ФорумКазина1win Casino - обща дискусия

1win Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 2 години от oscarhorche14
|
108802 преглеждания 627 отговора |
|
1...10 11 12...32
Добавете пост
Annibale
преди 2 години

Предполагам, че вече можете да изтеглите средствата си, поздравления човече.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Днес получих парите си.

Благодарение на казино гуру, наистина го оценявам🙏

Автоматичен превод:
Deenah
преди 2 години

Поздравления.... бяхме 3-ма от нас, които бяха маркирани в съобщението, изпратено от curacao, но 1win успя да обърка Наталия, за да повярва, че съм Хафсат, всъщност все още не разбирах добре ситуацията, но те казаха, че някой е използвал моя имейл адрес да отворим друга сметка с 1win и curacao ни тагна и двамата, междувременно всички имаме различни оплаквания и сме различни хора.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Днес получих парите си.

Благодарение на казино гуру, наистина го оценявам🙏

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте!

С удоволствие чета такива новини всяка сутрин 😀. Големи поздравления и голяма прегръдка!

Пожелавам ви прилично и забавно казино с много игри и любезна, отзивчива поддръжка 😉

Автоматичен превод:
преди 2 години

Поздравления.... бяхме 3-ма от нас, които бяха маркирани в съобщението, изпратено от curacao, но 1win успя да обърка Наталия, за да повярва, че съм Хафсат, всъщност все още не разбирах добре ситуацията, но те казаха, че някой е използвал моя имейл адрес да отворим друга сметка с 1win и curacao ни тагна и двамата, междувременно всички имаме различни оплаквания и сме различни хора.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Абдулрахаман,

Кюрасао предостави ли ви допълнителна информация? 🤔 Въпреки това, предполагам, че знам отговора...

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, това е отговорът.

Не получих отговор от тях.

Автоматичен превод:
Annibale
преди 2 години

Здравейте, възможно ли беше ново теглене? Опита ли пак? Виждам във вашата жалба, че все още чакаме отговор от казиното. Любопитен съм да чуя резултата. Стискам палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, абдурахман и хафсат, бихте ли ми дали имейла, за да се свържа с властите, изпратих хиляди имейли, на които не отговориха

Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Добре, можете да изпратите на имейлите по-долу.

но бих искал да ви посъветвам първо да позволите на казино гуру да ви помогне, ако няма отговор от казиното или не сте доволни от решението на гуруто, тогава можете да се свържете с лицензиращите органи.


info@gaminglicences.com

оплаквания-диспут--gaminglicences.com

complaints@gaminglicences.com

complaints@egamings.com

complaints@egamings.com

Complaints@softgamings.com

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих имейл до казиното на официалния му имейл, че преобразуването в плащането е по-високо от нормалния процент.

Имах нужда от обяснение и корекция, само за да може казиното да поиска данните ми, които са им необходими, за да верифицират акаунта ми🤣🤣 Все още се чудя как работят!

Автоматичен превод:
преди 2 години

contact@1win.xyz ?

Никога не отговарят. Свързвам се с тях 2 МЕСЕЦА непрекъснато всеки път, когато няма отговор по поща, никога не използвайте тези букмейкъри


Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Получих отговор днес, няколко часа след жалбата ми... това, което ме интересува е...

....какво общо има проверката на акаунта ми с конвертирането на валута?


Смятам, че са непрофесионалисти в работата си!


В момента, в който им изпратя документите си, ще ми блокират акаунта и ще цитират фразата 9.7!


Както и да е, нямам пари с тях, вече изиграх малката сума!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Donald
преди 2 години

Здравейте,

обикновено никога не бих казал, че се радвам, че си изиграл баланса си, НО в този случай просто трябва.

Това казино игнорира оплакванията на играчите чрез тези, които се опитваме да разберем защо сметките на играчите са блокирани и техните печалби не са изплатени. 🤯

Мисля, че най-"любимата причина" е правилото 9.7 - множество акаунти е, нали?

Ако мога, винаги проверявайте репутацията на казиното предварително, много по-добре да инвестирате известно време, за да се уверите, че сайтът е съвсем наред, вместо да прекарвате месеци в очакване на парите, спечелени в лошо казино.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, че избрах този букмейкър 1WIN, никога не съм получавал отговор на имейлите си от август 2022 г., което е сериозно. Съжалявам, че не видях рецензиите, преди да се регистрирам, за съжаление не можах.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ви за любезния съвет!😊

Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Съжалявам, но тези на моя приятел са в същата обувка като вашата!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Очакваме отговора и най-вече помощта на CASINO GURU, те са единствените спасители.

Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Наистина, просто бъдете в течение!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Recan97
преди 2 години

Доста съм загрижен дали казиното ще се присъедини към жалбата и ще ни даде шанс да разрешим нещата.

Не искам да ви плаша, но някои оплаквания и играчи бяха напълно игнорирани от казиното 🙁...

Автоматичен превод:
Donald
преди 2 години

Много сте добре дошли.

Доколкото забелязах, казино 1win е добре рекламирано в няколко платформи и медийни канали, така че просто искам да знам как точно попаднахте на това казино? Можеш ли да кажеш?

Автоматичен превод:
1...10 11 12...32
Отидете на страницаот 32 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини