ФорумКазина1Red Casino - обща дискусия

1Red Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от caiods20221
|
10617 преглеждания 68 отговора |
|
1 2 34
Radka
преди 1 година

Обясних го на поддръжката 8 пъти, моля, кажете ми какво точно е отхвърлено, след това поддръжката каза, както виждам всичко се потвърди!!! Това очевидно беше лъжа и нямах нужда. Това е просто така, някои казина са толкова настроени и правят всичко възможно, за да не изплатят парите си на играчите.

Автоматичен превод:
Holzi8383
преди 1 година

За съжаление при някои е така.

Първо, всяко начало обикновено е трудно. 🙂

Може би им дайте още един шанс и ако видите, че не се подобрява, можете да им обърнете гръб 🫡

Но това е само съвет, приятелю 🤜🏻🤛🏽

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Да, всяко начало е трудно, верифициран съм в над 50 казина. Освен това имах много търпение, тъй като непрекъснато ми изпращаха един и същ стандартен текст, без да могат да ми кажат какво трябва да кача сега, тъй като те дори не декларираха документите като отхвърлени, а като „в процес на преглед" реших да направете го решен да напишете рецензия, която отговаря на всички проблеми, които казиното може да предложи. 🙂

Автоматичен превод:
Holzi8383
преди 1 година

Скъпи Холзи, ти си свободен да кажеш каквото искаш, това е хубавото 🙂

Но това е доста ново казино 🙂

Вярвате или не, някои от тези казина са доста неопитни и нови 🙂

Поради тази причина някои неща понякога могат да изглеждат лоши, които в действителност изобщо не са предвидени, защото, както казах, някои са нови и се научават с времето. 🙂

Ето защо казах, че може би ще им дадем още един шанс. 🙂, разбира се, това е по ваша преценка и НЕ бих искал да ви изкушавам да играете или да останете там 🤜🏻🤛🏽

Но понякога началото е трудно и после леко като перце 🙂

Желая ви приятен ден!

Хубаво е да си тук с Гуру 🙂

Ако имате нужда от помощ или имате въпроси, винаги някой ще ви отговори възможно най-скоро 👌🏻

Приятен ден и ако залагате днес УСПЕХ!!!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Обясних го на поддръжката 8 пъти, моля, кажете ми какво точно е отхвърлено, след това поддръжката каза, както виждам всичко се потвърди!!! Това очевидно беше лъжа и нямах нужда. Това е просто така, някои казина са толкова настроени и правят всичко възможно, за да не изплатят парите си на играчите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Достатъчно честно. Надявах се на някакъв вид неправилен пол или просто човешка грешка от страна на казиното, но вие го казахте доста ясно...


Автоматичен превод:
преди 1 година

В крайна сметка получихте ли парите си???

Автоматичен превод:
преди 1 година

В крайна сметка получихте ли парите си???

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, беше невъзможно да се стигне до там.

Автоматичен превод:
преди 1 година

В крайна сметка получихте ли парите си???

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, забелязах, че вече сте подали жалба срещу това казино и имате проблем с тегленето на пари. Колко време чакахте средствата си? Вашият акаунт беше ли напълно потвърден? Уведомете ни, за да могат другите играчи да видят през какво преминавате.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравей Джаро.

Чаках от 08 септември 2023 г., но тегленето беше одобрено на 10 септември 2023 г. Сметката е напълно потвърдена, лична карта, банкова сметка и доказателство за адрес. Не се прилага залагане на бонус. Теглене чрез същата потвърдена банкова сметка. Това е и сметката, която използвах за депозиране в моята казино сметка.

Благодаря


Редактиран от Jaro преди 1 година
Причина: чувствителна информация
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

И всички доказателства са налични при поискване Jaro



Редактиран от Jaro преди 1 година
Причина: чувствителна информация
Автоматичен превод:
Crawford123
преди 1 година

Здравейте, не споделяйте личните си данни във форума, защото може да бъде повече вредно, отколкото полезно. Що се отнася до вашата ситуация, мисля, че е минало доста време. Виждам, че се опитвате да теглите по същия начин, по който сте депозирали, което също е подходящо. Казиното дало ли е някаква причина защо е отнело толкова време?

Видях обаче, че жалбата ви е отложена и очаква изявление от казиното. В този случай ни остава да изчакаме, за да видим каква е позицията на казиното.

Твърдо вярвам, че всичко ще се разреши и накрая ще се нареди добре. Стискайте палци.🤞☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Добре благодаря за съвета Jaro. Всичко, което казват през цялото време е, че отнема време и трябва да чакам търпеливо. Благодаря ти Jaro, оценявам помощта и добрите ти пожелания

Автоматичен превод:
Crawford123
преди 1 година

Моля.

Хм, мисля, че чакахте доста, но предполагам, че това е всичко, което ви остава. Ще бъдем по-мъдри, ако казиното отговори на жалбата.

Засега ще трябва да сме търпеливи, тъй като и аз чакам да видя как ще се развие това в крайна сметка.

Късмет. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Здравей Джаро. Имам удоволствието да ви уведомя, че бях уреден изцяло!!

Благодаря

Крофорд Жубер

Автоматичен превод:
Crawford123
преди 1 година

Страхотно и страхотно наистина! Благодаря ви за такава добра новина.

✨✨✨🙌

Ако някога имате нужда от нещо друго или просто поговорите малко за хазарта, не забравяйте да се върнете 😉


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ви много за вашата помощ, момчета, оценявам го.

Крофорд Жубер

Автоматичен превод:
Crawford123
преди 1 година

Всичко е наред и няма за какво. Пожелавам ви успех и когато имате нещо, което искате да споделите, не се колебайте да пишете. 😊

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, момчета!


Имам проблеми с получаването на моето изплащане от 1700 евро в 1red.com.


Аз съм редовен клиент на 1red, напълно проверен, вече имах тегления там и спечелих добре преди 2 дни и поисках теглене на 1700 евро.


Преди 2 седмици имах теглене на 500 евро там и колкото и да е странно имаше

Имаше технически проблеми и тегленето ми беше отхвърлено около 6-7 пъти.


След това ми помогнаха в чата за поддръжка и служителят се обади на финансовия отдел 1red, за да разреши проблема. След около 20 минути парите пристигнаха.


Но сега всичко, което чувам от 1red Casino е, че трябва да изчакам и да бъда търпелив.

След 2 дни, като редовен клиент, можете да очаквате тегленето ми да бъде одобрено, защото играх без бонус и спечелих, какво друго искате да проверите след 2 дни освен

Кликнете върху Приемане на изплащане.


След 2 дни в чата те все още казват, че трябва да имам търпение и се извиняват

за дългото забавяне на плащането ми.


Няколко пъти попитах в чата за поддръжка там и едни и същи готови отговори винаги се появяват в чата за поддръжка на 1red, бъдете търпеливи, извинете се 1000 пъти бла-бла и т.н.


За сравнение, във VerdeCasino, ако играя там от време на време и изплащам нещо, изплащането по банков път отнема около 8 часа без никакви проблеми.


Винаги съм получавал изплащанията си от 1red, засега добре, но какво се случва с тях сега, тази тактика на забавяне, необходимо ли е да се плашат редовните клиенти?


Преди 10 месеца моите тегления там отнеха само няколко часа, а сега? Чрез просто

Катастрофа.


Нямам проблеми с факта, че понякога може да отнеме малко повече време поради големия обем на изплащанията и т.н. само измамата, която се случва с тях, е досадна.


Моля за помощ, за да мога да получа плащането си.



Автоматичен превод:
scifi68
преди 1 година

Здравейте, прочетох какъв е проблемът в това казино и ще го обобщя по следния начин.

Даваме на казината 14 дни, за да разрешат процеса на теглене и не мисля, че два дни са твърде дълго време, така че не бих бил веднага негативен и не бих казал, че това е измама. Опитайте се да бъдете малко търпеливи и ако нищо не се случи в рамките на времето, което споменах, тогава ние ще се опитаме да ви помогнем. Все още няма място за паника, тъй като също споменахте, че сте имали успешни тегления тук преди.

Така че ще бъде ли възможно да сме спокойни и да ни информираме, когато нещо се промени? Твърдо вярвам, че ще получите парите си. ☘️🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

добре, аз правя. Засега парите все още не са пристигнали 🙁

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини