НачалоФорумКазина1xBet Casino - обща дискусия

1xBet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от kdglablanche
|
11 049 преглеждания 77 отговора |
|
12 3 4
Radka
преди 7 месеца

просто чакам

докато моят ищец тук отиде някъде

ако не е решен, може би щях да им докажа, че е повторен.


но защо не наведнъж?

защо искат неща едно след друго и отказват да поискат нещата наведнъж?

изглежда ми се струва, че се опитва да избегне извършването на проверка


те се фокусират само върху моето селфи, което смятат за нежизнеспособно и достатъчно ясно.

има други притеснения, за които не обръщате внимание на мнението си.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Вижте как постоянно играчите се оплакват от това казино


това място е най-лошото място за залагане, гарантирам го!

Автоматичен превод:
avirex
преди 7 месеца

Е, да ви кажем честно, ние не знаем защо работят по този начин, тъй като ние не сме истинско казино, както може би знаете. Смятам, че можете да получите такава информация само като попитате поддръжката дали са готови да ви дадат някои отговори на това.

Винаги препоръчваме на играчите да сътрудничат напълно на казиното, защото това е единственият начин да преминат проверката. Така че се надяваме, че вашият акаунт скоро ще бъде потвърден и ще можете да получите парите си.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

те отказаха да поискат необходимите документи наведнъж.

затова попитах защо.

техният отговор беше

„защото необходимите документи варират в зависимост от всеки клиент"

???

вярвам, че никой не се убеждава с този „отговор".


Автоматичен превод:
avirex
преди 7 месеца

Всъщност това ми звучи напълно нормално.

Има основна група документи, които всеки играч може да представи, както и набор от други, които покриват допълнителни подробности или заместват друг документ, който играчът трудно може да предостави.

Това е само един пример. Освен това KYC е процес, за съжаление понякога не много приятен, но все пак неизбежен.

Изискванията му варират в зависимост от например: местоположение на играча, игрална дейност, лиценз за казино.

Поради това казвахме, че всеки KYC процес е по някакъв начин уникален. Предполагам, че играчите са склонни да използват тези разлики като доказателство за сенчести практики. Е, бих казал, че зависи от контекста.


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

така че защо не всички наведнъж?


това, което казваш, също изобщо не е напълно убедително


достатъчно странно, за да ме накара да се съмнявам

Автоматичен превод:
avirex
преди 7 месеца

От жалбата също видях, че все още не успяхте да проверите и им изпратихте друго селфи.

Какво обаче трябва да съдържа селфито, моля? Не мога да повярвам, че винаги искат нов. Трябва да има някакъв проблем, ако все пак е отхвърлено и може би ще е най-разумно да ги попитате какво конкретно искат да има, дали всичко се вижда ясно и т.н. Предполагам, че не може да има безкраен проблем с една снимка. Отговориха ли ти, ако ги попиташ?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца


селфито, което поискаха, съдържа моето лице, лична карта и компютър с отворен имейл.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

днес все още не са отговорили


престъпници

Автоматичен превод:
avirex
преди 7 месеца

Както каза Джаро, те трябва да ви кажат защо снимката се отхвърля, може би не е достатъчно ясна или смятат, че външният ви вид не съвпада с личната ви карта, може да е всичко и трябва да ги попитате какво не е наред със снимките .

Спомням си, че играх в този сайт преди много време и тегленията бяха бързи, не си спомням колко време отне KYC, но те обикновено изплащат без много неудобства.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 7 месеца

Изпратих днес напълно ясен и видим

селфи

но все още няма отговор


Мисля, че обмислят какво следва да поискат, за да забавят оттеглянето ми

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

както казах, те ми хвърлиха въпрос с вече отговор (отново)

сега не казаха, че са отхвърлили селфито ми


наистина жалко и жалко


че има професия като тяхната

е


каза Гордън Геко

„Аз не създавам, аз просто притежавам"

казвам

„те не създават, те също не притежават"

Автоматичен превод:
преди 7 месеца


селфито, което поискаха, съдържа моето лице, лична карта и компютър с отворен имейл.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Разбира се разбирам. Понякога се питам как да събера всичко в една снимка, така че да се вижда ясно, защото чувствам, че можеш да се фокусираш само върху едно нещо, а не върху няколко едновременно.

Освен това, ако все още сте без отговор и те не ви кажат нищо за това, освен отхвърлянето, тогава не знам какво повече биха искали.

Е, добре е, че имате открита жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем. Надяваме се, че можем да го направим и накрая всичко ще се нареди добре.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

спиране за повече от 10 дни

балансът също е заключен


след като този акаунт беше забранен без никакви причини


един от най-лошите

Автоматичен превод:
avirex
преди 7 месеца

Въпреки че успяхте да разрешите случая с жалба, казиното в крайна сметка остави акаунта ви блокиран? Ако балансът остане 0, те имат право да го направят без да посочват причина. Вероятно е най-лесно да забравите за това казино и да не се връщате тук, ако трябва да преминете през всичко това. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

не ги интересува дали имат право или не

аз също имам право, но моето е да продължа да ругая това казино, така че новите играчи да го избягват

Автоматичен превод:
avirex
преди 7 месеца

Ако това е, което искате да направите, това е добре, стига да го правите в рамките на правилата. Разбира се, това няма да върне акаунта ви, така че вероятно просто ще трябва да го изтърпите.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

ако играете тук и печелите много

вашият акаунт ще бъде спрян

за по-дълго от това колко време работите, за да го спечелите


това означава, че не получавате нищо тук


да се избегне

Автоматичен превод:
avirex
преди 7 месеца

Тъжно, но в някои случаи вярно. Бих погледнал и от гледна точка, че казиното е загубило лоялен играч и е по-скоро срам за тях, отколкото за вас. След една голяма печалба, блокирането на акаунта ви вероятно говори само за себе си и по-добре намерете казино, където не работи по този начин. 😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Най-лошото онлайн казино някога


когато депозирате тук

Ако спечелите, те спират акаунта ви за седмици за проверка по време на него, не можете да играете, не можете да теглите, единственото, което можете да направите, е да изчакате необичайно бавната им проверка да приключи

аз бях в такъв случай, отне около 10 дни за теглене на 250$


10 дни само за 250$

ще отнеме 1000 дни за 25 000$

вероятно цяла вечност за 250 000$


трябва да избягвате тук




Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини