преди 2 години
каква ярост .... добре, нека изчакаме
what a rage .... okay, let's wait
che rabbia.... va bene, aspettiamo
0
каква ярост .... добре, нека изчакаме
what a rage .... okay, let's wait
che rabbia.... va bene, aspettiamo
каква ярост .... добре, нека изчакаме
what a rage .... okay, let's wait
che rabbia.... va bene, aspettiamo
Най-накрая казиното се съгласи да ми плати парите, но няма да отвори сметката!
Finally,the casino had agreed to pay me my money but will not open the account!
уау ... колко скоро получи парите?
wow ... how soon did you get the money?
wow... dopo quanto tempo hai ottenuto i soldi?
Парите ми все още не са изплатени и подадох жалба от повече от 3 месеца...наскоро казиното се съгласи да ми плати, без да отваря отново сметката ми.
My money isn't paid yet, and I've submitted a complaint over 3 months now....recently the casino agreed to pay me without reopening my account.
Ще те посъветвам да вземеш пари и да се отдалечиш от казиното.
I will advise that you take ya money and walk away from the casino.
но защо този сайт все още е отворен? има много оплаквания, защо не е отменен?
but why is this site still open? there are many complaints, why is it not canceled?
ma come mai questo sito è ancora aperto? ci sono molte lamentele, perché non viene cancellato?
Това не работи по този начин, казино гуруто няма право да затваря сайт.
Само лицензиращият орган има право да отнеме лиценза им, междувременно не мисля, че някой може да ги принуди да бъдат затворени.... можете само да бъдете предупредени, всъщност.... те не принуждават играчите да депозирате на техния сайт, вашият избор е да го направите!
It doesn't work this way, the casino guru does not have right to close a site.
Only the licensing authority have the right to revoke their license, meanwhile I don't think anyone can force them to be closed....you can only be cautioned, as a matter of fact....they don't force players to deposit at thier site,its your choice to do so!
да, разбира се ... Надявам се, че благодарение на вас и прегледите НИКОЙ НЕ ПРАВИ ДРУГИ ДЕПОЗИТИ
yes of course ... I hope that thanks to you and the reviews NO ONE MAKES OTHER DEPOSITS
si certo... spero che grazie a voi e alle recensioni NESSUNO FACCIA ALTRI DEPOSITI
Съмнявам се, че много хора ще продължат да играят на сайта...въпреки че виждат лошата им репутация тук.
I doubt, alot of people will still play on the site....despite seeing their bad reputation here.
прав си, за съжаление много като мен все още не познават тази платформа и затова правят депозити
you are right unfortunately many like me do not yet know this platform and therefore make deposits
hai ragione purtroppo molti come me non conoscono ancora questa piattaforma e quindi fanno depositi
Мисля, че мнозина го харесаха заради методите му за плащане и теглене.....лично аз харесвам това казино, защото мога да тегля средствата си, използвайки всякакви методи, независимо как съм депозирал.
I think many liked it because of thier payment and withdrawal methods.....personally I like this casino because I can withdraw my funds using any methods regardless how I deposited.
Използвам Postepay, но още не съм получил парите
I'm using Postepay, but I haven't received the money yet
io sto usando la Postepay, ma non ho ancora ricevuto i soldi
Можете ли да отмените тегленето си?
Ако можете, тогава ще трябва да преминете проверка.
Are you able to cancel your withdrawal?
If you can, then you'll have to undergo verification.
да, да, мога, това потвърждава
yes yes I can, that verifies
si si posso, che verifica
Парите ми все още не са изплатени и подадох жалба от повече от 3 месеца...наскоро казиното се съгласи да ми плати, без да отваря отново сметката ми.
My money isn't paid yet, and I've submitted a complaint over 3 months now....recently the casino agreed to pay me without reopening my account.
Здравей Дийна,
Сега съм много развълнуван да видя как върви това обещание! Спомняте ли си, че казах, че настояваме казиното да отвори отново затворени жалби, за да подобрим рейтинга? Надявам се това да е!! 🤞👍
Hello Deenah,
Now, I'm very excited to see how this promise goes! Remember me saying that we push the casino to reopen closed complaints to improve the rating? I hope this is it!! 🤞👍
Радка, а моята?
Наталия не прави нищо по въпроса😔
Ще предоставя извлечението от моя акаунт, показващо всичките ми депозити на 1win, докато вие молите Абдулрахаман да направи същото, вие също трябва да проверявате внимателно между нашите игри🙏
Radka how about mine?
Natalia is not doing anything about it😔
I will provide my account statement showing all my deposits to 1win, while you ask Abdulrahaman to do thesame, also you guys should give a close check between our games🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.