НачалоФорумКазина20Bet Casino - обща дискусия

20Bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Justo
|
36 663 преглеждания 180 отговора |
|
1 2 3...10
преди 2 години

Можете ли да ми помогнете? имам теглене на 200 000PHP, те винаги имат причина и т.н. те винаги отказват тегленето ми. и сега моята страна е блокирана от уебсайта им. не знам как да се свържа с тях. наистина съм разочарован

file

Автоматичен превод:
ecescauso
преди 2 години

Здравейте ecescauso,

Сигурно се чувствате много неудобно, тъй като имате огромна сума в сметката си.

Позволете ми няколко въпроса предварително:

Вашият акаунт потвърден ли е напълно?

Въведохте ли правилния пълен адрес и държава на пребиваване, моля?

Само за да сте сигурни, използвали ли сте някога VPN приложение, докато играете в казиното? Или може би сте играли някаква ограничена игра, забелязали ли сте нещо подобно?

Можем да се опитаме да ви помогнем, моля, изпратете жалба, като щракнете върху тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create

Можете също да споделите тази екранна снимка и да добавите вашите отговори. 🙂

Мисля, че може да помогне малко на екипа по жалби.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

добро утро, имам опит с това казино, 20Bet, не и за първи път правя теглене, но не разбрах защо не потвърди тегленето веднага, както винаги. Опашката. Да видим какво ще стане, ако ме потвърди

Автоматичен превод:
grigoriucarmen29
преди 2 години

Добро утро,

Преместих публикацията ви в правилната нишка за казино.

Тъй като сега говорим за проблема с тегленето, бих искал да ви попитам, все още ли използвате същата опция за плащане? Защото ако изберете друг, това може да доведе до забавяне. Опитахте ли да попитате казиното какъв изглежда е проблемът, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Винаги съм правил теглене в един и същ IBAN, НЕ И НИЩО МОДИФИЦИРАН

Автоматичен превод:
grigoriucarmen29
преди 2 години

Така че предполагам, че „същият IBAN" означава същата опция за плащане. Какво ще кажете за гледната точка на казиното? Притежава добра репутация, така че предполагам, че трябва да има някакъв отговор от поддръжката, може би?

Попитахте ли казиното за вашия проблем, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

добро утро, след поредното направено съобщение най-накрая получих тегленето. Според мен винаги трябва да помниш, че те трябва да направят изтеглянето, Страньо

Автоматичен превод:
grigoriucarmen29
преди 2 години

Радвам се да чуя, че вече си го получил. Предполагам, че казиното никога няма да ви каже причината, поради която не е потвърдено веднага, както преди, но вероятно има нещо общо със съображения за сигурност. Например, някой трябва да провери вашите документи (и валидност) отново, когато достигнете определена точка (обща сума на средствата, които сте изтеглили от казиното, сума на отделните заявки за теглене и т.н.). Може да е и просто случайна проверка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Аз след спор с тях за невероятно провалените бонуси за игра, които не плащат нищо и особено ако ги купите, те са чиста кражба, те затвориха акаунта ми и докато имах пари в него, те ги конфискуваха и дори не отговарят на имейлите ми за това дълго, че са откраднали

Автоматичен превод:
nnswthph7s
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, но изглежда не разбирам правилно. Нарушихте ли някакви правила, моля? Това може да обясни анулирането на баланса ви. Или акаунтът ви е бил блокиран, след като сте се оплакали от бонуса за играта, моля?

Колко време е затворен акаунтът ви, моля?


Автоматичен превод:
ecescauso
преди 2 години

Тази измама също не мога да оттегля

Автоматичен превод:
Scam20bet
преди 2 години

Здравейте,

това означава ли, че не можете физически да изпратите тегленето или има друг проблем, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Качих комплайна Можете да проверите подробностите там

За разбирането.

Автоматичен превод:
Scam20bet
преди 2 години

Това е добре. Да се надяваме, че екипът за оплаквания ще може да ви помогне или че казиното ще разреши проблема по-рано от изтичането на тези 10 дни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тяхната стратегия използва стратегия, която по някакъв начин забавя тегленията и ги кара да загубят тези пари. Отхвърлете всички сертификати и разстройте играча, карайки го да загуби всичките си пари. Трябва да внимавате с такъв тип компания

Автоматичен превод:
преди 2 години

В началото няма проблем с депозитите и тегленията, но ако печелите, ще ви трябват безброй допълнителни документи и сертификационни процедури. Трябва да внимавате с компании за залагания като тази

Автоматичен превод:
Scam20bet
преди 2 години

Е, не е необичайно да се задейства допълнителна проверка, особено ако играчът спечели големи пари.

Моля, обърнете внимание, че казината нямат лукса да видят всички играчи лице в лице, така че те просто разчитат на процесите на проверка.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съгласен съм с вас, но имайте предвид, че това, което посочвам, е причината за отказ, която не е разумна с безразсъдния процес на сертифициране. И за да бъде аргументът ви надежден, трябва да вземете предвид същите сайтове на lime като 20bet all имат рейтинг под 6 точки

Автоматичен превод:
преди 2 години

Проверете жалбата на 20bet за неизпълнени документи Играчът, който вече е в същата ситуация като мен, не получи никакви отговори на казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Освен това вашето мнение е приемливо, ако е добра оценка.

Автоматичен превод:
1 2 3...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини