преди 2 години
Разбира се, препратих имейла, който получихте от лицензиращия орган, на Наталия.
Sure, I forwarded the e-mail you received from the licensing authority to Natalia.
Разбира се, препратих имейла, който получихте от лицензиращия орган, на Наталия.
Sure, I forwarded the e-mail you received from the licensing authority to Natalia.
Все още гледам отговора от лицензиращия орган и все още имам чувството, че вероятно са направили грешка, за която не знаят. По-скоро изглежда, че са искали да изпратят това „смешно" съобщение на някой от колегите си, но вместо това са отговорили на всички вас. Наистина, нямам друго обяснение за това 😕
I'm still looking at the reply from the licensing authority and still feel like they've probably made a mistake they're not aware of. It feels more like they wanted to send this "funny" message to one of their colleagues, but they replied back to all of you instead. Really, I have no other explanation for this 😕
Да, така мисля, позволете ми да кажа, че звучи като подигравателно съобщение, изпратено до нечий приятел/колега... Вярвам, че са запознати с такива случаи!
Yeah I think so, allow me to say its sounds like a mockery message sending to one's friend/colleague....I believe they're familiar with such cases!
Здравейте, тъкмо гледах жалбата, която изпратихте в CasinoGuru. Жалко, че не предоставихте тези документи на казиното, когато го поискаха преди 2 месеца. Това само прави цялата ситуация още по-сложна. Въз основа на екранната снимка по-горе, страхувам се, че лицензиращият орган не желае да ви помогне в този момент.
Hi, I was just looking at the complaint you submitted on CasinoGuru. It's a pity that you didn't provide these documents to the casino when they asked for it 2 months ago. That only makes the whole situation more complicated. Based on the screenshot above, I'm afraid the licensing authority isn't willing to help you at this moment.
Здравей Даниел,
Свързах се с лицензиращия орган, след като жалбата ми беше затворена като неразрешена, тъй като казиното отказа да се съобрази, те не отговориха на жалбата ми.
Получих този имейл от властите на 6 септември.
Може би нямаше да се свържа с властите, ако бяха отговорили на жалбата ми.
Моят случай беше приключен отдавна, така че не мисля, че може да се направи нещо от ваша страна!
Hello Daniel,
I contacted the licensing authority after my complaint was closed as unresolved, since the casino refused to comply, they didn't respond to my complaint.
I got that email from the authorities on the 6th of September.
Maybe I wouldn't have contacted the authorities if they've responded to my complaint.
My case had been closed long ago, so I do not think there's anything that can be done from your side!
Искам да кажа, че защо казиното 1win не каза, че 1 човек е 3? защо казаха, че аз и Абдулрахаман, междувременно ние тримата бяхме маркирани в имейла.
Това означава, че и властите, и казиното не са добри към играчите!
Виждам, че имате отворена жалба, най-добри пожелания за вашата жалба.
My point here is that, why didn't the 1win casino say that the 1 person is 3? why did they say its Abdulrahaman and I,meanwhile the three of us were tagged in the email.
This means that both the authorities and the casino are not good to players!
I see that you're having an opened complaint, best wishes on your complaint.
Здравейте, току-що се регистрирах в този сайт и се надявам да можете да ми помогнете..
на 25 септември спечелих залози на 1Win и след като опитах тегленето поне 40 пъти (винаги беше отказван), след това премина в обработка (изчакване), след което на 26 септември експертната служба се свърза с мен по имейл и ме пита за документи свързани със сметката, картата и регистрацията, изпращам всичко ... но до днес още не съм получил парите.
чат обслужването на клиенти е безполезно и некомпетентно.
Те винаги отговарят на имейли с автоматични фрази.
можеш ли да ми помогнеш?
Благодаря ти
Hello, I just registered on this site and I hope you can help me ..
on September 25th I won bets on 1Win, and after trying the withdrawal at least 40 times (it was always refused), then it went into processing (waiting), then on September 26th the expert service contacts me by email and asks me for the documents related to the account, card and registration, I send everything ... but to date I have not received the money yet.
chat customer service is useless and incompetent.
They always reply to e-mails with automatic phrases.
can you help me?
thank you
Buongiorno, mi sono appena registrato su questo sito e spero possiate aiutarmi..
il 25 settembre ho vinto delle scommesse su 1Win, e dopo aver provato almeno 40 volte il prelievo (veniva sempre rifiutato), dopo è andato in elaborazione (waiting) , quindi il 26 settembre il servizio esperti mi contatta per mail e mi chiede i documenti relativi al conto, alla carta e alla registrazione, invio tutto... ma ad oggi non ho ricevuto ancora i soldi.
il servizio clienti in chat è inutile ed incompetente.
Alle mail rispondono sempre con frasi automatiche.
potete aiutarmi?
grazie
Е, виждал съм хора да преминават през неговата проверка, така че бъдете спокойни, за най-много 30 дни, ако имате късмет, те ще освободят средствата ви, а ако имате по-малко късмет, те ще цитират клауза 9.7 и ще ви кажат нарушил съм правилото.
И това ще бъде всичко, парите ви ще бъдат конфискувани и сметката ще бъде блокирана.
Well, I have seen people scaling through its verification, so be calm, for at most 30days, if you're lucky they'll release your funds,and if you're less lucky, they'll qoute 9.7 clause and say you've violated the rule.
And that will be all,your money will be confiscated and account will be blocked.
благодаря за вниманието,
те ми отговориха на 26 септември с това съобщение
Здравейте!
В съответствие с т.10.3. За да потвърди точността на информацията, Компанията може да поиска документи, потвърждаващи самоличността на Клиентите
За извършване на цялостна и обективна проверка, моля, предоставете следната информация на нашия имейл адрес
1. доказателство за самоличност
2. сметка за комунални услуги с доказателство за пребиваване
3. снимка на Вашето лице с документ за самоличност в добре осветена стая
и съм предоставил всички необходими документи, но все още нищо не съм получил, минаха около 20 дни
;;;:. t стая;
thanks for your consideration,
they replied to me on September 26, with this message
Hello!
In accordance with p.10.3. To confirm the accuracy of information, the Company may request documents confirming the identity of Customers
To conduct a comprehensive and objective verification, please provide the following information to our e-mail address
1. proof of identity
2. utility bill with proof of residence
3. a picture of Your face with an identity document in a well-lit room
and I have provided all the required documentation, but I have not received anything yet, it has been about 20 days
;;;:. t room;
grazie per la considerazione,
mi hanno risposto il 26 settembre, con questo messaggio
Hello!
In accordance with p.10.3. To confirm the accuracy of information, the Company may request documents confirming the identity of Customers
To conduct a comprehensive and objective verification, please provide the following information to our e-mail address
1. proof of identity
2. utility bill with proof of residence
3. a picture of Your face with an identity document in a well-lit room
e ho fornito tutta la documentazione richiesta, ma ancora non ho ricevuto nulla , sono passati circa 20 giorni
;;;: . t room;
Да След това също трябва да получите съобщение, че документите ви са получени и че ще получите съобщение, че в рамките на 14 дни, най-много 30 дни, ако е необходима допълнителна проверка, резултат въз основа на проверката, направена във вашия акаунт.
Yes Afterwards, you're also supposed to received a message that your documents had been recieved and that you'll receive a message that within 14days at most 30days if additional verification is needed, a result base on the check made on your account.
добре, това съобщение пристигна веднага след няколко минути ... така че 14-те дни започват от 26 септември ... до днес нищо не е пристигнало.
good, this message arrived immediately after a few minutes ... so the 14 days start from September 26th ... to date nothing has arrived.
bravo, questo messaggio è arrivato subito dopo qualche minuto... quindi i 14 giorni partono dal 26 settembre... ad oggi non è arrivato nulla.
Което означава, че ще трябва да изчакате дадената продължителност (14-30 дни), въпреки това, ако желаете, можете да подадете жалба.
Which means you'll have to wait for the duration given(14-30days), nevertheless if you wish you can open a complaint.
Няма за какво, и аз се чувствах жертва на казиното, но опитът ми беше лош, не ми изплатиха печалбите.
You're welcome, I felt I victim of the casino aswell, but my experience was a bad one, they didn't pay me my winnings.
Беше $130+
Не беше разрешено, беше отхвърлено, казиното намери начин да манипулира моя мениджър по жалбите да повярва, че имам няколко акаунта!
It was a $130+
It wasn't solved, it was rejected, the casino got a way of manipulating my complaint manager into believing that I had multiple accounts!
все пак чакам техните отговори, все пак е странен сайт, не ми се е случвало да чакам толкова време за теглене
however I await their responses, however it is a strange site, it has never happened to me to wait so long for a withdrawal
comunque attendo le loro risposte, però è un sito strano, non mi è mai capitato di aspettare così tanto tempo per un prelievo
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.