ФорумКазина1Red Casino - обща дискусия

1Red Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от caiods20221
|
8537 преглеждания 68 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
Casualgambling782
преди 2 седмици

Здравейте, виждам, че вашата жалба също е преминала на следващия етап и сега Мирка ще се свърже с казиното, за да обясни какво се случва.

Не можете да направите много в тази ситуация, тъй като нямате ясна причина защо това се случва и продължавате да получавате един и същ отговор.

Това първото ви оттегляне ли е или сте имали успехи преди?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Съобщенията, които получих, се различават от препращане до старши мениджър, допълнителни проверки за сигурност, допълнителен преглед, дължим на значителна сума, и цял набор от причини, но не съм по-мъдър, за съжаление след повече от 2 седмици и 70+ имейла напред-назад .


Освен това няма минали тегления, направени от мен.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
Casualgambling782
преди 2 седмици

Пожелавам ви прекрасна вечер от балтийското крайбрежие... Някак всичко това ми звучи познато, все още имам над €1000 на часовника в 1Red... Абсолютно същите извинения!!! Дори не е посочена причина защо снимките и документите не са преминали предполагаемата проверка... Просто е странно, че сега успях да се верифицирам в 2 други игрални зали точно с тези снимки...

Автоматичен превод:
utz641
преди 2 седмици

Колкото и да е странно, бях потвърден на 20-ти в рамките на 30 минути.


въпреки че днес чакам 16-ия ден за теглене.


напълно неприемливо

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

И отмяна на предстоящото теглене от моя страна, разбира се, може да бъде във всеки един момент.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Опитах да верифицирам сметката си там само когато исках да тегля... Имаше поне 2 седмици между моя депозит и първия опит за теглене... След това помолих поддръжката за помощ... Но единственият отговор, който получих, беше че трябва да кача още документи и тази обработка ще отнеме около час... Изтрих всички документи няколко пъти и ги качих отново... лична карта отпред/отзад, шофьорска книжка отпред/отзад, 4 или 5 различни сметки и банково извлечение, на което се вижда депозитът... Минаха години... Но текущото състояние все още се обработва (мисля, че часовникът е спрял там, където се чете 1 час)... Според мен поддръжката също е направена до ботове...

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Разпознавам се в това, което казваш.

Жалко, че трябва да бъде така. Самият сайт изглежда обещаващо и всъщност предлага всичко, което търся. За съжаление, поради начина, по който се отнасят към клиентите и не изплащането на кредити, не препоръчвам на никого да играе тук. Работя от известно време и съм добре запознат с възможните причини, поради които 1Red няма да плати, това не е проблем за мен. Това е просто честно спечелена сума с мои собствени пари и не им отива да се отнасят с мен по този начин.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Съобщенията, които получих, се различават от препращане до старши мениджър, допълнителни проверки за сигурност, допълнителен преглед, дължим на значителна сума, и цял набор от причини, но не съм по-мъдър, за съжаление след повече от 2 седмици и 70+ имейла напред-назад .


Освен това няма минали тегления, направени от мен.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Разочарованието ви тук е наистина разбираемо, но се надяваме, че оплакването ви скоро ще бъде разгледано и ние ще разберем какво наистина се случва.

Със сигурност не е добро начало в това казино, нали?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Пожелавам ви прекрасна вечер от балтийското крайбрежие... Някак всичко това ми звучи познато, все още имам над €1000 на часовника в 1Red... Абсолютно същите извинения!!! Дори не е посочена причина защо снимките и документите не са преминали предполагаемата проверка... Просто е странно, че сега успях да се верифицирам в 2 други игрални зали точно с тези снимки...

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Съжалявам, че трябва да преминете и през всичко това.

Проверихте ли обаче дали предоставените от вас документи са в правилния формат и качество? Това често е причина казиното да не ги приема, честно казано.

Колко време чакате да приключи процесът на проверка?

Ако имате нужда от помощ от нашия екип за жалби, просто ни уведомете и ние със сигурност ще разгледаме вашия случай.

Автоматичен превод:
Публикация на Casualgambling782 е изтрит
преди 2 седмици

Здравей Роми,


Публикувах отговора си в темата за оплаквания. Не бях сигурен дали това е правилното място.


Накратко, те признават неуспехите си и забелязват, че не е направено нарушение или грешка от моя страна на тяхната политика.


Поддържам се малко скептичен след около 100 имейла напред-назад с тях...

Автоматичен превод:
Casualgambling782
преди 1 седмица

Хей, публикувах отговора си тук .

Нека просто запазим този разговор в една тема, моля. Ще ви оставя да изберете кой ще е по-добър за вас, става ли? 😉

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини