ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 27)

преди 3 години от oscarhorche14
|
117175 преглеждания 656 отговора |
|
1...26 27 28...33
Jaro
преди 6 месеца

Но тези пари не бяха депозитна сума!

Спечелих чрез партньорски маркетинг на 1win и го изтеглих от партньорски акаунт в моя акаунт в 1win !! . Това е причината да се тревожа за парите си! И това не е малка сума. Това е 900 $ USD.

Наистина се надявам някой да ми помогне малко!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Скъпи Джаро,


Изминаха почти 45 дни, откакто чакам отговора им, като ми казаха да чакам 14 дни, а максимум 30 дни за допълнителна проверка.

Но мина повече от месец и половина!!

Дори вече не отговарят на имейлите ми! Имам трудно спечелени пари от 900$ USD.

Не мога да ги оставя да вървят по този начин! Ако някой може да ми помогне, моля, направете го!! Тъй като те дори не отговарят на жалбата ми тук, в казино гуру!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Напълно разбирам вашето разочарование и виждам, че вие и друг играч сте в абсолютно същата ситуация. Казиното ви каза и на двама ви едно и също и мисля, че сте чакали дълго време документите да бъдат проверени.

Също така проверих жалбата и видях, че таймерът вече е удължен веднъж и казиното все още има известно време да отговори. Ще се радвам много, ако направят това и изяснят какво се случва и за предпочитане изплатят парите.

Разгледах другите оплаквания и изглежда, че казиното има повече против тях, но досега те са се опитали да ги разрешат, така че не знам какво може да се случи от тяхна страна сега.

Както и да е, още не всичко е свършило и ще видим дали ще се чуем или не.

Надявам се да отговорят.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Но тези пари не бяха депозитна сума!

Спечелих чрез партньорски маркетинг на 1win и го изтеглих от партньорски акаунт в моя акаунт в 1win !! . Това е причината да се тревожа за парите си! И това не е малка сума. Това е 900 $ USD.

Наистина се надявам някой да ми помогне малко!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това не беше отговор за теб, затова сега ще попитам. Имате ли някакво споразумение с казиното, когато говорите за партньорска сметка и пари от тази дейност?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте казино....


Защо мамите клиента по този начин, тегленето ми предстои от 17 май 2024 г. Не получавам теглене, на загуба съм

Автоматичен превод:
siddhartrahangdale
преди 6 месеца

Мога ли да попитам дали сте преминали процеса на проверка, който казиното все още изисква? Каква е точната причина за забавянето на плащането ви?

Моля, предоставете повече подробности относно този проблем и се надяваме, че ще можем да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Отдавна съм изпратил документа за проверка, но все още не съм получил отговор

Автоматичен превод:
siddhartrahangdale
преди 6 месеца

Моля, бъдете по-конкретни, кога точно сте предоставили документа? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди нашият екип за оплаквания да може да се намеси във всеки случай.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

От няколко дни се опитвам да изтегля пари от тази къща за залагания и нищо не влиза в сметката ми.

Автоматичен превод:
diegofc
преди 5 месеца

Ситуацията същата ли е, моля? Вашият акаунт напълно верифициран ли е там и колко време чакате за теглене сега?

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Да, вече повече от година се регистрирам в тази платформа, правя депозити и тегления, но сега вече не мога, опитах всичко, просто ме заблуждават, сега чакам теглене

Автоматичен превод:
diegofc
преди 5 месеца

Кога обаче поискахте тегленето и даде ли ви казиното някакво обяснение за това забавяне? Използвали ли сте същия метод на плащане като преди, когато успешно сте изтеглили парите си?🤔

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте

Направих теглене в акаунта си, но след известно време акаунтът ми в 1win беше блокиран от екипа на 1win. Искам да деблокирам акаунта си.

Автоматичен превод:
kuldeep7828
преди 5 месеца

Здравейте. Това може да изглежда като много трудна ситуация, но не се притеснявайте. Понякога онлайн казино може да блокира акаунта, когато трябва да разследва нещо. Разбира се, винаги е добре да информираме играчите за това, но от нашия опит не винаги е така.

Постъпихте правилно, като подадохте жалба тук до нашия екип и те ще разгледат този проблем. Моля, бъдете търпеливи, за да можем да проучим и да разрешим всичко това, надяваме се скоро.

Имате ли нова информация, може би?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Моят акаунт с 1 победа, който бих искал, е 78443182,

Създадох акаунта през юни 2024 г. Не помня точната дата,

Едва ли ми позволяват 15+ дни да използвам тяхната платформа,

Бях се опитал да изтегля сума 1. Rs. 26 879,00, 2. Rs. 7k+ от 1win Бих, те не продължиха тегленето, така че се свързах с екипа по сигурността на 1win по имейл, те казаха, че трябва да изпратя KYC документи, съгласих се, че подадох KYC документите, така че продължих 1win платформа , но след един ден отново' те спряха тегленето и блокираха акаунта ми сега' Не мога да вляза в акаунта си, след това отново поисках 1win екип по имейл 1win сигурност,

Те посочиха тази причина 👇

Акаунтът е блокиран в съответствие с клауза 9.7 от правилата:

В съответствие с клауза 9.7. Правила за използване на сайта, раздел Общи условия (наричани по-нататък Правилата), ако залагащ извърши измамни действия срещу букмейкърска компания (мулти акаунт, използване на софтуер за автоматизиране на залози, игра в арбитражни ситуации, ако играта акаунтът не се използва за правене на залози, злоупотреба с програми за лоялност и т.н.), тогава букмейкърската компания си запазва правото да спре подобни измамни действия, като анулира залози и закрие игралната сметка на залагащия.

Това са абсолютно 100% фалшиви обвинения към мен, не съм използвал множество акаунти, имам само един акаунт в платформата 1win, играл съм оценки на казино игри на живо, можете да проверите историята на игрите ми, попитах екипа на 1win 10 пъти за доказателства по имейл, но те изобщо не отговориха, винаги играя с лоялност, понякога губя няколко пъти, печеля игра, но блокирам акаунта си с фалшива причина Няма да приема това, аз съм youtuber, ако моят акаунтът няма да бъде деблокиран Ще дам обратна връзка от моя опит с доказателства, така че другите потребители да са наясно.

Моля екипа на казино гуру, попитайте ги за доказателствата и споделете и мен

Очакваме вашия отговор.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Моят акаунт с 1 победа, който бих искал, е 78443182,

Създадох акаунта през юни 2024 г. Не помня точната дата,

Едва ли ми позволяват 15+ дни да използвам тяхната платформа,

Бях се опитал да изтегля сума 1. Rs. 26 879,00, 2. Rs. 7k+ от 1win Бих, те не продължиха тегленето, така че се свързах с екипа по сигурността на 1win по имейл, те казаха, че трябва да изпратя KYC документи, съгласих се, че подадох KYC документите, така че продължих 1win платформа , но след един ден отново' те спряха тегленето и блокираха акаунта ми сега' Не мога да вляза в акаунта си, след това отново поисках 1win екип по имейл 1win сигурност,

Те посочиха тази причина 👇

Акаунтът е блокиран в съответствие с клауза 9.7 от правилата:

В съответствие с клауза 9.7. Правила за използване на сайта, раздел Общи условия (наричани по-нататък Правилата), ако залагащ извърши измамни действия срещу букмейкърска компания (мулти акаунт, използване на софтуер за автоматизиране на залози, игра в арбитражни ситуации, ако играта акаунтът не се използва за правене на залози, злоупотреба с програми за лоялност и т.н.), тогава букмейкърската компания си запазва правото да спре подобни измамни действия, като анулира залози и закрие игралната сметка на залагащия.

Това са абсолютно 100% фалшиви обвинения към мен, не съм използвал множество акаунти, имам само един акаунт в платформата 1win, играл съм оценки на казино игри на живо, можете да проверите историята на игрите ми, попитах екипа на 1win 10 пъти за доказателства по имейл, но те изобщо не отговориха, винаги играя с лоялност, понякога губя няколко пъти, печеля игра, но блокирам акаунта си с фалшива причина Няма да приема това, аз съм youtuber, ако моят акаунтът няма да бъде деблокиран Ще дам обратна връзка от моя опит с доказателства, така че другите потребители да са наясно.

Моля екипа на казино гуру, попитайте ги за доказателствата и споделете и мен

Очакваме вашия отговор.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, виждам, че сте успели да отговорите на жалбата, което определено е уместно.

Сещате ли се обаче за нещо, което може да сте нарушили в това, което пишат и обясняват? Разбирам, че ако се чувствате лъжливо обвинени и всичко е толкова общо, тогава бихте искали да го промените. Играхте ли с някакъв бонус или не?

Както и да е, нека видим какво ще открие нашият екип и докъде ще стигне. Също така, още един въпрос, преминахте ли проверката?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравей Джаро, не съм използвал никакъв бонус, нито съм получавал бонус. Преди сам депозирах пари в сметката си и играех. Дадох всички документи за KYC проверка, които бяха поискани от тях. И на следващия ден ме обвиниха, че съм нарушил правилата и ми блокираха личната карта. Не съм нарушил нито едно правило на 1win и 1win ми отправя много отвратително обвинение, 1win ме тормози, като ме обвинява.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Моят акаунт в 1win е 77680960.

Току-що направих теглене в 1win или поради висящия проблем екипът за сигурност на 1win блокира акаунта.

Не нарушавам нито едно правило, екипът на 1win ме обвинява ненужно. Не съм използвал никакви бонуси, нито съм получавал никакви бонуси. Аз самият депозирах пари в сметката си и играех. Аз съм 1win vip човек и верифицирах акаунта си

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
kuldeep7828
преди 5 месеца

Добре, благодаря. Нека сега се опитаме да намалим проблема до най-належащата част:

Поради каква причина акаунтът ви беше спрян? Никъде не можах да намеря тази информация.

Моля, опитайте се да отговорите на този въпрос възможно най-добре. Едва ли можем да продължим без него.

Благодаря ти.


Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

те спряха тегленето и блокираха акаунта ми сега' Не мога да вляза в акаунта си, след което отново помолих екипа на 1win по имейл 1win сигурност,


Те посочиха тази причина 👇

В същото време Ви информираме, че в съответствие с клауза 9.7. От Правилата за използване на сайта, раздела Общи правила и условия (наричани по-нататък Правилата), ако залагащ извърши измамни действия срещу компания за залагания (мултиакаунт, използване на софтуер за автоматизиране на залагания, игра в арбитражни ситуации, ако игралната сметка не се използва за правене на залози, злоупотреба с програми за лоялност и т.н.), компанията за залагания си запазва правото да предотврати подобни измамни действия чрез анулиране на залози и закриване на игралната сметка на участника в залаганията.


По този начин, в съответствие с нарушението на клауза 9.7. акаунт за игра kuldeepmeena5128@gmail.com е блокиран и не може да бъде възстановен.


Моля, имайте предвид, че при повторна регистрация акаунтът ви в играта ще бъде блокиран без предизвестие.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Сметката № 34061403, дори след като беше потвърден от kyc, беше забранен на 23/6/24 за депозит и хазарт от 80 000 inr, сумата беше замразена и поддръжката отказва да освободи сума. така че, моля, 1 победен отбор трябва да освободи задържаните средства.

Автоматичен превод:
1...26 27 28...33
Отидете на страницаот 33 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини