ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 17)

преди 2 години от oscarhorche14
|
108572 преглеждания 627 отговора |
|
1...16 17 18...32
Добавете пост
Abadul
преди 1 година

Ако мога да добавя личен съвет, винаги бих проверявал репутацията на казиното и бих преценил дали си заслужава депозита. Предполагам, че не сте направили това, нали? 🙁

Какъв е проблемът с вашето теглене, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не беше обработено... сега те ме помолиха да се подложа на проверка, всичките ми тегления общо не са до $50, повечето казина ще ви помолят за проверка, след като достигнете €2500, но това е различно.


Попитах поддръжката на казиното дали ще ми позволят да проверявам преди да играя, но те казаха, че не е необходимо!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Abadul
преди 1 година

Последното ти изречение ме прави любопитен. Преживях нещо подобно, но не беше в онлайн казино, а в компания за спортни залагания. Вярвам, че ако казиното откаже да ви потвърди, тогава не е безопасно да правите депозитите там, защото никога не знаете дали измислят някакви странни причини, поради които не искат да ви изплатят печалбите.

Не бих играл в казино, което отказва да верифицира сметката ми tbh.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Ооо 😱


Никога не съм мислил, че ще се сблъскам с подобни проблеми, теглих се 2 пъти и беше много бързо!

Но този път ми отказаха!

Автоматичен превод:
Abadul
преди 1 година

По дяволите, просто им осигурете всичко необходимо и бъдете търпеливи. Както и да е, въз основа на оценката, която имат на нашия уебсайт, бих бил по-внимателен къде искате да играете. Това казино не изглежда добър избор.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Добре сър, благодаря!

Автоматичен превод:
Abadul
преди 1 година

Няма новини, все пак добри новини, просто се чудех как се справяте с оттеглянето, има ли напредък? 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Още нищо, изпратих им моя документ, още не са ми отговорили!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Блокираха акаунта, казаха, че съм нарушил правило!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Дадох им документите си и сега акаунтът е блокиран, те казаха, че съм нарушил правило, уреждащо множество акаунти, използвайки автоматизиран софтуер или не използвайки акаунта за игра на игри!

Междувременно първоначално поисках потвърждение, защото имах телефон втора употреба, не мога да разбера дали някой вече се е регистрирал с телефона, това беше причината да ги помоля да потвърдят акаунта ми и ми казаха, че не е необходимо. ..за щастие получих 2 успешни тегления с ниски суми, сега, когато е $35+, сега ми предложиха да се подложа на проверка....това определено не е добро поведение!


Автоматичен превод:
Abadul
преди 1 година

Добре,


не е толкова рядко KYC да се задейства от определена сума, така че казиното не трябва да проверява всеки играч, който иска по-ниски суми, особено по време на празници, когато много служители са на почивка.


Когато става въпрос за създаване на множество акаунти, казиното трябва да реши дали сте спечелили нечестно предимство пред тях чрез създаването на тези акаунти.


Когато става въпрос за забранено използване на софтуер или други свързани с това въпроси, бих казал, че казиното трябва да представи някои доказателства.


Ако смятате, че не сте направили нищо нередно или против правилата, подайте жалба . Може да успеем да ви помогнем или да обясним какво трябва да избягвате в бъдеще.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви много, пуснах оплакване.

Автоматичен превод:
Abadul
преди 1 година

Здравейте, виждам го точно тук 🙂.

Сега просто дайте малко време на екипа за оплаквания, за да премине през ситуацията, добре е да изпращате всички свързани съобщения по имейл, обикновено това помага много за напредъка, особено в началото.

Пожелавам ви късмет с този 🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирах се в играта 1win, депозирах 30 реала, играх нормално и спечелих, проблемът е в тегленето на сумата. Държава в Русия и имейл houpmm@1win.xyz, но не мога да го променя и персоналът по поддръжката не помага

Автоматичен превод:
pavanidaniela1
преди 1 година

Здравейте, за съжаление, това казино има лоша репутация от Casino Guru, както можете да видите тук, и дори е в черния списък. Съжалявам, но мисля, че не беше добър избор. Моля, винаги проверявайте казиното, преди да отидете да играете някъде. Да видим как ще се развие твоето оплакване. желая ти много късмет

Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирах се в играта 1win, депозирах 30 реала, играх нормално и спечелих, проблемът е в тегленето на сумата. Държава в Русия и имейл houpmm@1win.xyz, но не мога да го променя и персоналът по поддръжката не помага

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти,

Намерих въпроса за доста интересен - в негативен смисъл, разбира се. Правилно ли приемам, че данните, които искате да промените, не са тези, които сте въвели, докато сте се регистрирали преди това в сайта, така че искате да въведете правилните отново?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

да, искам да сменя данните, правилните ми, а не тези, които са там и тези, които не съм въвел

Автоматичен превод:
pavanidaniela1
преди 1 година

добре,

Очаквам с нетърпение да видя как ще се развие жалбата ви, можете ли да докажете, че данните са били променени? Имам предвид направихте ли екранна снимка с оригиналните данни, с които сте се регистрирали? Това обаче може да звучи като глупав въпрос, защото самият аз не бих го направил без причина. Така че това е само идея.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

не, наистина не го отпечатах при регистрацията, защото не мислех, че няма да се регистрирам с оригиналните си данни, не знаех, че ще е проблем, дотолкова, че го направих не получавам никакъв имейл за отваряне на акаунт от самото начало, защото там не е имейлът ми, нито дори телефонът ми, но интересното е, че данните за вход влизат нормално на мобилния ми телефон

Автоматичен превод:
pavanidaniela1
преди 1 година

Здравейте, това наистина е много необичайна ситуация. Нека помисля на глас за момент. Не е ли възможно в тяхната база данни да има някой със същото име като вашето, но с различни данни като имейл и телефон? Е, това все пак беше риторичен въпрос. Ще видим какво ще измислят колегите. Определено не искам да обвинявам никого, но фактът, че играчът е намерил чужди данни в акаунта си, изглежда много странен. Казиното трябва поне да се опита да комуникира с вас по въпроса и да се опита да разбере къде е станала грешката, а не да отговаря само с няколко отрицателни думи според мен.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...16 17 18...32
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини