преди 2 години
Предполагам, че вече можете да изтеглите средствата си, поздравления човече.
I guess you can now withdrawal your funds, congratulations man.
Предполагам, че вече можете да изтеглите средствата си, поздравления човече.
I guess you can now withdrawal your funds, congratulations man.
Днес получих парите си.
Благодарение на казино гуру, наистина го оценявам🙏
I got my money today.
Thanks to casino guru, I really appreciate🙏
Поздравления.... бяхме 3-ма от нас, които бяха маркирани в съобщението, изпратено от curacao, но 1win успя да обърка Наталия, за да повярва, че съм Хафсат, всъщност все още не разбирах добре ситуацията, но те казаха, че някой е използвал моя имейл адрес да отворим друга сметка с 1win и curacao ни тагна и двамата, междувременно всички имаме различни оплаквания и сме различни хора.
Congratulations....it was 3 of us that were tagged on the message curacao sent but 1win managed to confuse Natalia into believing that I am Hafsat,I actually still didn't understand the situation well,but they said someone used my email adress to open another account with 1win,and curacao tagged us both,meanwhile we all have different complaints and we are different persons.
Здравейте!
С удоволствие чета такива новини всяка сутрин 😀. Големи поздравления и голяма прегръдка!
Пожелавам ви прилично и забавно казино с много игри и любезна, отзивчива поддръжка 😉
Hello!
I'd love to read such news every morning 😀. Big congratulations and a huge hug!
I wish you a decent and entertaining casino with tons of games and kind, responsive support 😉
Поздравления.... бяхме 3-ма от нас, които бяха маркирани в съобщението, изпратено от curacao, но 1win успя да обърка Наталия, за да повярва, че съм Хафсат, всъщност все още не разбирах добре ситуацията, но те казаха, че някой е използвал моя имейл адрес да отворим друга сметка с 1win и curacao ни тагна и двамата, междувременно всички имаме различни оплаквания и сме различни хора.
Congratulations....it was 3 of us that were tagged on the message curacao sent but 1win managed to confuse Natalia into believing that I am Hafsat,I actually still didn't understand the situation well,but they said someone used my email adress to open another account with 1win,and curacao tagged us both,meanwhile we all have different complaints and we are different persons.
Да, това е отговорът.
Не получих отговор от тях.
Yeah it is the answer.
I haven't gotten a response from them.
Здравейте, възможно ли беше ново теглене? Опита ли пак? Виждам във вашата жалба, че все още чакаме отговор от казиното. Любопитен съм да чуя резултата. Стискам палци.🤞
Hello, was it possible to make a new withdrawal? Did you try again? I see in your complaint that we are still waiting the answer from casino. I am curious to hear the result. My fingers are crossed.🤞
Здравейте, абдурахман и хафсат, бихте ли ми дали имейла, за да се свържа с властите, изпратих хиляди имейли, на които не отговориха
Hello abdurahman and hafsat could you give me the mail for contacting the authorities i sent thousand mails they didnt answer
Добре, можете да изпратите на имейлите по-долу.
но бих искал да ви посъветвам първо да позволите на казино гуру да ви помогне, ако няма отговор от казиното или не сте доволни от решението на гуруто, тогава можете да се свържете с лицензиращите органи.
оплаквания-диспут--gaminglicences.com
Complaints@softgamings.com
Alright, you can send to the below emails.
but I'd love to advise you to allow casino guru help you first, if there's no response from the casino or you aren't satisfied with the gurus decision, then you can contact the licensing authorities.
complaints-dispute--gaminglicences.com
Complaints@softgamings.com
Изпратих имейл до казиното на официалния му имейл, че преобразуването в плащането е по-високо от нормалния процент.
Имах нужда от обяснение и корекция, само за да може казиното да поиска данните ми, които са им необходими, за да верифицират акаунта ми🤣🤣 Все още се чудя как работят!
I emailed the casino on its official email, that the conversion in payment was higher that the normal rate.
I needed an explanation and correction, only for the casino to ask for my details that they needed to verify my account🤣🤣 I'm still wondering how they operate!
contact@1win.xyz ?
Никога не отговарят. Свързвам се с тях 2 МЕСЕЦА непрекъснато всеки път, когато няма отговор по поща, никога не използвайте тези букмейкъри
contact@1win.xyz ?
They never answer. I contact them 2 MONTHS non stop everytime mail no answer, never use these bookie
Получих отговор днес, няколко часа след жалбата ми... това, което ме интересува е...
....какво общо има проверката на акаунта ми с конвертирането на валута?
Смятам, че са непрофесионалисти в работата си!
В момента, в който им изпратя документите си, ще ми блокират акаунта и ще цитират фразата 9.7!
Както и да е, нямам пари с тях, вече изиграх малката сума!
I got a response today, few hours after my complaint....what I'm curious about is....
....what does verifying my account has to do with conversion of currency?
I believe they are unprofessional with thier work!
The moment I send them my documents, they'll block my account and qoute the 9.7 phrase!
Anyway I do not have money with them,I already played the little amount off!
Здравейте,
обикновено никога не бих казал, че се радвам, че си изиграл баланса си, НО в този случай просто трябва.
Това казино игнорира оплакванията на играчите чрез тези, които се опитваме да разберем защо сметките на играчите са блокирани и техните печалби не са изплатени. 🤯
Мисля, че най-"любимата причина" е правилото 9.7 - множество акаунти е, нали?
Ако мога, винаги проверявайте репутацията на казиното предварително, много по-добре да инвестирате известно време, за да се уверите, че сайтът е съвсем наред, вместо да прекарвате месеци в очакване на парите, спечелени в лошо казино.
Hello,
normally I'd never said that I'm happy that you played away your balance, BUT in this case, I simply have to.
This casino ignores players' complaints through those we try to find out why player's accounts got blocked and their winnings unpaid. 🤯
I think that the most "favorite reason" is the rule 9.7 - multiple accounts is, right?
If I may, always check the casino's reputation in advance, much better ivesting some time to make sure the site is quite ok rather then spend months waiting for the money won in a bad casino.
Съжалявам, че избрах този букмейкър 1WIN, никога не съм получавал отговор на имейлите си от август 2022 г., което е сериозно. Съжалявам, че не видях рецензиите, преди да се регистрирам, за съжаление не можах.
I regret having chosen this bookmaker 1WIN , I have never had an answer to my emails since August 2022, which is serious. I regret not having seen the reviews before registering too bad I could not.
Съжалявам, но тези на моя приятел са в същата обувка като вашата!
So sorry, my friend's are in same shoe as yours!
Доста съм загрижен дали казиното ще се присъедини към жалбата и ще ни даде шанс да разрешим нещата.
Не искам да ви плаша, но някои оплаквания и играчи бяха напълно игнорирани от казиното 🙁...
I'm quite concerned about whether the casino will join the complaint and give us a chance to sort things out.
Don't want to scare you, but some complaints and players were completely ignored by the casino 🙁...
Много сте добре дошли.
Доколкото забелязах, казино 1win е добре рекламирано в няколко платформи и медийни канали, така че просто искам да знам как точно попаднахте на това казино? Можеш ли да кажеш?
You are most welcome.
As far as I noticed, 1win casino is well advertised on several platforms and media channels, so I just want to know how exactly did you come across this casino? Can you tell?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.