Außer das sich im Chat nur entschuldigt wird und man keinen Einfluß hat zwecks Auszahlungsdauer:
Оценяваме вашето търпение, докато нашият екип преглежда заявката ви за теглене. За съжаление не можем да предоставим точен график, тъй като всички заявки за теглене се обработват в реда, в който са получени. Продължителността на този процес зависи от текущото натоварване на нашия финансов отдел. Искрено се извиняваме за неудобството, което това може да причини, и ви благодарим за разбирането.
😕
Außer das sich im Chat nur entschuldigt wird und man keinen Einfluß hat zwecks Auszahlungsdauer:
We appreciate your patience as our team reviews your withdrawal request. Regrettably, we are unable to provide an exact timeline as all cashout requests are processed in the order they are received. The duration of this process is contingent upon the current workload of our finance department. We sincerely apologize for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding.
😕
Перфектно, така че в крайна сметка си заслужаваше чакането и бих казал, че изобщо не беше дълго. 🎉😎😊
Понякога просто трябва да сте малко търпеливи и всичко ще се получи. Предполагам, че ще останете в казиното, тъй като казахте, че са платили досега, прав ли съм?
Perfect, so in the end it was worth the wait and I would say it wasn't long at all. 🎉😎😊
Sometimes you just have to be a little patient and everything will work out. I suppose you'll stay with the casino since you said they've paid up so far, am I right ?
не могат да теглят от казино 1RED без значение колко извлечения, доказателства за плащания подавате, те винаги намират причина да отхвърлят вашите документи
cannot withdraw from 1RED casino no matter how many statements, proof of payments you submit they always find a reason to reject your paperwork
Здравейте, казиното каза ли ви също причината, поради която документите ви са отхвърлени? Изпращате ли всичко в правилния формат и вашите документи съдържат ли това, което казиното изисква от тях? Колко време продължава процесът на проверка и вашата ситуация?
Кажете ми, моля.
Hello, did the casino also tell you the reason why your documents are rejected ? Are you sending everything in the correct format and do your documents contain what the casino requires them to have ? How long has the verification process and your situation been going on ?
Let me know please.
Здравейте, същият проблем като кой, моля? Може ли да опишете вашата ситуация, защото няколко играча са писали тук преди вас. За теглене на пари ли става дума или за нещо друго?
Ще чакам вашия отговор.
Hi, same problem as who please ? Could you describe your situation because several players wrote here before you. Is it about withdrawing money or something else ?
I will wait for your reply.
Когато за първи път се регистрирах там, случайно направих 1-2 плащания от картата на партньора ми. Това беше преди около година, ако не и повече, и оттогава плащам само от картата си и то не малка сума. Сега имам сума, която искам да изтегля. VIP мениджърът каза, че ще каже на финансовия отдел да направи изключение. Чакам 2 дни и ВИП мениджъра ми каза, че се обработва от 2 дни и това ми изглежда много странно. Те продължават да се свързват, но нищо не се случва. Моля за помощ. за разбирането
When I first registered there, I accidentally made 1-2 payments from my partner's card. That was about a year ago, if not longer, and since then I've only made payments from my card, and not a small amount. Now I have a sum that I want to withdraw. The VIP manager said he would tell the finance department to make an exception. I've been waiting for 2 days and the VIP manager told me that it's been processed for 2 days and that seems very strange to me. They keep getting in touch but nothing happens. I'm asking for help. Regards
Ich hatte anfangs als ich mich dort angemeldet habe ausversehn 1-2 Einzahlungen von der karte meiner Lebensgefährten eingezahlt das war vor einem Jahr ungefähr wenn nicht noch länger her, und seit dem an habe ich nur von meiner karte aus eingezahlt und das nicht wenig, und jetzt habe ich eine summe die ich auszahlen möchte der vip Manager meinte er sagt zu der Finanz Abteilung das sie eine Ausnahme machen sollen, jetzt warte ich seit 2 Tagen und der vip Manager meint zu mir das es bearbeitet wird seit 2 tagen und das kommt mir sehr komisch vor immer wieder das sie sich melden aber da kommt nichts ich bitte um Hilfe. Lg
Здравейте и благодаря за подробностите. Предполагам, че тази несигурност е трудна за понасяне. От друга страна, минаха само няколко дни, ако не пропускам нещо. Някои плащания отнемат 5 или повече дни, в зависимост от предпочитаните опции за плащане. Според мен трябва да се опитате да се успокоите и да попитате мениджъра дали можете да получите номер на транзакция. Заслужава ли си да опитате?
Hello, and thanks for the details. I imagine this uncertainty is hard to bear. On the other hand, it has been just a few days, if I'm not missing something. Some payments take 5 or more days, depending on preferred payment options. In my opinion, you should try to calm down and ask the manager whether you can get a transaction number. Is it worth trying out?
Здравейте, парите ми бяха преведени, всичко работи, само няколко суми не можаха да бъдат преведени по кредитната ми карта, можете ли да ми помогнете с това? LG
Hello, my money was transferred over, everything worked, only a few amounts could not be transferred to my credit card, can you perhaps help me with this? LG
Hallo also mein geld wurde rüber gebucht hatte alles geklappt nur ein paar beträge konnten noch nicht rüber gebucht werden auf meine kredit karte können sie mir da vielleicht weiterhelfen LG
Добре!
От обща гледна точка чакането изглежда работеше, така че щях да продължа да чакам. Поискахте ли подкрепа относно тези липсващи суми?
Както можете да видите, казиното е в състояние да плати, следователно по-вероятно говорим за забавяне. Мисля, че казиното трябва да го оправи.
Попитайте ги и се свържете с нас, моля.
Good!
From a general perspective, waiting seemed to work, so I would keep waiting. Did you ask for support regarding these missing amounts?
As you can see, the casino is capable of paying, hence, we are more likely talking about delay. The casino has to sort it out, I think.
Ask them and get back to us, please.
Хей, можеш ли да ми кажеш малко повече за твоята ситуация? Колко време чакаш парите си? Трябваше ли да потвърдите акаунта си или все още не? Играхте ли с някакъв бонус?
Ще чакам вашия отговор.
Hey, can you please tell me a bit more about your situation ? How long have you been waiting for your money ? Did you need to verify your account or not yet ? Did you play with any bonus ?
I will wait for your answer.
Внимание!!!
Докато играете, се активира бонус, който трябва да заложите 40 пъти и накрая всичко, което спечелите, се приспада от игралната ви сметка.
Получих бонус (200 евро), който не съм искал. След това се активира автоматично и трябваше да го заложа 40x (8000 евро). В крайна сметка имах над 3000 евро, но след залагането почти 3000 евро бяха отнети от сметката ми.
Според мен това е измама и кражба.
Няма да играя повече тук и мога само да посъветвам всички да не го правят.
Caution!!!
While you are playing, a bonus is activated which you have to wager 40 times and at the end everything you win is deducted from your gaming account.
I received a bonus (200 euros) that I didn't ask for. It was then activated automatically and I had to wager it 40x (8000 euros). In the end I had over 3000 euros but after it was wagered almost 3000 euros were taken away from my account.
In my opinion this is fraud and theft.
I won't play here anymore and can only advise everyone against it.
Vorsicht!!!
wärend man spielt wird einem ein Bonus aktiviert den man 40 mal umsetzen muss und am Ende wird alles gewonnene vom Spielkonto wieder abgebucht.
habe ein Bonus erhalten(200 Euro) um den ich nicht gebeten habe der wurde dann automatisch aktiviert musste es dann umsetzen 40x (8000 Euro. Hatte am Ende über 3000 Euro nach dem es aber umgesetzt war wurden mir fast 3000 Euro wieder weggenommen vom Konto.
das ist in meinen Augen Betrug und Diebstahl.
werde hier nicht mehr spielen und kann jedem nur davor abraten.
имам проблем със спортните залагания, получавам пари, но не мога да получа пари, те са, внимавайте
i have problem with sports betting get money but i cantget money they are cam be carefull
Внимание!!!
Докато играете, се активира бонус, който трябва да заложите 40 пъти и накрая всичко, което спечелите, се приспада от игралната ви сметка.
Получих бонус (200 евро), който не съм искал. След това се активира автоматично и трябваше да го заложа 40x (8000 евро). В крайна сметка имах над 3000 евро, но след залагането почти 3000 евро бяха отнети от сметката ми.
Според мен това е измама и кражба.
Няма да играя повече тук и мога само да посъветвам всички да не го правят.
Caution!!!
While you are playing, a bonus is activated which you have to wager 40 times and at the end everything you win is deducted from your gaming account.
I received a bonus (200 euros) that I didn't ask for. It was then activated automatically and I had to wager it 40x (8000 euros). In the end I had over 3000 euros but after it was wagered almost 3000 euros were taken away from my account.
In my opinion this is fraud and theft.
I won't play here anymore and can only advise everyone against it.
Vorsicht!!!
wärend man spielt wird einem ein Bonus aktiviert den man 40 mal umsetzen muss und am Ende wird alles gewonnene vom Spielkonto wieder abgebucht.
habe ein Bonus erhalten(200 Euro) um den ich nicht gebeten habe der wurde dann automatisch aktiviert musste es dann umsetzen 40x (8000 Euro. Hatte am Ende über 3000 Euro nach dem es aber umgesetzt war wurden mir fast 3000 Euro wieder weggenommen vom Konto.
das ist in meinen Augen Betrug und Diebstahl.
werde hier nicht mehr spielen und kann jedem nur davor abraten.
Здравейте, в този случай бих помислил да подадете жалба, ако сте получили бонус, който не сте поискали и не можете да го премахнете по някакъв начин и сте загубили печалбите си поради това. Не ми се струва нормално.
Както и да е, за първи път ли играеше в казино? Чудя се дали е имало бонус, който не сте могли да маркирате като добре дошъл и затова сте го получили.
Чувствайте се свободни да ме уведомите и ако искате да подадете жалба, можете да намерите връзката тук .
Hello, in this case I would think about lodging a complaint if you received a bonus that you did not ask for and could not be removed somehow and you lost your winnings because of it. It doesn't seem normal to me.
Anyway, was it your first time playing in a casino ? I'm wondering if there was a bonus you couldn't have marked as welcome and that's why you got it.
Feel free to let me know, and if you'd like to start a complaint, you can find the link here.
Хей, имаш предвид в това казино? Виждам, че сте споменали нещо подобно в друга тема, така че искам да се уверя дали говорите за проблем в едно казино или няколко.
За съжаление, що се отнася до спортните залагания, ние не можем да ви помогнем с това, защото нямаме експерти или клон.
Въпреки това, ако се интересувате, мога да публикувам някои връзки, където може би можем да ви помогнем.
Ще чакам вашия отговор.
Hey, you mean at this casino ? I see you mentioned something similar in another thread, so I want to make sure if you are talking about a problem in one casino or several.
Unfortunately, as far as sports betting is concerned, we can't help you with that, because we don't have experts or a branch.
However, if you are interested I can post some links where we can perhaps help you.
I will wait for your reply.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.