ФорумКазина1Red Casino - обща дискусия

1Red Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от caiods20221
|
10267 преглеждания 68 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
преди 11 месеца

Außer das sich im Chat nur entschuldigt wird und man keinen Einfluß hat zwecks Auszahlungsdauer:


Оценяваме вашето търпение, докато нашият екип преглежда заявката ви за теглене. За съжаление не можем да предоставим точен график, тъй като всички заявки за теглене се обработват в реда, в който са получени. Продължителността на този процес зависи от текущото натоварване на нашия финансов отдел. Искрено се извиняваме за неудобството, което това може да причини, и ви благодарим за разбирането.


😕

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Актуализация:

Днес получих плащането си

Благодаря @1red Casino.

Автоматичен превод:
scifi68
преди 11 месеца

Перфектно, така че в крайна сметка си заслужаваше чакането и бих казал, че изобщо не беше дълго. 🎉😎😊

Понякога просто трябва да сте малко търпеливи и всичко ще се получи. Предполагам, че ще останете в казиното, тъй като казахте, че са платили досега, прав ли съм?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

не могат да теглят от казино 1RED без значение колко извлечения, доказателства за плащания подавате, те винаги намират причина да отхвърлят вашите документи

Автоматичен превод:
jacque1
преди 10 месеца

Здравейте, казиното каза ли ви също причината, поради която документите ви са отхвърлени? Изпращате ли всичко в правилния формат и вашите документи съдържат ли това, което казиното изисква от тях? Колко време продължава процесът на проверка и вашата ситуация?

Кажете ми, моля.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, имам същия проблем с red1, можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
eundegr
преди 4 месеца

Здравейте, същият проблем като кой, моля? Може ли да опишете вашата ситуация, защото няколко играча са писали тук преди вас. За теглене на пари ли става дума или за нещо друго?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Когато за първи път се регистрирах там, случайно направих 1-2 плащания от картата на партньора ми. Това беше преди около година, ако не и повече, и оттогава плащам само от картата си и то не малка сума. Сега имам сума, която искам да изтегля. VIP мениджърът каза, че ще каже на финансовия отдел да направи изключение. Чакам 2 дни и ВИП мениджъра ми каза, че се обработва от 2 дни и това ми изглежда много странно. Те продължават да се свързват, но нищо не се случва. Моля за помощ. за разбирането

Автоматичен превод:
eundegr
преди 4 месеца

Здравейте и благодаря за подробностите. Предполагам, че тази несигурност е трудна за понасяне. От друга страна, минаха само няколко дни, ако не пропускам нещо. Някои плащания отнемат 5 или повече дни, в зависимост от предпочитаните опции за плащане. Според мен трябва да се опитате да се успокоите и да попитате мениджъра дали можете да получите номер на транзакция. Заслужава ли си да опитате?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, парите ми бяха преведени, всичко работи, само няколко суми не можаха да бъдат преведени по кредитната ми карта, можете ли да ми помогнете с това? LG

Автоматичен превод:
eundegr
преди 4 месеца

Добре!

От обща гледна точка чакането изглежда работеше, така че щях да продължа да чакам. Поискахте ли подкрепа относно тези липсващи суми?

Както можете да видите, казиното е в състояние да плати, следователно по-вероятно говорим за забавяне. Мисля, че казиното трябва да го оправи.

Попитайте ги и се свържете с нас, моля.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Тегленията се отхвърлят без причина

Автоматичен превод:
glena841
преди 4 месеца

Хей, можеш ли да ми кажеш малко повече за твоята ситуация? Колко време чакаш парите си? Трябваше ли да потвърдите акаунта си или все още не? Играхте ли с някакъв бонус?

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Внимание!!!


Докато играете, се активира бонус, който трябва да заложите 40 пъти и накрая всичко, което спечелите, се приспада от игралната ви сметка.


Получих бонус (200 евро), който не съм искал. След това се активира автоматично и трябваше да го заложа 40x (8000 евро). В крайна сметка имах над 3000 евро, но след залагането почти 3000 евро бяха отнети от сметката ми.


Според мен това е измама и кражба.


Няма да играя повече тук и мога само да посъветвам всички да не го правят.



Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
jacque1
преди 3 месеца

имам проблем със спортните залагания, получавам пари, но не мога да получа пари, те са, внимавайте

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Внимание!!!


Докато играете, се активира бонус, който трябва да заложите 40 пъти и накрая всичко, което спечелите, се приспада от игралната ви сметка.


Получих бонус (200 евро), който не съм искал. След това се активира автоматично и трябваше да го заложа 40x (8000 евро). В крайна сметка имах над 3000 евро, но след залагането почти 3000 евро бяха отнети от сметката ми.


Според мен това е измама и кражба.


Няма да играя повече тук и мога само да посъветвам всички да не го правят.



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, в този случай бих помислил да подадете жалба, ако сте получили бонус, който не сте поискали и не можете да го премахнете по някакъв начин и сте загубили печалбите си поради това. Не ми се струва нормално.

Както и да е, за първи път ли играеше в казино? Чудя се дали е имало бонус, който не сте могли да маркирате като добре дошъл и затова сте го получили.

Чувствайте се свободни да ме уведомите и ако искате да подадете жалба, можете да намерите връзката тук .

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

имам проблем със спортните залагания, получавам пари, но не мога да получа пари, те са, внимавайте

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Хей, имаш предвид в това казино? Виждам, че сте споменали нещо подобно в друга тема, така че искам да се уверя дали говорите за проблем в едно казино или няколко.

За съжаление, що се отнася до спортните залагания, ние не можем да ви помогнем с това, защото нямаме експерти или клон.

Въпреки това, ако се интересувате, мога да публикувам някои връзки, където може би можем да ви помогнем.

Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Чакате теглене като KYC потвърден клиент повече от 15 дни без ясна причина.

Автоматичен превод:
Casualgambling782
преди 2 месеца

Здравейте, виждам, че вашата жалба също е преминала на следващия етап и сега Мирка ще се свърже с казиното, за да обясни какво се случва.

Не можете да направите много в тази ситуация, тъй като нямате ясна причина защо това се случва и продължавате да получавате един и същ отговор.

Това първото ви оттегляне ли е или сте имали успехи преди?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Съобщенията, които получих, се различават от препращане до старши мениджър, допълнителни проверки за сигурност, допълнителен преглед, дължим на значителна сума, и цял набор от причини, но не съм по-мъдър, за съжаление след повече от 2 седмици и 70+ имейла напред-назад .


Освен това няма минали тегления, направени от мен.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини