Здравейте, вчера направих депозит от 5000 и исках да изтегля 20 000 и ми блокираха сметката. Просто ми казаха, че няма решение. Намирам го за неуважително и измама от тяхна страна, защото не трябва да задържат парите ми, които спечелих от залагания, затова вече не вярвам на 1win.
Hello, yesterday I made a deposit of 5,000 and wanted to withdraw 20,000 and they blocked my account. They simply told me that there was no solution. I find it disrespectful and a scam on their part because they should not keep my money that I won betting, that is why I no longer trust 1win.
Hola el día de ayer realize un depósito de 5.000 quise retirar 20.000 y me bloquearon mi cuenta, simplemente me dijeron que no había solución encuentro una falta de respeto y estafa de su parte porque no deberían quedarse con mi dinero que gane yo apostando, por eso ya ninguna confianza con 1win
Звучи наистина разочароващо да не знаете какво точно се случва.
Мога ли да попитам дали поне са ти изпратили имейл с някакво обяснение?
Наистина е непрофесионално да не се обясни причината.
Колко време играете в това казино и какви игри, ако мога да попитам?
Може би нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне. Единственото нещо е, че нямаме отдел, занимаващ се със спортни залагания, така че ако залагате на спорт, не съм сигурен дали можем да се намесим.
Моля, уведомете ни.
This sounds really frustrating to not know what exactly is going on.
May I ask if they at least sent you an email with some explanation?
It is really unprofessional to not explain the reason.
How long do you play at this casino, and what kind of games, if I may ask?
Maybe our complaint team would be able to help you out. The only thing is that we have no department dealing with sports bets, so if you bet on sports, I am not sure if we can intervene.
Please let us know.
Виждам от жалбата ви, че сте имали проблеми с оттеглянето си и нашият екип вече работи по вашия случай. Дори казиното е активно в темата за жалби, което е добър знак, че са готови да решат всичко.
Надявам се, че няма да отнеме много време и всичко ще бъде обяснено.
Мога ли да попитам как разбрахте за тази информация, която сте написали, моля? Може ли да се докаже по някакъв начин?
I can see from your complaint that you experienced some issues with your withdrawal, and our team is already working on your case. Even the casino is active in the complaint thread, which is a good sign they are willing to sort everything out.
I hope that it won't take long and everything can be explained.
May I ask how you found out about this information you wrote, please? Can it be proved somehow?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.