ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 3 години от oscarhorche14
|
117058 преглеждания 654 отговора |
|
1...7 8 9...33
Annibale
преди 2 години

Обслужиха ме при първия ми опит в казиното, депозирах $90, но те отказаха да ми изплатят печалбите ми заедно със средствата ми!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Докажи какво??

Автоматичен превод:
преди 2 години

как могат да кажат, че сте имали няколко акаунта? и при всички случаи е руски сайт, казваш че войната има нещо общо?

или са ненадеждни?

Автоматичен превод:
Annibale
преди 2 години

Не мисля, че става въпрос за войната, те действат от Индия, предполагам!

Аз и още двама бяхме маркирани от властите, след като подадохме жалба до тях, можете да превъртите предишните публикации и ще видите всичко там в подробности.

Сега казиното вярва, че Абдулрахаман съм аз!


В случай на откриване на множество акаунти, службите за сигурност обикновено могат да открият вашия IP адрес.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Даниел,

Свързах се с лицензиращия орган, след като жалбата ми беше затворена като неразрешена, тъй като казиното отказа да се съобрази, те не отговориха на жалбата ми.

Получих този имейл от властите на 6 септември.

Може би нямаше да се свържа с властите, ако бяха отговорили на жалбата ми.

Моят случай беше приключен отдавна, така че не мисля, че може да се направи нещо от ваша страна!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Искам само да отбележа, че няма значение, че някое дело е приключило отдавна. Потребителят винаги може да отвори отново своя случай в CasinoGuru по всяко време.

Автоматичен превод:
Annibale
преди 2 години

Здравейте, виждам, че вече сте изпратили жалба на нашия уебсайт, което е може би най-добрият вариант, който имате за момента. Вярвам, че всички тегления трябва да бъдат обработени в рамките на 2 седмици. Във вашия случай е минало дори повече време, така че е добре, че подадохте жалбата.

Автоматичен превод:
преди 2 години

как могат да кажат, че сте имали няколко акаунта? и при всички случаи е руски сайт, казваш че войната има нещо общо?

или са ненадеждни?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мисля, че войната има нещо общо с това. Казиното не е имало добър рейтинг според нашия уебсайт дори преди да започне войната.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мисля, че войната има нещо общо с това. Казиното не е имало добър рейтинг според нашия уебсайт дори преди да започне войната.

Автоматичен превод:
преди 2 години

добре ... за съжаление срещнах тази ваша платформа едва днес ...

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

да .. Надявам се да можем да се намесим навреме и да го разрешим възможно най-добре и за най-кратко време

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравейте!

В рамките на 14 дни ще ви бъде изпратено писмо въз основа на резултатите от проверката на вашия акаунт в играта (максималното време, ако са необходими допълнителни проверки, може да достигне 30 дни от заявката.)

С Най-Добри Пожелания.


questo è il loro messaggio standard dal 26 settembre a oggi

Автоматичен превод:
Annibale
преди 2 години

Опасявам се, че ще трябва да изчакате до 30 дни и тогава ще видим какво можем да направим, ако казиното не ви отговори дотогава.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте!

В рамките на 14 дни ще ви бъде изпратено писмо въз основа на резултатите от проверката на вашия акаунт в играта (максималното време, ако са необходими допълнителни проверки, може да достигне 30 дни от заявката.)

С Най-Добри Пожелания.


questo è il loro messaggio standard dal 26 settembre a oggi

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не искам да ви всявам паника, но това е обичайната стратегия, която казиното използва за конфискуване на средства.

Преминете през жалбата за отхвърляне и дори някои от неразрешените жалби... ще разберете за какво говоря!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не искам да ви всявам паника, но това е обичайната стратегия, която казиното използва за конфискуване на средства.

Преминете през жалбата за отхвърляне и дори някои от неразрешените жалби... ще разберете за какво говоря!

Автоматичен превод:
преди 2 години

така че чакам ... нищо друго не може да се направи .. но е смешно тегленията да отнемат толкова време. Но виждам, че не съм единственият ... grrrr !!!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

добре, вече съм доволен, че се интересувате и ми дадохте много отговори ... много ви благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Даниел,

Свързах се с лицензиращия орган, след като жалбата ми беше затворена като неразрешена, тъй като казиното отказа да се съобрази, те не отговориха на жалбата ми.

Получих този имейл от властите на 6 септември.

Може би нямаше да се свържа с властите, ако бяха отговорили на жалбата ми.

Моят случай беше приключен отдавна, така че не мисля, че може да се направи нещо от ваша страна!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей, Хафсат

Предполагам, че бих направил същото, но от друга страна се страхувам, че не са останали никакви възможности. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Това е опцията, която чувствах, че ми остава.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Извинявам се, но ако в секцията ЖАЛБА съобщенията ми са В ОДОБРЕНИЕ, какво трябва да направя? кой трябва да одобри?


Благодаря ти

Автоматичен превод:
Annibale
преди 2 години

Здравейте,

това означава, че Petronela е на път да прегледа вашите наскоро подадени публикации за жалби и да одобри тези, които могат да се видят публично. Сега тя разглежда случая. Е, да се надяваме, че казиното ще сътрудничи, преди не беше много отзивчиво...

Автоматичен превод:
Annibale
преди 2 години

Но това не е законно ... ако спечеля пари, това са МОИТЕ пари

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

добре, чакам Petronela да разгледа жалбата, надявам се добре

Автоматичен превод:
преди 2 години

Но това не е законно ... ако спечеля пари, това са МОИТЕ пари

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мога да се ударя в гърдите и да кажа, че 1win е измамно казино.

Междувременно вашият случай може да бъде важен....понякога те са непредвидими.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1...7 8 9...33
Отидете на страницаот 33 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини