ФорумКазина20Bet Casino - обща дискусия

20Bet Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 2 години от Justo
|
28879 преглеждания 176 отговора |
|
1...9 10
Добавете пост
Публикация на victorr0287 е изтрит
victorr0287
преди 3 месеца

Разбирам значението ви тук и просто се надявам, че всичко ще бъде решено скоро. 🤞

Просто ни уведомявайте за новини, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, добър вечер, исках да попитам дали някой е имал проблеми с тегленето на средства в 20bet, аз съм от Аржентина.

Автоматичен превод:
juanpablomorales28
преди 2 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под казиното и можете да прочетете през какво са преминали всички играчи тук. Сигурен съм, че няма да си единственият.

Както и да е, какъв е проблемът с вашето оттегляне, можете ли да ми кажете малко повече? Колко време чакахте и имате ли потвърдена казино сметка?

Автоматичен превод:
Публикация на 18652516314m е изтрит
преди 1 месец

Аз съм играч от Китай. За първи път тегля пари от 20bet и бях помолен да верифицирам различни документи. Аз също съдействах при подаването и нямаше проблеми. Сега не ми е позволено да тегля 2500 RMB. Все още не съм реализирал печалба, а депозитът ми вече е толкова. Сега ми казват да изчакам финансовия отдел да го обработи. Те питат колко време ще отнеме и няма отговор. Мога ли да помогна с нещо

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Помогнете ми благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сблъсквал съм се и с тази ситуация, при която различни опашки за удостоверяване чакат обработка

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Аз съм играч от Китай. За първи път тегля пари от 20bet и бях помолен да верифицирам различни документи. Аз също съдействах при подаването и нямаше проблеми. Сега не ми е позволено да тегля 2500 RMB. Все още не съм реализирал печалба, а депозитът ми вече е толкова. Сега ми казват да изчакам финансовия отдел да го обработи. Те питат колко време ще отнеме и няма отговор. Мога ли да помогна с нещо

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте!

Радвам се, че дойдохте тук, за да помолите за помощ и съвет, но може да е трудно да кажем кога нещо си струва да опитаме, когато пропускаме важни подробности. Поради тази причина бих искал да ви задам няколко въпроса, които да ми помогнат да разбера ситуацията, в която се намираме.

Играли ли сте някакви игри досега или се опитвате да извадите същата сума пари, която сте депозирали по-рано, ако това има смисъл?

Вашият акаунт в момента напълно ли е проверен и не се нуждае от допълнителна проверка?

Моля, уведомете ме кога сте изпратили заявката за теглене и дали сте избрали да използвате същия метод на плащане, както когато сте направили депозита.

Знам, че това може да звучи изключително любопитно, но се надявам, че разбирате, че колкото повече информация съберем, толкова по-добри препоръки ще можем да направим.

Ще бъде тук.



Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравейте, опитвам се да пусна жалба за това казино, но не успявам. Не плащат, винаги искат още документи, които никога не свършват. Как да отворя жалба, това казино е добро само за загуба, ако искате да спечелите, потърсете друго. благодаря

Автоматичен превод:
agmfilho
преди 4 седмици

здравей

можете ли да направите кратко резюме на документите, които сте представили досега, които са били отхвърлени и по каква причина? Не е като да искам да се намесвам много, но определено можем да използваме повече подробности. Не забравяйте да споменете от кога се опитвате да изтеглите парите, моля. Това честно казано е доста наложително, стига да дадем на казината 14 пълни дни за проверка на играчите. Предполагам, че това е трудна ситуация, но както ни е доказано, най-добре се разрешава чрез сътрудничество.

Инструкциите за оплакване са на ваше разположение тук 👈

Ако мога да направя каквото поискат и да се съсредоточа върху извличането на парите, ще има достатъчно време за дискусии с тяхната подкрепа или обратна връзка, след като ми бъде платено.

Как ви звучи това?

Автоматичен превод:
1...9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още