ФорумКазина20Bet Casino - обща дискусия

20Bet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от Justo
|
34177 преглеждания 180 отговора |
|
1...3 4 5...10
преди 1 година

Не, току-що отидоха, че имате (признайте) проблеми, така че ви изключваме. И трябва да знаете, че ще загубите и тегленето е отменено, за да предоставите документи.

(Да, знам, че беше нереалистично за възстановяване, но никога не пречи да опитате. Така или иначе не им се плаща, за да връщат пари или да се грижат.)


Което все още е странно, защото виждате хора, които успяват да се оттеглят дори без проверка (поне в началото). И ви карат да теглите по същия начин, по който депозирате... което беше истинска караница, защото методът, по който депозирах, не ми позволиха да тегля (защото не е опция, така че защо дори да имам това като опция за депозиране) така че трябваше да депозирам от друг източник, което ме накара да проверявам и там.

Но да, те дори не се опитаха да обяснят защо не са проверили през цялото това време. Просто стандартна игра на думи. Въпреки че не мисля, че е много за достигане.


„Скъпи играч,


Благодаря, че се свързахте с нас!

Бихме искали любезно да ви информираме, че вашият акаунт беше закрит поради проблеми, свързани с хазарта.


Любезно Ви информираме, че съгласно нашите Общи условия:

https://20bet.com/information/terms-and-conditions


„Играчът е наясно с факта, че хазартът на уебсайта може да доведе до загуба на пари. Компанията не носи отговорност за евентуални финансови щети, произтичащи от използването на уебсайта."


По отношение на заявката за теглене, бихме искали любезно да ви информираме, че акаунтът трябва да бъде потвърден преди обработката на заявката за теглене и както виждаме, вашата заявка за теглене беше анулирана с искане за документи, за да премине проверката.

Ето защо бихме искали любезно да ви информираме, че вашата заявка за възстановяване на средства е отхвърлена, решението е окончателно и не подлежи на никакви допълнителни съображения.


С Най-Добри Пожелания,

Екип за поддръжка на казино

"

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам проблем с изтеглянето, не мога да го направя, липсва ми само снимка от последното изтегляне

Автоматичен превод:
преди 1 година

Когато им го покажа в чата, те ми казват да кача сайта, те не го одобряват Чувствам се много несправедливо, защото направих депозит от 600 евро и показах паспорта си последното си интернет плащане и адрес и те имат одобри го

Автоматичен превод:
zmaisouratze
преди 1 година

здравей

Мисля, че трябва да намерите правилната част от уебсайта, която ви позволява да качвате каквото трябва. Имайте предвид, че обикновено има ограничение за максимален размер на файла за ограничение на формата. Ако се загубите, попитайте отново чата и операторът трябва да може да ви навигира през уебсайта. 🤔

Надявам се да успеете бързо да разрешите този проблем. Стискам палци 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, току-що отидоха, че имате (признайте) проблеми, така че ви изключваме. И трябва да знаете, че ще загубите и тегленето е отменено, за да предоставите документи.

(Да, знам, че беше нереалистично за възстановяване, но никога не пречи да опитате. Така или иначе не им се плаща, за да връщат пари или да се грижат.)


Което все още е странно, защото виждате хора, които успяват да се оттеглят дори без проверка (поне в началото). И ви карат да теглите по същия начин, по който депозирате... което беше истинска караница, защото методът, по който депозирах, не ми позволиха да тегля (защото не е опция, така че защо дори да имам това като опция за депозиране) така че трябваше да депозирам от друг източник, което ме накара да проверявам и там.

Но да, те дори не се опитаха да обяснят защо не са проверили през цялото това време. Просто стандартна игра на думи. Въпреки че не мисля, че е много за достигане.


„Скъпи играч,


Благодаря, че се свързахте с нас!

Бихме искали любезно да ви информираме, че вашият акаунт беше закрит поради проблеми, свързани с хазарта.


Любезно Ви информираме, че съгласно нашите Общи условия:

https://20bet.com/information/terms-and-conditions


„Играчът е наясно с факта, че хазартът на уебсайта може да доведе до загуба на пари. Компанията не носи отговорност за евентуални финансови щети, произтичащи от използването на уебсайта."


По отношение на заявката за теглене, бихме искали любезно да ви информираме, че акаунтът трябва да бъде потвърден преди обработката на заявката за теглене и както виждаме, вашата заявка за теглене беше анулирана с искане за документи, за да премине проверката.

Ето защо бихме искали любезно да ви информираме, че вашата заявка за възстановяване на средства е отхвърлена, решението е окончателно и не подлежи на никакви допълнителни съображения.


С Най-Добри Пожелания,

Екип за поддръжка на казино

"

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, като цяло ние даваме на казиното 14 пълни дни, за да завърши KYC и да изпрати парите, също така съм наясно с факта, че някои казина може да поискат от играчите да изтеглят пари, използвайки различна опция за плащане, която вече е потвърдена от първоначалния депозит - просто се случва, НО трябва да бъде обяснено по съответния начин (проблем с доставчика на плащане от трета страна и т.н.). Също така знам, че някои казина приемат тегления без предишен KYC, но обикновено има някои ограничения, освен ако не говорим за анонимни казина.

Но тази част не прави много, нали?

„...както виждаме, вашата заявка за теглене беше отменена с искане за документи за преминаване на проверката."

Позволете ми да кажа, че някои казина дори проверяват непроверения играч, за да закрият акаунта си за постоянно и да се уверят, че същото лице няма да може да отвори нов акаунт отново в бъдеще.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, като цяло ние даваме на казиното 14 пълни дни, за да завърши KYC и да изпрати парите, също така съм наясно с факта, че някои казина може да поискат от играчите да изтеглят пари, използвайки различна опция за плащане, която вече е потвърдена от първоначалния депозит - просто се случва, НО трябва да бъде обяснено по съответния начин (проблем с доставчика на плащане от трета страна и т.н.). Също така знам, че някои казина приемат тегления без предишен KYC, но обикновено има някои ограничения, освен ако не говорим за анонимни казина.

Но тази част не прави много, нали?

„...както виждаме, вашата заявка за теглене беше отменена с искане за документи за преминаване на проверката."

Позволете ми да кажа, че някои казина дори проверяват непроверения играч, за да закрият акаунта си за постоянно и да се уверят, че същото лице няма да може да отвори нов акаунт отново в бъдеще.


Автоматичен превод:
преди 1 година

14 дни са много снизходителни, като се има предвид, че отнема секунди, за да им дадете пари без проверка, и няма ограничение. По очевидни причини.

Е, независимо от това, все още е абсурдно време. Анулиране на теглене, след което продължавате дори да не си правите труда да разглеждате изпратените документи. (Освен ако не се подразбира, че ще погледнат документите, когато направите втори опит, но повечето? хората не биха попитали отново, докато не бъдат проверени, така че *свива рамене *.)

Разбира се, но има повече смисъл за хора, които имат навик да залагат, който не харесват.

Все още е жалко, че така правят нещата. (Все пак не е неочаквано. Научен урок. Безопасни сайтове за игри само за мен.)

Автоматичен превод:
Aspr
преди 1 година

Съжалявам, че трябваше да го научите по по-трудния начин и също така прекрасно разбирам, че повечето играчи просто не могат да разберат тези 14 пълни дни, но това е, което открихме като бизнес стандарт за намеса чрез жалба.

Ако някога се почувствате малтретирани, продължете и изпратете такъв, това е най-лесно достъпният инструмент, с който играчите разполагат, без да вземат предвид авторитета, разбира се... по очевидна причина 🙂.

Останете в безопасност, играейки на безопасни сайтове за игри 👍

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, особено след като трябваше да сменя методите за депозит/теглене и KYC за това отне по-малко от ден.

Колкото и малтретирани да се чувстват, изглежда, че няма път към победата, тъй като знаем повечето от правилата, преди дори да започнем. (Въпреки че естествено, ако човек знае, че нещо може да отнеме „много" време, тогава е по-вероятно да бъде възпрян дори да започне.) Така че времето е най-добре да не се губи повече от вече загубеното.


Поне в сайтовете за безопасни игри знам, че не е нужно да си губя времето, тъй като мога просто да се изключа или да се огранича моментално! (и всъщност може да тегли, да за цифрова проверка на bankid)


Е, ще се изпратя сам. Надяваме се, че няма да се налага да се появявам тук твърде често, освен основателни причини.

Автоматичен превод:
Aspr
преди 1 година

Здравейте,

Открих, че напълно съм забравил да спомена нашия най-нов и смея да кажа най-сложен проект в момента! Нарича се Глобална инициатива за самоизключване и мисля, че може да ви бъде интересно.

Имаме за цел да обединим и разрешим проблемите със самоизключването. Доста трудна задача, но Шимон е много всеотдаен човек!

Надявам се един ден да успеем.

Пожелавам ви много по-добри преживявания в бъдеще, разбира се!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, не мога да изтегля никаква сума от 20bet. Схема ли е?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Не мога да изтегля парите си от 20bet.

може ли някой да ми помогне

изпратих всички документи и всички бяха одобрени.

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Virgi9
преди 1 година

Успях ли да разреша проблема ти?


Автоматичен превод:
Dudu1995
преди 1 година

Здравейте, кога одобриха документите? преди колко дни?

Автоматичен превод:
Dudu1995
преди 1 година

Здравейте,

Преминаването на проверката е добър знак. В какъв статус е оттеглянето ви сега? Кога точно беше верифициран акаунтът ви, моля?

Трансферите могат да отнемат няколко дни, така че ме уведомете.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Те искат много документи.

След това виждам много коментари, които казват, че е невъзможно да се теглят пари от 20bet, което е измама за измама на хората


Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Минаха около 5 дни

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те искат много документи.

След това виждам много коментари, които казват, че е невъзможно да се теглят пари от 20bet, което е измама за измама на хората


Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих казал, че е важно да имате предвид, че опитът на другите играчи не е ваш собствен.

Това важи особено за потребителските отзиви. Вместо това се съсредоточете върху жалбите, всяка жалба съдържа подробности, които можете да прегледате и да решите доколко жалбата е подобна на настоящата ви ситуация. Освен това оплакванията са подкрепени с доказателства, поне от страна на играчите. Потребителските отзиви не са.

Проверих оплакванията вместо вас - можете да направите същото , като щракнете върху тази връзка .

Въз основа на оценката, оплакванията и факта, че това е първото ви теглене, не бих казал, че казиното е измама.

Първите тегления обикновено отнемат повече време, а проверката може да бъде лесна или сложна, въпросът е да си сътрудничите и да предоставите всички необходими документи.

Засега се опитайте да бъдете търпеливи и напомняйте на казиното веднъж на няколко дни.

Уведомете ме в момента, в който получите актуализации, моля.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино има ли игри, които са добри за начинаещи?

Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

Кои игри трябва да са това? Слотове? Просто залагайте и завъртете... 🙂

Честно казано, аз лично ще имам нужда от следа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Престижната къща 20bet анулира акаунта ми, след като поиска моето теглене през Skrill... Вече го бях поискал 5 пъти преди, получавайки непрекъснати откази, те споменават, че тяхната система се проваля, добре, лъжат... те са измамници или Какво! !

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...3 4 5...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини