ФорумКазина20Bet Casino - обща дискусия

20Bet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Justo
|
33404 преглеждания 180 отговора |
|
12 3 4...10
Добавете пост
Scam20bet
преди 2 години

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂


Обратно към въпроса, общите стандарти обикновено се поддържат от казината като цяло - което означава, че ако казината имат някакви съмнения, се задейства допълнителна проверка. Не казвам, че това казино действа честно или нечестно, просто защото не се занимавам с вашата жалба. Надявам се скоро да получите печалбите си.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Отбелязано благодаря ви за любезността

за разбирането

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ола Радка

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,

КАЗИНО сериозно 0 !


Автоматичен превод:
преди 2 години

Всеки, който сложи 1 евро в това КАЗИНО, може да бъде само луд.

Автоматичен превод:
Ari_barreira
преди 2 години

Аз съм напълно съгласен с теб. през какво сте преминали

Автоматичен превод:
Scam20bet
преди 2 години

Обир, депозирах 1250 евро.

последните 500 евро, които депозирах, спечелих 2500 евро.

поискаха доказателство, добре:


излиза доказателство с името на баща ми, който е един от титулярите на сметката.


Те конфискуваха печалбите, като казаха, че трябва да докажа, че съм титуляр на сметката, ок.


Това направих. Отидох до банката, за да получа подписано извлечение, подпечатано от банката.


какво направиха откриха сметката но не платиха продължават да говорят че сметката е на трети лица все едно гълтат касета за повторение.

Автоматичен превод:
Ari_barreira
преди 2 години

Ола 🙂

Позволете ми да реагирам по този въпрос, защото изглежда, че екипът по жалбите също е много загрижен за това, че вие и баща ви сте титулярите на сметката, така че те поискаха от казиното да обясни

"Ако има шанс, това все още е възможно при определени обстоятелства - какви стъпки трябва да предприеме играчът, за да потвърди успешно акаунта си и да изтегли оспорваните средства? Ще бъдат ли изплатени всички оспорвани средства?"

За съжаление, доколкото виждам, досега няма отговор на жалбата 🙁

Автоматичен превод:
преди 2 години

Отбелязано благодаря ви за любезността

за разбирането

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

Проверих жалбата ви и за мен изглежда, че в банковото ви извлечение липсва вашият адрес, така че мисля, че това може да е причината, поради която казиното продължава да отхвърля това извлечение като доказателство за адрес.

Какво мислиш за това?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Мисля, че можете да проверите адреса със заглавието и номера на единицата в документа. Все пак ще приема съвета ви и ще опитам с документа с правилния адрес.

Рагардс,

Автоматичен превод:
Scam20bet
преди 2 години

Вярвам, че казиното трябва да види пълния ви адрес , те не се интересуват от банковия ви адрес или заглавието , документът трябва да ви докаже като титуляр на сметка с адреса . Изпратеното от вас само доказва банковите данни, поради което се отхвърля.

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, както казахте, прикачих официалния документ за сметка за комунални услуги, който потвърждава целия адрес. Ако отхвърлят и това или ако се извинят, те са измама

За разбирането,

Автоматичен превод:
преди 2 години

Както се очакваше, затвориха акаунта ми и дори нямам достъп. Реших да се откажа, надявам се да няма други жертви

20bet измама

Не плащайте

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, както казахте, прикачих официалния документ за сметка за комунални услуги, който потвърждава целия адрес. Ако отхвърлят и това или ако се извинят, те са измама

За разбирането,

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

сметката за комунални услуги звучи добре.

Вашият акаунт може да бъде закрит, тъй като казиното разследва допълнително. Това не означава, че вашият акаунт ще бъде закрит завинаги. Все пак би било хубаво, ако казиното ви информира за причината.

Да видим какво ще последва.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Честно казано, тяхната поддръжка на клиенти е повече от смешна. Те твърдят, че отговарят в рамките на 24 часа на имейл, но дали? Не, измина повече от седмица (и това е щедро, дори като се има предвид, че са празници).


Изпратих им имейл да закрият акаунта ми.

Имат ли? не

Въобще верифицираха ли ме след 10 дни? не

Загубих ли повече, отколкото трябваше да вложа? Определено.

Имам ли проблем с хазарта? Имайки предвид, че отидох на този сайт... да.


Толкова ли съм глупав, че да ме пуснат в сайт с ненужно сложно теглене и депозити? да Правят го така, че трябва да теглите чрез метода, който депозирате, но естествено методът, който използвах за депозиране, не може да бъде изтеглен, така че трябваше да направя акаунт при едно от онези изпращания на боклук.

В крайна сметка получих ли пари? не Загубих го при загубени залози, разбира се. Защото, разбира се, сайтовете не могат да се притесняват да задържат парите, за да не мога да ги докосна.

Като цяло това е причината, поради която се опитвам да се придържам към банковите сайтове... липсата на нужда да губя време за проверка и обикновено безболезнени тегления с действителни правила за безопасна игра.


Не може да бъде потвърдено (дори след изпращане на цялата тази хартия, не че искам да се придържам към тях).

Не мога да затворя акаунта си.

Какъв боклук.

И коефициентите им на живо беше трудно да се заключат, защо да приемам автоматично променените коефициенти, след като обикновено просто ще бъда прецакан здраво, независимо от това. (Основно спортувам, рядко казино).

Би било хубаво да си върна поне нещо, за да могат да се възползват от проблема ми, но да.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Aspr
преди 1 година

Здравейте, съжалявам да го чуя...

Бихте ли обяснили как точно поискахте акаунтът ви да бъде закрит, моля? Споменахте ли проблеми с хазарта? Според нашия преглед инструментите за отговорен хазарт трябва да са добри, но това, което току-що описахте, звучи доста по-различно, така че бих искал да знам повече. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Техният сайт, подобно на много други сайтове за небезопасни игри, изрично казва да им изпратите съобщение чрез чат на живо или имейл, ако искате ограничение или нещо друго. Избрах да им пиша по имейл (сайтът казва, че ще отговорят в рамките на 24 часа) и споменах, че имам проблем и да ме забранят от техния сайт и от други. Не съм ги запалил или съм бил груб.


Но те нито отговориха на имейлите ми, изпратиха два от тях. Или достатъчно луди, те дори не (опитаха да) потвърдят моя акаунт, биха си помислили, че няма да отнеме повече от 10 дни (все още казва, че чака), но това просто крещи, че не искат да имат нищо общо с мен честно. Само моите пари.


редактиране: Не искам да се изкушавам да се докосвам отново до техния сайт, но гледам страницата им за „отговорна игра". Пише да се свържа с тях чрез LiveChat, ако искам да се блокирам... наистина ли? Всеки друг сайт би го приел чрез електронната си поща.

Технически би било моя грешка, но...? малко обидно честно.


Писах от същия имейл, на който се бях регистрирал, но със сигурност няма да изберат да ме игнорират, защото не успях да напиша заглавка на тема?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Aspr
преди 1 година

Здравейте,

Мисля, че би било разумно да следвате предпочитания начин, чата на живо в този случай. Причината може да е, че чат операторът е инструктиран да предостави на уязвимите играчи специален имейл адрес , който те трябва да използват, за да гарантират, че по-нататъшните процедури ще бъдат предприети възможно най-скоро. Не е необичайно, че има няколко специално обучени хора, които обработват такива заявки, но вие не сте достигнали до тях, защото не сте се свързали с чата на живо на първо място.

Това е само един пример за това как работи, но не мога да кажа със сигурност дали това е случаят на 20Bet Casino.

Напълно разбирам, че не искате да пипате сайта им отново, но ако смятате, че нещата трябва да работят по различен начин, не се колебайте да подадете жалба и нашият екип ще провери цялата ситуация по-отблизо.

Без натиск, зависи от вас. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Е, тъй като това може да е така, като цяло ще получите поне отговор, в който се посочва да се свържете с тях по начина, по който гласят техните правила. Какъв е смисълът да имате имейл за поддръжка, който предоставя нулева поддръжка? (Те дори ви казват да изпратите съобщение до този имейл за поддръжка в техните отговори на TrustPilot) (Да, наистина трябваше да проучите повече)

Което ми напомня. Въпреки че споменах проверката, която все още предстои, няколко пъти.

Когато се опитах да изтегля и бях отхвърлен и ми казаха да потвърдя, като изпратя доказателство, че акаунтът, към който искам да изтегля, е мой... познайте какво? Все още чака. Близо две седмици, а те дори не могат да ме потвърдят или отхвърлят.

Всяко друго място, на което съм бил, би ми отнело максимум една седмица.

Е, ако се стигне дотам, ще се насиля да им говоря на живо. Проблеми с тревожност и всичко останало.


Актуализирано: След 3 имейла за 11 дни те НАЙ-НАКРАЯ закриха моя акаунт. И това е, след като те все още никога не са верифицирали акаунта ми, така че никога не можех да направя теглене (бях отхвърлен, след което загубих всичко, а някои твърдят, че не е необходимо да проверявам в началото, малко късмет).


Така че да, избягвайте това място, ако се надявате да направите теглене, тъй като те ще искат да не ви верифицират поне 10 дни (ако въобще се отказах след 11 дни със затворена сметка).


(Те така и не отговориха на въпроса ми защо никога не съм бил потвърден. Просто казах, че ми дадоха „изчерпателен отговор относно тази ситуация".)

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Aspr
преди 1 година

Здравейте,

това не изглежда правилно, позволете ми да спомена оплакването отново. Тъй като не знам мнението на казиното за тази нещастна ситуация, не бих се осмелил да спекулирам повече.

Бихте ли искали да видите „изчерпателния отговор относно тази ситуация" всичко, което може да даде следа или обяснение? 🤔

Автоматичен превод:
12 3 4...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини