ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 3 години от oscarhorche14
|
117169 преглеждания 656 отговора |
|
1...6 7 8...33
Abdulrahaman
преди 2 години

Разбира се, препратих имейла, който получихте от лицензиращия орган, на Наталия.

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Все още гледам отговора от лицензиращия орган и все още имам чувството, че вероятно са направили грешка, за която не знаят. По-скоро изглежда, че са искали да изпратят това „смешно" съобщение на някой от колегите си, но вместо това са отговорили на всички вас. Наистина, нямам друго обяснение за това 😕

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Да, така мисля, позволете ми да кажа, че звучи като подигравателно съобщение, изпратено до нечий приятел/колега... Вярвам, че са запознати с такива случаи!


Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбира се, препратих имейла, който получихте от лицензиращия орган, на Наталия.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ти, Даниел, наистина го оценявам!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, тъкмо гледах жалбата, която изпратихте в CasinoGuru. Жалко, че не предоставихте тези документи на казиното, когато го поискаха преди 2 месеца. Това само прави цялата ситуация още по-сложна. Въз основа на екранната снимка по-горе, страхувам се, че лицензиращият орган не желае да ви помогне в този момент.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Даниел,

Свързах се с лицензиращия орган, след като жалбата ми беше затворена като неразрешена, тъй като казиното отказа да се съобрази, те не отговориха на жалбата ми.

Получих този имейл от властите на 6 септември.

Може би нямаше да се свържа с властите, ако бяха отговорили на жалбата ми.

Моят случай беше приключен отдавна, така че не мисля, че може да се направи нещо от ваша страна!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Искам да кажа, че защо казиното 1win не каза, че 1 човек е 3? защо казаха, че аз и Абдулрахаман, междувременно ние тримата бяхме маркирани в имейла.

Това означава, че и властите, и казиното не са добри към играчите!


Виждам, че имате отворена жалба, най-добри пожелания за вашата жалба.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Добре е,


Благодаря ти за пожеланията.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, току-що се регистрирах в този сайт и се надявам да можете да ми помогнете..

на 25 септември спечелих залози на 1Win и след като опитах тегленето поне 40 пъти (винаги беше отказван), след това премина в обработка (изчакване), след което на 26 септември експертната служба се свърза с мен по имейл и ме пита за документи свързани със сметката, картата и регистрацията, изпращам всичко ... но до днес още не съм получил парите.

чат обслужването на клиенти е безполезно и некомпетентно.

Те винаги отговарят на имейли с автоматични фрази.

можеш ли да ми помогнеш?

Благодаря ти



Автоматичен превод:
Annibale
преди 2 години

Е, виждал съм хора да преминават през неговата проверка, така че бъдете спокойни, за най-много 30 дни, ако имате късмет, те ще освободят средствата ви, а ако имате по-малко късмет, те ще цитират клауза 9.7 и ще ви кажат нарушил съм правилото.

И това ще бъде всичко, парите ви ще бъдат конфискувани и сметката ще бъде блокирана.

Автоматичен превод:
преди 2 години

благодаря за вниманието,

те ми отговориха на 26 септември с това съобщение

Здравейте!


В съответствие с т.10.3. За да потвърди точността на информацията, Компанията може да поиска документи, потвърждаващи самоличността на Клиентите


За извършване на цялостна и обективна проверка, моля, предоставете следната информация на нашия имейл адрес

1. доказателство за самоличност

2. сметка за комунални услуги с доказателство за пребиваване

3. снимка на Вашето лице с документ за самоличност в добре осветена стая


и съм предоставил всички необходими документи, но все още нищо не съм получил, минаха около 20 дни






;;;:. t стая;

Автоматичен превод:
Annibale
преди 2 години

Да След това също трябва да получите съобщение, че документите ви са получени и че ще получите съобщение, че в рамките на 14 дни, най-много 30 дни, ако е необходима допълнителна проверка, резултат въз основа на проверката, направена във вашия акаунт.

Автоматичен превод:
преди 2 години

добре, това съобщение пристигна веднага след няколко минути ... така че 14-те дни започват от 26 септември ... до днес нищо не е пристигнало.

Автоматичен превод:
Annibale
преди 2 години

Което означава, че ще трябва да изчакате дадената продължителност (14-30 дни), въпреки това, ако желаете, можете да подадете жалба.

Автоматичен превод:
преди 2 години

благодаря, отворих жалба, надяваме се, че може да бъде от полза.

хиляди благодарности

Автоматичен превод:
Annibale
преди 2 години

Няма за какво, и аз се чувствах жертва на казиното, но опитът ми беше лош, не ми изплатиха печалбите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, мога ли да ви попитам сумата на печалбата (неизплатена) и как я решихте?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, мога ли да ви попитам сумата на печалбата (неизплатена) и как я решихте?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Беше $130+

Не беше разрешено, беше отхвърлено, казиното намери начин да манипулира моя мениджър по жалбите да повярва, че имам няколко акаунта!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

и о, добре, как можете да го докажете?

Автоматичен превод:
преди 2 години

все пак чакам техните отговори, все пак е странен сайт, не ми се е случвало да чакам толкова време за теглене

Автоматичен превод:
Annibale
преди 2 години

Докажи какво??

Автоматичен превод:
1...6 7 8...33
Отидете на страницаот 33 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини