ФорумКазина20Bet Casino - обща дискусия

20Bet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Justo
|
28864 преглеждания 176 отговора |
|
1...4 5 6...10
Добавете пост
Radka
преди 1 година

Те искат много документи.

След това виждам много коментари, които казват, че е невъзможно да се теглят пари от 20bet, което е измама за измама на хората


Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Минаха около 5 дни

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те искат много документи.

След това виждам много коментари, които казват, че е невъзможно да се теглят пари от 20bet, което е измама за измама на хората


Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих казал, че е важно да имате предвид, че опитът на другите играчи не е ваш собствен.

Това важи особено за потребителските отзиви. Вместо това се съсредоточете върху жалбите, всяка жалба съдържа подробности, които можете да прегледате и да решите доколко жалбата е подобна на настоящата ви ситуация. Освен това оплакванията са подкрепени с доказателства, поне от страна на играчите. Потребителските отзиви не са.

Проверих оплакванията вместо вас - можете да направите същото , като щракнете върху тази връзка .

Въз основа на оценката, оплакванията и факта, че това е първото ви теглене, не бих казал, че казиното е измама.

Първите тегления обикновено отнемат повече време, а проверката може да бъде лесна или сложна, въпросът е да си сътрудничите и да предоставите всички необходими документи.

Засега се опитайте да бъдете търпеливи и напомняйте на казиното веднъж на няколко дни.

Уведомете ме в момента, в който получите актуализации, моля.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино има ли игри, които са добри за начинаещи?

Автоматичен превод:
Leonmed
преди 1 година

Кои игри трябва да са това? Слотове? Просто залагайте и завъртете... 🙂

Честно казано, аз лично ще имам нужда от следа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Престижната къща 20bet анулира акаунта ми, след като поиска моето теглене през Skrill... Вече го бях поискал 5 пъти преди, получавайки непрекъснати откази, те споменават, че тяхната система се проваля, добре, лъжат... те са измамници или Какво! !

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Aguaje
преди 1 година

Здравей,

наистина трябва да е ужас. Е, ако казиното има технически проблеми, предполагам, че първо трябва да намерят начин да го поправят. Можете ли да промените метода си на теглене, за да преминете това?

Какво ви кара да мислите, че казиното ви лъже?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бях в 20bet, играейки казино играта на живо (Adventure Beyond wonderland) Спечелих 54 хиляди аржентински песо и забелязах, че акаунтът ми е спрян и че парите също не са влезли. Вече бях изтеглил и други пари, но и те няма да ми платят. Мисля, че имаше грешка в сайта, опитах се да играя на други игри, но и аз не можах, получавам съобщение: Действието на потребителя не е разрешено.

Надявам се скоро да могат да го поправят, за да мога отново да използвам сайта нормално.


Автоматичен превод:
tamarahries
преди 1 година

Здравей.

Така че все още имате достъп до акаунта си, нали? Бих информирал незабавно казиното, за да се уверя, че спазвате правилата. Това съобщение за грешка, което получавате, не обяснява много.

Кажи ми дали ще разбереш какво се е случило.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Говоря с чат поддръжката от 1 седмица, пратих им и имейл и ми казват, че трябва да чакам имейл от отговорния сектор. Всеки път, когато говоря с поддръжката, те ми казват едно и също нещо Добре. колко още трябва да чакам? Не знаех, че е толкова бюрократично. Играете, печелите, след това имате затруднения с изтеглянето на парите или сметката ви е блокирана. Това няма смисъл.

Автоматичен превод:
tamarahries
преди 1 година

Позволете ми да кажа, че вашата ситуация далеч не е стандартна. Ако играта е била засегната от някаква техническа грешка или проблем, по-вероятно е казиното да разреши проблема с доставчика на играта. За да се гарантира, че печалбите са законни. Междувременно вие изчакайте. Само предполагам, че казиното трябва да ви обясни, а не аз 🙁.

Чувствайте се свободни да подадете жалба тук на нашия сайт, но вероятно ще трябва да изчакаме обяснението на казиното във всеки случай.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден 20 залог и голямо разочарование Получавам награда от 7000,00 евро Опитах се да събера 4000,00 евро за останалите под техен претекст и винаги документация за това, че имам сметка при трети страни, което е срамно, само банковата сметка е на мое име и моя на съпруга, но както изглежда това залагане и това е много лошо направено, внимавайте, ако излезе награда, ще останете без пари, благодаря

Автоматичен превод:
Ppxppxppx
преди 1 година

Не съм сигурен, че следя напълно, но открих, че сте подали жалба - така че позволете ми да поставя тук няколко въпроса:

„Правилно ли разбирам, че изпитвате трудности при тегленето на печалбите си, тъй като споделяте банковата си сметка със съпруга си? Бихте ли могли да докажете, че сте законен собственик на метода на плащане? Съпругът ви има ли сметка в същото казино също?"

Отговорете любезно в темата за оплакване , благодаря.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Чета всички ревюта и всеки път се страхувам, че няма да мога да изтегля печалбите си.

Опитвам се да правя тегления вече 7 дни, акаунтът ми беше верифициран, пак ми искат банково извлечение и утре ще бъдат 5 дни без одобрение. Чатът не дава точен отговор, 20bet наистина е един от най-лошите букмейкъри.

Автоматичен превод:
sack26
преди 1 година

Здравейте, според това, което сте написали, вероятно сте гледали ревютата по-късно. Виждам, че акаунтът ви е потвърден и те искат отново документа, който сте им изпратили. Казиното също не е отговорило на проблема и също така забелязах, че сте имали успешни тегления в миналото. Понякога това може да е грешка от страна на доставчика на плащане и тегленето може да отнеме малко повече време.

Както и да е, когато споменахте букмейкъра, в конкретния случай само ли залагахте или играхте на ротативки или нещо друго?

Въпреки това сте подали жалба и Кристина ще се опита да провери какво може да се направи по вашия проблем. Засега просто ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията, но ако имате нова информация, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Успях да направя само 1 теглене в това казино, всички останали бяха анулирани чрез изискване на допълнителна документация, която е сложно да се получи от банките, но те вече са изпратени.

Обикновено играя на слотове и казино на живо, като печалбата ми беше в последното, но нямах никакви проблеми.

За съжаление, като много ревюта, виждам, че те само се стремят да уморят играча, като непрекъснато изискват документация, а времето за реакция е напълно произволно в сравнение с други букмейкъри, надявам се, че други играчи не си падат по тези сайтове с много реклами, но обслужването на клиентите е недостатъчно.

Автоматичен превод:
sack26
преди 1 година

Мисля, че разбирам мнението ви, но понякога тези неприятности са повече или по-малко причинени от други фактори. Вие сте от Чили, нали? Не бих се изненадал, ако вашата проверка е по-сложна поради държавата и нейните атрибути. Същото важи и за други политически "интересни" държави, ако мога така да се изразя. Това включва например банковата система и нейните ограничения.

Не казвам, че това е вашият случай - просто прозрение.

Най-доброто ми предположение е, че първото ви теглене не си е струвало процеса, вероятно сте достигнали определен праг.

Колко изтеглихте преди, моля?

Банковото извлечение прието ли е?


Трябва да кажа, че никога няма да разбера ръководството, което държи играчите неинформирани и обезсърчени, това е най-лошото...


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, от Чили, бих искал да знам какво имате предвид под политически интересна страна.

Преди това изтеглих около 2000 USD и нямах проблем, но трябва да спомена, че това беше първото теглене. Банковото извлечение беше одобрено и валидирано само за 4 часа, след което направих други депозити, всички от същата сметка и само един от друга сметка, но винаги на моя собственост, и тази последна валидация е тази, която отнема повече от 7 дни .

Комуникирах с поддръжка, чат, социални мрежи и те само ме канят да чакам, за съжаление не предоставят точна информация.

Автоматичен превод:
sack26
преди 1 година

Здравейте.

Вярвам, че смисълът е съвсем очевиден, нали? В много държави има много по-висок потенциален риск - въз основа на политически ефекти, местни закони, ограничения, стабилност на банковата система и т.н. Казината са склонни да измерват това, ако е възможно. Когато идвате от рискова страна, може да претърпите по-задълбочено разследване.

Самият процес на проверка също може да бъде повлиян от „качеството" на лиценза на казиното.

Съжалявам, казиното не може да обясни въпроса, трудно е да се каже какво се случва сега.

Предлагам да изчакаме актуализация, няма какво друго да правим на този етап. 🙁



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече го вярвам, всъщност в моята страна през последно време се набляга много на законодателството за онлайн казината, по-специално поради възможното пране на пари и неплащането на данъци.

От друга страна, това, което споменавате за качеството на лиценза и от опита ми с 20Bet, ми е ясно, че това е важен и ключов въпрос, когато решавате къде да залагате.

Днес чаках тегленията си от 7 дни и като много играчи, казиното само посочва, че финансовият отдел разследва... Надявам се това да има положителен край за мен.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още