Не, току-що отидоха, че имате (признайте) проблеми, така че ви изключваме. И трябва да знаете, че ще загубите и тегленето е отменено, за да предоставите документи.
(Да, знам, че беше нереалистично за възстановяване, но никога не пречи да опитате. Така или иначе не им се плаща, за да връщат пари или да се грижат.)
Което все още е странно, защото виждате хора, които успяват да се оттеглят дори без проверка (поне в началото). И ви карат да теглите по същия начин, по който депозирате... което беше истинска караница, защото методът, по който депозирах, не ми позволиха да тегля (защото не е опция, така че защо дори да имам това като опция за депозиране) така че трябваше да депозирам от друг източник, което ме накара да проверявам и там.
Но да, те дори не се опитаха да обяснят защо не са проверили през цялото това време. Просто стандартна игра на думи. Въпреки че не мисля, че е много за достигане.
„Скъпи играч,
Благодаря, че се свързахте с нас!
Бихме искали любезно да ви информираме, че вашият акаунт беше закрит поради проблеми, свързани с хазарта.
Любезно Ви информираме, че съгласно нашите Общи условия:
https://20bet.com/information/terms-and-conditions
„Играчът е наясно с факта, че хазартът на уебсайта може да доведе до загуба на пари. Компанията не носи отговорност за евентуални финансови щети, произтичащи от използването на уебсайта."
По отношение на заявката за теглене, бихме искали любезно да ви информираме, че акаунтът трябва да бъде потвърден преди обработката на заявката за теглене и както виждаме, вашата заявка за теглене беше анулирана с искане за документи, за да премине проверката.
Ето защо бихме искали любезно да ви информираме, че вашата заявка за възстановяване на средства е отхвърлена, решението е окончателно и не подлежи на никакви допълнителни съображения.
С Най-Добри Пожелания,
Екип за поддръжка на казино
"
Nah, they just went you have (admit to) issues so we shutting you down. And you should know that you stand to lose and withdrawal cancelled to provide documents.
(Yes, I know it was unrealistic for a refund, but never hurts to try. They don't get paid to give money back or care, anyways.)
Which is still odd because you see people having success withdrawing even without verification (at least at the start). And they make you withdraw the same way you deposit... which was a real hassle because well the method I deposited they wouldn't let me withdraw to (because it's not an option, so why even have that as an option to deposit) so I had to deposit from another source which made me have to verify there too.
But ya, they didn't even attempt to explain why they didn't verify all that time. Just standard wordplay. Though I don't think it's much to get at.
" Dear Player,
Thank you for contacting us!
We would like to kindly inform you that your account was closed due to Gambling related issues.
We kindly inform you that according to our Terms and Conditions:
https://20bet.com/information/terms-and-conditions
"The player is aware of the fact that gambling on the website may lead to losing money. The Company is not liable for any possible financial damage arising from the use of the website."
Regarding the withdrawal request, we would like to kindly inform you that the account must be verified prior to processing the withdrawal request and as we can see your withdrawal request was canceled with a request for documents in order to pass verification.
Therefore, we would like to kindly inform you that your refund request was declined, the decision is final and isn't subjected to any further considerations.
Best regards,
Casino Support Team
"