Здравейте, момчета!
Имам проблеми с получаването на моето изплащане от 1700 евро в 1red.com.
Аз съм редовен клиент на 1red, напълно проверен, вече имах тегления там и спечелих добре преди 2 дни и поисках теглене на 1700 евро.
Преди 2 седмици имах теглене на 500 евро там и колкото и да е странно имаше
Имаше технически проблеми и тегленето ми беше отхвърлено около 6-7 пъти.
След това ми помогнаха в чата за поддръжка и служителят се обади на финансовия отдел 1red, за да разреши проблема. След около 20 минути парите пристигнаха.
Но сега всичко, което чувам от 1red Casino е, че трябва да изчакам и да бъда търпелив.
След 2 дни, като редовен клиент, можете да очаквате тегленето ми да бъде одобрено, защото играх без бонус и спечелих, какво друго искате да проверите след 2 дни освен
Кликнете върху Приемане на изплащане.
След 2 дни в чата те все още казват, че трябва да имам търпение и се извиняват
за дългото забавяне на плащането ми.
Няколко пъти попитах в чата за поддръжка там и едни и същи готови отговори винаги се появяват в чата за поддръжка на 1red, бъдете търпеливи, извинете се 1000 пъти бла-бла и т.н.
За сравнение, във VerdeCasino, ако играя там от време на време и изплащам нещо, изплащането по банков път отнема около 8 часа без никакви проблеми.
Винаги съм получавал изплащанията си от 1red, засега добре, но какво се случва с тях сега, тази тактика на забавяне, необходимо ли е да се плашат редовните клиенти?
Преди 10 месеца моите тегления там отнеха само няколко часа, а сега? Чрез просто
Катастрофа.
Нямам проблеми с факта, че понякога може да отнеме малко повече време поради големия обем на изплащанията и т.н. само измамата, която се случва с тях, е досадна.
Моля за помощ, за да мога да получа плащането си.
Hi guys!
I'm having problems receiving my payout of 1700 euros at 1red.com.
I am a regular customer at 1red, fully verified, have already had withdrawals there and won well 2 days ago and requested a withdrawal of 1700 euros.
2 weeks before I had a withdrawal of 500 euros there and strangely enough there was
There were technical problems and my withdrawal was rejected about 6-7 times.
I was then helped in the support chat and the employee called the 1red finance department to solve the problem. After about 20 minutes the money arrived.
But now all I hear from 1red Casino is that I should wait and be patient.
After 2 days, as a regular customer, you can expect that my withdrawal will be approved because I played without a bonus and won, what else do you want to check after 2 days other than
Click on Accept Payout.
After 2 days in the chat they still say I should be patient and they apologize
for the long delay in my payment.
A few times I asked in the support chat there and the same ready-made answers always appear in the support chat at 1red, be patient, apologize 1000 times blah blah etc.
As a comparison, at VerdeCasino, if I play there every now and then and pay out something, a payout via bank takes about 8 hours without any problems.
I've always received my payouts from 1red, so far so good, but what's going on with them now, this stalling tactic, is it necessary to scare away regular customers?
10 months ago my withdrawals there only took a few hours and now? By simply
Catastrophe.
I don't have any problems with the fact that it can sometimes take a little longer because of the high volume of payouts etc. it's just the scam that's going on with them that's annoying.
I ask for help so that I can receive my payment.
Hi Leute!
Ich habe Probleme meine Auszahlung von 1700 Euro bei 1red.com zu erhalten.
Ich bin Stammkunde bei 1red, voll verifiziert, hatte schon Auszahlungen dort und habe vor 2 Tagen gut gewonnen und eine Auszahlung von 1700 Euro beantragt.
2 Wochen zuvor hatte ich eine Auszahlung von 500 Euro dort und seltsamer Weise gab es
dort technische Probleme und meine Auszahlung wurde ca. 6-7 mal abgelehnt.
Im Support Chat half man mir dann weiter und der Mitarbeiter rief die 1red Finanzabteilung an, um das Problem zu lösen, nach ca. 20 Minuten war das Geld angekommen.
Nun aber höre ich vom 1red Casino nur Ausreden, ich solle Warten und Geduld haben.
Nach 2 Tagen kann man ja als Stammkunde erwarten das meine Auszahlung genehmigt wird denn ich habe ohne Bonus gespielt und gewonnen, was will man da nach 2 Tagen noch prüfen außer
auf Auszahlung aktzeptieren klicken.
Im Chat heißt es nach 2 Tagen immer noch ich soll Geduld haben und man entschuldigt sich
für die lange Verzögerung meiner Auszahlung.
Einige Male habe ich im Support-Chat dort nachgefragt und es erscheinen im Support Chat bei 1red immer die gleichen vorgefertigten Antworten, Geduld haben, sich entschuldigen 1000x bla bla usw.
Als Vergleich, bei VerdeCasino dauert bei mir wenn ich hin und wieder dort mal spiele und was auszahle eine Auszahlung via Bank ca. 8 Std. ohne Probleme.
Meine Auszahlugen bei 1red habe ich bisher immer erhalten, soweit so gut aber was da jetzt mit denen abgeht, diese Hinhaltetaktik, hat man es nötig Stammkunden zu vergraulen?
Vor 10 Monaten haben meine Auszahlungen dort nur einige Std. gedauert und jetzt? Einfach nur
Katastrophe.
Ich habe ja keine Probleme damit, das es auch mal etwas länger dauern kann, weil hohes Aufkommen an Auszahlungen etc. nur die Masche was da gerade abgeht bei denen ist ärgerlich.
Ich bitte um Hilfe damit ich meine Auszahlung erhalte.
Автоматичен превод: