преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 1Go Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах акаунт преди 2 дни, верифициран акаунт с всички документи. Направих 2 залога, използвайки целия си депозитен баланс и направих теглене. Предстои проучване за максимален период от 30 дни за проверка на безопасността ?? Въпреки че отговарям на техните условия, аз съм нов потребител и първото теглене, което направя, акаунтът ми е в процес на разследване и тегленето предстои?
I registered account 2 days ago, verified account with all documents. I placed 2 bets using my entire deposit balance and made a withdrawal. Survey is pending for a maximum period of 30 days for a safety inspection ?? Despite being under their terms, I am a new user, and the first withdrawal I make, my account is under investigation and the withdrawal is pending?
Registei conta há 2 dias, verifiquei conta com todos os documentos. Fiz 2 apostas usando todo o saldo do meu deposito e fiz levantamento. Levantamento está pendente durante um período máximo de 30 dias para uma inspeção de segurança ?? Apesar de estar nos termos deles, sou um novo utilizador, e logo no primeiro levantamento que faço a minha conta está em investigação e o levantamento pendente ?
Мога ли да попитам дали сте играли с някакъв вид бонус там? Получихте ли някакво обяснение от казиното относно разследването?🤔
May I ask if you played with any kind of bonus there? Have you gotten any explanation from the casino about the investigation?🤔
Не беше защото играх бонуси. Бонусът, който играх беше за спортни залагания и превъртането беше само с бонус баланса и веднага загубих. Заложих парите си нормално и заявката за теглене беше приета (когато не бъде приета, системата веднага ни предупреждава, че все още трябва да играем парите).
Първият път го отказаха, въпреки че беше верифициран, защото поискаха селфи видео. След като изпратиха селфито, ми казаха, че мога да стана. Направих тегленето и те просто ми казаха, че имат право да блокират тегленето за 31 дни за разследване. За първи път създадох акаунт и това вече се случи... слабо казино. Всички казина под това управление са такива. Същото нещо ми се случи преди 2 дни в казино Сол, където също ми казаха без причина, че трябва да чакам 31 дни. Те правят това нарочно, за да видят дали играчите отменят тегленето и ще похарчат парите. Но няма да харча нищо. Ще изчакам 31 дни и никога повече няма да играя в тези слаби казина
It wasn't because I played bonuses. The bonus I played was for sports betting and the rollover was only with the bonus balance and I immediately lost. I bet my money normally and the withdrawal request was accepted (when it is not accepted, the system immediately warns us that we still have to play the money).
He was rejected the first time even though he was verified because they asked for a selfie video. After sending the selfie video they said I could get up. I made the withdrawal and they simply told me that they had the right to block the withdrawal for 31 days for investigation. It was the first time I created an account and this has already happened... weak casino. All casinos under this management are like this. The same thing happened to me 2 days ago at Sol casino where they also told me for no reason that I had to wait 31 days. They do this on purpose to see if players cancel the withdrawal and spend the money. But I'm not going to spend anything. I will wait the 31 days and never play in these weak casinos again
Não foi por ter jogado bônus. O bônus que joguei era de apostas desportivos e o rollover era só com o saldo de bônus e perdi logo. Apostei o meu dinheiro normalmente e o pedido de levantamento foi aceite ( quando não é aceite o sistema avisa logo que ainda temos de jogar o dinheiro).
Foi rejeitado a primeira vez mesmo tendo feito a verificação porque pediram uma vídeo selfie . Após ter enviado a vídeo selfie disseram que podia levantar . Fiz o levantamento e simplesmente me disseram que estavam no direito deles de bloquear o levantamento durante 31 dias para investigação. Foi a primeira vez que criei conta e já aconteceu isto.. casino fraco. Todos os casinos desta gerência são assim. Aconteceu-me o mesmo há 2 dias na Sol casino onde também sem motivo me disseram que tenho de esperar 31 dias . Fazem isto de propósito para ver se os jogadores cancelam o levantamento e gastam o dinheiro. Mas eu não vou gastar nada . Vou esperar os 31 dias e nunca mais jogar nestes casinos fracos
Добре, сега разбирам. Получихте ли парите си първия път, когато се случи? Наистина е мъдро решение да изчакате и да не харчите парите. Кажете ни, моля, дали всичко ще върви добре с тегленето със сигурност.
Okay, I understand now. Did you receive your money the first time it happened? It is indeed a wise decision to wait and not spend the money. Let us know, please, if everything will go well with the withdrawal, for sure.
Интересното е, че те се случиха и двата пъти тази седмица, в акаунта в казино sol и сега в акаунта в казино 1go. Никога не бях играл в казино 1go, това беше първият път, когато депозирах пари и играх. Играя в казината на това ръководство от месеци, проблемът е, че дават само бонуси и харесват играчи, които губят парите си. Тъй като имах късмет и спечелих малко пари и тъй като направих всичко законно, първо ми отнеха правото да играя бонуса и сега ме карат да чакам 31 дни, за да мога да изтегля парите. Много лошо управление на тези казина
Interestingly, they happened both times this week, on the sol casino account and now on the 1go casino account. I had never played at 1go casino, it was the first time I deposited money and played. I've been playing at this management's casinos for months, the problem is that they only give bonuses and they like players who lose their money. As I have been lucky and won some money and as I did everything legally, first they took away my right to play the bonus and now they are making me wait 31 days to be able to withdraw the money. Very poor management of these casinos
Curiosamente aconteceram as duas vezes esta semana, na conta da sol casino e agora na conta da 1go casino. Na 1go casino nunca tinha jogado, foi a primeira vez que depositei dinheiro e joguei. Há meses que jogo nos casinos desta gerencia, o problema é que eles só dão bonus e gostam dos jogadores que perdem o dinheiro. Como tenho dito sorte e ganho algum dinheiro e como fiz tudo de forma legal, primeiro retiraram-me o direito de jogar bonus e agora estão a fazer-me esperar 31 dias para poder levantar o dinheiro. Muito má gestão destes casinos
Нещо подобно би означавало, че системата на казиното вероятно е открила нещо, което си заслужава ръчна проверка. В тази връзка, предполагам, че казиното ви е информирало за разследването и свързаното с него блокиране на акаунта. Технически има смисъл.
За съжаление, в такива ситуации казината обикновено не споделят допълнителни подробности с играчите и докато проверката не бъде направена, има доста отворено пространство за спекулации.
Между другото, ако групата споделя една система или платформа, такава проверка се провежда в цялата казино група, така че не е нужно да играете в повече от едно. Системата автоматично маркира данните за сметката на определени играчи в цялата група казина.
Разбирам, че е неудобно от твоя гледна точка. И все пак, докато разследването не даде резултати, можем само да гадаем дали наистина е било необходимо.
Относно бонусите, бих искал да кажа, че казината, както всеки друг търговски субект, са свободни да ограничат всеки да получава специални оферти и бонуси, тъй като това представлява значителна инвестиция. Казината и спортните залагания предпочитат да възнаграждават играчи, които може да обмислят напускане на сайта, или свежи нови играчи, търсещи „мотивация".
Научете повече в този безплатен електронен курс, фокусиран върху бонусите 😉
цитирам:
„Нека започнем с основите, в случай че за първи път научавате за казино бонуси. Казино бонусите обикновено са под формата на бонус средства или безплатни завъртания, които се дават на играчите по една от многото причини, включително:
• Като награда за създаване на акаунт в казино
• Като награда за направен депозит
• Като награда за активен играч
• Като стимул да започнете да играете отново след период на неактивност"
Може да звучи доста грубо, но все пак това е бизнес, насочен към получаване на приходи.
Във всеки случай се надявам, че проверката за сигурност ще бъде извършена съвсем скоро и ще можете да изтеглите печалбите. Дръжте ни в течение, моля!
Something like that would indicate that the casino system probably detected something worth a manual check. In this regard, I imagine the casino informed you about the investigation and associated account blockage. Technically, it makes sense.
Sadly, in such situations, casinos do not usually share additional details with players, and until the check is done, there is quite an open space for speculation.
By the way, if the group share one system or platform, such check are held across the whole casino group, so you don't have to play in more than one. The system automatically flags certain player's account details across the whole group of casinos.
I understand it feels unconfortable from your point of view. And yet, until the investigation brings results, we may only guess whether it was truly necessary.
Regarding the bonuses, I'd like to say that casinos, like any other commercial subjects, are free to restrict anyone from receiving special offers and bonuses, since it represents a significant investment. Casinos and sportsbooks prefer to reward players who may consider leaving the site, or fresh new players seeking "motivation."
Find out more in this free e-course focused on bonuses 😉
Quoting:
"Let’s start with the basics, in case this is the first time you are learning about casino bonuses. Casino bonuses usually take the form of bonus funds or free spins, which are given to players for one of many reasons, including:
• As a reward for making a casino account
• As a reward for making a deposit
• As a reward for being an active player
• As an incentive to start playing again after a period of inactivity"
It may sound quite harsh, but still, it's a business focused on gaining income.
In any case, I hope the security check will be done quite soon and you will be able to withdraw the winnings. Keep us posted, please!
Здравейте, най-лошото казино регистрирано преди 3 дни, през тези дни изпратих 3 видео селфита, вчера изтеглих 48 евро отново изпратих видео селфи казаха ми да изчакам 30 дни за проверка
Hello, the worst casino registered 3 days ago, during these days I sent 3 video selfies, yesterday I made a withdrawal of 48 euros again sent a video selfie they told me to wait 30 days for verification
Здраствуйте , худшее казино зарегестрировался 3 дня назад за эти дни отправил 3 видеоселфи , вчера сделал вывод 48 евро опять отправил видеоселфи сказали ждать 30 дней для проверки
Здравейте, виждам, че най-големият проблем е в проверката и затова не можете да теглите, нали? Когато изпратите видео селфи, каква е грешката, ако не го приемат, опитахте ли да попитате?
Истината е, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на KYC и теглене, така че не бих бил за това да отнеме до един месец, колко време чакате в момента?
Както и да е, ако нищо не се промени в рамките на това време, вероятно ще пусна жалба , където нашият екип ще се опита да ви помогне.
Така че, моля, уведомете ме, ако имате актуализация.
Hi, so I see that the biggest problem is in the verification and that's why you can't withdraw, right ? When you send a video selfie, what is the error if they don't accept it, did you try to ask ?
The truth is that we give casinos 14 days to resolve KYC and withdrawal, so I wouldn't be in favour of it taking up to a month, how long are you waiting at the moment ?
Anyway, if nothing changes within that time I would probably open a complaint where our team will try to help you.
So please let me know if you have an update.
Направих видео селфи с паспорта си и те потвърдиха, че съм аз и казаха, че няма проблеми, можем да направим теглене, но когато направих теглене и тегленето не дойде, им писах отново и това време казаха, че са необходими 31 дни за верификация на профила на акаунта при предполагаемо нечестна игра ... методите и резултатите от проверката не подлежат на разкриване, според тях
I took a video selfie with my passport and they confirmed that it was me, and they said that there were no problems, we could make a withdrawal, but when I made a withdrawal and the withdrawal never came, I wrote to them again and this time they said that 31 days are needed to verify the account profile on an allegedly unfair game ... the methods and results of the verification are not subject to disclosure, according to them
Я сделал видеоселфи с паспортом и они потвердили что это я ,, и сказали что нет проблем можно сделать вывод но когда я сделал вывод а вывод так и не поступал я им снова написал и на этот раз они сказали что 31 дней нужно для проверки профиля аккаунта на якобы недобросовестной игры ... методы и результаты проверки разглошению не подлежат по их словам
Това казино, както всички останали под същото ръководство, е позор.. Аз съм в същата ситуация.. без никаква обосновка, те просто казват, че имат право да задържат тегленето в продължение на 31 дни за разследване.. създаден акаунт Преди 3 дни, кое може да трябва да разследват, което отнема месец? Срам.
This casino, like everyone else under the same management, is a disgrace.. I'm in the same situation.. without any justification, they just say that they have the right to keep the withdrawal for 31 days for investigation.. account created 3 days ago, which can they have to investigate that takes a month? A shame.
Este casino, tal como todos da mesma gerência são uma vergonha.. estou na mesma situação.. sem qualquer justificação, apenas dizem que estão no direito deles de manter o levantamento por 31 dias para investigação.. conta criada há 3 dias, o que podem ter para investigar que demore um mês ? Uma vergonha.
Нямам нищо против това или други казина galaktika, единственото нещо, което намирам за лошо е, че с бонус без депозит мога да изтегля само максимум 250 евро след залагане, защото моите безплатни завъртания доведоха до 25 евро, което доведе до x10 с 250 евро.
Дотук добре, проблемът е, че за да изтегля парите, сега трябва да депозирам 250 евро, което за мен са много пари, и да играя тези 250 евро x3.
Затова още не съм внесъл 250 евро, защото нямам толкова пари.
От поддръжката знам, че това е в правилата им, но все пак исках да изразя недоволството си от това.
I don't have anything against this or other galaktika casinos, the only thing I find bad is that with a no deposit bonus I can only withdraw a maximum of 250 euros after wagering because my free spins resulted in 25 euros which resulted in the x10 with 250 euros.
So far so good, the problem is that in order to withdraw the money I now have to deposit 250 euros, which is a lot of money for me, and play these 250 euros x3.
That's why I haven't paid in 250 euros yet because I don't have that much to spare.
I know from support that this is in their rules, but I still wanted to express my displeasure about it.
Ich habe ansich nichts gegen dieses oder andere galaktika casinos auszusetzen, das einzige was ich mies finde ist das ich mit einen no dep bonus nach dem wagern maximal 250 euro auszahlen darf da meine freispiele 25 euro ergaben was den x10 mit 250 euro ergab,
soweit so gut, problem um das geld abzuheben muss ich jetzt 250 euro einbezahlen was für mich viel geld ist und diese 250 euro x3 spielen.
deshalb habe ich bisher noch keine 250 euro einbezahlt weil ich das gar nicht einfach so übrig habe.
ich weiss vom support das das in ihren regeln steht,. wollte dennoch mein unmut darüber erklären.
Направих видео селфи с паспорта си и те потвърдиха, че съм аз и казаха, че няма проблеми, можем да направим теглене, но когато направих теглене и тегленето не дойде, им писах отново и това време казаха, че са необходими 31 дни за верификация на профила на акаунта при предполагаемо нечестна игра ... методите и резултатите от проверката не подлежат на разкриване, според тях
I took a video selfie with my passport and they confirmed that it was me, and they said that there were no problems, we could make a withdrawal, but when I made a withdrawal and the withdrawal never came, I wrote to them again and this time they said that 31 days are needed to verify the account profile on an allegedly unfair game ... the methods and results of the verification are not subject to disclosure, according to them
Я сделал видеоселфи с паспортом и они потвердили что это я ,, и сказали что нет проблем можно сделать вывод но когда я сделал вывод а вывод так и не поступал я им снова написал и на этот раз они сказали что 31 дней нужно для проверки профиля аккаунта на якобы недобросовестной игры ... методы и результаты проверки разглошению не подлежат по их словам
Разбирам, така че не става въпрос за вашата проверка, а за играта, която може би доставчикът на играта също ще вземе предвид. Не съм сигурен колко време може да отнеме едно такова разследване, защото един месец ми се вижда доста. Затова предложих оплакване като възможно решение, защото щеше да ме притесни.
Но знаете ли, че ще играете някаква нечестна тактика или защо казиното ви каза това? Играхте ли слотове или някакви игри на маса на живо или нещо друго? 🤔
I see, so it's not about the verification of you but about the gameplay, which maybe the game provider will also consider. I'm not sure how long such a investigation can take, because a month seems quite a lot to me. That's why I suggested a complaint as a possible solution, because it would worry me.
However, are you aware that you would be playing some unfair tactics or why the casino told you that ? Did you play slots or any live table games or something else ? 🤔
Това казино, както всички останали под същото ръководство, е позор.. Аз съм в същата ситуация.. без никаква обосновка, те просто казват, че имат право да задържат тегленето в продължение на 31 дни за разследване.. създаден акаунт Преди 3 дни, кое може да трябва да разследват, което отнема месец? Срам.
This casino, like everyone else under the same management, is a disgrace.. I'm in the same situation.. without any justification, they just say that they have the right to keep the withdrawal for 31 days for investigation.. account created 3 days ago, which can they have to investigate that takes a month? A shame.
Este casino, tal como todos da mesma gerência são uma vergonha.. estou na mesma situação.. sem qualquer justificação, apenas dizem que estão no direito deles de manter o levantamento por 31 dias para investigação.. conta criada há 3 dias, o que podem ter para investigar que demore um mês ? Uma vergonha.
Здравейте, аз също намирам, че това е доста и виждам, че не сте единственият, който има акаунт под контрола на казиното. Вероятно би било най-добре да знаете защо е трябвало да се извърши проверката, но вероятно ще разберете това едва когато казиното даде изявление за цялата ситуация и проверката приключи. Ако не чуете нищо повече от тях, бих препоръчал също да подадете жалба, защото и аз не бих искал да чакам месец без нищо.
Както и да е, какви игри сте играли? Играхте ли с бонуса? Имате ли представа защо това може да се случи?
Кажи ми.
Hi, I would also find this to be quite a lot and I see that you are not the only one who has an account under the casino's control. It would probably be best to know why the check had to happen, but you will probably only find that out when the casino gives a statement on the whole situation and the review is over. If you don't hear anything more from them, I would also recommend submitting a complaint, because I wouldn't want to wait a month without anything either.
Anyway, what games have you played ? Did you play with the bonus ? Do you have any idea why this could be happening ?
Let me know.
Играх честно, дори не взех бонуси, направих няколко залога на спорта футбол, предимно и малко на ротативки
I played honestly, I didn’t even take any bonuses, I made a couple of bets on the sport of football, mostly and a little on slots
Я играл честно бонусов никаких даже не взял делал пару ставок на спорт футбол в основном и немного в слоты
Нямам нищо против това или други казина galaktika, единственото нещо, което намирам за лошо е, че с бонус без депозит мога да изтегля само максимум 250 евро след залагане, защото моите безплатни завъртания доведоха до 25 евро, което доведе до x10 с 250 евро.
Дотук добре, проблемът е, че за да изтегля парите, сега трябва да депозирам 250 евро, което за мен са много пари, и да играя тези 250 евро x3.
Затова още не съм внесъл 250 евро, защото нямам толкова пари.
От поддръжката знам, че това е в правилата им, но все пак исках да изразя недоволството си от това.
I don't have anything against this or other galaktika casinos, the only thing I find bad is that with a no deposit bonus I can only withdraw a maximum of 250 euros after wagering because my free spins resulted in 25 euros which resulted in the x10 with 250 euros.
So far so good, the problem is that in order to withdraw the money I now have to deposit 250 euros, which is a lot of money for me, and play these 250 euros x3.
That's why I haven't paid in 250 euros yet because I don't have that much to spare.
I know from support that this is in their rules, but I still wanted to express my displeasure about it.
Ich habe ansich nichts gegen dieses oder andere galaktika casinos auszusetzen, das einzige was ich mies finde ist das ich mit einen no dep bonus nach dem wagern maximal 250 euro auszahlen darf da meine freispiele 25 euro ergaben was den x10 mit 250 euro ergab,
soweit so gut, problem um das geld abzuheben muss ich jetzt 250 euro einbezahlen was für mich viel geld ist und diese 250 euro x3 spielen.
deshalb habe ich bisher noch keine 250 euro einbezahlt weil ich das gar nicht einfach so übrig habe.
ich weiss vom support das das in ihren regeln steht,. wollte dennoch mein unmut darüber erklären.
Благодарим ви за добавянето към това казино. По-често ли играете тук или само спорадично?
Що се отнася до бонуса, който споменахте, често максималният изплащане е условие, така че не виждам нищо необичайно в това.
Това, което обаче би ме озадачило, е, че трябва да депозирате €250, за да можете да теглите и залагането 3 пъти на депозита не е най-малкото. Това също би ме отблъснало и вероятно няма да го направя.
Успяхте ли да теглите в това казино и знаете ли колко време отнема процесът и дали някога е имало проблеми? Проверихте ли въпроса за депозита в правилата и условията?
Thank you for your addition to this casino. Do you play here more often or only sporadically ?
As for the bonus you mention, often max cashout is a condition, so I wouldn't see anything unusual in that.
However, what would puzzle me is that you have to deposit €250 to be able to withdraw and wagering 3x on the deposit is not exactly the least. That would also put me off and I probably wouldn't go for it.
Have you been able to withdraw in this casino and do you know how long the process takes and if there were ever any problems ? Did you check the deposit thing in the terms and conditions ?
Защо не мога да подам жалба срещу казиното? Отговарям на въпроси за проблеми с теглене, не съм взимал бонуси и след това на следващия прозорец, ако не изберете проблема ми е решен, тогава е празен
Why can't I file a complaint against the casino? I answer questions about problems with withdrawal, I didn’t take bonuses and then on the next window if you don’t select my problem is solved then it’s empty
Почему я не могу подать жалобу на казино ? отвечаю на вопросы проблемы с выводом не брал бонусы и потом на следующем окне если не выбираешь моя проблема решена то там пусто
Какъв е конкретният ви проблем, когато не можете да подадете жалба, моля? Чувствайте се свободни да направите екранна снимка, за да ми дадете по-добър преглед и аз ще се опитам да помогна.
Разбира се, можете да опитате да изтриете бисквитки, да отворите оплакване от друго устройство или друг браузър и ще видим дали това ще помогне. Ако нищо не работи, не забравяйте да ме уведомите. 👍
What is your specific problem when you can't file a complaint, please ? Feel free to take a screenshot to give me a better overview and I'll try to help.
Of course, you can try to delete cookies, open a complaint from another device or another browser and we will see if that would help. If nothing works, be sure to let me know. 👍
и забравих да кажа, че избрах това казино главно защото имате висока оценка за него, не знам защо сте дали такава оценка....
and I forgot to say that I chose this casino mainly because you have a high rating about it, I don’t know why you gave such a rating....
и да забыл сказать что выбрал это казино в основном потому что у вас высокий рейтинг про него ,, не знаю почему вы дали такой рейтинг ....
Така че, когато изберете една от опциите, не можете ли след това да щракнете, за да продължите напред или да я потвърдите? "Бутонът" по някакъв начин не е наличен или какъв е проблемът?
Относно индекса (оценката) за безопасност можете да видите защо е така тук .
Казиното има доста висок резултат и бих искал да знам какво се случва, тъй като не сте единственият, който има същия проблем. Надявам се, че ще можете да подадете жалба и ако не, уведомете ме, но бъдете малко по-описателни, за да знам какво се случва.
So when you select one of the options, can't you then click to move on or confirm it ? Is the "button" somehow unavailable or what is the issue ?
Regarding the safety index (rating) you can see why is it so here.
The casino has a pretty high score and I would like to know what is going on since you are not the only one who has the same problem. I hope you will be able to file a complaint and if not let me know but be a bit more descriptive so I know what is happening.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.