ФорумКазина1xBet Casino - обща дискусия

1xBet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от kdglablanche
|
9948 преглеждания 77 отговора |
|
1...3 4
avirex
преди 5 месеца

Мисля, че вече няколко пъти изразихте своята позиция. Разбирам, че изглежда доста дълго за тази сума пари, но понякога е така в казината. И затова ви препоръчвам, ако нямате проблеми в казиното, не бих търсил друго, защото както виждате не навсякъде е еднакво. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Днес направих няколко залози в 1xbet, тъй като прецених, че линиите са високи и възможни, разбрах, че акаунтът ми е блокиран и че се разследва дали може да има измама от моя страна. Невероятно е, те ми казват, че ще имат спрян акаунт за толкова дълго, колкото сметнат за необходимо. Очаквам отговор.

Автоматичен превод:
pacoolmos14
преди 5 месеца

Значи поискахте теглене и едва след това акаунтът ви беше блокиран? Някой обясни ли ви причината за разследването?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

както казах

ако спечелите тук, вашият акаунт и баланс се спират за допълнителна проверка

това е повече от 2 седмици

това е почти всеки път, когато се оттеглите

така че е доста нелепо да играеш тук

Автоматичен превод:
pacoolmos14
преди 5 месеца

Вероятно е било, защото са залагали на процент, който е много извън пазара, но това е тяхна собствена вина. Ако предлагат много добра ставка, ще ограничават ли всеки играч, който залага на нея? Това е смешно, те са отговорни за тези такси

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Просто се чудя дали някой наистина е получавал възстановяване/компенсация от 1xbet или подобни казина за неща, които е направил погрешно?

В продължение на почти 2 години продължих да се опитвам да огранича и/или блокирам акаунта си без успех. Постоянно ме питаха за причините и забавяха процеса.

Днес, след като отново поисках прост дневен лимит на моите депозити, те блокираха акаунта ми и ме излязоха, без да искат нищо. Доброто и честно онлайн казино никога няма да забави или попречи на вашето искане за мерки за отговорна игра, не е нужно да предоставяте нищо друго освен просто искане до екипа за поддръжка за блокиране/ограничаване на вашия акаунт. Опитвах се 2 години без успех да сложа RG мерки в акаунта си и когато не го поисках, те моментално ме блокираха и излязоха, без дори да ми дадат шанс да продължа да говоря с поддръжката в чата или дори да се оттегля всички пари, които може да съм имал в сметката си. Дори не мога да проверя нищо в акаунта си, защото той буквално не ми позволява да вляза. Много странни неща от това казино и много сенчести.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 3 месеца

Здравейте,

За мен изглежда, че се стремите да закриете акаунта ни от доста време. Вчера това стана факт, макар и при малко необичайни обстоятелства. Дотук прав ли съм?

За да изключа един от най-належащите въпроси, бих искал да ви попитам има ли активно салдо по сметката или не.

Друг въпрос ми идва на ум. Бихте ли казали, че този въпрос е подобен на настоящата ви жалба за друго казино? Опитвам се да разбера дали сте споменали конкретния проблем, поради който акаунтът ви трябваше да бъде закрит незабавно.

Що се отнася до възстановяването, ще оставя този въпрос на другите. Във всеки случай не се колебайте да подадете друга жалба. Казвам, че темите за отговорния хазарт винаги си заслужават прилично разследване.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Радка,


Наистина се опитвах да закрия двата си акаунта от дълго време (1xbet и Betandyou) и винаги безуспешно. Прав си, въпреки че за първи път от почти 2 години не исках да блокирам акаунта си в 1xbet, поисках само лимит на депозитите си и те внезапно блокираха акаунта ми. Нямаше активен депозит, за щастие, но дори и да имаше, нямаше да мога да го изтегля, тъй като не мога да вляза в акаунта си поради блокирането без подкана.

Ако поискам няколко пъти акаунтът ми да бъде блокиран или с прилагане на лимити и предоставя документация, не трябва ли да имам такива мерки в акаунта си? Повечето казина, които използвам, имат вградена система, която ми позволява да прилагам мерки към акаунта си, тези, не само че нямат вградени такива мерки, те не ги прилагат по мое искане.


Любопитно е, че този въпрос е подобен на този от другото казино, да, това са 2 казина, които използвах, тъй като споделят еднакви оформления и най-вероятно са от една и съща корпорация майка. Имах прилично време, когато за първи път създадох акаунтите, но след това проблемите започнаха да нарастват и видях истинските цветове на двете казино. За щастие другото казино изобщо не съм го използвал, а това много малко, но дори и без да използвам много, беше достатъчно, за да се случи това.

Ще продължа възстановяването на разходите в другото казино и може би в това, но за това нямам толкова много доказателства в сравнение с другото казино и знам със сигурност, че 1xbet не урежда никакви оплаквания, тъй като техните ToS имат измамни клаузи, твърдейки, че не са виновни за някои от грешките си.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Направих депозит от 20 PEN с банкови карти (VISA), след като играх и спечелих в казиното, опитах да изтегля сума от 25 и 50 PEN по същия метод (VISA), опитах много пъти и не случай възможно ли е с отговор Отказано от оператор. Грешка при обработката на плащането

Автоматичен превод:
sergiomaga992
преди 3 месеца

Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?

Винаги трябва да се свързвате с поддръжката, когато се появи подобен проблем и да получите някакво обяснение какво трябва да направите. Опитвали ли сте това?

Моля, уведомете ни, ако имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, за да се опитате да го разрешите.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

да Моят акаунт е потвърден от 5 години. Никой отдел не отговаря. Те игнорират имейлите ми. Изпратих имейл до екипа за поддръжка, екипа за блокиране и екипа за оплаквания. 0 отговора за 3 седмици. Абсолютно ужасна поддръжка на клиенти.

Ще видя как ще процедирам. Благодаря за помощта 🙂

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Gambler123
преди 3 месеца

Отговорът беше към друг играч, но вероятно нямаше да чакам, ако бях на твое място. До голяма степен те игнорирам въз основа на това, което казваш, и бих предпочел да предприема действия. Уведомете ме, ако решите да го направите.

Автоматичен превод:
Godspet96
преди 2 месеца

Платиха ли ви всичките пари?


Автоматичен превод:
classicben1
преди 2 месеца

Можете да проверите информацията тук в жалбата, ако проявявате интерес.😉

Срещате ли проблем там? Искате ли да ни разкажете за това?

Автоматичен превод:
преди 1 месец


Пиша, за да потърся спешна помощ относно проблем с депозита, който имам пред 1xBet. Опитах се да депозирам 50 TND в моя акаунт в 1xBet, като използвах метода на плащане, посочен на уебсайта, HAMUSH CASH. За съжаление, въпреки завършването на транзакцията преди повече от 2 часа, средствата не са кредитирани в сметката ми.


Искам да подчертая, че плащането от 50 TND е обработено успешно чрез опцията за плащане HAMUSH CASH, в съответствие с инструкциите, предоставени на уебсайта на 1xBet. Въпреки това не съм видял депозита, отразен в салдото по сметката ми. Освен това, когато се обърнах към отдела за обслужване на клиенти на 1xBet за помощ, те твърдяха, че опцията за плащане, която използвах, не се поддържа на тяхната платформа, което не е вярно.


Като лоялен читател и потребител на Casino Guru, аз се обръщам към вас за помощ за бързо разрешаване на този въпрос. Любезно ви моля да проучите този проблем и да ми дадете насоки как да продължа. За мен е изключително важно проблемът с депозита да бъде отстранен възможно най-скоро, за да продължа да се наслаждавам на игрите и услугите, предлагани от 1xBet.


Дълбоко ценя вашия опит и помощ по този въпрос. Вашата бърза намеса ще бъде високо ценена за бързото разрешаване на това несъответствие с депозита.


Благодарим ви за вниманието към този спешен въпрос. С нетърпение очаквам вашите насоки и подкрепа при разрешаването на проблема с депозита с 1xBet

Автоматичен превод:
Mohamedjarallah
преди 1 месец

Този вид проблем, който срещате, наистина може да бъде разочароващ и разбирам, че бихте искали да го разрешите възможно най-скоро.

За съжаление, както Ник обясни във вашата жалба , въпреки че наистина бихме искали да помогнем, ръцете ни са вързани тук и това трябва да бъде разрешено с доставчика на плащания.

Благодарим ви за добрата дума и за това, че повярвахте в нас и бъдете сигурни, че нашият екип за оплаквания винаги прави всичко възможно, за да разреши всички случаи, но в момента не можем да направим нищо особено.

Моля, дръжте ни информирани за всички актуализации относно ситуацията, със сигурност.

Свързахте ли се вече с този доставчик на плащания, за да проверите какво може да се случи там?


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Те са големи измамници. преминах всички проверки на KyC. Дори не ми върнаха парите, които депозирах. Твърдяха, че имам друг акаунт. Но определено нямам друг акаунт. Не ми дадоха никакви доказателства. ID: 259193183

file



Автоматичен превод:
ikperfect2017
преди 1 седмица

Здравейте, не разбирам съвсем как е възможно да сте били потвърдени и по-късно да ви кажат, че имате други акаунти. Но вие не знаете за такива? Дали някой не си играе с вас на същия IP адрес или във вашия дом или нещо подобно?

Въпреки това, в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне, ако е възможно.

Можете да го подадете тук . ⬅️

Мислиш ли, че ще го направиш?

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини