Все още чакам парите си, тегленията ми от 100 евро и 400 евро бяха одобрени на 08.11.2025 г. и до днес, 15.11.2025 г., парите не са получени в банковата ми сметка.
I still waiting on my money my withdrawals €100 and €400 get approved at 08-11-2025 and still to today 15-11-2025 my bank account did'nt recieved the money
Казино компаниите измамят всички, така наречената превенция на зависимостите не се прилага никъде, тя просто не съществува.
Голяма шега е да можеш да одобряваш всичко, тези незаконни компании плащат само когато тези хора са заплашени.
Така че, ако искате да го решите, разберете кои са собствениците и къде живеят, изпратете снимка на къщата им на екипа за поддръжка, 2 дни по-късно може би изведнъж ще проработи.
The casino companies are ripping everyone off, the so-called addiction prevention is not being implemented anywhere, it simply does not exist
It's a big joke to be able to approve everything, those illegal companies only pay back when those people are threatened
So if you want to solve it, find out who the owners are and where they live, send a photo of their house to support, 2 days later it might suddenly work
de casino bedrijven lichten iedereen op de zo gezegde verslaving preventie wordt nergens uit gevoerd bestaat gewoon niet
is een grote grap om alles goed te kunnen keuren die ilegale bedrijven betalen aleen terug als die mensen bedreigd worden
dus als je het wilt op lossen zoek uit wie de eigenaren zijn en waar ze wonen stuur een foto naar support van hun huis 2 dagen later kan het op eens wel
Да, нека го направим, днес се навършва 1 година от момента, в който конфискуваха реалния ми баланс от 27 000 евро.
От този момент 15.11.2024 г. те отказаха всякаква комуникация.
Yes,let's do that, today is 1year from the moment they confiscated my real balance of 27.000 euro.
From that moment 15.11.2024 they refused any communication.
Казино компаниите измамят всички, така наречената превенция на зависимостите не се прилага никъде, тя просто не съществува.
Голяма шега е да можеш да одобряваш всичко, тези незаконни компании плащат само когато тези хора са заплашени.
Така че, ако искате да го решите, разберете кои са собствениците и къде живеят, изпратете снимка на къщата им на екипа за поддръжка, 2 дни по-късно може би изведнъж ще проработи.
The casino companies are ripping everyone off, the so-called addiction prevention is not being implemented anywhere, it simply does not exist
It's a big joke to be able to approve everything, those illegal companies only pay back when those people are threatened
So if you want to solve it, find out who the owners are and where they live, send a photo of their house to support, 2 days later it might suddenly work
de casino bedrijven lichten iedereen op de zo gezegde verslaving preventie wordt nergens uit gevoerd bestaat gewoon niet
is een grote grap om alles goed te kunnen keuren die ilegale bedrijven betalen aleen terug als die mensen bedreigd worden
dus als je het wilt op lossen zoek uit wie de eigenaren zijn en waar ze wonen stuur een foto naar support van hun huis 2 dagen later kan het op eens wel
Моля всички да погледнат жалките отговори от казиното на оплакванията. Едно оплакване, което виждам, е отворено от юли!!! Как, за бога, форумът на казино гурутата позволява този маскарад?
Трябва спешно да забранят казиното и да го маркират като измама!
Everyone please look at the pathetic answers from the casino towards the complains. One complain i see is open from July!!! How on earth casino guru forum allow this masquerade?
They should ban the casino urgently and mark as a scam!
Да, направих това по онова време с Бруно Кази, който потърси човека, изпрати снимка и тя беше одобрена на следващия ден.
Yes, I did that at the time with Bruno Casi, who looked for the person, sent a photo and it was approved the next day.
Ja heb ik toen der tijd ook bij bruno casi gedaan die persoon op gezocht foto gestuurd daglater was het goed gekeurd
Този сайт ме насочи към тези незаконни участници в търга, защото имат добър рейтинг и печелят пари от това.
This site led me to those illegal bidders because they have a good rating and they earn money from this.
door deze site ben ik bij die ilegale aan bieders terecht gekomen aan gezien ze een goed cijfer hebben hun verdienen hier geld aan sws
Трудно е да се намерят подробности за някои компании. Сега имам някой, който работи за Bilder, банката, която използват.
It is difficult to find out the details of some companies. I now have someone who works for Bilder, the bank they use.
Aleen de gevevens van sommige bedrijven is lastig te achter halen ik heb nu iemand die bij bilder zit de bank die ze gebruiken
Малко е срамно за казино гуруто, че все още не маркират това казино като измама! Всеки може да види отговорите на казиното в секцията за оплаквания.
Казиното ми каза преди 1 година, че не мога да направя нищо, за да си получа парите и мога само да пиша лоши отзиви за тях, а те не се интересуват. Имам това в имейла си.
Какво мислите вие? 1redcasino плаща ли на казино гуруто?
Is a bit shameful for the casino guru that they still don't mark this casino as scam! Anyone can see the casino answers on the complains section.
The casino told me 1 year ago that I can't do anything to get my money and I can only create bad reviews for them and they don't care . I have this on my email.
What you people think about? Is casino guru paid out by 1redcasino?
Да, те получават пари за регистрации, които идват чрез техните партньорски връзки
Yes they get money for registrations that come through their link affiliate partners
Ja ze krijgen geld voor registraties die via hun link komen affliate partners
Моля, вижте оплакванията тук, аз също имам едно нерешено. Отказаха да ми платят истинските пари. Бъдете внимателни, по-добре намерете казино, което работи законно във вашата юрисдикция и има всички лицензи в ред! Вземете си парите и се махайте от тях!
Please look at the complains here,I also have one unsolved. They refused to pay my real money. Be carefully, better find a casino that is operating legally in you're jurisdiction and have all the licenses in order! Take you're money and get out from them!
Моля, вижте оплакванията тук, аз също имам едно нерешено. Отказаха да ми платят истинските пари. Бъдете внимателни, по-добре намерете казино, което работи законно във вашата юрисдикция и има всички лицензи в ред! Вземете си парите и се махайте от тях!
Please look at the complains here,I also have one unsolved. They refused to pay my real money. Be carefully, better find a casino that is operating legally in you're jurisdiction and have all the licenses in order! Take you're money and get out from them!
Брато, чакам си парите, няма нищо в банката ми, но ако ги получа, никога повече няма да играя.
Bro I'm waiting for my money there is nothing in my bank yet if I receive it I will never play again
Broer ik zit te wachten op mijn geld er staat nog niks op mijn bank als k het heb ontvangen dan speel k nooit meer weer
Ако мога да се намеся, смятам, че това казино не е най-добрият вариант. Неразрешените оплаквания доказват това и рейтингът е по-нисък. Червено число + предупреждение „Много висока стойност на задържаните печалби в оплакванията на играчите спрямо размера на казиното" според мен говори много.
Във всеки случай, искрено се надявам, че ще ти платят и съжалявам, че избра този сайт. 🙁
Можете да се оплачете, ако парите все още липсват, така че оценката може евентуално да бъде дори по-ниска, ако те отново не платят.
Успех!
If I may interject, I believe this casino is not the best option. Unresolved complaints proves that and the rating is lower. Red number + warning "Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size," in my opinion, says a lot.
In any case, I honestly hope you will be paid, and I'm, sorry to see you picked this site. 🙁
You are welcome to complain if the money is still missing, so the rating may eventually be even lower if they once more fail to pay.
Best of luck!
Ако мога да се намеся, смятам, че това казино не е най-добрият вариант. Неразрешените оплаквания доказват това и рейтингът е по-нисък. Червено число + предупреждение „Много висока стойност на задържаните печалби в оплакванията на играчите спрямо размера на казиното" според мен говори много.
Във всеки случай, искрено се надявам, че ще ти платят и съжалявам, че избра този сайт. 🙁
Можете да се оплачете, ако парите все още липсват, така че оценката може евентуално да бъде дори по-ниска, ако те отново не платят.
Успех!
If I may interject, I believe this casino is not the best option. Unresolved complaints proves that and the rating is lower. Red number + warning "Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size," in my opinion, says a lot.
In any case, I honestly hope you will be paid, and I'm, sorry to see you picked this site. 🙁
You are welcome to complain if the money is still missing, so the rating may eventually be even lower if they once more fail to pay.
Best of luck!
Изпратих им имейли, в които се посочва, че плащането е одобрено от тях на 08.11.2025 г. и все още не съм получил никакви пари от тях в банковата си сметка!!
I sent them emails stating that the payment was approved by them on 11/8/2025 and I still haven't received any money from them in my bank account!!
Ik heb ze emails gestuurd me uit betaling is goedgekeurd door hun op 08-11-2025 en ik nog geen geld op me bank ontvangen van ze!!
Наистина се надявам да ви платят. Доколкото знам, те са забранени в нидерландската юрисдикция и властите в Кюрасао вече са започнали разследване срещу тях. В моя случай с над 27 000 евро реален баланс, те предпочетоха просто да блокират сметката ми, обвинявайки ме в нещо, което не съм направил. Няма орган по хазарта, който да може да помогне. Изпратих повече от 100 имейла до органа по хазарта на Кюрасао и те отказаха да отговорят. До 1 1redcasino изпратих над 300 имейла и никакъв отговор. Чакам парите си точно от 1 година.
I really hope they will pay you. From what I know they are banned in Netherlands jurisdiction and ksa authority already have them into investigations. Jn my situation with more than 27.000 euro in real balance they preferred to simply blocked my account accusing me of something that I didn't do. There's no gambling authority that can help . I've sent more than 100 emails to Curaçao Gaming Authority and they refused to answer. To 1 1redcasino I've sent 300+ emails and zero response. I'm waiting for my money for exactly 1 year now.
Получих редица оплаквания тук. Всички сайтове са били представени като техния сайт, твърдейки, че е считан за добър. За съжаление, този сайт допринася също толкова за падението на много хора, но те са спечелили средно 20-45 процента от него.
I've had a number of complaints filed here. All the sites have been accounted for by their site, claiming it was considered good. Unfortunately, this site contributes just as much to the downfall of many people, but they have earned an average of 20-45 percent from it.
ik heb hier een aantal complaints laten lopen de sites zijn alle maal acount aan gemaakt door hun site dat het als goed werd beschouwd helaas werkt deze site net zo hard mee met de ondergang van heel wat mensen maar ze hebben er wel dan tussen de 20-45 procent gemiddeld aan verdiend
Изпратих им имейли, в които се посочва, че плащането е одобрено от тях на 08.11.2025 г. и все още не съм получил никакви пари от тях в банковата си сметка!!
I sent them emails stating that the payment was approved by them on 11/8/2025 and I still haven't received any money from them in my bank account!!
Ik heb ze emails gestuurd me uit betaling is goedgekeurd door hun op 08-11-2025 en ik nog geen geld op me bank ontvangen van ze!!
Здравейте, казах, че индексът за безопасност на това казино е много нисък – маркиран с червено = опасен. За съжаление, вашата ситуация също отговаря на предупреждението.
Най-доброто, което можете да направите, е да подадете жалба. Честно казано, това е единствената опция и се надявам да ви платят, но както виждате, има причина да ви предупреждаваме за игра в това казино.
Други не получиха заплащане. 🙁
Hello, I said this casino's Safety Index is very low—marked as red = dangerous. Your situation sadly meets the warning too.
The best thing you can do is file a complaint. To be honest, this is the only option, and I hope you get paid, but as you can see, there's a reason we warn about playing at this casino.
Others did not get paid. 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.