Звучи наистина разочароващо да не знаете какво точно се случва.
Мога ли да попитам дали поне са ти изпратили имейл с някакво обяснение?
Наистина е непрофесионално да не се обясни причината.
Колко време играете в това казино и какви игри, ако мога да попитам?
Може би нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне. Единственото нещо е, че нямаме отдел, занимаващ се със спортни залагания, така че ако залагате на спорт, не съм сигурен дали можем да се намесим.
Моля, уведомете ни.
This sounds really frustrating to not know what exactly is going on.
May I ask if they at least sent you an email with some explanation?
It is really unprofessional to not explain the reason.
How long do you play at this casino, and what kind of games, if I may ask?
Maybe our complaint team would be able to help you out. The only thing is that we have no department dealing with sports bets, so if you bet on sports, I am not sure if we can intervene.
Please let us know.