Говорих с нашия екип за оплаквания. Имате ли опция да включите VPN и да опитате да смените държавата и след това да подадете жалба?
Що се отнася до факта, че няма въпрос, който да отговаря на вашия случай, това е добре. Опитайте да щракнете върху някой от тях и продължете с него. И така ли не става? Защото, ако щракнете върху тези въпроси, тогава можете да обясните какъв е конкретният ви проблем, така че нашият екип да разбере.
Освен това опитахте ли всички опции, които написах в предишния си отговор?
I have spoken to our complaints team. Do you have the option to turn on the VPN and try to change the country and then file a complaint ?
As for the fact that there is no question that fits your case, that's fine. Try clicking on any of them and get on with it. It doesn't work that way either ? Because if you click on those questions, then you can explain what your specific problem is, so our team would understand.
Also, have you tried all the options I wrote in my previous answer ?
Автоматичен превод: