НачалоФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 18)

преди 3 години от oscarhorche14
|
133 669 преглеждания 717 отговора |
|
1...17 18 19...37
преди 1 година

file

след като изпратих всички документи, които ми поискаха, това днес, казаха, че са изпратили заявка за промяна на имейла, да изчакаме между 1 и 24 часа, така че нека изчакаме

Автоматичен превод:
pavanidaniela1
преди 1 година

Бих казал, че това може да се нарече прогрес. Бих искал да знам какво точно се е случило с данните за акаунта ви, но мога да чета в Португалия 🙁.

Можете ли да поставите текста направо в публикацията, за да може да бъде автоматично преведен, моля?

Благодарим ви и чакаме следващата актуализация. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добре,


не е толкова рядко KYC да се задейства от определена сума, така че казиното не трябва да проверява всеки играч, който иска по-ниски суми, особено по време на празници, когато много служители са на почивка.


Когато става въпрос за създаване на множество акаунти, казиното трябва да реши дали сте спечелили нечестно предимство пред тях чрез създаването на тези акаунти.


Когато става въпрос за забранено използване на софтуер или други свързани с това въпроси, бих казал, че казиното трябва да представи някои доказателства.


Ако смятате, че не сте направили нищо нередно или против правилата, подайте жалба . Може да успеем да ви помогнем или да обясним какво трябва да избягвате в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, скъпа,

Казиното заяви, че съм видян да използвам няколко акаунта, които се припокриват в детайли.

Чудех се дали някой със същото име като моето е създал акаунт при тях или са разбрали, че са създадени 2 акаунта или са влезли през едно и също устройство.

Ако някой имаше подобно име като моята лична карта и адрес може лесно да докаже моята автентичност.

Автоматичен превод:
Abadul
преди 1 година

Здравей, Абадул

за да получите такъв отговор, трябва да изчакате оплакването ви да се развие по-нататък, тези доказателства могат да варират. Така че, освен ако не получим правилното обяснение от казиното, е трудно да се каже.

По принцип казината могат да проследяват IP адреса, имейлите и идентификационните данни, в случай на прилики акаунтите се маркират, следващият етап е дали и двата акаунта използват една и съща опция за плащане, депозират едни и същи суми, играят едни и същи игри с едни и същи залози, и разбира се кога точно тези акаунти са били активни.


Също така питаме казината дали играчът печели някакво нечестно предимство пред казиното, като създаде втори акаунт.

Пожелавам ви късмет с това 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

В сериозна бъркотия съм🤦‍♂️


Искрено направих честна грешка.

Автоматичен превод:
Abadul
преди 1 година

Здравейте,

Не съм сигурен за каква грешка говориш сега. За използвания мобилен телефон, който сте закупили? Само предполагам обаче.

Мисля, че най-важният аспект е да разберете дали сте спечелили някакво несправедливо предимство, ние ще се погрижим за това в жалбата. Така че се опитайте да се успокоите малко. Няма да крия, че това казино е пренебрегнало няколко подобни оплаквания в миналото, но екипът по оплакванията ще направи всичко възможно, за да ви подкрепи.🤞

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви много, но тази грешка щях да загубя всичките си тегления.

Обичам крипто P2P обмен/транзакции,

Не можете да си представите, че по погрешка поставих адреса на крипто портфейла на някой друг вместо моя.

Изпратих им Tron (клиента) след транзакцията и също започнах тегления към моя Tron портфейл, без да знам, поставих адреса на портфейла на клиента вместо моя.

Не забелязах искрено, просто видях адреса на портфейла си и че се оттеглих, те противоречат.

Просто се надявам казиното да разбере тази грешка.


Автоматичен превод:
Abadul
преди 1 година

Здрасти,

О сега разбирам.

Това е наистина жалко, но нека просто изчакаме казиното да отговори. Опитайте се да запазите спокойствие междувременно. Искрено ви желая справедливо заключение.🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ти, скъпа, наистина оценявам милите ти думи.

Автоматичен превод:
Abadul
преди 1 година

Няма нужда да ми благодарите 🙂, все още съм изумен колко невероятно честен сте, мога да си представя, че не всеки играч би постъпил като вас.

Здравейте, останете позитивни 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви😊

Вие също трябва да се грижите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден

Бих искал да формализирам иск срещу 1win.

Имам няколко блокирани тегления, бих искал вашата помощ, за да се опитам да изтегля сумите, които получих в казиното и спортните залагания, дадоха ми 14 дни за проверка на документите и 19 вече минаха. До тази сутрин имах достъп до акаунта си нормално, сега следобед вече не мога. Поддръжката ме помоли да се свържа с security@1win.xyz, тъй като акаунтът ми се проучва. Поддръжката не ми даде подробности, казаха, че трябва да се свържат с мен по имейл, за да ме предадат.

Вече изпратих имейла до охраната преди 19 дни и не получих отговор от тях, ще трябва ли да изпращам още имейли, за да чакам още и още дни?

Помогнете ми, моля, поддръжка на казино гуру!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация

върнаха друг имейл, който изпратих, твърдейки, че съм нарушил правило 9.7.

Сигурен съм, че не съм нарушил това правило. Видях няколко играчи, които казват, че са били баннати от същото правило, мисля, че го използват, когато нямат правдоподобна причина да блокират играчи, които имат достатъчно късмет да направят правилни записи в игра или дори да постигнат висок коефициент в спортни игри .

Ще подам официална жалба, за да се опитам да изтегля баланса, който имах на разположение, или те да изпратят „доказателствата", които казват, че имат, на екипа на казино гуру, за да могат да ме забранят за нарушаване на това правило.

Автоматичен превод:
felipedeassisbarbosa
преди 1 година

Ако вашата игра е свързана със спорт, опасявам се, че тези на гуруто няма да могат да ви помогнат.

Моля се да извадите парите си.

Автоматичен превод:
Abadul
преди 1 година

Братко, ако си прочел целия текст, аз също се запалих по спортните залагания и казиното, по слот игрите и crash игрите. Не правя само спортни залагания.

Автоматичен превод:
felipedeassisbarbosa
преди 1 година

Добре тогава, всичко най-добро....Надявам се скоро да извадите парите си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Актуализация

върнаха друг имейл, който изпратих, твърдейки, че съм нарушил правило 9.7.

Сигурен съм, че не съм нарушил това правило. Видях няколко играчи, които казват, че са били баннати от същото правило, мисля, че го използват, когато нямат правдоподобна причина да блокират играчи, които имат достатъчно късмет да направят правилни записи в игра или дори да постигнат висок коефициент в спортни игри .

Ще подам официална жалба, за да се опитам да изтегля баланса, който имах на разположение, или те да изпратят „доказателствата", които казват, че имат, на екипа на казино гуру, за да могат да ме забранят за нарушаване на това правило.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Страхувам се, че ако прегледате цялата тази тема, ще получите представа как работи това казино. Не се колебайте да прегледате и отворените жалби .

Абадул е прав, ако става въпрос за спортни залагания, има шанс да не можем да помогнем, дори ако сте играли казино игри. Освен това жалбата ви просто чака преглед, така че все още никой не може да види подробности.

Желая ви успех с жалбата. 🤞

Следващият път, моля, обърнете внимание на репутацията на казиното предварително, за да си спестите възможни проблеми

https://casino.guru/1win-casino-review

Въпреки че този сайт наскоро реши най-накрая да разгледа оплакванията на играчите, репутацията му все още е лоша. 🙁


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Имах възможност да попадна на тези измамници преди 1 година.

Не знаех за съществуването на форума, вече не се надявах да си изтегля парите.

Поддръжката винаги казваше изчакайте, но чакаше блокиран акаунт.


Автоматичен превод:
wild.liam
преди 1 година

Правилно ли разбирам, че все още има активен баланс във вашата казино сметка?

Съвсем наскоро говорихме за такъв срок за жалби, въпреки че беше само ранен стадион, така че мисля, че трябва да опитате да подадете такъв. Вярвам, че той се справи дори с по-стари проблеми. 🤔

Най-лошото, което може да се случи, е жалбата да бъде отхвърлена.

Ако сте за такъв, просто щракнете/докоснете тази връзка .

Автоматичен превод:
преди 1 година

срамно.

Гуруто на казиното не иска да ми помогне, защото получих реалните стойности във ваучери, които се предоставят свободно и спонтанно от платформата, без ограничения за употреба, без ограничения за употреба.

Ако дадат ваучера, без да налагат правила за ползването му, можем да го използваме както си искаме. Ако не е задължително да правите депозити, за да играете, можем да играем само с ваучери.

Направих правилните записи и натрупах R$500,00 баланс там, за да бъда несправедливо забранен.

Автоматичен превод:
1...17 18 19...37
Отидете на страницаот 37 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини