ФорумКазина1Go Casino - обща дискусия

1Go Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 4 месеца от guizinho8
|
2267 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Jaro
преди 4 месеца

Щраквам, за да отида на друг въпрос, защото проблемът ми не е там, а след това няма нищо като на втората снимка, празно е,

Автоматичен превод:
Arm009
преди 4 месеца

Говорих с нашия екип за оплаквания. Имате ли опция да включите VPN и да опитате да смените държавата и след това да подадете жалба?

Що се отнася до факта, че няма въпрос, който да отговаря на вашия случай, това е добре. Опитайте да щракнете върху някой от тях и продължете с него. И така ли не става? Защото, ако щракнете върху тези въпроси, тогава можете да обясните какъв е конкретният ви проблем, така че нашият екип да разбере.

Освен това опитахте ли всички опции, които написах в предишния си отговор?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Нормално ли е да чакате 30 дни за теглене в това казино?

Автоматичен превод:
Azael
преди 2 месеца

Наистина ли чакаш толкова дълго?🙁 Не мисля, че бихме могли да го наречем нормално. Каква е причината за това забавяне? Знаеш ли?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Наистина ли чакаш толкова дълго?🙁 Не мисля, че бихме могли да го наречем нормално. Каква е причината за това забавяне? Знаеш ли?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

В момента чакам 25 дни. Това е нормално в казината от този собственик. Това не ми се случва за първи път. Въпреки всичко досега са се разплатили. Ще видим как ще е този път.

Автоматичен превод:
Azael
преди 2 месеца

О, уау! Това наистина е дълго чакане. Ако имате нужда от намеса на нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни със сигурност. Надявам се парите ви да пристигнат скоро.

Вече сте напълно верифицирани там?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

На тридесет и първия ден парите пристигнаха в сметката ми.

Автоматичен превод:
Azael
преди 2 месеца

О, чакахте месец, което щеше да е катастрофа за мен. Вероятно няма нужда да те питам дали ще играеш отново тук и вероятно ще запазя този въпрос за себе си.

В крайна сметка обаче най-важното е, че сте получили парите, на каква цена можете да прецените сами.

Надявам се всичко да е наред и в бъдеще изживяването ще се подобрява само.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини