НачалоФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 34)

 от oscarhorche14
|
166 683 преглеждания 755 отговора |
|
1...33 34 35...39
katherinemomberg329 deleted the post

Звучи наистина разочароващо да не знаете какво точно се случва.

Мога ли да попитам дали поне са ти изпратили имейл с някакво обяснение?

Наистина е непрофесионално да не се обясни причината.

Колко време играете в това казино и какви игри, ако мога да попитам?

Може би нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне. Единственото нещо е, че нямаме отдел, занимаващ се със спортни залагания, така че ако залагате на спорт, не съм сигурен дали можем да се намесим.

Моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
neo09092

Виждам от жалбата ви, че сте имали проблеми с оттеглянето си и нашият екип вече работи по вашия случай. Дори казиното е активно в темата за жалби, което е добър знак, че са готови да решат всичко.

Надявам се, че няма да отнеме много време и всичко ще бъде обяснено.

Мога ли да попитам как разбрахте за тази информация, която сте написали, моля? Може ли да се докаже по някакъв начин?



Автоматичен превод:

Колко често 1win има проблеми с депозити на играчи?

Автоматичен превод:
SergeyRebrov

Вярвам, че можете да намерите много информация в тази тема или дори когато четете потребителските отзиви за това казино.

Имали ли сте някои проблеми? Може би бихме могли да помогнем с нещо?


Автоматичен превод:

Имам проблем с тегленето на пари от сметката си, моля, помогнете ми. file

Автоматичен превод:
katherinemomberg329 deleted the post

Имам проблем с тегленето на пари от сметката си, моля, помогнете ми. file

Автоматичен превод:

Мога ли да попитам какви проблеми изпитвате?

Виждам, че казиното ви отговори и ви информира, че трябва да изчакате, както мога просто да кажа.

Има ли някакъв проблем, моля?

Кога точно сте поискали оттеглянето?

Автоматичен превод:
katherinemomberg329 deleted the post

А мислили ли сте да подадете жалба? 🤔

Може би нашият екип за оплаквания ще може да помогне.

Автоматичен превод:
Romi

Да, изминаха 14 дни, но все още акаунтът ми е замразен и се притеснявам. Просто се чудя дали това нещо се е случвало на някого в тази платформа преди.

Автоматичен превод:
ashokkumar9t7

Виждал съм или поне си спомням, че в някои случаи казиното е проучвало геймплея. Това ли е, през което преминавате и вие или има нещо друго, като проверка на акаунт?

Видях, че сте успели да отворите жалба, така че нашият екип ще се опита да ви помогне, ако отнеме повече от 14-те дни, които Вероника споменава.

Разбира се, важното ще бъде да не правите нищо с парите и особено да не ги загубите и оставите, докато всичко се уреди.

Вярвам, че ще бъде скоро.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте Благодаря за отговора!


Дори не правех никакви печалби, продължавах да губя и внезапно един ден получих известие, когато влизах, казваше „Акаунтът ми е блокиран" и след това пиша на поддръжката и те веднага деблокираха акаунта и си помислих, че всичко върви нормално, така че Направих още един депозит и играх блекджек и взех някаква печалба, когато се опитах да изтегля парите, те дори не бяха отишли ​​за обработка, чаках 2-3 дни все същото, тегленето остана в очакване, затова реших да говоря с екипа за поддръжка по имейл и те ми изпратиха защитена връзка, за да кача документите си и да завърша проверката на селфито, направих всичко, което поискаха, и следващият имейл, който получих, беше, че След 14 дни ще получа имейл от тях, след като проверих историята на игрите си и минаха 14 дни и все още няма отговор от тях, така че се притеснявам. Прикачих екранната снимка на моя имейл, любезно проверете. filefile НАДЯВАМ СЕ, ЧЕ РАЗБИРАТЕ ПРОБЛЕМА МИ!!

Автоматичен превод:
ashokkumar9t7

Разбирам, че става въпрос главно за проверка. Така че нека дадем на казиното 14-те дни, които им позволяваме, и ако нищо не се промени, тогава ще се свържем с казиното. Месец ми се струва много време и мисля, че ако имат нужда от допълнителни документи, могат да ги поискат по-рано, но ще разберем.

Така че нека запазим спокойствие и да изчакаме да видим как ще се развие цялата ситуация.

можеш ли да се справиш

Автоматичен превод:
Jaro

Разбира се! Ще чакам още една седмица! Благодаря ви за отговора :))

Автоматичен превод:
jaykimwife12 deleted the post

вашият акаунт също трябва да бъде замразен... говорете с поддръжката по имейл

Автоматичен превод:

Просто се откажете след 7 дни, след това 14 дни, след това 30 дни, това е типична измама.

Автоматичен превод:
ashokkumar9t7

Това са фирми измамници. Много жертви не получават парите си обратно.

Автоматичен превод:
Jaro

ти си лъжец Вие си затваряте очите за незаконните дейности, които те извършват, и безбройните хора не получават депозитите си обратно. Не говори от тяхно име. Те са измама. Те са престъпна организация.

Автоматичен превод:
Jaro

Те са престъпна група. Точната причина за спирането на акаунта не е ясна.

Не се споменава блокиране на акаунти по каквато и да е причина. Те просто блокират акаунти по някакви причини според техните правила. Но не казват точно каква е причината. Казват го неясно. Как всеки потребител може да разбере това?



Автоматичен превод:
ashokkumar9t7

Те никога няма да ви платят след 14 дни или дори след 30 дни. Те са измамна престъпна група.

Автоматичен превод:
1...33 34 35...39
Отидете на страницаот 39 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини