ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 28)

преди 3 години от oscarhorche14
|
116982 преглеждания 654 отговора |
|
1...27 28 29...33
преди 5 месеца

те спряха тегленето и блокираха акаунта ми сега' Не мога да вляза в акаунта си, след което отново помолих екипа на 1win по имейл 1win сигурност,


Те посочиха тази причина 👇

В същото време Ви информираме, че в съответствие с клауза 9.7. От Правилата за използване на сайта, раздела Общи правила и условия (наричани по-нататък Правилата), ако залагащ извърши измамни действия срещу компания за залагания (мултиакаунт, използване на софтуер за автоматизиране на залагания, игра в арбитражни ситуации, ако игралната сметка не се използва за правене на залози, злоупотреба с програми за лоялност и т.н.), компанията за залагания си запазва правото да предотврати подобни измамни действия чрез анулиране на залози и закриване на игралната сметка на участника в залаганията.


По този начин, в съответствие с нарушението на клауза 9.7. акаунт за игра kuldeepmeena5128@gmail.com е блокиран и не може да бъде възстановен.


Моля, имайте предвид, че при повторна регистрация акаунтът ви в играта ще бъде блокиран без предизвестие.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ти!

Това предполагах. Общо правило, липсващи подробности, но все пак съдържащо ключовите думи „измамни действия срещу компания за залагания". Казината обикновено правят това, ако искат да се отърват от играча доста бързо.

Честно казано, това ще изисква допълнително проучване. Така че, моля, съсредоточете се върху жалбата. 🙏


Автоматичен превод:
gupta100dhawan
преди 5 месеца

Това е справедливо искане, но трябва да се свържете с казиното. Не можем да направим това сами без допълнителни подробности.

Моля, отговорете на оплакването си 👈 Сега е моментът.

Има ли някакви свързани съвети, които можете да предоставите? Може би сте наясно с нещо, което може да сте направили необичайно? Например, играли сте с помощта на споделена интернет връзка или сте превключвали wifi много често - нещо подобно? Ще бъдем тук, ако измислите подробности.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Нито съм използвал същата мрежа, нито съм използвал същия телефон, но да, надстроих телефона си и в новия телефон използвах само 1win и не създавам два акаунта в 1win

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Да, фокусирах се

Ще ви дам каквато информация ви трябва


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Нито съм използвал същата мрежа, нито съм използвал същия телефон, но да, надстроих телефона си и в новия телефон използвах само 1win и не създавам два акаунта в 1win

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съжалявам, но Радка писа на друг потребител в този пост.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, фокусирах се

Ще ви дам каквато информация ви трябва


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Сега трябва да изчакаме нашия екип за оплаквания, за да се опита да разреши този ваш проблем. Моля, бъдете търпеливи, скоро ще получите отговор на жалбата си.

Случайно да имате някакви актуализации за нас?

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Добре, чакам

Автоматичен превод:
kuldeep7828
преди 4 месеца

Освен това, моля, съобщавайте по всяко време с новини от казиното.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Мем

Кога акаунтът ми ще бъде деблокиран?

Автоматичен превод:
kuldeep7828
преди 4 месеца

Нямам отговор на този въпрос, просто трябва да изчакате жалбата ви да бъде разрешена.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

колко чакам на ок

Автоматичен превод:
kuldeep7828
преди 4 месеца

Нашият екип ще се свърже с вас възможно най-скоро. Таймерът, който е зададен във вашата жалба, показва часа.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Добре, чакам

Автоматичен превод:
kuldeep7828
преди 4 месеца

Надяваме се, че чакането няма да е дълго.🤞

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, отказаха тегленето ми на две суми в 1win и трябваше да получа средствата обратно, асистентът на страницата за помощ ми казва, че възстановяването е незабавно, но все още нищо

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
angelaklara74
преди 4 месеца

Здравейте,

Бих искал да получа пълната картина на събитията, така че можете ли да кажете кога е настъпило това споразумение с казино асистент? Опитвайки се да разберете колко дълго продължава проблемът.

Може също така да помогне да разберете каква опция за плащане е използвана за анулираните тегления.

Благодаря ви предварително за отговора.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Направих 2 тегления, някои към моята банкова сметка, която винаги използвам, а други към виртуални сметки. Отхвърлените тегления са тези, които направих в банковата си сметка, едно от $15 000 и друго от $50 000, когато видях, че са червени, те ми казаха, че са били отхвърлени и ми казаха, че възстановяването ще бъде извършено незабавно и до сега не съм възстановил нищо

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file ТАМ Е ПРОБЛЕМЪТ

Автоматичен превод:
angelaklara74
преди 4 месеца

Добре, а казиното обясни ли ви причината, поради която са отхвърлили тези тегления, за които говорите, и защо трябва да получите възстановяване? Не сте имали проблеми с тегленето на сметката си преди? Виждам, че това са големи суми, така че се чудех дали казиното прави някакви проверки, но мисля, че трябва да ви информират, ако се случва нещо подобно.

Също така виждам ли правилно датите от 24 юни? Питам, защото екранната снимка е доста размазана.

Кажете ми, моля.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако те бяха направени на 26 юни и всички бяха направени в основната ми банка, другите тегления бяха направени в онлайн сметки и нямах никакви проблеми. Казаха ми, че в чата за поддръжка възстановяването се извършва в рамките на 24 (още не са ми върнали) или 48 и дори прочетох в разпоредбите, че може да бъде до 3 работни дни. Проблемът беше в банката предполагам

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
1...27 28 29...33
Отидете на страницаот 33 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини