преди 2 години
Не става дума за Наталия, а за това дали казиното решава да отвори всички неразрешени жалби или не. 🙏
It's not about Natalia, it's about whether the casino decides to open all unresolved complaints or not. 🙏
0
Не става дума за Наталия, а за това дали казиното решава да отвори всички неразрешени жалби или не. 🙏
It's not about Natalia, it's about whether the casino decides to open all unresolved complaints or not. 🙏
О, Боже мой🥺
Но фактът, че бях маркиран с 2 други (дийна и Абдулрахаман)
И че казиното беше обещало да плати на Deenah, оставяйки мен и него зад гърба си, междувременно тя повярва, че аз съм той, без да посочва, че казиното е предоставило доказателства в подкрепа на техните твърдения... ние бяхме маркирани само защото имахме подобни оплаквания.
Прочетох жалбата му, тя отговаря за нашата жалба.
Oh my God🥺
But the fact that I was tagged with 2 others(deenah and Abdulrahaman)
And that the casino had promised to pay deenah leaving me and him behind, meanwhile she believed I was him, without stating that the casino provided evidence backing up thier claims....we were only tagged because we had similar complaints.
I read his complaint, she is in charge of our complaint.
Тя всъщност затвори жалбата ми, защото й казаха, че вашият акаунт е маркиран с моя в съобщението, изпратено им от лицензиращия орган, и казаха, че сме използвали същия имейл адрес, за да отворим акаунт в 1win.
Постоянно се чудех как е възможно това.
She actually closed my complaint because they told her that your account was tagged with mine on the message licensing authority sent to them,and they said we used thesame email adress to open an account on 1win.
It kept me wondering how this is possible.
отначало всичко изглежда добре 1win, изплаща печалбите, дори и да съм теглил малки, те са между 100 и 150 евро всеки път, след това изведнъж променя лицето, слотове, които изглеждат мъртви и веднага щом направите малка печалба, става невъзможно да изтегля. отказа 20 пъти теглене само на 100 евро. опитвам се известно време, но нищо. поддръжката винаги казва едни и същи неща. .погледнете случая, тогава плащането работи страхотно и винаги работи и е много бързо. ако наистина трябва да дам съвет като цяло, винаги казвам да не играя или във всеки случай да играя много малко пари. Взимам 20/30 евро максимум. за да го играете със сигурност в големия мащаб на мрежата, можете да намерите по-добри и не забравяйте, че честността на едно казино може да се види от тегленето, ако не вдига шум и плаща без проблеми, това е честно казино, това е първото нещо, което се брои.
at first everything seems ok 1win, pays the winnings, even if I have withdrawn small they are, between 100 and 150 euros each time, then suddenly it changes face, slots that seem dead and as soon as you make a small win it becomes impossible to withdraw. refused 20 times a withdrawal of just 100 euros. i've been trying for a while but nothing. the support always says the same things. .look at the case then the payment works great and always works and it is very fast. if I really have to give a tip in general I always say not to play or in any case to play very little money. I charge 20/30 euros maximum. to play it certainly on the large scale of the web you can find better and remember that the honesty of a casino can be seen from the withdrawal, if it does not make a fuss and pays without problems it is an honest casino, it is the first thing that counts.
all'inizio sembra tutto ok 1win,paga le vincite,anche se io ho prelevato piccole sono,tra i 100 e 150 euro ogni volta,poi improvvisamente cambia faccia,slot che sembrano morte e appena fai una piccola vincite diventa impossibile prelevare.mi hanno rifiutato per 20 volte un prelievo di appena 100 euro.sto provando da un po'ma nulla.il supporto dice sempre le stesse cose.in ogni caso sicuro non perdero piu un euro in questo casino,perche casino che non paga non e'serio.guarda caso poi il versamento funziona alla grande e funziona sempre ed e'velocissimo.se proprio devo dare un cosiglio in generale dico sempre di non giocare o comunque di giocare pochissimi soldi.io carico 20/30 euro massimo .per quanto rigurda 1win sconsiglio di giocarci sicuramente sulla larga scala del web si puo trovare di meglio e ricordate che l'onesta di un casino si vede dal prelievo,se non fa storie e paga senza problemi e'un casino onesto,e'la prima cosa che conta.
Казахте много за тях. Не мисля, че има какво повече да кажа за казиното.
You've said alot about them. I don't think I have something more to say about the casino.
отначало всичко изглежда добре 1win, изплаща печалбите, дори и да съм теглил малки, те са между 100 и 150 евро всеки път, след това изведнъж променя лицето, слотове, които изглеждат мъртви и веднага щом направите малка печалба, става невъзможно да изтегля. отказа 20 пъти теглене само на 100 евро. опитвам се известно време, но нищо. поддръжката винаги казва едни и същи неща. .погледнете случая, тогава плащането работи страхотно и винаги работи и е много бързо. ако наистина трябва да дам съвет като цяло, винаги казвам да не играя или във всеки случай да играя много малко пари. Взимам 20/30 евро максимум. за да го играете със сигурност в големия мащаб на мрежата, можете да намерите по-добри и не забравяйте, че честността на едно казино може да се види от тегленето, ако не вдига шум и плаща без проблеми, това е честно казино, това е първото нещо, което се брои.
at first everything seems ok 1win, pays the winnings, even if I have withdrawn small they are, between 100 and 150 euros each time, then suddenly it changes face, slots that seem dead and as soon as you make a small win it becomes impossible to withdraw. refused 20 times a withdrawal of just 100 euros. i've been trying for a while but nothing. the support always says the same things. .look at the case then the payment works great and always works and it is very fast. if I really have to give a tip in general I always say not to play or in any case to play very little money. I charge 20/30 euros maximum. to play it certainly on the large scale of the web you can find better and remember that the honesty of a casino can be seen from the withdrawal, if it does not make a fuss and pays without problems it is an honest casino, it is the first thing that counts.
all'inizio sembra tutto ok 1win,paga le vincite,anche se io ho prelevato piccole sono,tra i 100 e 150 euro ogni volta,poi improvvisamente cambia faccia,slot che sembrano morte e appena fai una piccola vincite diventa impossibile prelevare.mi hanno rifiutato per 20 volte un prelievo di appena 100 euro.sto provando da un po'ma nulla.il supporto dice sempre le stesse cose.in ogni caso sicuro non perdero piu un euro in questo casino,perche casino che non paga non e'serio.guarda caso poi il versamento funziona alla grande e funziona sempre ed e'velocissimo.se proprio devo dare un cosiglio in generale dico sempre di non giocare o comunque di giocare pochissimi soldi.io carico 20/30 euro massimo .per quanto rigurda 1win sconsiglio di giocarci sicuramente sulla larga scala del web si puo trovare di meglio e ricordate che l'onesta di un casino si vede dal prelievo,se non fa storie e paga senza problemi e'un casino onesto,e'la prima cosa che conta.
съжалявам, но ако 1win Casino има 6d 2h 49m 31s не отговори на отворената жалба, какво се случва?
sorry, but if 1win Casino has 6d 2h 49m 31s do not respond to the open complaint, what happens?
scusate, ma se 1win Casino ha 6g 2h 49m 31s non rispondere al reclamo aperto, che succede?
Таймерът е фиксиран предимно на 7 дни и се брои в дни и часове... очевидно 1 седмица за отговори от всяка страна.
The timer is mostly fixed on 7days,and it is counted in days and hours....apparently 1 week for replies from every party.
и ако не отговорят какво става?
and if they don't answer, what happens?
e se non dovessero rispondere, cosa succede?
Така че съжалявам за жалбата ви, ако казиното желае, може да отвори отново жалбата.
So sorry about your complaint, if the casino wishes they can reopen the complaint.
Прочетох оплакването ви .... 1win трябва да бъде затворен за постоянно !!!
I read your complaint .... 1win must be closed permanently !!!
ho letto il tuo reclamo.... 1win bisogna chiuderlo definitivamente!!!
Това ще зависи от играчите, които играят в него, и разбира се какъв е техният подход....мисля, че променят подхода си от време на време, понякога плащат, когато играчите често губят, а понякога са склонни да крадат от играчи, когато са изчерпват се средствата.
Определено не е добро казино според мен.
That will depend on players who play at it,and ofcourse how thier approach is....i think they do change approaches time to time,sometimes they pay out when players often loses, and sometimes tends to steal from players when they're running low of funds.
Its definitely not a good casino I believe.
Губя 550 евро на сайта им
I'm losing € 550 on their site
io sto perdendo 550€ nel loro sito
Ако казиното се съобрази с гурутата относно вашия случай и вие предоставите адекватна информация, доказваща, че сте невинни, може да получите парите си обратно, най-вече ако имате късмета да имате представител на казино гуру, който се справя добре със случаите и винаги търси вашите концепции, преди да вземете по-нататъшни решения.
If the casino comply with the gurus about your case and you provid adequate information proving that you're innocent, you might get your money back, most especially if you're lucky to have a casino guru representative who handles cases well,and always seeks your concepts, before taking further decisions.
съжалявам, но ако 1win Casino има 6d 2h 49m 31s не отговори на отворената жалба, какво се случва?
sorry, but if 1win Casino has 6d 2h 49m 31s do not respond to the open complaint, what happens?
scusate, ma se 1win Casino ha 6g 2h 49m 31s non rispondere al reclamo aperto, che succede?
Здравейте, ако казиното не отговори, тогава нямаме голям шанс да помогнем на играча. Ние просто не можем да разрешим някои оплаквания без сътрудничество с казиното, както е очевидно например тук . Все пак ти пожелавам успех в тази ситуация и да се надяваме, че скоро ще отговорят на обаждането на Стефан.
Hi, if the casino doesn't respond, then we don't have much chance to help the player. We simply cannot resolve some complaints without cooperation with the casino as obvious for example here . However, I wish you the best of luck in this situation and let's hope they will answer Stefan's call soon.
ora hanno risposto
Здравейте!
Ние внимателно прочетохме информацията, която предоставихте на нашия имейл адрес.
Идентифицирането на вашия акаунт в играта han------eb@hotmail.com завърши успешно.
Моля, имайте предвид, че проверката на акаунта в играта се извършва единствено за потвърждаване на самоличността на Клиента и точността на посочената информация.
В момента е възможно теглене на средства.
С Най-Добри Пожелания.
ora hanno risposto
Hello!
We have carefully read the information that you provided to our email address.
Identification of your game account han------eb@hotmail.com completed successfully.
Please note that the verification of the game account is carried out solely to confirm the identity of the Client and the accuracy of the specified information.
At the moment, withdrawal of funds is available.
Best regards.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.