ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 3 години от oscarhorche14
|
116972 преглеждания 654 отговора |
|
1...5 6 7...33
Radka
преди 2 години

Уважаема Радка,

Казиното вече има репутация 2,3/10, въпреки че има много открити и неразрешени оплаквания.

През последните 2 месеца моят случай не е разрешен.

Накара ме да се чудя как са нараснали от 0,1/10 до 2,3/10 въпреки лошите им операции. file

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Аз също подадох жалба, но нямаше отговор от казиното и случаят беше приключен като неразрешен, „Без пасивно регулиране" до момента нищо от тях, мисля, че казиното заслужава да бъде затворено или има репутация под 0,1/10 .

Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Просто се чудех как репутацията му е нараснала, въпреки че коментарът „много лоша репутация" все още е там, но от 0.1-2.3 е нещо, което трябва да се провери, ако нашите случаи са решени за наше задоволство, тогава те няма да бъдат никакъв спор.


Дори се свързах с Кюрасо преди повече от 2 седмици, но няма отговор от тях!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Съжалявам, че curacao не отговарят, нито ще ви отговорят, нито ще ви помогнат!

Те не се интересуват дали клиентът е третиран коректно или не!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Уважаема Радка,

Казиното вече има репутация 2,3/10, въпреки че има много открити и неразрешени оплаквания.

През последните 2 месеца моят случай не е разрешен.

Накара ме да се чудя как са нараснали от 0,1/10 до 2,3/10 въпреки лошите им операции. file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Скъпа Дийна,

Обсъдих рейтинга с нашия ръководител на екипа за данни, защото исках да съм сигурен какво се случва и вярвам, че това, което открих, е доста изненада.

Изглежда, че казиното наистина иска да подобри репутацията си, най-добрият начин да направи това е да ни сътрудничи по неразрешени жалби - и това всъщност се случва, така че рейтингът беше подобрен.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Просто се чудех как репутацията му е нараснала, въпреки че коментарът „много лоша репутация" все още е там, но от 0.1-2.3 е нещо, което трябва да се провери, ако нашите случаи са решени за наше задоволство, тогава те няма да бъдат никакъв спор.


Дори се свързах с Кюрасо преди повече от 2 седмици, но няма отговор от тях!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бих искал да вярвам, че този нов подход ще ни помогне да разрешим и вашето оплакване. 🤞

Доколкото съм информиран, казиното е започнало сътрудничество с нас по отношение на най-старите неразрешени - игнорирани оплаквания и възнамеряват да продължат, докато не бъдат разгледани новите. 🙂

Толкова се радвам за това!

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Ще се надявам да е така.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Надявам се, че е така, на моята жалба единственият отговор, който дадоха, е, че този случай се обсъжда насаме.

Adrej не отговарят от известно време.

Защо казиното просто не може да даде ясно обяснение и да приключи с това?

Прегледах и други жалби, всичко, което казват е „тази жалба е обсъдена насаме"

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Предполагам, че Андрей се опитва да постигне това сега. Получаване на ясно обяснение, доказателства и т.н., така че екипът да може да прегледа всичко наведнъж.

Мога да си представя колко е досадно в момента, моля, опитайте се да бъдете позитивни.

Автоматичен превод:
Covino21
преди 2 години

Братко😲🥺

Имахте €500k с 1win....Съжалявам, че няма да ви ги дадат, не мисля, че 1win казиното може да си позволи такива пари.🤣

Виждам, че казиното се отваря отново и не реагира на вашата жалба, мисля, че искат да спрете да отговаряте на случая, за да може случаят да бъде отхвърлен и тогава те в крайна сметка нямат толкова много черни точки.

Може би може да имате късмет да ви дадат 100k или 50k, но не мисля, че 1win ще ви плати тези 500k,

освен че са евтини измамници, те ми взеха малките $130😂😂

Ако могат да отнемат $130 в сравнение с вашите €500k, не мисля, че ще отдадат справедливост на вашия случай!🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,

Виждам, че казиното успява да манипулира гуруто... неговият процент (репутация) продължава да се увеличава, сега има 4,1/10.

Междувременно имам оплакване от повече от 3 месеца с тях, но те не можаха да го разрешат.

Наясно съм с манипулативните им ходове...

....те преминаха под неразрешените случаи, опитаха се да разберат много стари оплаквания, за които знаят, че играчите не са активни и твърдят, че са получили доказателство за обвиненията, междувременно знаят твърде добре, че играчът няма отговорете и тогава представителите на казиното ще бъдат принудени да затворят случая с присъдата, че играчът е спрял да отговаря!

Какво мошеническо поведение е това!

3 месеца не можеха да кажат нищо по жалбата ми, все отлагаха!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Просто трябва да кажа това, има ужасно казино за игра в казино 1win уебсайтът е "1win.pro" това казино е измамно казино, те не ви проверяват, когато поискате проверка...понякога за известно време след няколко тегления и имате средства в казиното, те ще замразят акаунта ви и ще поискат документите ви за проверка и когато им ги предоставите, следващото нещо, което правят, е да блокират акаунта ви с вашите депозити в него и да цитират някакви глупави 9.7 клауза, заявяваща, че сте нарушили правилото!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вчера се свързах с лиценз и жалба на "Antillephone NV".

Те изпратиха съобщение до 1win, докато ме тагнаха в съобщението, казаха им, че твърдя, че съм невинен, но казиното ме обвини в правило 9.7.

Казиното все още не е отговорило!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Уважаема @Radka,

Аз съм в сериозна бъркотия, @Natalia вярва, че съм Хафсат, всъщност подадох оплакване на властите, като забелязах, че казиното почти не отговаря на гурутата, без да знае, че казиното ще промени подхода си.

Мигове след като изпратих жалбата си, получих отговора по-долу от властите, тагнаха мен и още двама и те заявиха, че „три грахови зърна в тенджера....и тримата твърдят, че са невинни.....Всички трима правило 9.7"

Мисля, че властите са решили да го комбинират, за да бъде решението бързо, но казиното го използва като предимство за манипулиране на нещата.


Скъпа Радка, моля, разберете, че аз не съм Хафсат или Дийна, ние сме 3 различни човека, аз съм мъж, докато те са жени, вярвам, че всеки трябва да предостави своите лични карти с банкови извлечения за яснота.

Казиното иска само да обърка нещата, всички имаме различни оплаквания и различни профили.

Моля те, скъпа, имам нужда от твоята представа по този въпрос🥺🙏

file

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Не, не, общи сме различни хора, имам документите си, мога да ги използвам за проверка, казино гуруто заедно с представители на 1win могат да организират конферентен видео разговор, така че всички да присъстваме, за да изясним всичко!


Получих същата поща като вашата, което просто означава, че се отнасят за нас трима!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Здравейте, тъкмо гледах жалбата, която изпратихте в CasinoGuru. Жалко, че не предоставихте тези документи на казиното, когато го поискаха преди 2 месеца. Това само прави цялата ситуация още по-сложна. Въз основа на екранната снимка по-горе, страхувам се, че лицензиращият орган не желае да ви помогне в този момент.


Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Въпреки че не участвах във вашия случай на жалба, просто чета имейла, който сте получили от лицензиращия орган, и съм доста шокиран. Ясно е, че лицензиращият орган е на страната на казиното в този случай, те не трябва да се отнасят с вас по този начин и определено трябва да бъдат по-учтиви. Това поведение е много непрофесионално.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Въпреки че не участвах във вашия случай на жалба, просто чета имейла, който сте получили от лицензиращия орган, и съм доста шокиран. Ясно е, че лицензиращият орган е на страната на казиното в този случай, те не трябва да се отнасят с вас по този начин и определено трябва да бъдат по-учтиви. Това поведение е много непрофесионално.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ти за милите думи, Даниел.

Никога не знаех, че ще стане толкова сложно, не смятах отговора за помощ, така че реших да чуя още отзиви, преди да мога да разкажа на Наталия за отговорите в подробности, но си спомних, че й казах, че съм се свързал с властите .

Можете ли да ми помогнете да се свържа с Наталия, за да прегледам подробно цялата ситуация и ще предоставя цялата информация, доколкото ми е известно.

Наистина имам нужда от вашата помощ.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Уважаема @Radka,

Аз съм в сериозна бъркотия, @Natalia вярва, че съм Хафсат, всъщност подадох оплакване на властите, като забелязах, че казиното почти не отговаря на гурутата, без да знае, че казиното ще промени подхода си.

Мигове след като изпратих жалбата си, получих отговора по-долу от властите, тагнаха мен и още двама и те заявиха, че „три грахови зърна в тенджера....и тримата твърдят, че са невинни.....Всички трима правило 9.7"

Мисля, че властите са решили да го комбинират, за да бъде решението бързо, но казиното го използва като предимство за манипулиране на нещата.


Скъпа Радка, моля, разберете, че аз не съм Хафсат или Дийна, ние сме 3 различни човека, аз съм мъж, докато те са жени, вярвам, че всеки трябва да предостави своите лични карти с банкови извлечения за яснота.

Казиното иска само да обърка нещата, всички имаме различни оплаквания и различни профили.

Моля те, скъпа, имам нужда от твоята представа по този въпрос🥺🙏

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Наистина ви съчувствам, тъй като всички сме в една тенджера, заимствайки езика на властите,

Надявам се, че моят случай няма да излезе като вашия на сайта на гуруто, аз също се свързах с властите и получих същия отговор, това, което ми дойде наум, беше, че тъй като ние тримата сме нигерийци, те решиха да докладват проблема на казино.

властите ме помолиха да посоча по-специално в какво правило съм обвинен.

по-долу са екранните снимки между i и властите.

filefilefile

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Благодаря ти Дийна,

Позволете ми да кажа, че е непрофесионално да маркирате 3 оплаквания до казиното, те трябваше да докладват или да се консултират с казиното поотделно за всеки случай!


Вярвам, че органът е с казиното и не желае да ми помогне!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Даниел, наистина ме нарани, че Наталия затвори жалбата ми, без да ме попита дали наистина имам няколко акаунта в казиното, съмнявам се дали казиното й е показало екранната снимка на отговора!

Обичам този сайт толкова смело, че никога не съм очаквал да се отнасят с мен по този начин.

Вие, момчета, отговаряте учтиво!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1...5 6 7...33
Отидете на страницаот 33 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини