НачалоФорумКазина1Go Casino - обща дискусия

1Go Casino - обща дискусия

преди 7 месеца от guizinho8
|
3 510 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 1Go Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 7 месеца

Регистрирах акаунт преди 2 дни, верифициран акаунт с всички документи. Направих 2 залога, използвайки целия си депозитен баланс и направих теглене. Предстои проучване за максимален период от 30 дни за проверка на безопасността ?? Въпреки че отговарям на техните условия, аз съм нов потребител и първото теглене, което направя, акаунтът ми е в процес на разследване и тегленето предстои?

Автоматичен превод:
guizinho8
преди 7 месеца

Мога ли да попитам дали сте играли с някакъв вид бонус там? Получихте ли някакво обяснение от казиното относно разследването?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Не беше защото играх бонуси. Бонусът, който играх беше за спортни залагания и превъртането беше само с бонус баланса и веднага загубих. Заложих парите си нормално и заявката за теглене беше приета (когато не бъде приета, системата веднага ни предупреждава, че все още трябва да играем парите).

Първият път го отказаха, въпреки че беше верифициран, защото поискаха селфи видео. След като изпратиха селфито, ми казаха, че мога да стана. Направих тегленето и те просто ми казаха, че имат право да блокират тегленето за 31 дни за разследване. За първи път създадох акаунт и това вече се случи... слабо казино. Всички казина под това управление са такива. Същото нещо ми се случи преди 2 дни в казино Сол, където също ми казаха без причина, че трябва да чакам 31 дни. Те правят това нарочно, за да видят дали играчите отменят тегленето и ще похарчат парите. Но няма да харча нищо. Ще изчакам 31 дни и никога повече няма да играя в тези слаби казина

Автоматичен превод:
guizinho8
преди 7 месеца

Добре, сега разбирам. Получихте ли парите си първия път, когато се случи? Наистина е мъдро решение да изчакате и да не харчите парите. Кажете ни, моля, дали всичко ще върви добре с тегленето със сигурност.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Интересното е, че те се случиха и двата пъти тази седмица, в акаунта в казино sol и сега в акаунта в казино 1go. Никога не бях играл в казино 1go, това беше първият път, когато депозирах пари и играх. Играя в казината на това ръководство от месеци, проблемът е, че дават само бонуси и харесват играчи, които губят парите си. Тъй като имах късмет и спечелих малко пари и тъй като направих всичко законно, първо ми отнеха правото да играя бонуса и сега ме карат да чакам 31 дни, за да мога да изтегля парите. Много лошо управление на тези казина

Автоматичен превод:
guizinho8
преди 7 месеца

Нещо подобно би означавало, че системата на казиното вероятно е открила нещо, което си заслужава ръчна проверка. В тази връзка, предполагам, че казиното ви е информирало за разследването и свързаното с него блокиране на акаунта. Технически има смисъл.

За съжаление, в такива ситуации казината обикновено не споделят допълнителни подробности с играчите и докато проверката не бъде направена, има доста отворено пространство за спекулации.

Между другото, ако групата споделя една система или платформа, такава проверка се провежда в цялата казино група, така че не е нужно да играете в повече от едно. Системата автоматично маркира данните за сметката на определени играчи в цялата група казина.

Разбирам, че е неудобно от твоя гледна точка. И все пак, докато разследването не даде резултати, можем само да гадаем дали наистина е било необходимо.

Относно бонусите, бих искал да кажа, че казината, както всеки друг търговски субект, са свободни да ограничат всеки да получава специални оферти и бонуси, тъй като това представлява значителна инвестиция. Казината и спортните залагания предпочитат да възнаграждават играчи, които може да обмислят напускане на сайта, или свежи нови играчи, търсещи „мотивация".

Научете повече в този безплатен електронен курс, фокусиран върху бонусите 😉

цитирам:

„Нека започнем с основите, в случай че за първи път научавате за казино бонуси. Казино бонусите обикновено са под формата на бонус средства или безплатни завъртания, които се дават на играчите по една от многото причини, включително:

• Като награда за създаване на акаунт в казино

• Като награда за направен депозит

• Като награда за активен играч

• Като стимул да започнете да играете отново след период на неактивност"


Може да звучи доста грубо, но все пак това е бизнес, насочен към получаване на приходи.


Във всеки случай се надявам, че проверката за сигурност ще бъде извършена съвсем скоро и ще можете да изтеглите печалбите. Дръжте ни в течение, моля!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, най-лошото казино регистрирано преди 3 дни, през тези дни изпратих 3 видео селфита, вчера изтеглих 48 евро отново изпратих видео селфи казаха ми да изчакам 30 дни за проверка

Автоматичен превод:
Arm009
преди 7 месеца

Здравейте, виждам, че най-големият проблем е в проверката и затова не можете да теглите, нали? Когато изпратите видео селфи, каква е грешката, ако не го приемат, опитахте ли да попитате?

Истината е, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на KYC и теглене, така че не бих бил за това да отнеме до един месец, колко време чакате в момента?

Както и да е, ако нищо не се промени в рамките на това време, вероятно ще пусна жалба , където нашият екип ще се опита да ви помогне.

Така че, моля, уведомете ме, ако имате актуализация.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Направих видео селфи с паспорта си и те потвърдиха, че съм аз и казаха, че няма проблеми, можем да направим теглене, но когато направих теглене и тегленето не дойде, им писах отново и това време казаха, че са необходими 31 дни за верификация на профила на акаунта при предполагаемо нечестна игра ... методите и резултатите от проверката не подлежат на разкриване, според тях

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това казино, както всички останали под същото ръководство, е позор.. Аз съм в същата ситуация.. без никаква обосновка, те просто казват, че имат право да задържат тегленето в продължение на 31 дни за разследване.. създаден акаунт Преди 3 дни, кое може да трябва да разследват, което отнема месец? Срам.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нямам нищо против това или други казина galaktika, единственото нещо, което намирам за лошо е, че с бонус без депозит мога да изтегля само максимум 250 евро след залагане, защото моите безплатни завъртания доведоха до 25 евро, което доведе до x10 с 250 евро.

Дотук добре, проблемът е, че за да изтегля парите, сега трябва да депозирам 250 евро, което за мен са много пари, и да играя тези 250 евро x3.

Затова още не съм внесъл 250 евро, защото нямам толкова пари.

От поддръжката знам, че това е в правилата им, но все пак исках да изразя недоволството си от това.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Направих видео селфи с паспорта си и те потвърдиха, че съм аз и казаха, че няма проблеми, можем да направим теглене, но когато направих теглене и тегленето не дойде, им писах отново и това време казаха, че са необходими 31 дни за верификация на профила на акаунта при предполагаемо нечестна игра ... методите и резултатите от проверката не подлежат на разкриване, според тях

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Разбирам, така че не става въпрос за вашата проверка, а за играта, която може би доставчикът на играта също ще вземе предвид. Не съм сигурен колко време може да отнеме едно такова разследване, защото един месец ми се вижда доста. Затова предложих оплакване като възможно решение, защото щеше да ме притесни.

Но знаете ли, че ще играете някаква нечестна тактика или защо казиното ви каза това? Играхте ли слотове или някакви игри на маса на живо или нещо друго? 🤔

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Това казино, както всички останали под същото ръководство, е позор.. Аз съм в същата ситуация.. без никаква обосновка, те просто казват, че имат право да задържат тегленето в продължение на 31 дни за разследване.. създаден акаунт Преди 3 дни, кое може да трябва да разследват, което отнема месец? Срам.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, аз също намирам, че това е доста и виждам, че не сте единственият, който има акаунт под контрола на казиното. Вероятно би било най-добре да знаете защо е трябвало да се извърши проверката, но вероятно ще разберете това едва когато казиното даде изявление за цялата ситуация и проверката приключи. Ако не чуете нищо повече от тях, бих препоръчал също да подадете жалба, защото и аз не бих искал да чакам месец без нищо.

Както и да е, какви игри сте играли? Играхте ли с бонуса? Имате ли представа защо това може да се случи?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Играх честно, дори не взех бонуси, направих няколко залога на спорта футбол, предимно и малко на ротативки

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Нямам нищо против това или други казина galaktika, единственото нещо, което намирам за лошо е, че с бонус без депозит мога да изтегля само максимум 250 евро след залагане, защото моите безплатни завъртания доведоха до 25 евро, което доведе до x10 с 250 евро.

Дотук добре, проблемът е, че за да изтегля парите, сега трябва да депозирам 250 евро, което за мен са много пари, и да играя тези 250 евро x3.

Затова още не съм внесъл 250 евро, защото нямам толкова пари.

От поддръжката знам, че това е в правилата им, но все пак исках да изразя недоволството си от това.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодарим ви за добавянето към това казино. По-често ли играете тук или само спорадично?

Що се отнася до бонуса, който споменахте, често максималният изплащане е условие, така че не виждам нищо необичайно в това.

Това, което обаче би ме озадачило, е, че трябва да депозирате €250, за да можете да теглите и залагането 3 пъти на депозита не е най-малкото. Това също би ме отблъснало и вероятно няма да го направя.

Успяхте ли да теглите в това казино и знаете ли колко време отнема процесът и дали някога е имало проблеми? Проверихте ли въпроса за депозита в правилата и условията?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Защо не мога да подам жалба срещу казиното? Отговарям на въпроси за проблеми с теглене, не съм взимал бонуси и след това на следващия прозорец, ако не изберете проблема ми е решен, тогава е празен

Автоматичен превод:
Arm009
преди 7 месеца

Какъв е конкретният ви проблем, когато не можете да подадете жалба, моля? Чувствайте се свободни да направите екранна снимка, за да ми дадете по-добър преглед и аз ще се опитам да помогна.

Разбира се, можете да опитате да изтриете бисквитки, да отворите оплакване от друго устройство или друг браузър и ще видим дали това ще помогне. Ако нищо не работи, не забравяйте да ме уведомите. 👍

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

filefile

и забравих да кажа, че избрах това казино главно защото имате висока оценка за него, не знам защо сте дали такава оценка....

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Arm009
преди 7 месеца

Така че, когато изберете една от опциите, не можете ли след това да щракнете, за да продължите напред или да я потвърдите? "Бутонът" по някакъв начин не е наличен или какъв е проблемът?

Относно индекса (оценката) за безопасност можете да видите защо е така тук .

Казиното има доста висок резултат и бих искал да знам какво се случва, тъй като не сте единственият, който има същия проблем. Надявам се, че ще можете да подадете жалба и ако не, уведомете ме, но бъдете малко по-описателни, за да знам какво се случва.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини