Предполагам, че бих започнал, като кажа, че не бихме се опитали да ви помогнем, ако си „затваряме очите", така че, моля, не се замисляйте. Видях, че Йозеф се опитва да ви помогне във вашия случай и казиното очевидно му е изпратило имейл. Доста обичайно в тази област е, че не всичко се предоставя на играчите, защото тогава те може да знаят как да заобиколят някои неща. Не е нужно да се притеснявате, че ще вземем несправедливи решения, Йозеф ще го разгледа и ще прецени дали изпратеното от казиното е достатъчно. Вярвам, че той ще ви даде обяснение след това, какъвто и да е резултатът.
Разбирам, че фактът, че имате пари там толкова дълго, не е приятен, аз самият бих се почувствал тъжен и разочарован. Но да говорите лошо за нас, докато се опитваме да ви помогнем, вероятно не е най-умното нещо, което можете да направите.
Така че, колкото и да ми е неприятно да го кажа, опитайте се да изчакате жалбата да бъде разрешена и тогава ще видим дали казиното е толкова голяма измама, колкото казвате.
I guess I'd start by saying that we wouldn't try to help you if we were "turning a blind eye" so please don't overthink it. I have seen that Jozef is trying to help you in your case and the casino has apparently emailed him. It is quite common in this area that not everything is provided to players, because then they might know how to work around some things. You don't have to worry about us making unfair decisions, Jozef will take a look at it and evaluate if what the casino sent is enough. I believe he will give you an explanation afterwards, whatever the outcome.
The fact that you have money there for so long I understand is not pleasant, I would feel sad and frustrated myself. But talking bad about us while we're trying to help you is probably not the smartest thing to do.
So, as much as I hate to say it, try to wait for the complaint to be resolved and then we'll see if the casino is as much of a scam as you say it is.
Автоматичен превод: