преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 1xSlots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тъй като трябваше да бъда доказателство, последният ми документ за процеса на проверка на акаунта ми беше потвърждението на плащането чрез компютърна екранна снимка и го изпратих с доказаното и на плащането, показващо това ... Както казах преди всички други документи дават перфектно и също проверете и приеха от отдела за сигурност на екипа на 1xslot и те поискаха последния документ, който трябваше да предам, казаха, преди да могат да направят акаунта ми потвърден, но сега, след като подадох последния документ.те казват сега да започна отново отначало по различни начини..сега въпросът ми е за първи път защо поискаха така и защо приеха документите ми тогава..и друго нещо е защо отново трябва да докажа, че нещата, които вече съм доказвал преди от екипите на отдела по сигурността..които имат само един смисъл, без значение дали им дадете перфектното доказателство, те няма да направят акаунта ви потвърден и ще ви поискат същото доказано многократно по различни начини, така че че не можете да потвърдите сметката и също така не можете да изтеглите парите си, това е начинът да измамя това, с което се сблъсках в казиното 1xslot. За доказателство също давам екранната снимка на имейлите по-долу, че те многократно искат едно и също доказано, но по различни начини, така че имате стек и вашият депозит или спечелените пари отиват там.
Вижте първо давам доказателство за самоличност, след това малко объркано ок промяна на фона. Исках добре добре представено и този път прието и преминете към други документи ..след като приключите доказаха други 4,5 документа, след това отново дойдете до първите документи за доказателство за самоличност какво вече подадено и доказано и от отдела за сигурност.той е чист като вода.
As I was supposed to be prove my last document for my account verification process was the payment confirmation by a computer screenshot and I submitted it with the proved also of the payment showing on that ... As I told before all other documents are giving perfectly and also check and accepted by the security department of 1xslot team and they ask for the last document that I was supposed to submit they they said before they can make my account verified but now after submitting the last document.they are telling now to again start from first in different ways..now my question is at the first time why they asked for that way and also why the accepted my documents that time..and another thing is why again I need to prove that things what I haved already proven before by the security department teams..that make one sense only which is no matter you give them the prove perfectly they will not make your account verified and will ask you for the same proved repeatedly by different ways so that you can't verify the account and also can't withdraw your money that's the way of cheating what I have faced by the 1xslot casino. For the prove I'm also giving the mails screenshot also below that they are repeatedly asking for the same proved but in different ways so you got stack and your deposit or winning money goes on there hand.
See first I give id proof then a little confused ok background change I'd wanted ok fine submitted and this time accepted and move on other documents ..after done proved other 4,5 documents then again come to the first documents of id proof what already submitted and proven also by the security department.it is as clear as water.
Здравейте. Виждам, че трябва да ви е много разочароващо, но този процес на проверка е неизбежен и просто трябва да предоставите всички необходими документи по начина, по който казиното поиска. Всяко казино може да поиска различни документи въз основа на подхода на поддръжката на клиенти към всяка проверка. Ако има някакво съмнение, съвсем естествено е казиното да иска да предостави друг вид документи или дори да поиска отново същите. Моля, прочетете внимателно всяко искане за документ и се опитайте да го предоставите по начина, по който казиното поиска. Никой не може да го направи вместо теб. Избрахте казиното с много добра репутация, така че предполагам, че просто се опитват да си вършат работата по най-добрия начин. Както и да е, опитайте отново и ако смятате, че ще имате нужда от помощ, уведомете ни, моля, и ние ще се опитаме да помогнем.
Съгласен ли си?
Hello. I can see it must be very frustrating for you, however, this verification process is inevitable and you just have to provide all necessary documents the way the casino asks for. Each casino may ask for different documents based on how the customer support approach to each verification. If there is any doubt it is only natural that the casino wants to provide another kind of documents or even asks for the very same again. Please read carefully every demand for document and try to provide it the way the casino asked for. Nobody can do it instead of you. You chose the casino with a very good reputation so I'd assume they just try to do their job the best way. Anyway, give it a try again and if you feel you'll need help, let us know, please and we will try to help out.
Do you agree?
Казаха ли ви, че не сте преминали проверката? Ако не, значи още не е свършило.
Did they tell you that you did not pass the verification? If not, then it is not over yet.
Позволете ми да бъда честен с вас. Вие сте от Бангладеш. Играчите от страната могат да бъдат разглеждани от някои доставчици на казино като потенциален риск, просто защото е свързан със злоупотреба с бонус без депозит, множество акаунти и т.н.
От друга страна, както виждаме във вашия случай, казиното продължава да комуникира с вас, така че имам чувството, че искат да изплатят печалбите, но искат да са 100% сигурни, че сте потвърдени.
Бих следвал всяка стъпка, която те помолят да следвате. Ако поискат друга снимка, изпратете друга снимка. Ако поискат друго доказателство, просто го изпратете. Най-важният момент е да получите печалбите си и след това, ако не ви харесва как се отнасят с вас, можете да ги изоставите и да намерите друго казино, в което да играете.
Let me be honest with you. You're from Bangladesh. Players from the country could be seen by some casino providers as a potential risk simply because it's related to no deposit bonus abuse, multiple accounts etc.
On the other had, as we can see in your case, the casino keeps communicating with you so I feel like they want to pay out the winnings, but they want to be 100% sure that you're verified.
I'd follow every step they ask you to follow. If they ask for another picture, send another picture. If they ask for another proof, just send it. The most important point is to get your winnings and then if you don't like how they treat you, you can abandon them and find another casino to play in.
Досега не съм спечелил нищо.. Депозирах пари и играх по средата и направих тези неща
I haven't win anything till now..I deposit money and was playing in middle the did this things
Но аз съм от Бангладеш и го отварям там в моята страна, но сега след covid 19. Получих отново обаждане за работата си в Саудитска Арабия, така че се върнах тук отново сега, тъй като не съм гражданин на тази страна, в която работя така че като създадох акаунт в bd, изпратих номера на моята nid карта. това, което сега нямам тук, но запазих необходимото, тъй като вече играх и направих успешна проверка от тези документи.. но сега не мога вземете личната ми карта физически, така че не мога да издържа повече, мисля
But I'm from Bangladesh and open it there on my country but now after covid 19. I got call for my job again in saudi so I came back here again now as I'm not the citizen of this country where I'm working so as I created account in bd I submitted my nid card number.what I don't have now in here but I kept what is needed as I'm already played and done successful verification by this documents..but now I can't get my id card in physically so I can't make it anymore I think
Ядосан съм, защото това, че съм истинският човек, защо не мога да потвърдя... и защо не попитаха това, когато се обработваше при проверка на лична карта
I'm angry because being the real person why I can't verified..and why they didn't asked this when was processing in Id card verification proved
Но аз съм от Бангладеш и го отварям там в моята страна, но сега след covid 19. Получих отново обаждане за работата си в Саудитска Арабия, така че се върнах тук отново сега, тъй като не съм гражданин на тази страна, в която работя така че като създадох акаунт в bd, изпратих номера на моята nid карта. това, което сега нямам тук, но запазих необходимото, тъй като вече играх и направих успешна проверка от тези документи.. но сега не мога вземете личната ми карта физически, така че не мога да издържа повече, мисля
But I'm from Bangladesh and open it there on my country but now after covid 19. I got call for my job again in saudi so I came back here again now as I'm not the citizen of this country where I'm working so as I created account in bd I submitted my nid card number.what I don't have now in here but I kept what is needed as I'm already played and done successful verification by this documents..but now I can't get my id card in physically so I can't make it anymore I think
Виждам. Както Даниел посочи, те комуникират с вас, така че бих попитал дали има някакъв шанс как да се реши тази ситуация с липсващ идентификационен номер. Не мога да измисля нищо друго, страхувам се.
I see. As Daniel pointed out they communicate with you, so I'd ask whether there is any chance how to solve this situation with missing ID. I can't think up anything else, I'm afraid.
Забелязах, че вече сте подали жалба срещу казиното, така че нека да изчакаме как ще се развие. Разбирам, че е трудно да им предоставяш всички документи отново и отново, когато всъщност живееш в 2 различни държави.
I noticed you already submitted a complaint against the casino so let's wait for how it develops. I understand it's difficult to provide them all the documents again and again when you basically live in 2 different countries.
1xSlots Casino предлага богат избор от игри, който включва слот машини, игри на маса, игри с дилъри на живо и скреч карти. Освен това бих искал да обсъдя най-популярните онлайн хазартни игри, налични в онлайн казино слотове PlayAmo. Piggy Bank, Shogun's Fortune, Book of Nile и Pirate's Jackpots са едни от най-популярните слотове, налични в това онлайн казино.
1xSlots Casino offers a wide selection of games which includes slot machines, table games, live dealer games and scratch cards. In addition, I would like to discuss the most popular online gambling games available at PlayAmo online casino slots. Piggy Bank, Shogun's Fortune, Book of Nile and Pirate's Jackpots are some of the most popular slots available at this online casino.
Kasyno 1xSlots oferuje szeroki wybór gier, który obejmuje automaty do gier, gry stołowe, gry z krupierem na żywo i zdrapki. Ponadto chciałbym omówić najpopularniejsze gry hazardowe online dostępne w automatach do gry w kasynie online PlayAmo. Piggy Bank, Shogun's Fortune, Book of Nile i Pirate's Jackpots to jedne z najpopularniejszych automatów dostępnych w tym kasynie online.
as I wrote in the review - during my last session in this casino I made a small profit and tried to withdraw some of the money, within hours I made 5 withdrawal attempts which were immediately refused by the operator, the withdrawal was not large - about 200 euros. the casino later accused my bank of rejecting this transaction because of the limits reached, which is not true because I paid to increase all limits, and my bank confirmed it, and I made other transactions during these withdrawals if I have reached the limit - I can't make any transactions. This casino refused to pay me without arguments, I asked for proof that the bank is guilty - they refused to give me one.
After I told them categorically that I would never play in this casino again, I asked them to close my account in the live chat, they gave me an address to write and wrote there several times and refused to close my account. - And that's it.
if they do not provide me with proof that the bank has refused the transfer, I will file a complaint
както написах в ревюто-при последната ми сесия в това казино направих малка печалба и опитах да изтегля част от парите,в разтояние на часове направих 5 опита за теглене който бяха отказвани незабавно от оператор,тегленето не беше голямо-около 200 евро.няколко дни по-късно от казиното обвиниха моята банка,че е отхвърлила тази транзакция заради достигнати лимити,което не е вярно защото съм си платил за увеличаване на всички лимити,и банката ми го потвърди,и съм правил други транзакции по време на тези тегления,ако имам достигнат лимит-не мога да правя никакви транзакции.Това казино ми отказа плащане без аргументи,поисках доказателство,че банката е виновна-отказаха да ми дадат такова.
След като им заявих категорично,че никога повече няма да играя в това казино,поисках да ми закрият сметката в чата на живо,те ми дадоха адрес на който да пиша-писах и там няколко пъти и отказаха да ми закрият сметката.казах едно Ф-У и това е.
ако не ми предоставят доказателство за това,че банката е отказала трансфера ще подам оплакване
Здравейте,
Мога да разбера, че казиното може да не иска да закрие акаунта ви в такава ситуация. Изчаква ли тегленето ви в момента, моля?
Hello,
I can understand that the casino may don't want to close your account in such a situation. Is your withdrawal pending at the moment, please?
Добре. Само да отбележа, че ако искате да подадете жалба, би било добре да не затваряте акаунта си.
Също така мисля, че е възможно това казино да не позволява повече от няколко активни тегления едновременно, така че може би е имало проблем с това, а не с банковите лимити.
Можете ли да публикувате тук някои от отговорите на казиното, моля? Може да хвърли малко светлина върху това.
Благодаря ти
Ok. Just let me point out that if you want to submit the complaint, it would be good not to get your account closed.
I also think that it may be possible that this casino does not allow more than a few active withdrawals at the same time, so maybe there was a problem with that rather than with the banking limits.
Can you post here some of the casino's replies, please? It could spread some light on this.
Thank you
Здравейте!
Свързваме се с вас относно скорошния ви проблем с извършване на теглене от вашата банкова карта. Според финансовия ни отдел причината е, че сте надхвърлили седмичния лимит. Можете да потвърдите втората си банкова карта (516910******0992) в нашия отдел за сигурност и да теглите от нея след това или просто да опитате да теглите на 483886******2366 по-късно. За да потвърдите втората си карта, трябва да се свържете с нашия отдел за сигурност чрез имейл на security@1xslot.com. В писмото посочете номера на вашата игрална сметка, прикачете снимка на главната страница на паспорта си и 2 снимки на банковата карта, от която искате да правите тегления.
Моля, имайте предвид, че снимките трябва да са цветни, с добро качество, а ръбовете трябва да се вписват в рамката. Номерът на картата може да бъде скрит, като оставите видими първите 6 и последните 4 цифри; кодът на гърба на картата трябва да бъде покрит.
Изпращам добри вибрации,
1xSlots екип.
Hello!
We are contacting you regarding your recent issue with making a withdrawal to your bank card. According to our financial department, the reason is that you have exceeded the weekly limit. You can verify your second bank card (516910******0992) with our security department and withdraw on it afterwards, or just try withdrawing on 483886******2366 later. For verifying your second card, you need to contact our security department via e-mail at security@1xslot.com. In the letter, indicate your game account number, attach a photo of the main page of your passport and 2 photos of the bank card to which you want to make withdrawals.
Please note that photographs must be in color, of good quality, and the edges must fit into the frame. The card number can be hidden by leaving visible the first 6 and last 4 digits; the code on the back of the card must be covered.
Sending Good Vibes,
1xSlots Team.
Здравейте,
Мисля, че трябва да постъпиш според инструкциите. По отношение на лимитите, мисля, че имат предвид седмичните лимити за безопасност на казиното. Задавали ли сте някакви безопасни граници преди?
Както и да е, опитайте се да си сътрудничите. Веднага щом се свържат с вас е добре.
Hello,
I think that you should do as instructed. Regarding the limits, I think they're referring to the casino's weekly safety limits. Have you set up any safe limits before?
Anyway, try to cooperate. As soon as they are in touch with you it is good.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.