Здравейте,
Предполагам, че сте използвали някои от бонусите, изброени на нашия уебсайт, какво се случи след това, моля?
Не мога да разбера какво се обърка, всичко свързано с правилата е приятно?
Всеки бонус е снабден с най-малкото основни правила, свързани с всеки бонус, останалото - „в сила са пълните условия" трябва да бъде отметнато в правилата и условията на казиното.
Освен това, няма нито един бонус, посочен в раздела за бонуси на 1Win Casino .
Ще изчакам допълнително обяснение, за да се уверя, че разбирам.
Hello,
I guess that you used some of the bonuses listed on our website, what happened after that, please?
I can't comprehend what went wrong, anything related to the rules pleases?
Every bonus is provided with at least basic rules associated with each bonus, the rest - "full terms apply" must be checked in the casino's terms and conditions.
Furthermore, there is not a single bonus listed in the 1Win Casino bonus section.
I will wait for further explanation, to make sure I understand.
Здрасти,
Бих искал да кажа, че много оплаквания бяха решени успешно в крайна сметка, така че се надявам вашето да бъде едно от тях.
🤞
Hi there,
I'd like to say that many complaints were successfully solved in the end, so I hope yours will be one of them.
🤞
Добър ден
Използвах ваучерите, които се предлагат в официалните канали на 1win в telegram и от партньори на 1win в Бразилия и други страни.
Използва руска, бразилска, индийска, американска и други валути за правене на залози.
Няма правила за ограничаване на използването на ваучери, дори поддръжката на сайта им каза, че не могат да ме забранят.
Направих общо R$510,00 (в няколко валути, вече конвертирани в реални), но те ме забраниха, когато поисках да ги изтегля.
ако няма правило за използването на ваучери, защо да забранявате потребители, които твърдят, че са нарушили правило, когато не са го направили?
Good afternoon
I used the vouchers that are available on the official 1win channels on telegram and by 1win affiliates in Brazil and other countries.
Used Russian, Brazilian, Indian, American and other currencies to place bets.
There are no rules about limiting voucher usage, even their site support said they couldn't ban me.
I made a total of R$510.00 (in several currencies, already converted to real) but they banned me when I requested to withdraw them.
if there is no rule for the use of vouchers, why ban users claiming to have broken a rule when they did not?
boa tarde
eu utilizei os vouchers que são disponibilizados nos canais oficiais da 1win no telegram e pelos filiados a 1win do Brasil e de outros países.
Utilizava moedas russas, brasileiras, indianas, americanas e outras para fazer as apostas.
Não existem regras sobre limitações de usos de vouchers, até mesmo o suporte do sites deles disseram que não poderiam me banir.
Fiz um total de R$510,00 ( em diversas moedas, já convertidos para o real ) mas me baniram quando solicitei o saque delas.
se não existe regra para o uso de vouchers pq banem os usuários alegando terem quebrado uma regra sendo que não quebrou?
След това дойде служител на казино гуру, който каза, че греша, че залагам само с ваучери, така че 1win трябва да спре да ги предоставя!
Then came a casino guru employee saying that I'm wrong to bet using only vouchers, so 1win should stop making them available!
Aí veio um colaborador da casino guru dizer que estou errado em apostar usando apenas vouchers, então a 1win deveria parar de disponibiliza-los!
Тъй като не сте подали жалба, не разбирам напълно кога и къде точно сте се свързали със служителя на казино гуруто.
За съжаление е много опасно да използвате няколко купона, независимо къде ги получавате, защото обикновено е строго против правилата да използвате повече бонуси едновременно.
Бъдете внимателни, като използвате telegram и приемате специални оферти за партньори, предоставени извън официалните канали на казиното.
Ако смятате, че сте били третирани несправедливо, въпреки че играете спазвайки всички условия, можете да подадете жалбата и нашият екип ще я разгледа.
Since you have not submitted a complaint I do not fully understand, when and where exactly you got in touch with the casino guru employee.
Sadly, it is very dangerous to use multiple coupons no matter where you get those because normally it is strictly against the rules to use more bonuses at the same time.
Be careful using telegram and accepting special affiliate offers provided outside the official casino channels.
If you feel that you were treated unfairly though you play following all terms, you can submit the complaint, and our team will look into it.
Проблем с теглене на пари
1печеля -19359663
Изминаха шест дни в 1Win Casino. Парите все още не са дошли и казиното 1win не дава никакъв отговор, казвайки, че парите ще дойдат след 48 часа. Вече минаха шест дни, но все още парите ми не идват и не ми дават никакъв отговор
Money withdraw problem
1win I'd -19359663
It's been six days at 1Win Casino. The money has not come yet and 1win casino is not giving any reply saying that the money will come in 48 hours. Now it has been six days but still my money has not come and they are not giving me any reply
Здравейте,
Предполагам, че трябва да изчакате малко. Може да ви се струва странно, но ако прегледате тази тема, скоро ще разберете, че това казино не е най-добрият избор и можете да се смятате за късметлия, защото казиното все още поддържа връзка с вас. Даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и историята на игрите плюс да изпратят печалбите, разбирате ли? Ето защо смятам, че трябва да изчакате.
Ако срещнете някакви проблеми, уведомете ни, разбира се. Надявам се, че тегленето ви ще продължи скоро!
Hello,
I guess that you should wait a bit. It may feel strange, but if you browse this thread you'll soon find out that this casino is not the best choice and you can consider yourself lucky because the casino is still in touch with you. We allow casinos 14 full days to verify the account, and gaming history plus send the winnings, you see? That's why I feel you should wait.
If you come across any issues, let us know of course. I hope your withdrawal will proceed soon!
Здравейте, трябва да си сменя имейла
Вече говорих с екипа за поддръжка с обаждане и нищо, което трябва да изтегля парите, които имам там за малка правописна грешка (Hormail) viliam.v@casino.guru помогнете ми
Hello, I need to change my email
I already spoke with support with a call and nothing I need to withdraw the money I have there for a small spelling error (Hormail) viliam.v@casino.guru help me
Olá preciso fazer a alteração do meu e-mail
já falei com suporte com ligação e nada preciso sacar o dinheiro que tenho lá por um pequeno erro de ortografia (Hormail) viliam.v@casino.guru me ajuda
Здравейте,
Доколкото виждам, Ник се грижи за оплакването ви. Просто изчакайте актуализация, моля.
Предполагам, че това е за момента.
Hello,
As far as I can see, Nick is taking care of your complaint. Just wait for an update, please.
I guess that's for the moment.
Добър ден на всички,
Започнах пътуването си с 1win в началото на тази година (без да съм наясно с репутацията му, сериозна моя грешка).
Правех депозити от около 5 хиляди евро, играех редовно и в момента в сметката има около 9/10 хиляди евро, но с няколко отворени залога.
На 13 януари изпратих пълната си документация, за да продължа с тегленията, след като повече от месец не получих отговор от отдела за сигурност. Още по-иронично беше закриването на акаунта ми преди около два дни без видима причина.
Бих искал да знам метода, следван от другите играчи, за да получа отговор (вече пуснах жалба, все още няма отговор от 1win и се опитах десетки пъти да се свържа с платформите за поддръжка на 1win, но без успех).
Има ли определени законови канали, за да продължа с тази ситуация, която ме измъчва ежедневно?
Благодаря ви предварително за отделеното време
Good afternoon everybody,
I started my journey with 1win at the beginning of this year (not being aware of its reputation, serious mistake of mine).
I was making deposits of around 5 thousand euros, I was playing regularly and currently the account has around 9/10 thousand euros but with several open bets.
On the 13th of January I sent my complete documentation in order to proceed with withdrawals, after more than a month I received no response from the security department. Even more ironic was the cancellation of my account about two days ago for no apparent reason.
I would like to know the method other players followed in order to obtain a response (I have already started a complaint, still no response from 1win and I have tried dozens of times to contact 1win support platforms but without success).
Are there certain legal channels in order to proceed with this situation that plagues me on a daily basis?
Thank you in advance for your time
Boa tarde a todos,
Inicei a minha jornada com a 1win no início deste ano (não estando ciente da reputação do mesmo, grave lapso meu).
Fui realizando depósitos a rondar os 5 mil euros, fui jogando regularmente sendo que atualmente a conta tem cerca de 9/10 mil euros mas com diversas apostas abertas.
Dia 13 de Janeiro enviei a minha documentação completa de forma a proceder com levantamentos, passado mais de um mês nenhuma resposta obtive por parte do departamento de segurança. Mais irónico ainda foi o cancelamento da minha conta há cerca de dois dias sem motivo aparente.
Gostaria de saber o método que outros jogadores prosseguiram de froma a obter resposta (já inicei uma reclamação, ainda sem resposta da 1win e já tentei dezenas de vezes entrar em contacto com as plataformas de suporte da 1win mas sem sucesso).
Existem determinados canais legais de forma prosseguir com esta situação que vem-me atormentado diariamente?
Obrigado desde já pelo tempo dispensado
Имам подобна ситуация с друг сайт (rajabets.com), изпратих документите си преди повече от месец и те не са проверени до ден днешен (тегленията също са блокирани). Имайте предвид, че има риск от залагане с този вид казина/букмейкъри, едно от тях е измамено, което се случва много често, затова е добра идея да избягвате казината/букмейкърите Curazao колкото е възможно повече. Това, което искам да кажа е, че сайтове, които блокират вашите тегления и анулират средствата ви или незабавно закриват акаунти, са за съжаление нормални, ако ще депозирате тези големи суми, трябва да използвате само правилно регулирани европейски букмейкъри, по-специално тези, работещи под Комисията по хазарта, това е урок, който научих по трудния начин. Тъй като вече сте подали жалба до казино гуру, всичко, което можете да направите сега, е да изчакате или да подадете жалба и до техния регулатор
I'm having a similar situation with another site (rajabets.com), sent my documents more than a month ago and they are unchecked to this day (withdrawals are also blocked). Have in mind there are risk of betting with these kind of casinos/bookies, one of them is being scammed which happens really often, that's why it's a good idea to avoid Curazao casinos/bookies as much as possible. What I want to say is that sites blocking your withdrawals and voiding your funds or right away closing accounts is sadly normal, if you are going to deposit these big amounts you should only use properly regulated european bookies, specifically those operating under the Gambling Commission, this is a lesson I learned the hard way. Since you already filed a complaint with casino guru, all you can do now is wait or file a complaint with their regulator too
Здравей Кованейро,
както беше предложено, попълването на жалбата тук в Casino Guru е един от начините за справяне с проблема. Добре, че успяхте.
Сега трябва да изчакаме дали казиното ще реши да сътрудничи.
Само един любезен съвет, обърнете внимание поне на резултата и оплакванията на казиното. По-добре е да инвестирате време в проверка на сайта, отколкото да харчите за оплаквания 🙁.
Hello Covaneiro,
as suggested, filling the complaint here on Casino Guru is one way to address the issue. It's good you've made it.
Now we have to wait for whether the casino decides to cooperate.
Just a kind piece of advice, pay attention to the casino's score and complaints, at least. It's better to invest time inspecting the site than spend on complaints 🙁.
Какво ще кажете за проверка на жалбите?
What about checking the complaints?
Минаха повече от 20 дни от изтеглянето на сметката ми, но все още не съм го получил. Изминаха повече от 14 дни, откакто изпратих kyc документа, но 1win не ми отговори на съобщение, все още не мога да получа парите си, защо? Моят id е 25489663.
It has been more than 20 days since my account has been withdrawn, but I still haven't received it. It’s been more than 14 days since I sent the kyc document, but 1win didn’t reply me any message, I still can’t get my money, why?My id is 25489663.
Забелязах, че вече сте изпратили жалба, така че, моля, дайте малко време на нашия екип да я разгледа.
I noticed you already submitted a complaint so please give our team some time to look into it.
Здравейте моля, бих искал да ми помогнете
промяна на имейл адреса на моя 1win акаунт златото на моята регистрация I
по невнимание вмъкна друг имейл
адрес на моите места, с които говорих
обслужване на клиенти вчера ми казаха
изчакайте 24 часа днес попитах за състоянието на
моето искане те все още ми казват след 24 часа аз
не знам как да постъпя, благодаря ви, че ми помогнахте
Hello please I would like you to help me
change the email address of my 1win account the gold of my registration I
inadvertently inserted another email
address in places of mine I spoke with
customer service yesterday I was told to
wait 24 hours today I asked for the status of
my request they still tell me in 24 hours I
don't know how to do thank you for helping me
Здравейте.
Съжалявам, че го казвам, но не можем да ви помогнем с това в момента. Трябва да си напомняте за казиното отново от време на време. Може би просто са заети. Ще се радвам да ви помогна, но за съжаление ние не сме служители на казиното.
Дръжте ни в течение за напредъка си – изчакайте още няколко дни. Ако проблемите не могат да бъдат разрешени от казиното, върнете се и ще видим.
Hello.
I'm sorry to say that, but we can't help you with this at the moment. You should remind yourself to the casino again once in a while. Maybe, they are just busy. I'd love to help you, but sadly we are not the casino's employees.
Keep us posted about your progress - give it a few days more. If the issues can't be solved by the casino, come back, and we shall see.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.