Здравейте ecescauso,
Сигурно се чувствате много неудобно, тъй като имате огромна сума в сметката си.
Позволете ми няколко въпроса предварително:
Вашият акаунт потвърден ли е напълно?
Въведохте ли правилния пълен адрес и държава на пребиваване, моля?
Само за да сте сигурни, използвали ли сте някога VPN приложение, докато играете в казиното? Или може би сте играли някаква ограничена игра, забелязали ли сте нещо подобно?
Можем да се опитаме да ви помогнем, моля, изпратете жалба, като щракнете върху тази връзка:
https://casino.guru/complaints/create
Можете също да споделите тази екранна снимка и да добавите вашите отговори. 🙂
Мисля, че може да помогне малко на екипа по жалби.
Hello ecescauso,
It must feel very uncomfortable it's a huge amount you have in your account.
Allow me a few questions in advance:
Has your account been fully verified?
Did you insert the correct full address and country of residence, please?
Just to make sure, have you ever used any VPN application while playing in the casino? Or maybe did you play some restricted game, have you noticed anything like that?
We can try to help you, please submit a complaint by clicking this link:
https://casino.guru/complaints/create
You can also share this screenshot and add your answers too. 🙂
I think it may help out Complaint Team a bit.
Автоматичен превод: