ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 3 години от oscarhorche14
|
116440 преглеждания 653 отговора |
|
1...15 16 17...33
Recan97
преди 2 години

поздравления човече,


Видях екранната снимка в жалбата ви, ще ви платят!


Ще отговорите на властите с платежната сметка и те ще я изплатят по вашата сметка!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Всички вие сте късметлии, платиха ви средствата, като изключих само мен!☹

Никога досега не съм теглил от казино!

Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Винаги се радваме да помогнем 😉

Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Recan97, колко е вашият депозит, ако мога да попитам, защото това е сумата, която казиното твърди, че ще ви плати... но мисля, че ще бъде несправедливо да го направите, те трябва да ви изплатят печалбите ви.

Заявете оспорване на офертата и кажете на казиното да ви изплати печалбите ви и казиното трябва да посочи при кой залог е възникнала софтуерна грешка??

И това не трябва да е твоя вина!


Ако не се лъжа, казиното предлага да ви плати депозита и да отмени всички залози.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Брат искрено, моят депозит беше преди поне 6 месеца. Така че няма да помня точно.

В съобщението те казват оставащите средства, така че това означава какво означава.

Но в сравнение с вашия случай, изпратиха ли ви парите директно или вие сте въвели акаунта си в сайта и след това сте ги изтеглили?


Защо мислиш, че това е депозитът, те не го казаха в имейла?

Не, това е несправедливо, очевидно няма да приема, възстановявам баланса си, печалбата си, която заслужавам..

Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Ще отговорите на властите с платежната сметка и те ще я изплатят по вашата сметка!

Можете ли да обясните как се справихте с това? Какво отговори?


Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Това, което казвам е, че казиното каза, че ще ограничат всички залози на играча и ще изтеглят оставащата сума и ще забранят играча. Въпреки че не съм сигурен какво означава това.

Ако желаете, можете да изпратите своя портфейл с адрес на криптовалута на contact@1win.xyz или да го изпратите на властите и да им кажете да ви помогнат да го препратите в казиното.


Ако бях на твое място, ще попитам властите колко възнамерява да ми плати казиното!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега големият проблем е, че преди блокирането на акаунта поисках 3 тегления, които не получих след блокиране на акаунта и там не бяха взети предвид и не бяха върнати на баланса, за да бъдат върнати.

Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Това не би трябвало да е проблем, те трябва да ви платят всичките ви пари!

Автоматичен превод:
преди 2 години

В чата на живо ми казаха, че сме проверили, че балансът ви е правилен, тегленията са анулирани и са върнати в баланса. Напълно невярно.

Може би трябва да изпратя историята на транзакциите на залаганията също на лицензиращите органи?

Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Със сигурност бих опитал това - какво бихте могли да загубите?

Както и да е, искам само да добавя, че казината обикновено не изплащат печалби, ако се появи някакъв бъг, бъг или друга техническа грешка по време на сесията на играта и обикновено се посочва в условията, че в такива случаи играчът трябва да докладва подобни нередности на казиното веднага. Казиното не носи отговорност за технически проблеми, а доставчикът на играта.

Знам, че това не е точно така, но просто исках да знаеш това.


Автоматичен превод:
Recan97
преди 1 година

Здравейте,

Получихте ли вашите тегления?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Скъпи мой hafsat, да, днес вечерта най-накрая след 5 месеца ВОЙНА с 1WIN..

Автоматичен превод:
Recan97
преди 1 година

Честито!!!


Платиха ли ти всичко?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Recan97
преди 1 година

Това си заслужава празнуването!!!

Толкова се радвам за теб! 🙌🙌👏😁

Моля, намерете си добро казино, в което да играете, ако решите да продължите да играете, разбира се. 😉


Автоматичен превод:
Hafsat
преди 1 година

Беше ми разрешено да изтегля това, което е в баланса. Бях поискал тегления, преди акаунтът да бъде деблокиран, те казват, че тегленията са анулирани и са ми върнати в баланса, силно се съмнявах, защото паметта ми беше добра, прегледах отново историята на залаганията и открих, че най-накрая са прави..

така че се чувствам сякаш ми е дадено всичко.

Трябва специално да благодарим на властите, но в противен случай гуруто на казиното щеше да затвори файла, като ми каза, че не приемаме оплаквания от спортни залагания

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, най-накрая, след като споменах в жалбата си месеци на страдание, никога няма да се върна към 1win и особено този път няма да направя грешката да нямам репутацията на казино, преди да се регистрирам там.

Властите наистина си свършиха работата, настоявам, че това е благодарение на тях и благодаря също така на екипа на казино гуру

Трябва специално да благодарим на властите, но в противен случай гуруто на казиното щеше да затвори файла, като ми каза, че не приемаме оплаквания от спортни залагания


RADKA благодаря ти за всичко ❤

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Recan97
преди 1 година

Поздравления🙌.... брато, трябва да подариш нещо 😂 като начин да празнуваме с теб!😉


Иска ми се и аз да имам моите $520 🤦‍♂️

Мислех, че е $130, без да знаех, че е нараснал едва когато властите ми изпратиха екранните снимки и разбрах, че е $520. Играх няколко игри, преди сметката да бъде затворена!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, най-накрая, след като споменах в жалбата си месеци на страдание, никога няма да се върна към 1win и особено този път няма да направя грешката да нямам репутацията на казино, преди да се регистрирам там.

Властите наистина си свършиха работата, настоявам, че това е благодарение на тях и благодаря също така на екипа на казино гуру

Трябва специално да благодарим на властите, но в противен случай гуруто на казиното щеше да затвори файла, като ми каза, че не приемаме оплаквания от спортни залагания


RADKA благодаря ти за всичко ❤

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Recan97, няма нужда да благодариш 😉.

Наистина съм изумен, че властта взе такова решение. 👍 Ако някога имате нужда от помощ при спортни залагания,

може да намерите тези сайтове за полезни:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/


Въпреки това се надявам, че няма да имате нужда от него 🙂!

Автоматичен превод:
преди 1 година

О, не🤦‍♂️

Хафсат нигериец, Абдулрахаман също нигериец......Наистина се прецаках😪 Получих препоръката му в Telegram....Играх, първото и второто теглене бяха успешни, но грешен обменен курс, така че депозирах в долари на избегнах усложнения и сега не можах да се оттегля🤦‍♂️

Автоматичен превод:
1...15 16 17...33
Отидете на страницаот 33 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини