ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 3 години от oscarhorche14
|
116740 преглеждания 653 отговора |
|
1...13 14 15...33
Radka
преди 2 години

Не за момента не, но може би това може да е опция, ако не мога да намеря споразумение с 1WIN, но бях откраднат несправедливо повече от 2,5 хиляди евро, предпочитам да изчакам и да видя какво ще отговорят на моя случай тук в casinoguru.

Разгледай ако искаш

Благодаря Радка за съдействието.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Но ако казаха, че е нарушил правилата, но дали са дали някакви доказателства на играча от властите?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Но ако казаха, че е нарушил правилата, но дали са дали някакви доказателства на играча от властите?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратиха няколко скрийншота!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не за момента не, но може би това може да е опция, ако не мога да намеря споразумение с 1WIN, но бях откраднат несправедливо повече от 2,5 хиляди евро, предпочитам да изчакам и да видя какво ще отговорят на моя случай тук в casinoguru.

Разгледай ако искаш

Благодаря Радка за съдействието.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам предвид като цяло - виждам, че жалбата ви е все още отворена .

Това е доста мисия да съдиш всяко онлайн казино, любопитно ми беше дали можеш да дадеш някаква информация за това.

Не бих го препоръчал на никого, само ако печалбата е наистина голяма, но това е само моето мнение.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Но ако казаха, че е нарушил правилата, но дали са дали някакви доказателства на играча от властите?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното винаги трябва да предоставя някакви доказателства на властите, но как властите подхождат към спора, това е съвсем различен въпрос. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Точно!

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Но ако фактите са налице и доказателствата са налице, изпратени до играча от властите, тогава в крайна сметка казиното е било правилно?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Само да се свържа с адвокат и може би да видим какво може да обясни за процедурата

Автоматичен превод:
преди 2 години

https://casino.guru/1win-casino-player-s-account-has-been-blocked-8


Разгледайте моя случай приятели



Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Властите са много несправедливи!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

до кого? Ти или Абдулрахман?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че мисля, че казиното иска да ми плати моите средства!

file

Получих този отговор и не ме интересува, вече не играя в казиното, стига да ми плащат.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Как се свързахте с тези complaints@egaming.com? Обикновено никога не отговарят

Къде намери тези имейли?

Тай

Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Мисля, че от тези имейли Абдулрахаман някога е писал за вас.

Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Братко, нека гуруто първо да ти помогне, все още съжалявам за положението си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Точно!

Автоматичен превод:
преди 2 години

И сега отново завършваме с лицензионната институция Кюрасао.

Ако бяхме наясно с някакво възможно решение, щяхме да ви уведомим, сигурен съм, че го знаете.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че мисля, че казиното иска да ми плати моите средства!

file

Получих този отговор и не ме интересува, вече не играя в казиното, стига да ми плащат.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мога да повярвам на очите си... 🤯👍

Знам, че жалбата ви е приключена, все пак можете ли да актуализирате Наталия, моля?

Поздравления, почти сте готови!🤞🤞🤞


Автоматичен превод:
преди 2 години

Само да се свържа с адвокат и може би да видим какво може да обясни за процедурата

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

за такъв случай ще ви е необходим адвокат с опит в законите и разпоредбите за хазарта, но това не е често срещано явление. Най-вероятно ще намерите такъв специалист в Малта или Кюрасао. Смешно, нали?


Автоматичен превод:
преди 2 години

И сега отново завършваме с лицензионната институция Кюрасао.

Ако бяхме наясно с някакво възможно решение, щяхме да ви уведомим, сигурен съм, че го знаете.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, това е вярно,

така че казиното ме обвини, че използвам същия метод за теглене с друг играч и да, това е вярно.

По времето, когато казиното отказа да ми плати, мой приятел ме попита дали може да използва моята перфектна парична сметка, за да тегли от казиното, тъй като те не плащат обратно в нигерийски банки.

така че му дадох перфектната си парична сметка и това беше месец след като казиното ме блокира, сега те се опитват да го използват като извинение!


Те също така казаха, че използвам същите методи като другите нигерийци, опитвайки се да пера пари, но никога преди не съм теглил пари от казиното.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 2 години

Съжалявам, че трябва да кажа, че използването на чужда опция за плащане винаги противоречи на правилата и условията.

Въпреки това смятам, че основният проблем е, че повечето казина просто не разбират какво всъщност е борбата с прането на пари и как работи...

Автоматичен превод:
1...13 14 15...33
Отидете на страницаот 33 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини