ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 26)

преди 2 години от oscarhorche14
|
109703 преглеждания 627 отговора |
|
1...25 26 27...32
Добавете пост
jayp68437
преди 6 месеца

Хм, мисля, че това би трябвало да е наред, тъй като това са обичайни неща, от които казиното се нуждае за проверка на акаунта. Изпрати ли вече документите на казиното или тепърва ще го правиш? Мисля, че би било най-добре, ако си сътрудничите, за да стане всичко по-бързо.

Ако обаче вече сте изпратили всичко и сега чакате резултата, вероятно ще трябва да имате търпение.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Добро утро,

Имам акаунт в 1win и през последните месеци винаги съм успявал да депозирам и тегля в рамките на няколко часа без много проблеми.

Забелязах, че в продължение на повече от седмица всяко направено теглене (50-100, но също и опит за €400) остава в статус „чака" (в жълто). Пиша от Италия.

Какво ми препоръчвате да направя?

Бих искал да изтегля всички съществуващи средства поради необходимост (приблизително €200 вече са поискани от приблизително €500).

Благодаря ти

Автоматичен превод:
matteo90
преди 6 месеца

Здравей, от колко време чакаш? Ние даваме на казината 14 дни, затова питам.

Опитахте ли да попитате поддръжката какво се случва и че сте получавали парите доста бързо, но сега не е така. Може би имат технически проблеми или нещо подобно и би било добре да знаете.

Така че като начало бих ви предложил да се консултирате с тях и да видите какво ще ви кажат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравейте, чакам по-малко от 7 дни, така че ще чакам поне 15-20.

Все още не съм опитал да се свържа с поддръжката, трябва ли да го направя преди да изчакам 14 дни (така че днес също) или след това?

Благодаря за подкрепата! 🙂

Автоматичен превод:
matteo90
преди 6 месеца

Разбира се, просто ги информирайте, че чакате парите от седмица и какво става. Мисля, че трябва да ви дадат някаква разумна причина защо отнема известно време и предполагам, че ще разберем какво точно се случва.

Като го пробваш, кажи какво са казали. Твърдо вярвам, че скоро ще имате парите си и ако не, тогава ще се опитаме да помогнем. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

1win casino не се притеснява за нищо!!

Изпращам им поща всеки ден само за отговор, но те ме игнорират адски!!

Казаха ми да чакам 14 дни и максимално време 30 дни за писмо за потвърждение, но минаха почти 40 дни, откакто чакам и никой не си прави труда да даде статус на процеса на потвърждение.

Най-лошото казино, което съм виждал!!! Небрежно!!!! Това изобщо не се очакваше от екипа за сигурност на 1win.!!!!.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей казино гуру.


Изминаха 31 дни, откакто не мога да изтегля парите си от казино 1win, преди го направих много бързо и нормално, но от 1 април тази година вече не ми позволяват, казаха ми да изпратя имейл до поддръжката им, поискаха ми снимки на документите ми, лична карта (DNI) и услугите ми от мястото, където живея, вече им изпратих всичко, което поискаха, и те ми изпратиха имейл, в който се посочва, че проверката отнема 14 дни и е възможно 30 дни, добре, че този период вече е минал и все още получавам съобщения като If it was a robot, показващи да изчакам 14 дни и ако е възможно 30 дни. и никой от тяхната поддръжка, който има телеграма на страницата, никой не ми помага с този проблем, който ми създават

Моля, помогнете ми да освободя парите си, което дори не е печалба 🙁. в очакване на вашата подкрепа. Благодаря ти

Автоматичен превод:
plowplow1821
преди 6 месеца

Здравейте, забелязах, че сте подали жалба веднага, което е добра стъпка, ако сте чакали толкова дълго, за да потвърдите акаунта си, и това, което сте получили като отговор, когато сте чакали, е, че трябва да чакате отново. Даваме на казината точно 14 дни, за да уредят KYC или процеса на теглене, така че мисля, че това е достатъчно, за да ви накара да чакате още един месец.

Относно документите, не сте получили никаква информация за тях, така че те проверени ли са или все още трябва да изпратите нещо? Играхте ли с някакъв бонус тук или не?

Уведомете ме и ако казиното ви игнорира, нашият екип ще се опита да помогне.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

1win casino не се притеснява за нищо!!

Изпращам им поща всеки ден само за отговор, но те ме игнорират адски!!

Казаха ми да чакам 14 дни и максимално време 30 дни за писмо за потвърждение, но минаха почти 40 дни, откакто чакам и никой не си прави труда да даде статус на процеса на потвърждение.

Най-лошото казино, което съм виждал!!! Небрежно!!!! Това изобщо не се очакваше от екипа за сигурност на 1win.!!!!.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Освен това изглежда, че представителят на казиното всъщност не желае да отговори на жалбата.

Според мен пренебрегването на играчите и техните притеснения е най-голямата грешка. Да се надяваме, че някой ще ни отговори в крайна сметка 🤞🤞.

Забелязах, че споменахте, че акаунтът ви е блокиран поради клаузата 10.3 p от общото условие. Знаете ли какво всъщност означава, може би?

Тази клауза предоставя ли ви някакви указания?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей казино гуру.


Изминаха 31 дни, откакто не мога да изтегля парите си от казино 1win, преди го направих много бързо и нормално, но от 1 април тази година вече не ми позволяват, казаха ми да изпратя имейл до поддръжката им, поискаха ми снимки на документите ми, лична карта (DNI) и услугите ми от мястото, където живея, вече им изпратих всичко, което поискаха, и те ми изпратиха имейл, в който се посочва, че проверката отнема 14 дни и е възможно 30 дни, добре, че този период вече е минал и все още получавам съобщения като If it was a robot, показващи да изчакам 14 дни и ако е възможно 30 дни. и никой от тяхната поддръжка, който има телеграма на страницата, никой не ми помага с този проблем, който ми създават

Моля, помогнете ми да освободя парите си, което дори не е печалба 🙁. в очакване на вашата подкрепа. Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не мога да се сдържа, но за мен звучи същото, както в случая с жалбата на jayp68437 .

Честно казано, също така разбрах, че наскоро сте споменали, че сте загубили парите. Така ли е, моля? Надявам се да съм допуснал грешка тук, защото това би усложнило драстично спора.

Знаете, че не можем да поискаме плащане, ако играчът е загубил баланса по време на процеса на оплакване.

Разбира се, това не означава, че не е имало ненужни пречки от страна на казиното, но от логическа гледна точка загубена сума не може да бъде възстановена.

Е, уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Имам пари в сметката си, но това време за чакане очевидно искате да играете, но все още имам пари там. Не мога да го извадя. Поради KYC причини, имейлът показва 14 до 30 дни, сега са минали 32 дни, без да знаем нищо. и като робот продължават да казват да чакат от 14 до 30 дни. когато срокът вече е изтекъл.

Освен това аз съм губещ в това казино. Не знам защо има толкова много пречки.

Автоматичен превод:
plowplow1821
преди 6 месеца

Поне ще получите отговор!!

Дори не получавам отговор от екипа по сигурността! Те просто ме игнорират адски!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Имам акаунта си от 19 май 2022 г., ако си спомням правилно, винаги успях да правя тегления нормално и много бързо, това ми харесва в казиното, но от 1 април изобщо нищо

Изпратих документите за KYC и до днес не са ги верифицирали и определеното от тях време е минало.

Не съм играл с никакъв бонус. Казиното ме игнорира от 1 април, те само изпращат имейли, сякаш са бот, показвайки, че трябва да изчакам 14 дни до 30 дни от решението

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
jayp68437
преди 6 месеца

Това е робот, който го прави, можете да го видите ясно.

Автоматичен превод:
plowplow1821
преди 6 месеца

Да!

Те просто си играят с нашите емоции! Тъй като ние не можем да направим нищо по въпроса! Можем просто да поискаме от тях да ни отговорят и те просто игнорират адски!! Нямаме друга възможност освен да ги поискаме!


Можете да видите, че подадох жалба срещу тях в Casino Guru ..но те не си правят труда да отговорят дори casino guru..само след 3 дни жалбата ми ще бъде затворена и маркирана като нерешена. Тогава какво ще стане след това?? Абсолютно нищо!!!!!

Няма да получа трудно спечелените си пари по каквато и да е причина, знам това!!


Автоматичен превод:
plowplow1821
преди 6 месеца

Получихте ли някакъв отговор от екипа по сигурността на 1win, освен да изчакате 14-30 дни? Моля, уведомете ме, ако получите някакъв отговор!


Автоматичен превод:
jayp68437
преди 6 месеца

Не, никакви други отговори не са роботи, които отговарят на това 😔

Автоматичен превод:
plowplow1821
преди 6 месеца

Можете ли да се свържете с мен на моя имейл, моля.


jayp68437@gmail.com

Моля, изпратете ми имейл!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Скъпи Джаро,


Изминаха почти 45 дни, откакто чакам отговора им, като ми казаха да чакам 14 дни, а максимум 30 дни за допълнителна проверка.

Но мина повече от месец и половина!!

Дори вече не отговарят на имейлите ми! Имам трудно спечелени пари от 900$ USD.

Не мога да ги оставя да вървят по този начин! Ако някой може да ми помогне, моля, направете го!! Тъй като те дори не отговарят на жалбата ми тук, в казино гуру!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Имам пари в сметката си, но това време за чакане очевидно искате да играете, но все още имам пари там. Не мога да го извадя. Поради KYC причини, имейлът показва 14 до 30 дни, сега са минали 32 дни, без да знаем нищо. и като робот продължават да казват да чакат от 14 до 30 дни. когато срокът вече е изтекъл.

Освен това аз съм губещ в това казино. Не знам защо има толкова много пречки.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Тогава е добра новина, когато кажете, че имате пари в сметката си, защото те не са напълно загубени. Все още не сте се местили от известно време и казиното не ви е съобщило нищо ново? Дори не знаете дали има одобрени или отхвърлени документи?

Тъй като имате открита жалба, ще видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:
1...25 26 27...32
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини