ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 3 години от oscarhorche14
|
116584 преглеждания 653 отговора |
|
1...14 15 16...33
Radka
преди 2 години

Моят приятел беше този, който използва моята опция за плащане и казиното му плати, след като отказа да ми плати!

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Всъщност няма никакъв смисъл, както написах, това е против правилата в 99% от казината, смея да твърдя.

Е, просто бъркотия.🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Значи ще конфискуват средствата ми за това??

въпреки че не използвах нечестно предимство, за да спечеля?

Когато играех в казиното, приятелят ми нямаше акаунт при тях, регистрира се 2 месеца по-късно,

датата е на доказателствата, които са изпратили.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Здравейте,

Не знам, но не бих се изненадал, ако говореше силно срещу вас, защото това е измама, дори ако сте възнамерявали да помогнете на приятеля си, почти винаги е против правилата.

Вероятно те е маркирал като подозрителен потребител, тъй като си спомням, че също си бил обвинен, че използваш същия имейл адрес като друг играч, което отново е много подозрително.

„Това е тяхната жалба на нашия уебсайт: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Те също ни предоставиха информация, получена от лицензиращия орган, че акаунтът им е маркиран към вашата сметка."

Моят съвет е никога повече да не правите нищо против правилата, дори и добросъвестно. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте на всички, казиното ми изплати средствата ми днес!

Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Сериозно???

това е като:

file

Поздравления! 👏👏👏👍

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ти!

Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Здравей Recan97,

Някаква актуализация за вашия случай??

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те са луди, казаха, че съм използвал софтуер и съм злоупотребил с грешки в предоставените коефициенти..

Никога не съм използвал софтуер. LMFAO..

https://casino.guru/1win-casino-player-s-account-has-been-blocked-8

Погледнете и ми кажете какво мислите за това.

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: добавена връзка за оплакване
Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Сега Питър чака някакво допълнително обяснение от казиното 🤔. Няма да гадая какво ще стане.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да мила РАДКА както виждаш ще е напрегнато с тези некоректни хора.

Казват, че съм теглил добре, докато всичките ми заявени тегления никога не са пристигнали.

Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

В такъв случай казиното трябва да предостави някакъв вид потвърждение на плащането, за да подкрепи твърдението, че парите са изпратени, бих казал. Да видим дали ще получим нещо...

С надежда за най-доброто!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Очевидно, ако говорят за някакво теглене, значи съм регистриран при тях повече от година, така че вече съм направил теглене.

Но има 3 тегления, които никога не са ми се случвали. уточнявам.

Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Желая ти всичко най-добро, Recan97, виждам, че казиното е изпратило отговор, моля се да те облагодетелства.

Не мога да го прочета, тъй като все още не е одобрен от гурутата!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ти много hafsa, уж са предоставили доказателство, чакам да ги получа

Автоматичен превод:
преди 2 години

Радка Изпратих важен скрийншот на Петър. Може ли да го провери, преди да отговори.

Нямам вашата поща radka, така че ще ви я пратя..


Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Здравейте,

честно казано, нямам нужда от това. Петър „отговаря" за вашата жалба, а аз дори не съм част от екипа за жалби. 🙂 Можете също да публикувате екранната снимка директно към жалбата , за да сте сигурни, че никой не я пропуска.

Питър получава стотици имейли всеки ден, така че съм сигурен, че това би бил по-добрият начин за актуализиране на жалбата. 🙏


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря мила Радка.

Това е много добра идея, току-що я публикувах директно, така че 3-те страни да могат да я видят.

Автоматичен превод:
Hafsat
преди 2 години

Въпрос към теб, скъпи hafsat, когато получи парите си обратно, ти ли влезе в акаунта си на играч и след това тегли

ИЛИ директно ви изпращат сумата?

Автоматичен превод:
1...14 15 16...33
Отидете на страницаот 33 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини