Здравей Радка,
Наистина се опитвах да закрия двата си акаунта от дълго време (1xbet и Betandyou) и винаги безуспешно. Прав си, въпреки че за първи път от почти 2 години не исках да блокирам акаунта си в 1xbet, поисках само лимит на депозитите си и те внезапно блокираха акаунта ми. Нямаше активен депозит, за щастие, но дори и да имаше, нямаше да мога да го изтегля, тъй като не мога да вляза в акаунта си поради блокирането без подкана.
Ако поискам няколко пъти акаунтът ми да бъде блокиран или с прилагане на лимити и предоставя документация, не трябва ли да имам такива мерки в акаунта си? Повечето казина, които използвам, имат вградена система, която ми позволява да прилагам мерки към акаунта си, тези, не само че нямат вградени такива мерки, те не ги прилагат по мое искане.
Любопитно е, че този въпрос е подобен на този от другото казино, да, това са 2 казина, които използвах, тъй като споделят еднакви оформления и най-вероятно са от една и съща корпорация майка. Имах прилично време, когато за първи път създадох акаунтите, но след това проблемите започнаха да нарастват и видях истинските цветове на двете казино. За щастие другото казино изобщо не съм го използвал, а това много малко, но дори и без да използвам много, беше достатъчно, за да се случи това.
Ще продължа възстановяването на разходите в другото казино и може би в това, но за това нямам толкова много доказателства в сравнение с другото казино и знам със сигурност, че 1xbet не урежда никакви оплаквания, тъй като техните ToS имат измамни клаузи, твърдейки, че не са виновни за някои от грешките си.
Hello Radka,
I indeed had been trying to close my 2 accounts for a long time ( 1xbet and Betandyou) and always to no avail. You are right, although, for the 1st time in almost 2 years, i did Not want to block my 1xbet account, i only asked for a limit of my deposits, and they suddenly block my account. There was no active deposit, thankfully, but even if there was, i wouldn't be able to take it out, as I am not able to log into my account due to the unprompted block.
If I request several times to have my account blocked or with limits applied, and I provide documentation, shouldn't I be allowed to have such measures in my account? Most casinos I use have a built in system to allow me to apply measures to my account, these ones, not only they do not have such measures built in, they do not apply them at my request.
Curiously, this matter is similar to the one from the other casino yes, these are the 2 casinos I used, as they share equal layouts and are most likely from the same Mother corporation. I had a decent time when I first created the accounts, but then the problems started rising and I saw both casino true colors. Luckily, I haven't been using the other casino at all, and this one very little, but even without using much, it was enough for this to happen.
I will pursue the reimburstments on the other casino, and maybe this one, but this one I don't have that many evidence compared to the other casino, and I know for a fact, 1xbet does not settle any complaints, as their ToS have fraudulent clauses, claiming they are not to blame for some of their mistakes.
Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод: