ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 14)

преди 2 години от oscarhorche14
|
61348 преглеждания 496 отговора ||
1...13 14 15...25
Добавете пост
Radka
преди 1 година

Не за момента не, но може би това може да е опция, ако не мога да намеря споразумение с 1WIN, но бях откраднат несправедливо повече от 2,5 хиляди евро, предпочитам да изчакам и да видя какво ще отговорят на моя случай тук в casinoguru.

Разгледай ако искаш

Благодаря Радка за съдействието.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Но ако казаха, че е нарушил правилата, но дали са дали някакви доказателства на играча от властите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Но ако казаха, че е нарушил правилата, но дали са дали някакви доказателства на играча от властите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратиха няколко скрийншота!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не за момента не, но може би това може да е опция, ако не мога да намеря споразумение с 1WIN, но бях откраднат несправедливо повече от 2,5 хиляди евро, предпочитам да изчакам и да видя какво ще отговорят на моя случай тук в casinoguru.

Разгледай ако искаш

Благодаря Радка за съдействието.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам предвид като цяло - виждам, че жалбата ви е все още отворена .

Това е доста мисия да съдиш всяко онлайн казино, любопитно ми беше дали можеш да дадеш някаква информация за това.

Не бих го препоръчал на никого, само ако печалбата е наистина голяма, но това е само моето мнение.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Но ако казаха, че е нарушил правилата, но дали са дали някакви доказателства на играча от властите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното винаги трябва да предоставя някакви доказателства на властите, но как властите подхождат към спора, това е съвсем различен въпрос. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Точно!

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 1 година

Но ако фактите са налице и доказателствата са налице, изпратени до играча от властите, тогава в крайна сметка казиното е било правилно?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Само да се свържа с адвокат и може би да видим какво може да обясни за процедурата

Автоматичен превод:
преди 1 година

https://casino.guru/1win-casino-player-s-account-has-been-blocked-8


Разгледайте моя случай приятели



Автоматичен превод:
Recan97
преди 1 година

Властите са много несправедливи!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Deenah
преди 1 година

до кого? Ти или Абдулрахман?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че мисля, че казиното иска да ми плати моите средства!

file

Получих този отговор и не ме интересува, вече не играя в казиното, стига да ми плащат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Как се свързахте с тези complaints@egaming.com? Обикновено никога не отговарят

Къде намери тези имейли?

Тай

Автоматичен превод:
Recan97
преди 1 година

Мисля, че от тези имейли Абдулрахаман някога е писал за вас.

Автоматичен превод:
Recan97
преди 1 година

Братко, нека гуруто първо да ти помогне, все още съжалявам за положението си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Точно!

Автоматичен превод:
преди 1 година

И сега отново завършваме с лицензионната институция Кюрасао.

Ако бяхме наясно с някакво възможно решение, щяхме да ви уведомим, сигурен съм, че го знаете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че мисля, че казиното иска да ми плати моите средства!

file

Получих този отговор и не ме интересува, вече не играя в казиното, стига да ми плащат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не мога да повярвам на очите си... 🤯👍

Знам, че жалбата ви е приключена, все пак можете ли да актуализирате Наталия, моля?

Поздравления, почти сте готови!🤞🤞🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Само да се свържа с адвокат и може би да видим какво може да обясни за процедурата

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

за такъв случай ще ви е необходим адвокат с опит в законите и разпоредбите за хазарта, но това не е често срещано явление. Най-вероятно ще намерите такъв специалист в Малта или Кюрасао. Смешно, нали?


Автоматичен превод:
преди 1 година

И сега отново завършваме с лицензионната институция Кюрасао.

Ако бяхме наясно с някакво възможно решение, щяхме да ви уведомим, сигурен съм, че го знаете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, това е вярно,

така че казиното ме обвини, че използвам същия метод за теглене с друг играч и да, това е вярно.

По времето, когато казиното отказа да ми плати, мой приятел ме попита дали може да използва моята перфектна парична сметка, за да тегли от казиното, тъй като те не плащат обратно в нигерийски банки.

така че му дадох перфектната си парична сметка и това беше месец след като казиното ме блокира, сега те се опитват да го използват като извинение!


Те също така казаха, че използвам същите методи като другите нигерийци, опитвайки се да пера пари, но никога преди не съм теглил пари от казиното.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 1 година

Съжалявам, че трябва да кажа, че използването на чужда опция за плащане винаги противоречи на правилата и условията.

Въпреки това смятам, че основният проблем е, че повечето казина просто не разбират какво всъщност е борбата с прането на пари и как работи...

Автоматичен превод:
1...13 14 15...25
Отидете на страницаот 25 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини