НачалоФорумКазина1Red Casino - обща дискусия

1Red Casino - обща дискусия (страница 4)

 от caiods20221
|
16 315 преглеждания 123 отговора |
|
1...3 4 5...7
Casualgambling782

Пожелавам ви прекрасна вечер от балтийското крайбрежие... Някак всичко това ми звучи познато, все още имам над €1000 на часовника в 1Red... Абсолютно същите извинения!!! Дори не е посочена причина защо снимките и документите не са преминали предполагаемата проверка... Просто е странно, че сега успях да се верифицирам в 2 други игрални зали точно с тези снимки...

Автоматичен превод:
utz641

Колкото и да е странно, бях потвърден на 20-ти в рамките на 30 минути.


въпреки че днес чакам 16-ия ден за теглене.


напълно неприемливо

Автоматичен превод:

И отмяна на предстоящото теглене от моя страна, разбира се, може да бъде във всеки един момент.

Автоматичен превод:

Опитах да верифицирам сметката си там само когато исках да тегля... Имаше поне 2 седмици между моя депозит и първия опит за теглене... След това помолих поддръжката за помощ... Но единственият отговор, който получих, беше че трябва да кача още документи и тази обработка ще отнеме около час... Изтрих всички документи няколко пъти и ги качих отново... лична карта отпред/отзад, шофьорска книжка отпред/отзад, 4 или 5 различни сметки и банково извлечение, на което се вижда депозитът... Минаха години... Но текущото състояние все още се обработва (мисля, че часовникът е спрял там, където се чете 1 час)... Според мен поддръжката също е направена до ботове...

Автоматичен превод:

Разпознавам се в това, което казваш.

Жалко, че трябва да бъде така. Самият сайт изглежда обещаващо и всъщност предлага всичко, което търся. За съжаление, поради начина, по който се отнасят към клиентите и не изплащането на кредити, не препоръчвам на никого да играе тук. Работя от известно време и съм добре запознат с възможните причини, поради които 1Red няма да плати, това не е проблем за мен. Това е просто честно спечелена сума с мои собствени пари и не им отива да се отнасят с мен по този начин.

Автоматичен превод:

Съобщенията, които получих, се различават от препращане до старши мениджър, допълнителни проверки за сигурност, допълнителен преглед, дължим на значителна сума, и цял набор от причини, но не съм по-мъдър, за съжаление след повече от 2 седмици и 70+ имейла напред-назад .


Освен това няма минали тегления, направени от мен.

Автоматичен превод:

Разочарованието ви тук е наистина разбираемо, но се надяваме, че оплакването ви скоро ще бъде разгледано и ние ще разберем какво наистина се случва.

Със сигурност не е добро начало в това казино, нали?

Автоматичен превод:

Пожелавам ви прекрасна вечер от балтийското крайбрежие... Някак всичко това ми звучи познато, все още имам над €1000 на часовника в 1Red... Абсолютно същите извинения!!! Дори не е посочена причина защо снимките и документите не са преминали предполагаемата проверка... Просто е странно, че сега успях да се верифицирам в 2 други игрални зали точно с тези снимки...

Автоматичен превод:

Съжалявам, че трябва да преминете и през всичко това.

Проверихте ли обаче дали предоставените от вас документи са в правилния формат и качество? Това често е причина казиното да не ги приема, честно казано.

Колко време чакате да приключи процесът на проверка?

Ако имате нужда от помощ от нашия екип за жалби, просто ни уведомете и ние със сигурност ще разгледаме вашия случай.

Автоматичен превод:

Здравей Роми,


Публикувах отговора си в темата за оплаквания. Не бях сигурен дали това е правилното място.


Накратко, те признават неуспехите си и забелязват, че не е направено нарушение или грешка от моя страна на тяхната политика.


Поддържам се малко скептичен след около 100 имейла напред-назад с тях...

Автоматичен превод:
Casualgambling782

Хей, публикувах отговора си тук .

Нека просто запазим този разговор в една тема, моля. Ще ви оставя да изберете кой ще е по-добър за вас, става ли? 😉

Автоматичен превод:

Някой получава ли средства/тегли наскоро от 1red?


чакам повече от 6 дни и забелязах, че при доверителния пилот някои са чакали повече от 3 седмици и нищо.


Напълно съм проверен и пуснах жалба тук.



Автоматичен превод:
mullen103

Здравейте, ние даваме на казината 14 дни, както може би сте видели от жалбата. Разбира се, контактували ли сте с казиното или досега не са ви казали нищо за едноседмичното чакане? Имали ли сте успешно теглене тук преди или това е първият път?

Автоматичен превод:

Имам проблем с това казино, имах печалба от 33 хиляди евро, депозирах сурови пари и никога не използвах бонуси, сметката ми беше напълно потвърдена с всички поискани документи и успях да изтегля 5000 евро, малко след това, когато исках да тегля втори път, когато казиното блокира акаунта ми и конфискува останалите ми средства без ясно обяснение или доказателства, че съм направил нещо нередно.

Те отказват всякаква комуникация с мен по всички техни канали.

Автоматичен превод:
nm86nlplay

Хей, това е неудобно. В този случай може би изобщо нямаше да чакам и да пусна жалба, защото не трябва да се случва. Особено когато са ви били платени пари и след това акаунтът ви е бил блокиран без причина. Това не е много логично.

Мислили ли сте за тази възможност?

Автоматичен превод:

За съжаление не мога да публикувам никакви оплаквания тук, винаги получавам грешка, от 2 седмици се опитвам и без успех.

Автоматичен превод:
nm86nlplay

здравей

Съжалявам за причиненото неудобство; любезно изпратете описанието по имейл на

Моите колеги ще ви помогнат да настроите жалбата.

Автоматичен превод:

Някой получава ли средства/тегли наскоро от 1red?


чакам повече от 6 дни и забелязах, че при доверителния пилот някои са чакали повече от 3 седмици и нищо.


Напълно съм проверен и пуснах жалба тук.



Автоматичен превод:

Да, всичките ми заявки за теглене се обработват в рамките на 6-12 часа, така че от моя страна няма проблеми. Не че депозирам и печеля огромни суми пари, но все пак.

Автоматичен превод:

Интересно, защото те одобриха теглене на 5000 евро от баланса ми от 33 хиляди и бързо след това блокираха сметката ми с приблизително 27 хиляди евро, останали без никакви реални обяснения или доказателства срещу мен.

Така че вече никой не отговаря от казиното.


Автоматичен превод:
Radka

Повече от 2 седмици никой не ми помага с проблема.

Автоматичен превод:

Това е много странно. За мен изглежда добро казино, което просто плаща средствата. Но както споменах, получавам само малки печалби, нищо за сравнение с вашата печалба. Така че определено няма да депозирам много и може би ще спечеля много и рискувам да не ми платят, както преживявате. И се надявам да си върнеш парите и жалбата ти да има ефект.

Автоматичен превод:

Казвам ви от собствен опит, те имат властта да блокират акаунта ви по всяко време.

Бъдете наясно

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини