Здравейте, и аз забелязах оплакването ви и въпреки че разбирам, че вероятно се надявате на незабавна намеса, опасявам се, че имам съвсем различна новина... Както най-вероятно ще разберете, след като оплакването ви бъде одобрено, колегите ми ще се намесят едва след изтичането на първоначалния период от 14 пълни дни. Иска ми се да можех да съобщя много по-добри новини. Честно казано, казиното си е спечелило много лошата оценка главно заради нелоялния подход, демонстриран в този случай 👈
Доколкото мога да преценя, на останалите играчи са платени. Това е единствената нерешена ситуация засега. 🙁
Моето мнение е, че казиното е претърпяло сериозен провал веднъж, игнорирало е справедливото разрешаване на една единствена жалба, но останалите играчи са доста „безопасни", освен ако не се случат същите събития.
Hello, I also spot your complaint, and even though I understand that you probably hope for immediate intervention, I fear I have quite a different update... As you are very likely about to find out once your complaint is approved, my colleagues will step in only after the initial period of 14 full days runs off. I wish I could carry far better news. To be honest, the casino has earned its very bad rating mainly because of the unfair approach demonstrated in this case 👈
Basically the other players have been paid out, as far as I can tell. This has been thus far the only unresolved situation. 🙁
My opinion is that the casino has significantly failed once, ignored fair resolution of a single complaint, yet the other players are quite "safe" unless the same occurrences are met.
Автоматичен превод: