Напълно разбирам вашето разочарование и виждам, че вие и друг играч сте в абсолютно същата ситуация. Казиното ви каза и на двама ви едно и също и мисля, че сте чакали дълго време документите да бъдат проверени.
Също така проверих жалбата и видях, че таймерът вече е удължен веднъж и казиното все още има известно време да отговори. Ще се радвам много, ако направят това и изяснят какво се случва и за предпочитане изплатят парите.
Разгледах другите оплаквания и изглежда, че казиното има повече против тях, но досега те са се опитали да ги разрешат, така че не знам какво може да се случи от тяхна страна сега.
Както и да е, още не всичко е свършило и ще видим дали ще се чуем или не.
Надявам се да отговорят.
I completely understand your frustration, and I can see that you and another player are in exactly the same situation. The casino has told you both the same thing and I think you have been waiting a long time for the documents to be verified.
I also checked the complaint and saw that the timer has already been extended once and the casino still has some time to respond. I would be very happy if they would do that and clarify what is going on and preferably pay out the money.
I have looked at the other complaints and it seems that the casino has more against them but so far they have tried to resolve them, so I don't know what might be happening on their side now.
Anyway, it's not all over yet and we'll see if we hear from them or not.
I will hope that they will answer.
Автоматичен превод: