НачалоФорумКазина1xSlots Casino - обща дискусия

1xSlots Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от Vanzhul
|
15 831 преглеждания 88 отговора |
|
1...4 5
преди 3 дни

Пристрастен съм към слотовете тук! Темите и функциите правят изживяването толкова забавно и възнаграждаващо.

Автоматичен превод:
joacocala
преди 2 дни

Добър ден!

Извиняваме се за причиненото неудобство. Блокирането на профил се извършва само когато има основателни причини. За да се гарантира сигурността на потребителските данни, в някои случаи може да е необходим процес на проверка на самоличността.

За да разрешите тази ситуация, ви молим да се свържете отново с поддръжката чрез чат или имейл на (на разположение 24 часа в денонощието). Когато правите това, моля, предоставете възможно най-пълна информация, която сте въвели по време на регистрацията, за да улесните идентифицирането и възстановяването на достъпа до вашия профил.

Автоматичен превод:
Timurka
преди 2 дни

Добър вечер!

Много се радваме, че сте харесали нашите слотове и ви желаем успех! Също така препоръчваме да разгледате нашите промоции и турнири — сигурни сме, че ще ви харесат!

Ако имате въпроси или се нуждаете от помощ, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка. Можете да се свържете с нас чрез чат или имейл на .

най-добри пожелания,

Екипът на 1xSlots.

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
1xSlots Casino
преди 2 дни

здрасти благодаря за отговора Това ме кара да се чувствам по-добре.

Но не е блок, просто спечелих значителна сума и ми искат документи, за да ми позволят да изтегля парите.

В момента охраната разглежда случая, но отне известно време. Очаквам отговор от отдела по сигурността.

Автоматичен превод:
joacocala
преди 2 дни

Извиняваме се за причиненото неудобство! В момента ви препоръчваме да изчакате отговор от нашия екип по сигурността. Надяваме се да получим отговор възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
1xSlots Casino
вчера

Актуализирам информацията. Охраната ми отговори, че всичко е наред.

Не мога да тегля в момента поради технически проблеми, ще опитам отново по-късно.

Благодаря за отговора във форума на 1xslots

Автоматичен превод:
joacocala
преди 23 часове

Добър ден!

Радваме се да чуем, че сте получили отговор от нашите колеги. Извиняваме се за техническата грешка, възникнала при тегленето на средства и се надяваме да не се повтори.

Ако имате нужда от допълнителна помощ или имате някакви въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка чрез чат или имейл на — ние сме на разположение 24 часа в денонощието.

С уважение,

екипът на 1xSlots.

Автоматичен превод:
1xSlots Casino
преди 3 часове

добро утро Тук съм, за да потвърдя, че всичко е минало много добре и успях да направя съответните тегления! Поддръжката на живо не е много полезна (посочете за подобряване). Останалото е супер! Отивам за мерцедеса си в новогодишния дрифт!

поздрави

Автоматичен превод:
joacocala
преди 2 часове

Много се радваме да научим, че сте успели да изтеглите средствата. Използваме възможността да ви пожелаем успех в играта!

приятен ден!

Автоматичен превод:
1...4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини