преди 1 година
Моят приятел беше този, който използва моята опция за плащане и казиното му плати, след като отказа да ми плати!
It was my friend who used my payment option and the casino paid him,after refusing to pay me!
0
Моят приятел беше този, който използва моята опция за плащане и казиното му плати, след като отказа да ми плати!
It was my friend who used my payment option and the casino paid him,after refusing to pay me!
Всъщност няма никакъв смисъл, както написах, това е против правилата в 99% от казината, смея да твърдя.
Е, просто бъркотия.🙂
It does not actually make any sense, as I wrote, it's against the rules in 99% of casinos, I dare to say.
Well, just a mess.🙂
Значи ще конфискуват средствата ми за това??
въпреки че не използвах нечестно предимство, за да спечеля?
Когато играех в казиното, приятелят ми нямаше акаунт при тях, регистрира се 2 месеца по-късно,
датата е на доказателствата, които са изпратили.
So they'll confiscate my funds for that??
even though, I didn't use an unfair advantage to win?
When I played at the casino, my friend didn't have an account with them, he registered 2 months after,
the date is on the evidence they sent.
Здравейте,
Не знам, но не бих се изненадал, ако говореше силно срещу вас, защото това е измама, дори ако сте възнамерявали да помогнете на приятеля си, почти винаги е против правилата.
Вероятно те е маркирал като подозрителен потребител, тъй като си спомням, че също си бил обвинен, че използваш същия имейл адрес като друг играч, което отново е много подозрително.
„Това е тяхната жалба на нашия уебсайт: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Те също ни предоставиха информация, получена от лицензиращия орган, че акаунтът им е маркиран към вашата сметка."
Моят съвет е никога повече да не правите нищо против правилата, дори и добросъвестно. 🙏
Hello,
I do not know, but I would not be surprised if it spoke hugely against you, because this is a fraud even if you intended to help your friend, it's almost always against the rules.
It probably tagged you as a suspicious user, as I can recall you were also accused of using the same email address as another player, which is again very suspicious.
"This is their complaint on our website: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. They also provided us with information received from the licensing authority, that their account was tagged to your account. "
My advice - is never to do again anything against the rules iven in good faith. 🙏
Здравей Recan97,
Някаква актуализация за вашия случай??
Hello Recan97,
Any update about your case??
Те са луди, казаха, че съм използвал софтуер и съм злоупотребил с грешки в предоставените коефициенти..
Никога не съм използвал софтуер. LMFAO..
https://casino.guru/1win-casino-player-s-account-has-been-blocked-8
Погледнете и ми кажете какво мислите за това.
They are crazy they said i used software and i abused errors in the odds provided..
I never used a software. LMFAO..
https://casino.guru/1win-casino-player-s-account-has-been-blocked-8
Have a look and tell me what do you think about it.
Да мила РАДКА както виждаш ще е напрегнато с тези некоректни хора.
Казват, че съм теглил добре, докато всичките ми заявени тегления никога не са пристигнали.
Yes dear RADKA as you can see it will be tense with these unfair people.
They say that I have withdrawn well while all my requested withdrawals have never arrived.
В такъв случай казиното трябва да предостави някакъв вид потвърждение на плащането, за да подкрепи твърдението, че парите са изпратени, бих казал. Да видим дали ще получим нещо...
С надежда за най-доброто!
In such a case, the casino should provide some sort of payment confirmation in order to support the statement that the money was sent, I'd say. We shall see whether we get something...
Hoping for the best!
Очевидно, ако говорят за някакво теглене, значи съм регистриран при тях повече от година, така че вече съм направил теглене.
Но има 3 тегления, които никога не са ми се случвали. уточнявам.
Obviously if they talk about any withdrawal then I have been registered with them for more than a year so I have already made a withdrawal.
But there are 3 withdrawals that have never happened to me. I specify.
Желая ти всичко най-добро, Recan97, виждам, че казиното е изпратило отговор, моля се да те облагодетелства.
Не мога да го прочета, тъй като все още не е одобрен от гурутата!
I wish you all the best Recan97, I can see that the casino had dropped a reply, I pray it favours you.
I can't read it since it's still not approved by the gurus!
Радка Изпратих важен скрийншот на Петър. Може ли да го провери, преди да отговори.
Нямам вашата поща radka, така че ще ви я пратя..
Radka I sent an important screenshot to Peter. Can he check it before he answers.
I dont have your mail radka so i would send it to you too..
Здравейте,
честно казано, нямам нужда от това. Петър „отговаря" за вашата жалба, а аз дори не съм част от екипа за жалби. 🙂 Можете също да публикувате екранната снимка директно към жалбата , за да сте сигурни, че никой не я пропуска.
Питър получава стотици имейли всеки ден, така че съм сигурен, че това би бил по-добрият начин за актуализиране на жалбата. 🙏
Hello,
honestly, I do not need that. Peter is "in charge" of your complaint and I'm not even part of the complaint team myself. 🙂 You can also post the screenshot to the complaint directly, to make sure no one misses it.
Peter receives hundreds of emails daily, so I'm sure this would be the better way how to update the complaint. 🙏
Въпрос към теб, скъпи hafsat, когато получи парите си обратно, ти ли влезе в акаунта си на играч и след това тегли
ИЛИ директно ви изпращат сумата?
Question to you dear hafsat when you got your money back, is it you who entered your player account and then withdraw
OR they send you directly send the sum?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.