглите, ако не можете да го направите със същия метод, който сте използвали за депозиране, но виждам, че не сте стигнали до решение.

Въпреки това, ако казиното не може да ви помогне с вашето теглене, тогава бих препоръчалда подадете жалба тук, на тази връзка . Бих искал да добавя, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето, така че може да се наложи да проявите търпение известно време.

Мислите ли, че си струва?

Автоматичен превод:
1...7 8 910
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини