НачалоФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 19)

 от oscarhorche14
|
164 314 преглеждания 748 отговора |
|
1...18 19 20...38

1win не позволява на потребителите да теглят средства

Автоматичен превод:
felipedeassisbarbosa

Здравейте,

Предполагам, че сте използвали някои от бонусите, изброени на нашия уебсайт, какво се случи след това, моля?

Не мога да разбера какво се обърка, всичко свързано с правилата е приятно?

Всеки бонус е снабден с най-малкото основни правила, свързани с всеки бонус, останалото - „в сила са пълните условия" трябва да бъде отметнато в правилата и условията на казиното.

Освен това, няма нито един бонус, посочен в раздела за бонуси на 1Win Casino .

Ще изчакам допълнително обяснение, за да се уверя, че разбирам.


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
vamsimohan75452

Здрасти,

Бих искал да кажа, че много оплаквания бяха решени успешно в крайна сметка, така че се надявам вашето да бъде едно от тях.

🤞


Автоматичен превод:
Radka

Добър ден

Използвах ваучерите, които се предлагат в официалните канали на 1win в telegram и от партньори на 1win в Бразилия и други страни.

Използва руска, бразилска, индийска, американска и други валути за правене на залози.

Няма правила за ограничаване на използването на ваучери, дори поддръжката на сайта им каза, че не могат да ме забранят.

Направих общо R$510,00 (в няколко валути, вече конвертирани в реални), но те ме забраниха, когато поисках да ги изтегля.

ако няма правило за използването на ваучери, защо да забранявате потребители, които твърдят, че са нарушили правило, когато не са го направили?

Автоматичен превод:
Radka

След това дойде служител на казино гуру, който каза, че греша, че залагам само с ваучери, така че 1win трябва да спре да ги предоставя!

Автоматичен превод:
felipedeassisbarbosa

Тъй като не сте подали жалба, не разбирам напълно кога и къде точно сте се свързали със служителя на казино гуруто.

За съжаление е много опасно да използвате няколко купона, независимо къде ги получавате, защото обикновено е строго против правилата да използвате повече бонуси едновременно.

Бъдете внимателни, като използвате telegram и приемате специални оферти за партньори, предоставени извън официалните канали на казиното.

Ако смятате, че сте били третирани несправедливо, въпреки че играете спазвайки всички условия, можете да подадете жалбата и нашият екип ще я разгледа.

Автоматичен превод:

Проблем с теглене на пари


1печеля -19359663



Изминаха шест дни в 1Win Casino. Парите все още не са дошли и казиното 1win не дава никакъв отговор, казвайки, че парите ще дойдат след 48 часа. Вече минаха шест дни, но все още парите ми не идват и не ми дават никакъв отговор

Автоматичен превод:
amanpall6090

Здравейте,

Предполагам, че трябва да изчакате малко. Може да ви се струва странно, но ако прегледате тази тема, скоро ще разберете, че това казино не е най-добрият избор и можете да се смятате за късметлия, защото казиното все още поддържа връзка с вас. Даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и историята на игрите плюс да изпратят печалбите, разбирате ли? Ето защо смятам, че трябва да изчакате.

Ако срещнете някакви проблеми, уведомете ни, разбира се. Надявам се, че тегленето ви ще продължи скоро!

Автоматичен превод:

Здравейте, трябва да си сменя имейла

Вече говорих с екипа за поддръжка с обаждане и нищо, което трябва да изтегля парите, които имам там за малка правописна грешка (Hormail) viliam.v@casino.guru помогнете ми

Автоматичен превод:
caemartins13

Здравейте,

Доколкото виждам, Ник се грижи за оплакването ви. Просто изчакайте актуализация, моля.

Предполагам, че това е за момента.

Автоматичен превод:

Добър ден на всички,

Започнах пътуването си с 1win в началото на тази година (без да съм наясно с репутацията му, сериозна моя грешка).

Правех депозити от около 5 хиляди евро, играех редовно и в момента в сметката има около 9/10 хиляди евро, но с няколко отворени залога.

На 13 януари изпратих пълната си документация, за да продължа с тегленията, след като повече от месец не получих отговор от отдела за сигурност. Още по-иронично беше закриването на акаунта ми преди около два дни без видима причина.

Бих искал да знам метода, следван от другите играчи, за да получа отговор (вече пуснах жалба, все още няма отговор от 1win и се опитах десетки пъти да се свържа с платформите за поддръжка на 1win, но без успех).

Има ли определени законови канали, за да продължа с тази ситуация, която ме измъчва ежедневно?

Благодаря ви предварително за отделеното време


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Covaneiro

Имам подобна ситуация с друг сайт (rajabets.com), изпратих документите си преди повече от месец и те не са проверени до ден днешен (тегленията също са блокирани). Имайте предвид, че има риск от залагане с този вид казина/букмейкъри, едно от тях е измамено, което се случва много често, затова е добра идея да избягвате казината/букмейкърите Curazao колкото е възможно повече. Това, което искам да кажа е, че сайтове, които блокират вашите тегления и анулират средствата ви или незабавно закриват акаунти, са за съжаление нормални, ако ще депозирате тези големи суми, трябва да използвате само правилно регулирани европейски букмейкъри, по-специално тези, работещи под Комисията по хазарта, това е урок, който научих по трудния начин. Тъй като вече сте подали жалба до казино гуру, всичко, което можете да направите сега, е да изчакате или да подадете жалба и до техния регулатор

Автоматичен превод:
Covaneiro

Здравей Кованейро,

както беше предложено, попълването на жалбата тук в Casino Guru е един от начините за справяне с проблема. Добре, че успяхте.

Сега трябва да изчакаме дали казиното ще реши да сътрудничи.

Само един любезен съвет, обърнете внимание поне на резултата и оплакванията на казиното. По-добре е да инвестирате време в проверка на сайта, отколкото да харчите за оплаквания 🙁.


Автоматичен превод:

някой също има проблем с възстановяването на пари?

Автоматичен превод:
Leonmed

Какво ще кажете за проверка на жалбите?

file

https://casino.guru/complaints/in_progress

Автоматичен превод:

Минаха повече от 20 дни от изтеглянето на сметката ми, но все още не съм го получил. Изминаха повече от 14 дни, откакто изпратих kyc документа, но 1win не ми отговори на съобщение, все още не мога да получа парите си, защо? Моят id е 25489663.

Автоматичен превод:
anran

Забелязах, че вече сте изпратили жалба, така че, моля, дайте малко време на нашия екип да я разгледа.

Автоматичен превод:
Daniel

Благодаря ти, Даниел.

Автоматичен превод:

Здравейте моля, бих искал да ми помогнете

промяна на имейл адреса на моя 1win акаунт златото на моята регистрация I

по невнимание вмъкна друг имейл

адрес на моите места, с които говорих

обслужване на клиенти вчера ми казаха

изчакайте 24 часа днес попитах за състоянието на

моето искане те все още ми казват след 24 часа аз

не знам как да постъпя, благодаря ви, че ми помогнахте

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
regisben038

Здравейте.

Съжалявам, че го казвам, но не можем да ви помогнем с това в момента. Трябва да си напомняте за казиното отново от време на време. Може би просто са заети. Ще се радвам да ви помогна, но за съжаление ние не сме служители на казиното.

Дръжте ни в течение за напредъка си – изчакайте още няколко дни. Ако проблемите не могат да бъдат разрешени от казиното, върнете се и ще видим.


Автоматичен превод:
1...18 19 20...38
Отидете на страницаот 38 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини