ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 35)

преди 3 години от oscarhorche14
|
127475 преглеждания 695 отговора |
|
1...34 35 36
jaykimwife12
преди 5 дни

Не очаквайте много. Просто блокират акаунта ми след месец, без дори да ми кажат защо. И те също използват фишинг акаунти на Bonis. Блокираха всички сметки тук и там.

Автоматичен превод:
SergeyRebrov
преди 5 дни

Това е най-лошото казино, това е сайт, който не ви дава пари, ако просто печелите.

Автоматичен превод:
ashokkumar9t7
преди 5 дни

Не ти плащат. В най-лошия случай те са престъпни казина.

Автоматичен превод:
katherinemomberg329
преди 5 дни

Блокиран съм по същата причина

Те казват, че това е нарушение на правилата, но не казват какво точно е нарушението на правилата.

Това е просто измамно престъпно казино

Автоматичен превод:
ashokkumar9t7
преди 5 дни

Това е просто измамно престъпно казино. Те блокират всички потребители по същата причина и не им връщат парите.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Разбира се! Ще чакам още една седмица! Благодаря ви за отговора :))

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Няма за какво, ще чакам следващите ви съобщения, надявам се да са положителни.🙂

Автоматичен превод:
преди 6 дни
Публикация на jaykimwife12 е изтрит
преди 5 дни

Здравейте, точно затова не ми харесва, когато едно казино дава срок и след това не го спазва. Какъв метод на плащане използвахте? Понякога това наистина не зависи от казиното и те не разполагат с всичко по силите си по отношение на тегленето. Например, ако имат доставчик трета страна, който използват за тези процеси, това може да е забавяне от тяхна страна. Ето защо попитах какъв метод на плащане използвате, защото в зависимост от него тегленето може да отнеме много време.

Но за първи път ли се оттегляте?

Автоматичен превод:
преди 5 дни

ти си лъжец Вие си затваряте очите за незаконните дейности, които те извършват, и безбройните хора не получават депозитите си обратно. Не говори от тяхно име. Те са измама. Те са престъпна организация.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Предполагам, че бих започнал, като кажа, че не бихме се опитали да ви помогнем, ако си „затваряме очите", така че, моля, не се замисляйте. Видях, че Йозеф се опитва да ви помогне във вашия случай и казиното очевидно му е изпратило имейл. Доста обичайно в тази област е, че не всичко се предоставя на играчите, защото тогава те може да знаят как да заобиколят някои неща. Не е нужно да се притеснявате, че ще вземем несправедливи решения, Йозеф ще го разгледа и ще прецени дали изпратеното от казиното е достатъчно. Вярвам, че той ще ви даде обяснение след това, какъвто и да е резултатът.

Разбирам, че фактът, че имате пари там толкова дълго, не е приятен, аз самият бих се почувствал тъжен и разочарован. Но да говорите лошо за нас, докато се опитваме да ви помогнем, вероятно не е най-умното нещо, което можете да направите.

Така че, колкото и да ми е неприятно да го кажа, опитайте се да изчакате жалбата да бъде разрешена и тогава ще видим дали казиното е толкова голяма измама, колкото казвате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 дни

Не съм само аз. Това е типичната им тактика. Те блокират акаунта ви за първите 7 дни, след това 14 дни, след това 30 дни и след това не ви връщат парите. Тук има толкова много публикации, които казват едно и също нещо. Те са престъпна група.

Автоматичен превод:
neo09092
преди 4 дни

Ние също се грижим за това какво пишат другите играчи във форума; проблемът обаче си остава същият. едно нещо е мнение; второто нещо е дали можем да докажем нещо толкова "неуловимо". Доколкото мога да разбера, например, някои казина действат така, защото имат предварително зададен план как да подходят към определени неясни ситуации, но това не потвърждава несъмнено, че казиното прави това, за да накара играчите да загубят печалбите. прави ли го Много зависи от това как казиното обяснява ситуацията чрез официалното оплакване.

Всеки път, когато имате подозрение, събирайте доказателства и ги представяйте. В тези ситуации жалбата обикновено достига етап, в който представителят на казиното е поканен да изясни всички събития.

Вярвам, че справедливият резултат идва от сравняването на двата източника на описание - вашият и този на казиното.

Изчакайте, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 дни

Не е просто несправедливо. Те не изплащат парите на потребители, които са изпратили пари към нелегалния гласов фишинг акаунт в Корея, тъй като акаунтът за теглене на депозит в Корея е замразен. Блокират сметката без основателна причина и не изплащат депозита. Ако имаше проблем, трябваше да предоставят основателна причина и да ми кажат, че разследват определена част, но не ми дават ясна причина. Резултатът е, че не ми дават ясна причина. Причината, поради която не посочват валидна причина, която потребителите могат да разберат, е, че те несправедливо изнудват пари от потребителите. Знам, че много потребители преминават през същия проблем. Използвал съм много онлайн казина, но това е първото казино с толкова много проблеми.

Редактиран от автора преди 3 дни
Автоматичен превод:
преди 2 дни

Използвах LUCKYJET в 1win, но тегленето... продължава да се забавя и не мога да го изтегля... Хората в други държави казват, че могат да го изтеглят в рамките на 10 минути... Защо е така?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Не е просто несправедливо. Те не изплащат парите на потребители, които са изпратили пари към нелегалния гласов фишинг акаунт в Корея, тъй като акаунтът за теглене на депозит в Корея е замразен. Блокират сметката без основателна причина и не изплащат депозита. Ако имаше проблем, трябваше да предоставят основателна причина и да ми кажат, че разследват определена част, но не ми дават ясна причина. Резултатът е, че не ми дават ясна причина. Причината, поради която не посочват валидна причина, която потребителите могат да разберат, е, че те несправедливо изнудват пари от потребителите. Знам, че много потребители преминават през същия проблем. Използвал съм много онлайн казина, но това е първото казино с толкова много проблеми.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Съгласен съм с вас, че ако казиното е знаело за някакъв проблем, независимо дали е ограничен доставчик на плащане или опция, справедливият подход е винаги да се информират играчите и да се предлагат решения.

Ето защо смятам, че е изключително важно жалбата да стигне до точката, в която отговорникът за жалбата най-малкото да поиска обяснение от представителя на казиното.

Все още можем само да спекулираме какво са правили и защо. Но това не би било най-добрата идея, ако питате мен.

Ако не се лъжа, това беше първото ви напълно лошо преживяване, което ме учуди. Надяваме се, че жалбата ще ви помогне поне да получите някакво решение!

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Използвах LUCKYJET в 1win, но тегленето... продължава да се забавя и не мога да го изтегля... Хората в други държави казват, че могат да го изтеглят в рамките на 10 минути... Защо е така?

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Мисля, че може би neo09092 има някои улики за това.


Забелязали ли сте частта от предишните публикации, в която се казва: „Те не изплащат парите на потребители, които са изпратили пари към нелегалния гласов фишинг акаунт в Корея, тъй като акаунтът за теглене на депозит в Корея е замразен."?

Автоматичен превод:
Radka
вчера

Това е просто казино за боклук

Автоматичен превод:
neo09092
преди 5 часове

Надявах се, че можете да помогнете на други играчи да разберат „нелегалния гласов фишинг акаунт в Корея" и „замразения акаунт за теглене на депозит в Корея". Например, със сигурност бих могъл да се възползвам от по-задълбочено разбиране на събитията.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 часове

Казаха да изчакаме плащането 7 дни

Автоматичен превод:
преди 2 часове

Ако не изтеглите в рамките на 7 дни... това е просто сайт за измама...

Автоматичен превод:
jaykimwife12
преди 2 часове

Типичният им метод е да блокират акаунти отначало за 7 до 14 дни, след това за месец и след това за месец.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 часове

Това казино е просто измамно казино. Обикновено техният метод е да забавят депозита за 7-30 дни след като играчът спечели и след това да блокират акаунта. В тази ситуация те се надяват, че играете с депозита и губите всичките си пари в играта. Те са измамно казино, което не блокира самата игра, но не позволява тегленето на депозита. Обикновено спираме играча да играе, ако има проблем, проучваме акаунта и блокираме акаунта, но те са място, където можете да играете, но не и да теглите. Те са наистина жестоко измамно казино и престъпна организация, която извършва много престъпления. Те са група, която извършва много престъпления като гласов фишинг, измами и изнудване.

Автоматичен превод:
1...34 35 36
Отидете на страницаот 36 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини