ФорумКазина1Red Casino - обща дискусия

1Red Casino - обща дискусия

преди 2 години от caiods20221
|
10616 преглеждания 68 отговора |
|
1 2...4
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 1Red Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Регистрирахте се днес, нека да видим как се справя казиното 😀

Ще има актуализация след няколко седмици 🙂


Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Очаквам с нетърпение! Успех 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

И аз се регистрирах вчера и спечелих при първи депозит. Поисках теглене, но процесът на проверка е просто ужасен... Продължават да ме питат едни и същи неща отново и отново. Депозирах с карта paysafe, която е ваучер за предплатена карта, изпратих им кода на ваучера, но те искат доказателство за направения депозит с референтен номер, дата и час и моето име върху него... наистина не знам как мога изпратете това, ако съм използвал обикновена предплатена карта. Просто попълвате числа и това добавя парите...

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здрасти,

Започвам да си мисля, че персоналът на казиното не може да направи разлика между предплатени ваучери и дебитни карти.

Наскоро няколко играчи от Германия отидоха в банка, за да получат доказателство за депозит, тъй като обикновено извлечението не се прави само за една транзакция и не показва името на собственика едновременно. 🤔

Надявам се, че няма да свършите по същия начин.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


да, трябваше да им обясня как работи и също така им казах, че това беше последният път, когато изпращам ваучера, иначе щях да пусна жалба тук за забавена проверка. И странно след това, беше прието.


Чакам печалбите ми да бъдат изплатени, беше отказано 4 пъти, първите 3 поради проверка и последния път, защото очевидно поради технически проблем. Може би казват истината, но ми е смешно как проблемите винаги се отнасят за тегления, почти никога няма проблеми, когато депозираме. Депозирах с neteller за втори път, за да мога да тегля и парите бяха изпратени без проблем, но когато поискам теглене с него, внезапно има технически проблем, хаха. Както и да е, нека изчакаме, няма какво друго да се направи.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравей, mrmileena.

Бих искал да знам дали вашето обяснение или възможността за оплакване е накарало хората да разберат въпроса 😀.

Е, въз основа на това, което се случва с доставчиците на плащания в днешно време, ще пропусна всякакви спекулации.

Знаете ли, че ако депозирате с дебитна карта или банкова транзакция, незабавно играете с пари назаем? Отнема ми до няколко дни, докато парите постъпят в сметката на казиното, така че е съвсем същото като с тегленето в суперскоростни казина 🙂.

Така че отново да се надяваме, че проблемите няма да продължат.




Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Вече всичко е наред и тегленето беше одобрено.


Сладък си с обяснението, но наистина това, което каза, е правилно.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Радвам се, че изплащането Ви беше успешно!

Честито

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Благодаря ви, мило от ваша страна 🙂

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Здравей,

най-накрая! Благодаря за добрите новини. Винаги се опитвам да бъда по-позитивен 😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

Проверката отнема известно време или това е само при мен? Те проверяват една снимка и това е всичко. Няколко часа по-късно те проверяват още един. Имам само 2 от 7 снимки, потвърдени на този етап! Има ли някаква логична причина казината да правят това?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
tftcosta
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че не сте единственият играч, който трябва да бъде верифициран в момента. Опитайте се да бъдете търпеливи. Кога подадохте документите, моля? За часове, дни, седмици ли говорим?


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
tftcosta
преди 1 година

Здравейте,


Ако документът чака, той ще се покаже в горната част на списъка. Ако е отметнато и не е преминало, ще бъде долу в списъка и това означава, че трябва да изпратите по-добра снимка. Ако е наред, ще има отметка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте и на двама ви. Просто качих всички документи едновременно, но те не потвърдиха всички едновременно.

Но вече мога да тегля и сега всичко работи добре.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
tftcosta
преди 1 година

Здравейте,

изглежда, че в момента няма проблем - това е добре!

Е, предполагам, че казиното проверява документите без допълнително планиране 🙂



Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Винаги е удоволствие. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ужасно казино. Толкова лесно да депозирате и играете, но о, боже, престъпници, когато искате да теглите. Предоставена цялата необходима информация и само едно извинение след друго.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не играйте там, това е най-лошото казино. Не плащайте, кажете в чата, че сте верифицирани, но това не е вярно. Когато попитах защо не са ми проверени документите, ми казаха да следвам инструкциите, нямаше ги

Автоматичен превод:
Holzi8383
преди 1 година

Здравейте.

Бих попитал отново чат агента. Или проверете уебсайта за ЧЗВ и опитайте всичко, за да преминете проверката. Защото иначе няма да получите парите.

Опитайте това и ми кажете.

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини