ФорумКазина20Bet Casino - обща дискусия

20Bet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от Justo
|
34278 преглеждания 180 отговора |
|
1...4 5 6...10
Aguaje
преди 1 година

Здравей,

наистина трябва да е ужас. Е, ако казиното има технически проблеми, предполагам, че първо трябва да намерят начин да го поправят. Можете ли да промените метода си на теглене, за да преминете това?

Какво ви кара да мислите, че казиното ви лъже?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бях в 20bet, играейки казино играта на живо (Adventure Beyond wonderland) Спечелих 54 хиляди аржентински песо и забелязах, че акаунтът ми е спрян и че парите също не са влезли. Вече бях изтеглил и други пари, но и те няма да ми платят. Мисля, че имаше грешка в сайта, опитах се да играя на други игри, но и аз не можах, получавам съобщение: Действието на потребителя не е разрешено.

Надявам се скоро да могат да го поправят, за да мога отново да използвам сайта нормално.


Автоматичен превод:
tamarahries
преди 1 година

Здравей.

Така че все още имате достъп до акаунта си, нали? Бих информирал незабавно казиното, за да се уверя, че спазвате правилата. Това съобщение за грешка, което получавате, не обяснява много.

Кажи ми дали ще разбереш какво се е случило.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Говоря с чат поддръжката от 1 седмица, пратих им и имейл и ми казват, че трябва да чакам имейл от отговорния сектор. Всеки път, когато говоря с поддръжката, те ми казват едно и също нещо Добре. колко още трябва да чакам? Не знаех, че е толкова бюрократично. Играете, печелите, след това имате затруднения с изтеглянето на парите или сметката ви е блокирана. Това няма смисъл.

Автоматичен превод:
tamarahries
преди 1 година

Позволете ми да кажа, че вашата ситуация далеч не е стандартна. Ако играта е била засегната от някаква техническа грешка или проблем, по-вероятно е казиното да разреши проблема с доставчика на играта. За да се гарантира, че печалбите са законни. Междувременно вие изчакайте. Само предполагам, че казиното трябва да ви обясни, а не аз 🙁.

Чувствайте се свободни да подадете жалба тук на нашия сайт, но вероятно ще трябва да изчакаме обяснението на казиното във всеки случай.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден 20 залог и голямо разочарование Получавам награда от 7000,00 евро Опитах се да събера 4000,00 евро за останалите под техен претекст и винаги документация за това, че имам сметка при трети страни, което е срамно, само банковата сметка е на мое име и моя на съпруга, но както изглежда това залагане и това е много лошо направено, внимавайте, ако излезе награда, ще останете без пари, благодаря

Автоматичен превод:
Ppxppxppx
преди 1 година

Не съм сигурен, че следя напълно, но открих, че сте подали жалба - така че позволете ми да поставя тук няколко въпроса:

„Правилно ли разбирам, че изпитвате трудности при тегленето на печалбите си, тъй като споделяте банковата си сметка със съпруга си? Бихте ли могли да докажете, че сте законен собственик на метода на плащане? Съпругът ви има ли сметка в същото казино също?"

Отговорете любезно в темата за оплакване , благодаря.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Чета всички ревюта и всеки път се страхувам, че няма да мога да изтегля печалбите си.

Опитвам се да правя тегления вече 7 дни, акаунтът ми беше верифициран, пак ми искат банково извлечение и утре ще бъдат 5 дни без одобрение. Чатът не дава точен отговор, 20bet наистина е един от най-лошите букмейкъри.

Автоматичен превод:
sack26
преди 1 година

Здравейте, според това, което сте написали, вероятно сте гледали ревютата по-късно. Виждам, че акаунтът ви е потвърден и те искат отново документа, който сте им изпратили. Казиното също не е отговорило на проблема и също така забелязах, че сте имали успешни тегления в миналото. Понякога това може да е грешка от страна на доставчика на плащане и тегленето може да отнеме малко повече време.

Както и да е, когато споменахте букмейкъра, в конкретния случай само ли залагахте или играхте на ротативки или нещо друго?

Въпреки това сте подали жалба и Кристина ще се опита да провери какво може да се направи по вашия проблем. Засега просто ще трябва да изчакаме и да видим как ще се развие ситуацията, но ако имате нова информация, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Успях да направя само 1 теглене в това казино, всички останали бяха анулирани чрез изискване на допълнителна документация, която е сложно да се получи от банките, но те вече са изпратени.

Обикновено играя на слотове и казино на живо, като печалбата ми беше в последното, но нямах никакви проблеми.

За съжаление, като много ревюта, виждам, че те само се стремят да уморят играча, като непрекъснато изискват документация, а времето за реакция е напълно произволно в сравнение с други букмейкъри, надявам се, че други играчи не си падат по тези сайтове с много реклами, но обслужването на клиентите е недостатъчно.

Автоматичен превод:
sack26
преди 1 година

Мисля, че разбирам мнението ви, но понякога тези неприятности са повече или по-малко причинени от други фактори. Вие сте от Чили, нали? Не бих се изненадал, ако вашата проверка е по-сложна поради държавата и нейните атрибути. Същото важи и за други политически "интересни" държави, ако мога така да се изразя. Това включва например банковата система и нейните ограничения.

Не казвам, че това е вашият случай - просто прозрение.

Най-доброто ми предположение е, че първото ви теглене не си е струвало процеса, вероятно сте достигнали определен праг.

Колко изтеглихте преди, моля?

Банковото извлечение прието ли е?


Трябва да кажа, че никога няма да разбера ръководството, което държи играчите неинформирани и обезсърчени, това е най-лошото...


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, от Чили, бих искал да знам какво имате предвид под политически интересна страна.

Преди това изтеглих около 2000 USD и нямах проблем, но трябва да спомена, че това беше първото теглене. Банковото извлечение беше одобрено и валидирано само за 4 часа, след което направих други депозити, всички от същата сметка и само един от друга сметка, но винаги на моя собственост, и тази последна валидация е тази, която отнема повече от 7 дни .

Комуникирах с поддръжка, чат, социални мрежи и те само ме канят да чакам, за съжаление не предоставят точна информация.

Автоматичен превод:
sack26
преди 1 година

Здравейте.

Вярвам, че смисълът е съвсем очевиден, нали? В много държави има много по-висок потенциален риск - въз основа на политически ефекти, местни закони, ограничения, стабилност на банковата система и т.н. Казината са склонни да измерват това, ако е възможно. Когато идвате от рискова страна, може да претърпите по-задълбочено разследване.

Самият процес на проверка също може да бъде повлиян от „качеството" на лиценза на казиното.

Съжалявам, казиното не може да обясни въпроса, трудно е да се каже какво се случва сега.

Предлагам да изчакаме актуализация, няма какво друго да правим на този етап. 🙁



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече го вярвам, всъщност в моята страна през последно време се набляга много на законодателството за онлайн казината, по-специално поради възможното пране на пари и неплащането на данъци.

От друга страна, това, което споменавате за качеството на лиценза и от опита ми с 20Bet, ми е ясно, че това е важен и ключов въпрос, когато решавате къде да залагате.

Днес чаках тегленията си от 7 дни и като много играчи, казиното само посочва, че финансовият отдел разследва... Надявам се това да има положителен край за мен.

Автоматичен превод:
sack26
преди 1 година

Да, чух, че ситуацията е ескалирала в някакъв момент.

Знаете ли, всички тези фактори не трябва да водят до ненужно забавяне. Има голяма разлика между, да кажем, сериозна проверка и просто забавяне, "маскирано" като проверка. Трудно е да разбереш кое какво е в такава ситуация, но все още не е приключило.

Опитай се да се задържиш. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте, след като се борихме повече от седмица, в четвъртък те пуснаха една от заявките за теглене, но това беше нещо много неприятно, откакто ги последвах чрез социални мрежи и имейл.

Сега все още чакам да бъдат одобрени другите заявки и тъй като вече знаем практиките на 20bet, те отново ми искат банков сертификат за последната ми транзакция.

Изглежда ми остава още дълга битка..

Автоматичен превод:
sack26
преди 1 година

Леле мале! Звучи нелепо. Искам да кажа, какво си мислят? Продължавайте да се борите, това трябва да свърши в крайна сметка!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

За Бога, видях реклама за това казино и ми се стори добро, още повече, че когато видях ревютата тук, вече не ми харесва много 😬, въпреки че използвам предимно криптовалути и виждам, че повечето проблеми са в банкови сметки, вече ме е страх

Автоматичен превод:
PedroSC95
преди 1 година

Хей! Трудно решение, нали? Не играйте там, ако все още имате някакви съмнения, играта трябва да бъде забавна, а не ужас.

Най-малкото прегледайте индекса на казиното , потребителската оценка и свързаните оплаквания . Мисля, че това е много здравословен навик, който си струва да запазите 👍

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте на всички, искам да представя моя случай и да попитам малко за моя опит в това странно казино 20Bet. Преди няколко дни започнах да играя в това казино, първо направих първия си депозит, а след това още един; чрез две кредитни карти. Също така депозирах пари в брой чрез регистрираните си сметки в Skrill и Netteller. До тук добре: внезапно преди няколко дни започнах да печеля много на рулетка и след четири дни вече имах повече от 25 300 швейцарски франка спечелени; така че реших да изтегля 24 000. Преди това проверете картите ми, едната беше отхвърлена, а другата приета. Изпратих банкови извлечения на кредитните си карти, след което направих снимка на двете си кредитни карти. От друга страна, изпратих екранни снимки на регистрираните ми акаунти в Skrill и Netteller, с което поддръжката продължи да проверява документите ми, засега добре. Проблемът започна тогава, когато поисках да изтегля тези 24 000 франка, мислейки, че всичко върви добре, тоест лукс, останах спокоен; Тогава, след известно време, поддръжката ми изпрати няколко имейла, в които ми казваше, без да уточнявам много: заявката ви за теглене е отхвърлена, причината: вашите карти трябва да показват името на получателя, цифрите и т.н. Казвам: или това са глупави, или играят глупаво; защото първо ми провериха сметките, тъй като всичко беше по-чисто от вода. Знаейки, че сметките ми са напълно регистрирани в казаното казино, изпратих отново съответните документи днес, за да видя какви глупости получавам този път. Продължавайки с моята история, преди малко и аз изтеглих 23 000 швейцарски франка. Сега е възможно само да ги изчакам да бъдат разумни и да се съобразят, като ми изпратят изтеглените пари в брой; иначе ще трябва да подам жалба, за да видя дали казиното благоволява да си свърши работата, което в момента не ми е приятно. Накратко, просто чакам да видя дали се съобразяват с мотото си: тегленията в казино 20bet са изключително бързи в рамките на 24 часа. Господа от казиното 20bet, знам, че по една или друга причина ще прочетете съдържанието на коментара ми, призовавам ви: изпълнявайте задълженията си и не измамвайте хората навсякъде, вече има хиляди отрицателни отзиви на различни уебсайтове. Вие не знаете, че вие самите вредите, като засягате вече развалената си репутация; като получи толкова много отрицателни отзиви срещу него. В края на краищата измамата се преследва по целия свят и разбира се; най-смелата риба рано или късно пада в мрежата.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини