преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 1Red Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирахте се днес, нека да видим как се справя казиното 😀
Ще има актуализация след няколко седмици 🙂
Registered today, let's see how the casino is doing 😀
There will be an update in a few weeks 🙂
Habe mich heute registriert, mal schauen wie sich das casino so macht 😀
In ein paar Wochen gibts ein Update 🙂
Здравейте,
И аз се регистрирах вчера и спечелих при първи депозит. Поисках теглене, но процесът на проверка е просто ужасен... Продължават да ме питат едни и същи неща отново и отново. Депозирах с карта paysafe, която е ваучер за предплатена карта, изпратих им кода на ваучера, но те искат доказателство за направения депозит с референтен номер, дата и час и моето име върху него... наистина не знам как мога изпратете това, ако съм използвал обикновена предплатена карта. Просто попълвате числа и това добавя парите...
Hello,
I registered yesterday too and won on first deposit. I asked withdrawal but the verification process is just awful... They keep asking me the same things all over again. I deposited using paysafe card which is a prepaid card voucher, i sent them the voucher code but they ask a proof of the deposit made with reference number, date and time and my name on it... i really do not know how i can send this if i used a simple prepaid card. You just fill in numbers and it adds the money...
Здрасти,
Започвам да си мисля, че персоналът на казиното не може да направи разлика между предплатени ваучери и дебитни карти.
Наскоро няколко играчи от Германия отидоха в банка, за да получат доказателство за депозит, тъй като обикновено извлечението не се прави само за една транзакция и не показва името на собственика едновременно. 🤔
Надявам се, че няма да свършите по същия начин.
Hi there,
I'm beginning to think that the casino staff can't distinguish between prepaid vouchers and debit cards.
Recently a few players from Germany ended up going to a bank to get the proof of deposit, because normally the statement is not made for just one transaction and does not show the name of the owner at the same time. 🤔
I hope that you will not end up the same.
Здравей Радка,
да, трябваше да им обясня как работи и също така им казах, че това беше последният път, когато изпращам ваучера, иначе щях да пусна жалба тук за забавена проверка. И странно след това, беше прието.
Чакам печалбите ми да бъдат изплатени, беше отказано 4 пъти, първите 3 поради проверка и последния път, защото очевидно поради технически проблем. Може би казват истината, но ми е смешно как проблемите винаги се отнасят за тегления, почти никога няма проблеми, когато депозираме. Депозирах с neteller за втори път, за да мога да тегля и парите бяха изпратени без проблем, но когато поискам теглене с него, внезапно има технически проблем, хаха. Както и да е, нека изчакаме, няма какво друго да се направи.
Hello Radka,
yes i had to explain to them how it works and i also told them that it was the last time i was sending the voucher otherwise i would have submitted a complaint here for delayed verification. And weirdly after that, it was accepted.
I am waiting on my winnings to be paid, it was declined 4 times, first 3 because of verification and last time because apparently due to technical issue. Maybe they are telling truth but i find it funny how the issues always apply to withdrawals, there are almost never issues when we deposit. I deposited with neteller 2nd time to be able to withdraw and money was sent without any problem but when i ask withdrawal with it, suddenly there is a technical issue lol. Anyway, let's wait, there is nothing else to do.
Здравей, mrmileena.
Бих искал да знам дали вашето обяснение или възможността за оплакване е накарало хората да разберат въпроса 😀.
Е, въз основа на това, което се случва с доставчиците на плащания в днешно време, ще пропусна всякакви спекулации.
Знаете ли, че ако депозирате с дебитна карта или банкова транзакция, незабавно играете с пари назаем? Отнема ми до няколко дни, докато парите постъпят в сметката на казиното, така че е съвсем същото като с тегленето в суперскоростни казина 🙂.
Така че отново да се надяваме, че проблемите няма да продължат.
Hello, mrmileena.
I'd love to know whether it was your explanation or the possibility of a complaint that made the people understand the matter 😀.
Well, based on what is happening with payment providers nowadays, I'll skip any speculation.
Did you know that if you deposit by debit card or banking transaction, you instantly play with borrowed money? I take up to a few days for the money to hit the casino's account, so it's quite the same as with the withdrawal in super-speed casinos 🙂.
So again, let's hope that the problems won't last.
Здравей Радка,
Вече всичко е наред и тегленето беше одобрено.
Сладък си с обяснението, но наистина това, което каза, е правилно.
Hello Radka,
Everything is fine now and withdrawal was approved.
You are cute with the explanation but indeed what you said is right.
Радвам се, че изплащането Ви беше успешно!
Честито
I'm glad that your payout was successful!
congratulations
Das freut mich das deine Auszahlung jetzt erfolgreich war!
Gratuliere
Проверката отнема известно време или това е само при мен? Те проверяват една снимка и това е всичко. Няколко часа по-късно те проверяват още един. Имам само 2 от 7 снимки, потвърдени на този етап! Има ли някаква логична причина казината да правят това?
The verification takes a while or it's just me ? They verify one picture and that's all. A few hours later they verify another one. Got only 2 of 7 pictures verified at this point! There is any logical reason for casinos to do that?
Здравейте,
Предполагам, че не сте единственият играч, който трябва да бъде верифициран в момента. Опитайте се да бъдете търпеливи. Кога подадохте документите, моля? За часове, дни, седмици ли говорим?
Hello,
I guess you are not the only player that needs to be verified at the moment. Try to be patient. When did you submit the documents, please? Are we talking about hours, days, weeks?
Здравейте,
Ако документът чака, той ще се покаже в горната част на списъка. Ако е отметнато и не е преминало, ще бъде долу в списъка и това означава, че трябва да изпратите по-добра снимка. Ако е наред, ще има отметка.
Hello,
If the document is pending, it'll appear at the top of the list. If it is checked and didn't go through, it'll be down on the list and it means you need to send a better picture. If it's OK, there will be a tick.
Здравейте и на двама ви. Просто качих всички документи едновременно, но те не потвърдиха всички едновременно.
Но вече мога да тегля и сега всичко работи добре.
Hello for both of you. It's just that I did upload all the documents at same time but they didn't verify all at same time.
But I'm already able to withdraw and everything is working good now.
Здравейте,
изглежда, че в момента няма проблем - това е добре!
Е, предполагам, че казиното проверява документите без допълнително планиране 🙂
Hello,
seems that there is no issue at the moment - that's good!
Well, I would guess that the casino verifies the documents without further planning 🙂
Ужасно казино. Толкова лесно да депозирате и играете, но о, боже, престъпници, когато искате да теглите. Предоставена цялата необходима информация и само едно извинение след друго.
Dreadful casino. So simple to deposit and play but oh gosh criminals when you want to withdraw. Provided all required information and just one excuse after another.
Не играйте там, това е най-лошото казино. Не плащайте, кажете в чата, че сте верифицирани, но това не е вярно. Когато попитах защо не са ми проверени документите, ми казаха да следвам инструкциите, нямаше ги
Don't play there, it's by far the worst casino. Don't pay, tell in the chat that you are verified, but that's not true. When I asked why my documents were not checked, they told me to follow the instructions, there were none
Spielt da nicht, es ist mit abstand das schlechteste casino. Zahlen nicht, erzählen im chat das man verifiziert ist, aber das stimmt nicht. Auf nachfrage warum meine dokumente nicht geprüft wurden, sagten sie mir ich soll die anweisung befolgen, es gab keine
Здравейте.
Бих попитал отново чат агента. Или проверете уебсайта за ЧЗВ и опитайте всичко, за да преминете проверката. Защото иначе няма да получите парите.
Опитайте това и ми кажете.
Hello.
I would ask the chat agent again. Or check the website for the FAQ, and try anything to pass the verification. Because otherwise, you won't get the money.
Try that and let me know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.