Добър ден
Бих искал да формализирам иск срещу 1win.
Имам няколко блокирани тегления, бих искал вашата помощ, за да се опитам да изтегля сумите, които получих в казиното и спортните залагания, дадоха ми 14 дни за проверка на документите и 19 вече минаха. До тази сутрин имах достъп до акаунта си нормално, сега следобед вече не мога. Поддръжката ме помоли да се свържа с security@1win.xyz, тъй като акаунтът ми се проучва. Поддръжката не ми даде подробности, казаха, че трябва да се свържат с мен по имейл, за да ме предадат.
Вече изпратих имейла до охраната преди 19 дни и не получих отговор от тях, ще трябва ли да изпращам още имейли, за да чакам още и още дни?
Помогнете ми, моля, поддръжка на казино гуру!
Good afternoon
I would like to formalize a claim against 1win.
I have several withdrawals blocked, I would like your help to try to withdraw the amounts, which I obtained in the casino and sports betting, they gave me 14 days to verify the documents and 19 have already passed. Until this morning I was able to access my account normally , now in the afternoon I can't do it anymore. Support asked me to contact security@1win.xyz as my account is being investigated. The support did not give me details, said that it was to contact me by email that they would pass me on.
I already sent the email to the security 19 days ago and I didn't get a response from them, will I have to send more emails to wait more and more days?
Help me please casino guru support!
Boa tarde
Gostaria de formalizar uma reclamação contra a 1win.
Estou com vários saques travados, gostaria da ajuda de vocês para tentar sacar os valores, que obtive em casino e aposta esportiva, deram 14 dias de prazo para verificar os documentos e já se passaram 19. Até hoje de manhã estava conseguindo acessar minha conta normalmente, agora de tarde não consigo mais. O suporte pediu para entrar em contato com o security@1win.xyz pois minha conta está em averiguação. O suporte não me deu detalhes, disse que era para entrar em contato pelo e-mail que eles iriam me passar.
Ja enviei o e-mail para o security há 19 dias e não tive retorno deles, terei de enviar mais e-mails para ficar aguardando mais e mais dias ?
Me ajudem por favor suporte do casino guru!
Автоматичен превод: